Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 13:58 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 09:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17
Δημοσιεύσεις: 17
Παλικάρια τα φώτα σας


http://www.auto-data.net/gr/?f=showSubM ... li_id=1685

Σύμφωνα με αυτό το site τα C2 1.4 απο το 2006 και μετά με τα 88 άλογα δείχνουν να καίνε λιγότερο απο τα προ 2006 μοντέλα των 75 ίππων...σε βαθμό μάλιστα που έχουν χαμηλότερη κατανάλωση απο τα 1.1


Επειδή ψάχνω για C2 Με γνώμονα την κατανάλωση με έβαλε σε σκέψεις...Δεν είναι λογικό το 14άρι μέσα στην κίνηση να καίει λιγότερο και απο το 1100?

Πχ το 1100 το δίνει με κατανάλωση 7.6 εντός πόλης και 4.9 εκτός
Το 1400 προ 2006 το ΄δινει με 8.3ή7.6 εντός πόλης και 4.9 εκτός
Το 1400 μετα το 2006 το δίνει με 6.8 εντός πόλης και 4.9 εκτός


WTF?

Μπαρούφες του Site? Μπορείτε να με διαφωτίσετε?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 09:49 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Δεν εισήχθει ποτέ επίσημα το C2 1.416v (μοτέρ KFU) στη χώρα μας. Αμφιβάλλω αν θα βρεις και στα μεταχειρισμένα έστω και ένα. Μόνο στο C3 (2007-2010) θα το βρεις.

Έχοντας δει τη κουβέντα περί αγοράς του, αν θέλεις να με ακούσεις, το C2 1.4 με τα 75 είναι έτη φωτός μπροστά από το 1100. Με αεριζόμενα εμπρός δισκόφρενα, με 15άρια, πολύ καλύτερη κίνηση λόγω ελαστικών/φρένων/μοτέρ (πάντα μαμά), παρεμφερή κατανάλωση και εξίσου αξιόπιστο μοτέρ με ελάχιστη διαφορά βάρους. Μόνο τυχόν τεκμήρια και ακριβότερη ασφάλεια μπορεί να σε απασχολήσουν. Γιατί σε τιμή αγοράς είναι ολόιδια!

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 11:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17
Δημοσιεύσεις: 17
Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές απλά τα πράγματα έχουν ως εξής

Ήδη συντηρώ το cupra, το focus και την μηχανή. Απο αυτά μόνο το focus είναι daily driver 1600 κυβικά και απο και προς την δουλειά κάιει περίπου 8.2-8.5 λίτρα. Άρα ρόδες έχουμε και προσπαθώ να μειώσω τα λειτουργικά έξοδα που έχω κάθε ημέρα, όπως και να μην σκέφτομαι να κάνω ένα ταξίδι "αστραπή".

Θα μου πείς σιγά την τεράστια διαφορά του φόκους εθνική με το C2 1100 και το 1400, εθνική κοντά θα είναι η κατανάλωση τους όμως για να αξίζει τον κόπο πρέπει να βρώ κάτι λειτουργικό και οικονομικό αλλιώς συνεχίζω με το φόκους.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου. Δέν είμαι λάτρης του downsizing...εννοείται αυτό...καλύτερα περισσότερα κυβικά και να δουλευει πιο ξεκουραστα το αμάξι όμως στην παρούσα φάση προσπαθώ να βρώ κατι που θα έιναι ιδιαίτερα οικονομικό και στο ταξίδι και στις καθημερινές μετακινήσεις ώστε να αξίζει σαν αγορά. Το θέμα βελτίωσης αυτου πχ φρενα κτλ , δεν με απασχολεί γιατι ότι και να πάρω θα το "σουλουπώσω" λίγο.

_________________
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από brwmogazos και Παρ 20 Μάιος 2016, 11:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 11:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Προφανώς ένας κινητήρας 1100κ.ε. απαιτεί μικρότερη ποσότητα μείγματος για να πληρωθεί, αλλά ισχύει αυτό που λέει ο Πράκτορας, το 1400 είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο, ασφαλές, γρήγορο, και εν τέλει οικονομικό overall αυτοκίνητο από το 1100....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 11:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Τότε κακώς κοιτάς για C2 και πρέπει να πας σε C1/107/Aygo στα 1000cc. Πολύ πιο δύσκολα θα φτάσει να στρίβει όπως ένα C2 (ακόμη και 1100) με coil over αλλά βγαίνει και σε 5θυρο, αυξάνοντας την ευκολία μεταπώλησης αργότερα.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 15:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17
Δημοσιεύσεις: 17
Σε ευχαριστώ για την βοήθεια!

