Συγγραφέας |
Μήνυμα |
alafuzos
|
Θέμα δημοσίευσης: Αχ αυτή η Νιφάδα... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιαν 2015, 13:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 15 Νοέμ 2014, 19:35 Δημοσιεύσεις: 14 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους.
Πριν 3 μήνες ακριβώς αγόρασα κι εγώ ένα C2 το 2004 1.4 αυτόματο/σειριακό.(130.000 χλμ) Επειδή το πήρα από ιδιώτη, πριν το αγοράσω το πήγα στον μηχανικό να το ελέγξει, το έβαλε στο διαγνωστικό (δεν έδειξε τπτ) το οδήγησε κιόλας και μου είπε οτι κουμπώνει μια χαρά τις ταχύτητες και με συμβούλευσε να το αγοράσω αβλεπεί! Ο προηγούμενος κάτοχος μου είχε πει οτι 1 μηνα πριν είχε αλλάξει τον επιλογέα ταχυτήτων επειδή δεν έπαιρνε τις ταχύτητες (η γνωστή νιφάδα) και οτι τον αντικατέστησε με έναν μεταχειρισμένο(το γράφει και στο service book και οτι τωρα δουλεύει περίφημα!Μίλησα και με τον δικό του μηχανικό και με διαβεβαίωσε οτι όλα βαίνουν καλώς. Ε δε χρειαζόταν να το ψάξω και πολύ ακόμη και τελικά το αγόρασα.
Από εκείνη τη στιγμή και μετά ξεκίνησε ο γολγοθάς... 3 μέρες!!! μετά και αφού είχα κάνει 200 περίπου χιλιόμετρα και ενώ είμαι στο κέντρο της Αθήνας...Μπιπ μπιπ μπιπ...ανάβει η νιφάδα και το αμάξι δεν κουμπώνει ταχύτητες...παθαίνω το πρώτο εγκεφαλικό...(παίρνω τον παλιό ιδιοκτήτη και μου έπαιζε κινέζος, ειχε τσεπώσει το χρήμα και μου λεει οτι απτη στιγμη που πηρες κόψε το λαιμό σου , είναι δικό σου πρόβλημα τωρα!) Αφού μιλάω στο τηλέφωνο με τον μηχανικό του προηγούμενου ιδιοκτήτη μου λεει να αποσυνδέσω τη μπαταρια και μετα θα πάρει, όπως και έγινε. Την άλλη μέρα το πάω απο εκεί, το βαζει στο διαγνωστικό κτλ... μου σβήνει τη βλάβη , μου λεει δεν εχεις κατι και φυγε. 10 μερες μετα και μετα απο 400 χλμ ξανα τα ίδια , το ξαναπαω στον ιδιο, μου λεει παλι τα ίδι... 20 μερες μετα ξανα τα ίδια...μου λεει να το παω εκει να το αφήσω και οτι θα φερει εξειδικευμενο ηλεκτρολογο να το κανουν φυλλο και φτερο το αμαξι να δει τι φταίει...Ο ηλεκτρολόγος τι ρολο βαράει δεν καταλαβα!
Να μη σας τα πολυλογώ πολύ , πηγα σε αλλο μηχανικο , ο οποιός το εβαλε στο lexia και ξαναπρογραμματισε ολες τις ταχυτητες και μετα απο αυτο οδηγουσα 1 μηνα και εκανα 2.000 χιλιομετρα μια χαρα. Μεχρι πριν απο 10 μερες γιατι δυστυχως εγιναν ξανα τα ιδια... και χτες το πρωι παλι ξανα τα ιδια.
Ο δεύτερος μηχανικός που υποτίθεται οτι είναι εξειδικευμένος και έμπειρος μου λεει οτι είναι δίσκο πλατό και οτι μάλλον θα χρειαστεί αλλαγή και ο επιλογέας , όλα μαζί κανα 700αρι €. (πιο πολύ πιστεύει οτι είναι δίσκο πλατό. Όντως παίζει κάτι τέτοιο??)
