Σελίδα 1 από 4

ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 19:27
από ksenia75
καλησπερα!!ειμαι καινουργια στο φορουμ και θα ηθελα να κανω μια ερωτηση..θελω να παρω ενα c2 μεταχειρισμενο και ειμαι αναμεσα στο 1100 κ στο 1400..εχει μια φιλη μου το 1400 μοντελο του 2006 και αυτο που εχω ερωτευτει ειναι το τιμονι.λεει υδραβλικο με ηλεκτρικη υποβοηθηση.το 1100 εχει ιδιο τιμονι?

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 19:48
από Haris_c4_1.4
Kαλησπέρα Ξένια. Βάση του πίνακα που σου παραθέτω,θεωρώ πως ναι. http://www.roussakis.gr/saxo_tec.htm

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 19:51
από ksenia75
γεια σου χαρη!!ευχαριστω για το λινκ..ξεχασα να αναφερω πριν οτι αυτο που θα παρω εγω ειναι μοντελο του 2004.ειναι ολα τα ιδια?

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 19:58
από Giannis_C2
θες ενα 1.1 του 08'?με 73.000κμ?:p

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 20:00
από ksenia75
θελω αν το κανεις ανταλαγη με σμαρτ :)

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 20:00
από Haris_c4_1.4
Tιποτα. Θεωρω πως ναι,ξερω πως και σε c3 1.100 υπηρχε απο πιο παλια το συστημα αυτο,τωρα βεβαια για το 100%,ας περιμενουμε καποιον φιλο να ξερει.δεν νομιζω ομως να μην υπηρχε το 2004...Καποιος?????

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 20:03
από ksenia75
καποιος παιδια??καιγομαιιιι ειναι ο πρωτος λογος που θελω αυτο το αμαξι πραγματικα

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 20:28
από zx lover
Όλα μα όλα τα C2 το ίδιο σύστημα έχουν στο τιμόνι αλλά δεν έχω καταλάβει τι σε ενθουσίασε τόσο, προτιμώ το σμαρτ όπως και να έχει.

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 20:33
από ksenia75
δεν ξερω ειναι παναλαφρο το κανεις οτι θελεις μου αρεσει πολυ..το σμαρτ το δινω για να παρω c2 τωρα επειγοντωωωως!!ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας παιδια!!!

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 20:39
από zx lover
Όσο μεγαλύτερη η ταχύτητα τόσο βαραίνει. Μεταξύ 1100 και 1400 δαγκωτό το 2ο και μην περιμένεις να δεις τόσο χαμηλές καταναλώσεις όσο με το σμαρτ. Αν ενδιαφέρεσαι και για ανταλλαγή με C3 που έχει ίδιο τιμόνι ξέρω και άνθρωπο.

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 20:44
από ksenia75
καλα δεν το συγκρινω με το σμαρτ..ειναι και πετρελαιο απλα εχω σκαλωμα με το c2.με ενδιαφερει πιο πολυ το 1100 γιατι ειναι πιο χαμηλα τα τελη κυκλοφοριας αλλιως θα επαιρνα 1400 δεν το συζητω...

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 20:52
από zx lover
Χα, και ο άνθρωπος που ξέρω C3 1100 έχει και θέλει σμαρτ πετρέλαιο!

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 20:55
από ksenia75
ε αμα ειχε c2 κατι θα καναμε

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 23:11
από winemaker
Το C2 εχει υδραυλικό με ηλεκτρική υποβοήθηση, εγω εχω το 1,100 και συγκεκριμένα το συζητούσα χθες με εναν φίλο ποσο ελαφρύ ειναι οταν το χρειάζεσαι και ποσο προοδευτικά σκληραίνει οταν αυξανει η ταχύτητα.
Κάνεις την καλύτερη επιλογή, γνώμη μου βρές ενα πιο καινούργιο απο του 2004 που λες και πήγαινε για καποια εκδοση VTR απο το 2006 - 2007 που ειναι και πιο εξοπλισμένα νομίζω.
Η διαφορά που εχουν τα 1,1 με τα 1,4 την θεωρω αμελητέα καθώς εχω οδηγησει και τα δυο, προτιμησα το 1,1 γιατι εχει λιγοτερα πάγια έξοδα.

Re: ερωτηση

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 23:16
από dimitrisc4vts
βασικο ρολο στην συμπεριφορα του τιμονιου παιζουν και τα λαστιχα. εγω πλεον με 225/45/17 στο c4 νομιζω οτι εχω μηχανικο τιμονι. το 1.4 ειναι οτι πρεπει