Βασικά ένα μικρό αμαξάκι θέλω, όχι όμως και μπουζούκι, γιατι τα παραπάνω που αναφέρεις,είναι μπουζουκάκια :p

Σίγουρα εξυπηρετούν καλύτερα στις αστικές μετακινήσεις, αλλά που είναι το fun to drive και η "ευκολία" να ταξιδέψεις παράλληλα?

Μεχρι 4000 βρίσκω και smart αλλά τι να τα κάνεις που τα μισά έχουν βαρέσει μοτέρ και όποιος σε ακουμπήσει πάιζει να σε στείλει την ίδια στιγμή και στο KAT :lol

Καλώς η κακώς όλα τα μικρά με λίγα κυβικά έχουν κρατήσει τις τιμές τους γιατί έχουν γίνει περιζήτητα τα τελευταία χρόνια. Απο μεταπώληση λοιπόν δέν νομίζω και το C2 1.1 να έχει θέμα. Αλλωστε όπως όλοι βλέπουμε στα ίδια επίπεδα βρίσκονται με το 1400.

Για να φτάσω στο σημείο να ψάχνω για citroen όταν είμαι προσανατολισμένος σε αυτοκίνητα group vag , αυτό που με προσέλκυσε είναι ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας που διαβάζω για το C2. Με λίγα λόγια έχω ψιλοκαταλήξει σε C2 αντί για τα seicento sporting/abarth, peugeot 106 quicksilver, saxo 1.1 κτλ...

To θέμα είναι να βρώ ενα καθαρό και μερακλίδικο "κουβαδάκι¨" :shift :laugh

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 15:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Μπα, μην θεωρείς μπουζούκια τα τρίδυμα. Είναι και αυτά ελαφρά όπως το C2 αλλά πολύ πιο ευρύχωρα και πιο πρακτικα γενικά. Νομίζω ότι και στην εθνική θα υπερτερούν λιγο.

Επίσης με λίγο φαρδύτερο λαστιχακι βελτιωνεται το πατημα τους. Πέρα απο αυτό μάλλον δεν χρειάζονται τίποτα άλλο.

Εγω πρώτα αυτα θα κοίταζα (και μάλλον το C1 που ειναι και το πιο φτηνό) και μετά τα υπόλοιπα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
σε πατημα καμια σχεση το c2 με τα σιαμαια μπουζουκια φιλε...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Προσωπικά, αντί για 3κύλινδρο 1000άρι, θα πήγαινα στο 4κύλινδρο 11άρι. Άλλα χαρακτηριστικά λειτουργίας το ένα, άλλα το άλλο.
Εντάξει, δεν είναι straight six μπέμπα το C2 1.1, αλλά σε σχέση με τα 3κύλινδρα..

Επίσης, ακόμα και το 1.1 κάνει πολύ σωστό ταξίδι, σε πάτημα τουλάχιστον.
Δεν είναι όλα ίσα κι όμοια.

Για να ξεκαθαρίσει, επίσης, 1.1 = 61 άλογα, 1.4 = 75. Δεν ισχύει κάτι άλλο.

Για να τελειώνει το θέμα - γιατί το ταλαιπωρείς πολύ - βρες ένα καθαρό 1.1 ή 1.4 και για τα υπόλοιπα εμείς είμαστε εδώ.
Ειπώθηκαν και πριν, το 1.4 είναι πιο ολοκληρωμένο, πιο ροπάτο, πάει καλύτερα με 2-3-4 άτομα μέσα, αλλά εφόσον ξέρεις εσύ τη χρήση για την οποία το προορίζεις, ζύγισέ τα και αποφάσισε.

Αν καταλήξεις σε κάποιο από το ίντερνετ, ρίχ'το μία εδώ να το συζητήσουμε.

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Καλυτερο πατημα το c2, συμφωνω. Πιο αυτοκινητο επισης. Μιας κ το αποφασισες, χτυπα το!
Οσο για το smart, ο κλωβος tridion (αν δεν απατωμαι στην ονομασια), το κανει ιδιαιτερα ακαμπτο και με πολυ καλη παθητικη ασφαλεια. Εχεις απολυτα δικιο για τα μοτερια τους, εχουν αξιοπιστια σε χιλιομετρικα ορια βανκελ ενω παραλληλα πανακρινα σερβις.

Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Σμαρτ=κάδος αποριμάτων με ρόδες.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 19:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
και ειναι και τετρακυλινδρο το c2 μιας και οι τετραχρονοι λατρευουν αυτο τον αριθμο... λογο του οτι ολοκληρωνουν ταχυτερα τον κυκλο καυσης...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17
Δημοσιεύσεις: 17
Παλικαρια ευχαριστώ ξανα για τις γνώμες απλα τονίζω το θεμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.

Ουσιαστικά δεν θελω να την "πατήσω" αγοράζοντας ένα ακόμη 4τροχο δίχως να έχει ουσιαστική διαφορά με αυτό που οδηγώ καθημερινώς τώρα γιατι χάνω το νόημα αγοράς αυτού.

Αλλίως επαιρνα και το cupra στην δουλεια καθε ημέρα και θα εξτερναλιαζα σε όλη την διαδρομή :p.

Ο παιχνιδιάρικος λοιπόν χαρακτήρας του παίζει σημαντικό ρόλο παράλληλα με την κατανάλωση γιατι όπως προείπα, οπου βρούμε στροφή δεν πατάμε φρένο (με το 1.1 σίγουρα) :p...

Κάτι που όταν το οδηγείς να μήν είναι αδιάφορο ώστε να ευχαριστίεσαι ακόμη και τις πιο βαρετές διαδρομές...

Πιο ολοκληρωμένο λοιπόν μου φένεται το C2 στα παραπάνω απο τα υπόλοιπα μικρά.


Συμφωνώ πως μαρέσει το γεγονός οτι ειναι 4κύλινδρο αν και το μόνο 3κυλινδρο που οδήγησα ποτέ και μου άρεσε σαν λειτουργία και χροιά κινητήρα ήταν το νεο suzuki celerio...φουλ αρκουδισιον για ώρες και μεγάλη διαδρομή, με το μοτεράκι του να είναι ζωηρό και την κατανάλωση να μην ξεπερνα τα 5.1 λίτρα!

Ένα συγκεκριμένα που θέλω να δώ ειναι το παρακάτω αν και πολύ φοβάμαι οτι θα το πούλησε αυτές τις ημέρες μιας καιδ εν μπορούσα να το δώ απο κοντά. Εκτός και αν άλλαξε κάτι και μπορέσω να πεταχτώ αύριο

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8024551/

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μάιος 2016, 08:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Καλημέρα.

Το δικο μας C1 Πάντως αν και 1.2 88hp euro 6 μέσα στην πόλι κάτω από 7.5 δεν πάει .... Τώρα σε πορεία στην εθνική είναι σαφώς πολύ χαμηλότερο ...
Όποτε μην νομίζεις οτι θα δεις τα νούμερα που δίνουν ...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μάιος 2016, 14:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
brwmogazos έγραψε:
Ένα συγκεκριμένα που θέλω να δώ ειναι το παρακάτω αν και πολύ φοβάμαι οτι θα το πούλησε αυτές τις ημέρες μιας καιδ εν μπορούσα να το δώ απο κοντά. Εκτός και αν άλλαξε κάτι και μπορέσω να πεταχτώ αύριο

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8024551/


Ήταν από τα λίγα που μου άρεσαν όταν έκανα ψιλο-εξειδικευμένη αναζήτηση με βάση τα κριτήριά σου.
Αν είναι και από κοντά έτσι, προχώρα το.
Εχει και τα σχετικά δυσεύρετα 14άρια "Tigre", ήταν στα εξτρά αξεσουάρ τότε, με τσιμπημένη τιμή για το μέγεθος της ζάντας. Παρόλαυτά, μάλλον θα σου είναι άχρηστα, μιας και θα βάλεις 15άρια :D :thumb :thumb

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 12 από 14 [ 210 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μεταβλητή κατανάλωση με LPG
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 3
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Τηλεμαχος85
Απαντήσεις: 9
Καταναλωση στη τριτη ταχύτητα....
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Γιωργος 1210
Απαντήσεις: 4
Μεγάλη κατανάλωση βενζίνης - Saxo 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 22
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ C1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