Ξέρω οτι το θέμα έχει ανοίξει πολλές φορές, αλλά επειδή είμαι πολύ απογοητευμένος , αυτό που θα ήθελα είναι να μια δυο ξεκάθαρες απαντήσεις και έναν σωστό και έμπειρο άνθρωπο να με καθοδηγήσει.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Βασίλης , Αθήνα-κέντρο
Υ.Γ: Όποιος γνωρίζει κάποιον καλό μάστορα να με παραπέμψει ή αν ο ίδιος έχει lexia και γνωρίζει με μεγάλη χαρά να τον συναντήσω. Απάντηση είτε εδώ , είτε με μήνυμα στο inbox
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αχ αυτή η Νιφάδα... Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015, 18:22 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Το συγκεκριμένο είναι ημιαυτόματο και έχει λειτουργία όπως ένα κανονικό χειροκίνητο. Με τη πρέπουσα συντήρηση σε γνώστη είναι το ίδιο αξιόπιστο με το χειροκίνητο.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αχ αυτή η Νιφάδα... Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015, 19:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
+1
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
nikosc4gp
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αχ αυτή η Νιφάδα... Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015, 22:11 |
|
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ 2012, 15:30 Δημοσιεύσεις: 850 Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
|
Αυτό δεν ισχύει, τουλάχιστον στο δικό μου. Μετά από κάποια δευτερόλεπτα σε ακινησία, έχοντας πατημένο το φρένο, γυρίζει σε νεκρά μόνο του, χωρίς να το επιλέξω εγώ μέσω του επιλογέα. Η ένδειξη στο καντράν δεν αλλάζει παραμένει Α ή Μ. Αφήνοντας το φρένο παίρνει την πρώτη και βουρ. Σε συνθήκες σχετικής ησυχίας αισθάνεσαι και ακούς την αποσύμπλεξη.
Send from my blue elephant
_________________ C4 Grand Picasso 1.6hdi automatic VW Polo 6KV2 1.4 8v gas(250.000Km)
|
|
|
|
|
GeoC4Madness
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αχ αυτή η Νιφάδα... Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015, 22:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50 Δημοσιεύσεις: 2142 Εικόνες: 3
|
Πράκτορας έγραψε: Το συγκεκριμένο είναι ημιαυτόματο και έχει λειτουργία όπως ένα κανονικό χειροκίνητο. Με τη πρέπουσα συντήρηση σε γνώστη είναι το ίδιο αξιόπιστο με το χειροκίνητο. OOOOOOOXXXXXXIIIIIIIIII πρακτοράκο μου, να μου λείπει.......όποιος το θεωρεί το ίδιο αξιόπιστο να το πάρει και να το χαίρεται.....φτου φτου μακριά από μένα.. Στο προηγ. service που έκανα ήταν μέσα ένα C4 καινούργιο,2 μήνες μέσα από κιβώτιο, έγινε ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό, αλλάχτηκαν διάφορα, περαστηκαν λογισμικά,εκμάθηση ταχυτήτων όλα από την αρχή και το αμάξι δε λέει να στρώσει.και ο δίσκος αλλάχτηκε,κ εκεί που άρχισε να παίρνει ταχύτητες και να τσουλάει, ξαφνικά χτυπάει την τρίτη ταχύτητα..μένει μόνο αλλαγή κιβωτίου και η citroen δε δέχεται να το περάσει στην εγγύηση..ο άνθρωπος έχει μείνει πόσο καιρό χωρίς αμάξι.Χειροκίνητο και άγιος ο Θεός.Αυτή είναι η άποψή μου
_________________
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αχ αυτή η Νιφάδα... Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιαν 2015, 13:20 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
GeoC4Madness έγραψε: Χειροκίνητο και άγιος ο Θεός.Αυτή είναι η άποψή μου Ή αυτόματο αυτόματο, το κλασσικό .....με μετατροπέα ροπής....
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αχ αυτή η Νιφάδα... Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιαν 2015, 14:26 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Πράκτορας έγραψε: Το συγκεκριμένο είναι ημιαυτόματο και έχει λειτουργία όπως ένα κανονικό χειροκίνητο. Με τη πρέπουσα συντήρηση σε γνώστη είναι το ίδιο αξιόπιστο με το χειροκίνητο. Επισης τωρα κανετε σαν αυτους που βριζετε...τι σχεση εχει αν μας αρεσει ή οχι το αυτοματο με το προβλημα που παρουσιαζει καποιος!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αχ αυτή η Νιφάδα... Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιαν 2015, 16:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
GeoC4Madness έγραψε: Μ'αυτά που βλέπω και ακούω δε θα πάρω ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ αμάξι με αυτόματο κιβώτιο αν και λένε ΠΟΤΕ μη λες ΠΟΤΕ εγώ λέω ΠΟΤΕ των ΠΟΤΩΝ, δε γίνεται να θέλω να πάω κάπου και να με αφήνει στο δρόμο επειδή για 1.000.000 πιθανούς λόγους δε κουμπώνουν οι ταχύτητες.. Σε προηγούμενο τζιπ που είχα αυτόματο και παρα το οτι έσερνα συχνά πυκνά το φουσκωτό για ψάρεμα δεν είχα ποτε πρόβλημα . Ο φίλος αγόρασε μεταχειρισμένο το αμαξι που τα περιςςοτερα ειναι νοικιαρικα και οι εταιρείες τα δίνουν μετά απο τρία χρονια.Λογικο ειναι αυτα τα αμάξια να εχουν βιαστεί ακομη και ...άρα φυσιν...
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αχ αυτή η Νιφάδα... Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιαν 2015, 16:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Πράκτορας έγραψε: Το συγκεκριμένο είναι ημιαυτόματο και έχει λειτουργία όπως ένα κανονικό χειροκίνητο. Με τη πρέπουσα συντήρηση σε γνώστη είναι το ίδιο αξιόπιστο με το χειροκίνητο. Απλό χειροκίνητο κιβώτιο είναι με 2 μηχανισμούς που ο ένας επιλέγει τη σχέση και ο άλλος πατάει συμπλέκτη. Το ίδιο το κιβώτιο δεν έχει καμία διαφορά. Επίσης όπως είπαν και άλλοι βάζει νεκρά μόνο του όταν μείνει πολλή ώρα πατημένο το φρένο. Αν κάποιος θέλει να βάζει μόνος του αμέσως τόσο το καλύτερο, αλλά αν όχι το έχει προβλέψει ο κατασκευαστής.
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αχ αυτή η Νιφάδα... Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιαν 2015, 19:10 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
O σερβομηχανισμός επιλογής - αποσύμπλεξης είναι ενιαίος ή δύο ξεχωριστοί ; Γιατί είπε ο φίλος ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αλλάξει τον μηχανισμό του επιλογέα, μήπως φταίει ο μηχανισμός που ενεργοποιεί τον συμπλέκτη; Αν είναι θέμα συμπλέκτη (δίσκος-πλατώ) δεν θα έιχε κάποια ένδειξη (πατινάρισμα); Πως ελέγχεις αν "τελειώνει" ο συμπλέκτης σε αυτού του είδους τα κιβώτια ; Δεν γίνεται με παρόμοιο τρόπο όπως στα αμιγώς χειροκίνητα ; Επίσης μήπως το κάνει σε μποτιλιάρισμα μόλις πάει να ξεκινήσει ενώ το έχει μόνιμα στο Α ή στο Μ και όχι στο Ν όπως είπε ο Γιάννης (χρόνια πολλά ) . Μήπως τα έχει παίξει η βαλβίδα στο πεντάλ του φρένου που δίνει σήμα ότι ξεκινάμε .... Orestis έγραψε: Σε προηγούμενο τζιπ που είχα αυτόματο και παρα το οτι έσερνα συχνά πυκνά το φουσκωτό για ψάρεμα δεν είχα ποτε πρόβλημα .
Ορέστη το τζιπ σου είχε εντελώς διαφορετικό κιβώτιο, είχε αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, πολύδισκο με "πλανήτες" και "δορυφόρους" . Καμία σχέση με του "προέδρου του ΠΑΟ"
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αχ αυτή η Νιφάδα... Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιαν 2015, 19:32 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Εμείς(εγώ και ο Νικόλας),θέλουμε το στύλ του κιβωτίου του Ορέστη. Σωστά Νικόλα?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|