Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 18:33 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 23:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ξενια μηπως θα ηταν καλυτερα να προσανατολιστεις σε καποιο fiat grande punto που το τιμονι του εχει επιλογη ρυθμισης-city που το κανει παναλαφρο !? Ακομα καλυτερα και η ακριβως προηγουμενη lancia ypsilon που ειναι και κατεξοχιν "γυναικειο" αυτοκινητο. Αν ηταν αποκλειστικη μου προταιρεοτητα το ελαφρυ τιμονι θα τους εριχνα μια ματια.
:)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 23:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
dimitrisc4vts έγραψε:
βασικο ρολο στην συμπεριφορα του τιμονιου παιζουν και τα λαστιχα. εγω πλεον με 225/45/17 στο c4 νομιζω οτι εχω μηχανικο τιμονι. το 1.4 ειναι οτι πρεπει


Δημητρη εννοεις οτι δεν σε βολεψαν? νιωθεις σκληρο το τιμονι?

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
σχετικα με τα 205 ειναι αισθητα πιο σκληρο. στο θεμα θορυβου κανουν φασαρια στο κρατημα μπορει ιδια με τα 205 μπορει και χειροτερα. γενικα σαν τα εργοστασιακα 205/50 δεν ειναι αλλα αμα δεν εχει money ..... :ot

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
:thumb

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 00:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
zx lover έγραψε:
Χα, και ο άνθρωπος που ξέρω C3 1100 έχει και θέλει σμαρτ πετρέλαιο!

Σοβαρεψου μεγαλος ανθρωπος...ξερεις τι λεω! :ot :shy

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
winemaker έγραψε:
Το C2 εχει υδραυλικό με ηλεκτρική υποβοήθηση, εγω εχω το 1,100 και συγκεκριμένα το συζητούσα χθες με εναν φίλο ποσο ελαφρύ ειναι οταν το χρειάζεσαι και ποσο προοδευτικά σκληραίνει οταν αυξανει η ταχύτητα.
Κάνεις την καλύτερη επιλογή, γνώμη μου βρές ενα πιο καινούργιο απο του 2004 που λες και πήγαινε για καποια εκδοση VTR απο το 2006 - 2007 που ειναι και πιο εξοπλισμένα νομίζω.
Η διαφορά που εχουν τα 1,1 με τα 1,4 την θεωρω αμελητέα καθώς εχω οδηγησει και τα δυο, προτιμησα το 1,1 γιατι εχει λιγοτερα πάγια έξοδα.


Δεν έχει υδραυλικό. Ηλεκτρικό έχει το C2/C3.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 14:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
Μα για το c2 λεμε φιλε http://www.roussakis.gr/saxo_tec.htm δες κι εδω

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 19:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 29 Μαρ 2012, 19:22
Δημοσιεύσεις: 33
Εικόνες: 0
nonos έγραψε:
Ξενια μηπως θα ηταν καλυτερα να προσανατολιστεις σε καποιο fiat grande punto που το τιμονι του εχει επιλογη ρυθμισης-city που το κανει παναλαφρο !? Ακομα καλυτερα και η ακριβως προηγουμενη lancia ypsilon που ειναι και κατεξοχιν "γυναικειο" αυτοκινητο. Αν ηταν αποκλειστικη μου προταιρεοτητα το ελαφρυ τιμονι θα τους εριχνα μια ματια.
:)


γεια σου νονε..δεν μου αρεσουν καθολου τα pundo μα καθολου οσο για το γυναικειο αυτοκινητο πριν το smart ειχα ena peugeot rallye!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 19:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 29 Μαρ 2012, 19:22
Δημοσιεύσεις: 33
Εικόνες: 0
winemaker έγραψε:
Το C2 εχει υδραυλικό με ηλεκτρική υποβοήθηση, εγω εχω το 1,100 και συγκεκριμένα το συζητούσα χθες με εναν φίλο ποσο ελαφρύ ειναι οταν το χρειάζεσαι και ποσο προοδευτικά σκληραίνει οταν αυξανει η ταχύτητα.
Κάνεις την καλύτερη επιλογή, γνώμη μου βρές ενα πιο καινούργιο απο του 2004 που λες και πήγαινε για καποια εκδοση VTR απο το 2006 - 2007 που ειναι και πιο εξοπλισμένα νομίζω.
Η διαφορά που εχουν τα 1,1 με τα 1,4 την θεωρω αμελητέα καθώς εχω οδηγησει και τα δυο, προτιμησα το 1,1 γιατι εχει λιγοτερα πάγια έξοδα.



