Συγγραφέας |
Μήνυμα |
brwmogazos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 09:17 |
|
Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17 Δημοσιεύσεις: 17
|
Παλικάρια τα φώτα σας http://www.auto-data.net/gr/?f=showSubM ... li_id=1685Σύμφωνα με αυτό το site τα C2 1.4 απο το 2006 και μετά με τα 88 άλογα δείχνουν να καίνε λιγότερο απο τα προ 2006 μοντέλα των 75 ίππων...σε βαθμό μάλιστα που έχουν χαμηλότερη κατανάλωση απο τα 1.1 Επειδή ψάχνω για C2 Με γνώμονα την κατανάλωση με έβαλε σε σκέψεις...Δεν είναι λογικό το 14άρι μέσα στην κίνηση να καίει λιγότερο και απο το 1100? Πχ το 1100 το δίνει με κατανάλωση 7.6 εντός πόλης και 4.9 εκτός Το 1400 προ 2006 το ΄δινει με 8.3ή7.6 εντός πόλης και 4.9 εκτός Το 1400 μετα το 2006 το δίνει με 6.8 εντός πόλης και 4.9 εκτός WTF? Μπαρούφες του Site? Μπορείτε να με διαφωτίσετε?
_________________
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 09:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Δεν εισήχθει ποτέ επίσημα το C2 1.416v (μοτέρ KFU) στη χώρα μας. Αμφιβάλλω αν θα βρεις και στα μεταχειρισμένα έστω και ένα. Μόνο στο C3 (2007-2010) θα το βρεις.
Έχοντας δει τη κουβέντα περί αγοράς του, αν θέλεις να με ακούσεις, το C2 1.4 με τα 75 είναι έτη φωτός μπροστά από το 1100. Με αεριζόμενα εμπρός δισκόφρενα, με 15άρια, πολύ καλύτερη κίνηση λόγω ελαστικών/φρένων/μοτέρ (πάντα μαμά), παρεμφερή κατανάλωση και εξίσου αξιόπιστο μοτέρ με ελάχιστη διαφορά βάρους. Μόνο τυχόν τεκμήρια και ακριβότερη ασφάλεια μπορεί να σε απασχολήσουν. Γιατί σε τιμή αγοράς είναι ολόιδια!
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 11:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Προφανώς ένας κινητήρας 1100κ.ε. απαιτεί μικρότερη ποσότητα μείγματος για να πληρωθεί, αλλά ισχύει αυτό που λέει ο Πράκτορας, το 1400 είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο, ασφαλές, γρήγορο, και εν τέλει οικονομικό overall αυτοκίνητο από το 1100....
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 11:23 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Τότε κακώς κοιτάς για C2 και πρέπει να πας σε C1/107/Aygo στα 1000cc. Πολύ πιο δύσκολα θα φτάσει να στρίβει όπως ένα C2 (ακόμη και 1100) με coil over αλλά βγαίνει και σε 5θυρο, αυξάνοντας την ευκολία μεταπώλησης αργότερα.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
brwmogazos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 15:03 |
|
Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17 Δημοσιεύσεις: 17
|
Σε ευχαριστώ για την βοήθεια! Βασικά ένα μικρό αμαξάκι θέλω, όχι όμως και μπουζούκι, γιατι τα παραπάνω που αναφέρεις,είναι μπουζουκάκια :p Σίγουρα εξυπηρετούν καλύτερα στις αστικές μετακινήσεις, αλλά που είναι το fun to drive και η "ευκολία" να ταξιδέψεις παράλληλα? Μεχρι 4000 βρίσκω και smart αλλά τι να τα κάνεις που τα μισά έχουν βαρέσει μοτέρ και όποιος σε ακουμπήσει πάιζει να σε στείλει την ίδια στιγμή και στο KAT Καλώς η κακώς όλα τα μικρά με λίγα κυβικά έχουν κρατήσει τις τιμές τους γιατί έχουν γίνει περιζήτητα τα τελευταία χρόνια. Απο μεταπώληση λοιπόν δέν νομίζω και το C2 1.1 να έχει θέμα. Αλλωστε όπως όλοι βλέπουμε στα ίδια επίπεδα βρίσκονται με το 1400. Για να φτάσω στο σημείο να ψάχνω για citroen όταν είμαι προσανατολισμένος σε αυτοκίνητα group vag , αυτό που με προσέλκυσε είναι ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας που διαβάζω για το C2. Με λίγα λόγια έχω ψιλοκαταλήξει σε C2 αντί για τα seicento sporting/abarth, peugeot 106 quicksilver, saxo 1.1 κτλ... To θέμα είναι να βρώ ενα καθαρό και μερακλίδικο "κουβαδάκι¨"
_________________
|
|
|
|
|
jojo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 15:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39 Δημοσιεύσεις: 754
|
Μπα, μην θεωρείς μπουζούκια τα τρίδυμα. Είναι και αυτά ελαφρά όπως το C2 αλλά πολύ πιο ευρύχωρα και πιο πρακτικα γενικά. Νομίζω ότι και στην εθνική θα υπερτερούν λιγο.
Επίσης με λίγο φαρδύτερο λαστιχακι βελτιωνεται το πατημα τους. Πέρα απο αυτό μάλλον δεν χρειάζονται τίποτα άλλο.
Εγω πρώτα αυτα θα κοίταζα (και μάλλον το C1 που ειναι και το πιο φτηνό) και μετά τα υπόλοιπα.
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 15:33 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
σε πατημα καμια σχεση το c2 με τα σιαμαια μπουζουκια φιλε...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 15:39 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Προσωπικά, αντί για 3κύλινδρο 1000άρι, θα πήγαινα στο 4κύλινδρο 11άρι. Άλλα χαρακτηριστικά λειτουργίας το ένα, άλλα το άλλο. Εντάξει, δεν είναι straight six μπέμπα το C2 1.1, αλλά σε σχέση με τα 3κύλινδρα..
Επίσης, ακόμα και το 1.1 κάνει πολύ σωστό ταξίδι, σε πάτημα τουλάχιστον. Δεν είναι όλα ίσα κι όμοια.
Για να ξεκαθαρίσει, επίσης, 1.1 = 61 άλογα, 1.4 = 75. Δεν ισχύει κάτι άλλο.
Για να τελειώνει το θέμα - γιατί το ταλαιπωρείς πολύ - βρες ένα καθαρό 1.1 ή 1.4 και για τα υπόλοιπα εμείς είμαστε εδώ. Ειπώθηκαν και πριν, το 1.4 είναι πιο ολοκληρωμένο, πιο ροπάτο, πάει καλύτερα με 2-3-4 άτομα μέσα, αλλά εφόσον ξέρεις εσύ τη χρήση για την οποία το προορίζεις, ζύγισέ τα και αποφάσισε.
Αν καταλήξεις σε κάποιο από το ίντερνετ, ρίχ'το μία εδώ να το συζητήσουμε.
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 19:13 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Καλυτερο πατημα το c2, συμφωνω. Πιο αυτοκινητο επισης. Μιας κ το αποφασισες, χτυπα το! Οσο για το smart, ο κλωβος tridion (αν δεν απατωμαι στην ονομασια), το κανει ιδιαιτερα ακαμπτο και με πολυ καλη παθητικη ασφαλεια. Εχεις απολυτα δικιο για τα μοτερια τους, εχουν αξιοπιστια σε χιλιομετρικα ορια βανκελ ενω παραλληλα πανακρινα σερβις.
Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 19:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Σμαρτ=κάδος αποριμάτων με ρόδες.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 19:54 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
και ειναι και τετρακυλινδρο το c2 μιας και οι τετραχρονοι λατρευουν αυτο τον αριθμο... λογο του οτι ολοκληρωνουν ταχυτερα τον κυκλο καυσης...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
brwmogazos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μάιος 2016, 20:12 |
|
Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 16:17 Δημοσιεύσεις: 17
|
Παλικαρια ευχαριστώ ξανα για τις γνώμες απλα τονίζω το θεμα ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. Ουσιαστικά δεν θελω να την "πατήσω" αγοράζοντας ένα ακόμη 4τροχο δίχως να έχει ουσιαστική διαφορά με αυτό που οδηγώ καθημερινώς τώρα γιατι χάνω το νόημα αγοράς αυτού. Αλλίως επαιρνα και το cupra στην δουλεια καθε ημέρα και θα εξτερναλιαζα σε όλη την διαδρομή :p. Ο παιχνιδιάρικος λοιπόν χαρακτήρας του παίζει σημαντικό ρόλο παράλληλα με την κατανάλωση γιατι όπως προείπα, οπου βρούμε στροφή δεν πατάμε φρένο (με το 1.1 σίγουρα) :p... Κάτι που όταν το οδηγείς να μήν είναι αδιάφορο ώστε να ευχαριστίεσαι ακόμη και τις πιο βαρετές διαδρομές... Πιο ολοκληρωμένο λοιπόν μου φένεται το C2 στα παραπάνω απο τα υπόλοιπα μικρά. Συμφωνώ πως μαρέσει το γεγονός οτι ειναι 4κύλινδρο αν και το μόνο 3κυλινδρο που οδήγησα ποτέ και μου άρεσε σαν λειτουργία και χροιά κινητήρα ήταν το νεο suzuki celerio...φουλ αρκουδισιον για ώρες και μεγάλη διαδρομή, με το μοτεράκι του να είναι ζωηρό και την κατανάλωση να μην ξεπερνα τα 5.1 λίτρα! Ένα συγκεκριμένα που θέλω να δώ ειναι το παρακάτω αν και πολύ φοβάμαι οτι θα το πούλησε αυτές τις ημέρες μιας καιδ εν μπορούσα να το δώ απο κοντά. Εκτός και αν άλλαξε κάτι και μπορέσω να πεταχτώ αύριο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8024551/
_________________
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κατανάλωση Καυσίμου Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μάιος 2016, 14:32 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
brwmogazos έγραψε: Ένα συγκεκριμένα που θέλω να δώ ειναι το παρακάτω αν και πολύ φοβάμαι οτι θα το πούλησε αυτές τις ημέρες μιας καιδ εν μπορούσα να το δώ απο κοντά. Εκτός και αν άλλαξε κάτι και μπορέσω να πεταχτώ αύριο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8024551/Ήταν από τα λίγα που μου άρεσαν όταν έκανα ψιλο-εξειδικευμένη αναζήτηση με βάση τα κριτήριά σου. Αν είναι και από κοντά έτσι, προχώρα το. Εχει και τα σχετικά δυσεύρετα 14άρια "Tigre", ήταν στα εξτρά αξεσουάρ τότε, με τσιμπημένη τιμή για το μέγεθος της ζάντας. Παρόλαυτά, μάλλον θα σου είναι άχρηστα, μιας και θα βάλεις 15άρια
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|