Μα καλά όλοι για το VTS μιλάτε;...τς τς τς!
Εγώ πάλι θα ήθελα να έχει επιλογή για ηλιοροφή από μαμά...!
Α, και να κάνουν κάτι άμεσα με τον μπροστινό προφυλακτήρα...χτυπάει ΠΑΝΤΟΥ και μειώνει ταχύτητα/βαρκάρει αν πέσεις σε λίμνη με νερό όταν βρέχει!!!
Ας παραθέσω και κάτι που είχα γράψει σε άλλο φόρουμ για το c2...
C2 VTR, 1.4, 75hp (2005)
+ καλό τιμόνι (αίσθηση, σχέση τιμονιού-ρόδας, «ανώμαλη» επιφάνεια σε μερικά σημεία για να μη σου φεύγει όταν κάνεις κόλπα)
+ καθίσματα τύπου μπάκετ πολύ αναπαυτικά
+ σχεδιασμός ταμπλό (ψηφιακό κοντέρ χιλιομέτρων, αναλογικό στροφόμετρο, ενδείξεις, ηλεκτρονικός μετρητής βενζίνης)
+ κρατήματα σε στροφές ικανοποιητικά
+ εύκολο στο παρκάρισμα (μικρό μέγεθος, ορατότητα, τιμόνι)
+ εξυπηρέτηση πελατών/service Citroen
+ καλά φρένα, ABS
+ ικανοποιητική ποιότητα εσωτερικού, δε σου δίνει αίσθηση φτηνιάρικου
+ παιχνιδιάρικος/σπορτίφ σχεδιασμός εσωτερικού
+ στην έκδοση αυτή και στις πιο πάνω έχει τρεις επιλογές χρώματος εσωτερικού σε κάθισμα, χερούλια πόρτας και λεβιέ
+ κιβώτιο, μπαίνουν οι ταχύτητες εύκολα χωρίς κίνδυνο λάθους
+ αν και γαλλικό, έχουν κάνει τις αναρτήσεις πιο σπορ και κοπανιέται περισσότερο απ’ ότι θα ήθελα σε λακκούβες, σαμαράκια, κτλ
+ σχεδιασμός πορτ-μπαγκαζ (άνοιγμα)
+ τρόπος με τον οποίο βγαίνει η ρεζέρβα από πίσω (πλάκα έχει)
+ βαριά πόρτα, αίσθηση ασφάλειας
+ εξοπλισμός για την τιμή του ικανοποιητικός
+ είναι δικό μου και το λατρεύω!
- δε θα με πείραζε αν έκαιγε λιγότερο
- χώρος αποσκευών πολύ μικρός (για τη χρήση που του κάνω βέβαια μια χαρά, για ταξίδι όμως είναι πρόβλημα)
- χαμηλό μπροστά («βρίσκει» σε πεζοδρόμια κτλ)
- μυρίζει άμα το πας πάνω από 4000 στροφές (από τη μυρωδιά καταλαβαίνω πως μου κάνει προσπέραση άλλο c2!)
- μικρός χώρος για το πόδι στο συμπλέκτη (μαρτυρία ψηλού οδηγού, δεν ενδείκνυται για νούμερο παπουτσιού πάνω από 45)
- δε θα έλεγα όχι σε μερικά αλογάκια ακόμα στην έκδοση αυτή, το βρίσκω λίγο αργό στην εκκίνηση
- θα ‘θελα να έβγαινε και με ηλιοροφή από μαμά
- στάνταρτ συνδυασμοί χρωμάτων αμαξώματος-εσωτερικού (σε μαύρο χρώμα να έβγαινε με μπλε κάθισμα και όχι μόνο σε κεραμιδί-μπλιαχ)
- θέση κουμπιού για τα παράθυρα τελείως άβολο, πρέπει να σκύψεις λίγο
- δεν ξεκινάει με δευτέρα (θέλει γενικά αρκετό γκάζι γιατί σβήνει, άρα μπορώ να πω πως το πετάλι σε σχέση με τη μετάδοση της κίνησης πάσχει ελαφρώς)
- κλασικά όπως όλα τα Citroen κακός φωτισμός της πίσω πινακίδας (λεπτομέρειες)
- αυτό το γκλιν γκλαν γκλονγκ να μην είχε όταν δεν έχω βάλει ζώνη ακόμα
Thats all, folks!