ναι το ξερω δεν υπαρχει το τιμονι του το εχω οδηγησει.απλα δεν ηξερα αν το εχει κ το 1100.κ εγω γι αυτο το προτιμω για τα εξοδα..ο μαντρας που θα το παρει το smart μεχρι εκει μου ειπε για το μοντελο οχι παραπανω του 2004


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
ksenia75 έγραψε:
nonos έγραψε:
Ξενια μηπως θα ηταν καλυτερα να προσανατολιστεις σε καποιο fiat grande punto που το τιμονι του εχει επιλογη ρυθμισης-city που το κανει παναλαφρο !? Ακομα καλυτερα και η ακριβως προηγουμενη lancia ypsilon που ειναι και κατεξοχιν "γυναικειο" αυτοκινητο. Αν ηταν αποκλειστικη μου προταιρεοτητα το ελαφρυ τιμονι θα τους εριχνα μια ματια.
:)


γεια σου νονε..δεν μου αρεσουν καθολου τα pundo μα καθολου οσο για το γυναικειο αυτοκινητο πριν το smart ειχα ena peugeot rallye!!!

Οοοοκ το πιασα το concept.. :D :clap :shift

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57
Δημοσιεύσεις: 3167
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
ksenia75 έγραψε:
ναι το ξερω δεν υπαρχει το τιμονι του το εχω οδηγησει.απλα δεν ηξερα αν το εχει κ το 1100.κ εγω γι αυτο το προτιμω για τα εξοδα..ο μαντρας που θα το παρει το smart μεχρι εκει μου ειπε για το μοντελο οχι παραπανω του 2004



Ισως γιατι αυτό ειχε ευκαιρο. Το Smart Που εχεις τι μοντέλο είναι , ποιά χρονολογία και ποσα χιλιόμετρα ειναι. Επειδή ειναι ντιζελ εχει καλή μεταπωλητική αξία.
Τα C2 1,1 κυμαίνονται 5 - 6000 για 2006 - 2008.

Απλά λέω για να εχουμε και μια τιμή σύγκρισης. Τα μοντέλα απο το 2006(νομίζω) και έπειτα υπέστησαν ενα ελαφρύ facelift και για μενα ειναι πιο όμορφα ιδίως στο εσωτερικό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 29 Μαρ 2012, 19:22
Δημοσιεύσεις: 33
Εικόνες: 0
ειναι smart pure μοντελο 2004 κ χιλ 69 περιπου ποσα πιανει λετε?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57
Δημοσιεύσεις: 3167
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
Σύμφωνα με αυτό, έχεις ενα εύρος απο 4,800 (λογική) μέχρι 7,500 (παράλογη). Νομίζω οτι σε ιδιώτη μπορέις να το δώσεις στα 5 - 5,500 ανάλογα και σε τι κατάσταση είναι.

http://www.car.gr/classifieds/cars/?fuel_type=2&make=57&model=1183&offer_type=sale&or=a&registration-from=%3E2004&registration-to=%3C2004&so=pr

Από την άλλη τα C2 1.100 VTR παίζουν apo 4.500 (2005 μοντέλο) μέχρι 7,500 (2008 μοντέλο)

Προσωπικά ξεχώρισα αυτό, γιατι μπορείς να το παζαρέψεις και να κατέβει κανα 500άρικο, έχει λιγα χιλιόμετρα, και ειναι και στο χρώμα που το εχω εγω... :P

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2300212/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μαρ 2012, 12:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Haris_c4_1.4 έγραψε:
Μα για το c2 λεμε φιλε http://www.roussakis.gr/saxo_tec.htm δες κι εδω


Αν απαντάς σε εμένα, για το C2 μιλάω προφανώς. Στο link τι να δώ ακριβώς; :scratch


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ερωτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μαρ 2012, 13:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13
Δημοσιεύσεις: 1541
aiolos έγραψε:
winemaker έγραψε:
Το C2 εχει υδραυλικό με ηλεκτρική υποβοήθηση, εγω εχω το 1,100 και συγκεκριμένα το συζητούσα χθες με εναν φίλο ποσο ελαφρύ ειναι οταν το χρειάζεσαι και ποσο προοδευτικά σκληραίνει οταν αυξανει η ταχύτητα.
Κάνεις την καλύτερη επιλογή, γνώμη μου βρές ενα πιο καινούργιο απο του 2004 που λες και πήγαινε για καποια εκδοση VTR απο το 2006 - 2007 που ειναι και πιο εξοπλισμένα νομίζω.
Η διαφορά που εχουν τα 1,1 με τα 1,4 την θεωρω αμελητέα καθώς εχω οδηγησει και τα δυο, προτιμησα το 1,1 γιατι εχει λιγοτερα πάγια έξοδα.


Δεν έχει υδραυλικό. Ηλεκτρικό έχει το C2/C3.


Ξερεις τι διαβασα????? λες... Δεν έχει υδραυλικό. Ηλεκτρικό έχει το C2/C3

και εγω διαβασα, Δεν έχει υδραυλικό. ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ έχει το C2/C3 !! :lol συγνωμη!!

_________________
1.4 - 102 hps VTRS
Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line
Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 50 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ερώτηση για κρεμαριέρα!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Ερώτηση για τιμές ανταλλακτικών
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Xantia Serres
Απαντήσεις: 5
ερωτηση για xantia και καπνο..μαλλον εκανα π@τ@τ@
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Ερώτηση για επισκευή κρεμαργέρας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: panagos
Απαντήσεις: 3
Νέος κάτοχος C3 - ερώτηση για ανταλλακτικά
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: bikey77
Απαντήσεις: 22
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια