Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:42 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2014, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Νοέμ 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 30
Εικόνες: 0
καλησπερα στους φιλους εχω παρει εδω και 3 μηνες ενα citroen c2vts 2008 μοντελο μου κοκκινιζε την πολλαπλη δεν πηγενε πανω απο 180 χιλιο.και εκαιγε κιολας στον εγκεφαλο εδειχνε ολα καλα εψαξα παντου μου ειπαν προβλημα(βουλομενη) εξατμηση η καταλυτης φερνω εξατμηση ολοκληρη απο αγγλια ποιο καλη το προβλημα παλι το ιδιο το χρονησα μηπος ειχε κανει κατι ο προιγουμενος ολα καλα μετα απο τοσο τρεξημο βρηκαμε οτι το αυτοκινητο εχει αβανς απο -31 και κατεβενει εως -28 εχει κανενας να μου πει ποσο δουλευουν αυτα και αν ειναι λαθος η ρυθμηση ,σε εξω συνεργιο που εχει εγκεφαλο βλαβων δεν μπορει να κανει ρυθμηση αβανς ...SOSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2014, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Επειδή προφανώς το αυτοκίνητο το πήρες μεταχειρισμένο και σαφώς δεν ξέρεις τι έχει συμβεί στο μοτέρ του και επειδή σε βλέπω μπερδεμένο καί επειδή το μοτέρ αυτό δεν ρυθμίζει την αβάνς του,θα προσπαθήσω να σε ξεμπερδέψω.

Αβάνς λοιπόν,

Είναι η γωνία που πρέπει να γυρίσει ο στροφαλοφόρος άξονας, από τη στιγμή που δίνει σπινθήρα το μπουζί έως ότου το έμβολο φτάσει στο Ανω Νεκρό Σημείο (ΑΝΣ). Ο λόγος που ο σπινθήρας της ανάφλεξης δίνεται πριν το ΑΝΣ (προπορεία), είναι γιατί η καύση απαιτεί έναν ορισμένο χρόνο για να ολοκληρωθεί, έτσι ώστε η μέγιστη πίεση στο θάλαμο καύσης ν 'αναπτυχθεί λίγο μετά το ΑΝΣ, οπότε έχουμε και τη μέγιστη απόδοση του κινητήρα. Μικρότερη γωνία προπορείας (αβάνς) από την ενδεδειγμένη έχει σαν αποτέλεσμα την καθυστερημένη ανάπτυξη της πίεσης μέσα στον θάλαμο καύσης, οπότε έχουμε μειωμένη απόδοση. Αντίθετα, η υπερβολική γωνία αβάνς οδηγεί σε φαινόμενα προανάφλεξης (πιράκια), που μπορούν ν' αποβούν καταστροφικά για τα μπουζί ή και τον ίδιο τον κινητήρα. Για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, η γωνία αβάνς μεταβάλλεται συνεχώς, ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα, το φορτίο του (άνοιγμα γκαζιού) και άλλες παραμέτρους.

Η αβάνς στα αυτοκίνητα ρυθμίζεται/ελέγχεται με διάφορους τρόπους, που τελικά ανήκουν σε 3 χονδροειδείς κατηγορίες: Παλαιότερης τεχνολογίας που ρυθμίζουν την αβάνς απο τον ίδιο το διανομέα (ντιστριμπιτέρ, ignition distributor), ή απο τον εγκέφαλο, ή κάτι ενδιάμεσο. Η αβάνς πάντως προσπαθούμε σε κάθε αυτοκίνητο να είναι διαφορετική ανα φάσμα στροφών και εί δυνατόν ανάλογα με το φορτίο της μηχανής (μέσω φυγοκεντρικών συστημάτων και αισθητήρων υποπίεσης για παλαιότερα αυτοκίνητα).

Με λίγα λόγια φιλαράκο,προσωπική μου άποψη είναι οτι έχεις ατελή καύση.
Έγινα κατανοητός?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2014, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Νοέμ 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 30
Εικόνες: 0
Tzakos έγραψε:
Επειδή προφανώς το αυτοκίνητο το πήρες μεταχειρισμένο και σαφώς δεν ξέρεις τι έχει συμβεί στο μοτέρ του και επειδή σε βλέπω μπερδεμένο καί επειδή το μοτέρ αυτό δεν ρυθμίζει την αβάνς του,θα προσπαθήσω να σε ξεμπερδέψω.

Αβάνς λοιπόν,

Είναι η γωνία που πρέπει να γυρίσει ο στροφαλοφόρος άξονας, από τη στιγμή που δίνει σπινθήρα το μπουζί έως ότου το έμβολο φτάσει στο Ανω Νεκρό Σημείο (ΑΝΣ). Ο λόγος που ο σπινθήρας της ανάφλεξης δίνεται πριν το ΑΝΣ (προπορεία), είναι γιατί η καύση απαιτεί έναν ορισμένο χρόνο για να ολοκληρωθεί, έτσι ώστε η μέγιστη πίεση στο θάλαμο καύσης ν 'αναπτυχθεί λίγο μετά το ΑΝΣ, οπότε έχουμε και τη μέγιστη απόδοση του κινητήρα. Μικρότερη γωνία προπορείας (αβάνς) από την ενδεδειγμένη έχει σαν αποτέλεσμα την καθυστερημένη ανάπτυξη της πίεσης μέσα στον θάλαμο καύσης, οπότε έχουμε μειωμένη απόδοση. Αντίθετα, η υπερβολική γωνία αβάνς οδηγεί σε φαινόμενα προανάφλεξης (πιράκια), που μπορούν ν' αποβούν καταστροφικά για τα μπουζί ή και τον ίδιο τον κινητήρα. Για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης, η γωνία αβάνς μεταβάλλεται συνεχώς, ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα, το φορτίο του (άνοιγμα γκαζιού) και άλλες παραμέτρους.

Η αβάνς στα αυτοκίνητα ρυθμίζεται/ελέγχεται με διάφορους τρόπους, που τελικά ανήκουν σε 3 χονδροειδείς κατηγορίες: Παλαιότερης τεχνολογίας που ρυθμίζουν την αβάνς απο τον ίδιο το διανομέα (ντιστριμπιτέρ, ignition distributor), ή απο τον εγκέφαλο, ή κάτι ενδιάμεσο. Η αβάνς πάντως προσπαθούμε σε κάθε αυτοκίνητο να είναι διαφορετική ανα φάσμα στροφών και εί δυνατόν ανάλογα με το φορτίο της μηχανής (μέσω φυγοκεντρικών συστημάτων και αισθητήρων υποπίεσης για παλαιότερα αυτοκίνητα).

Με λίγα λόγια φιλαράκο,προσωπική μου άποψη είναι οτι έχεις ατελή καύση.
Έγινα κατανοητός?

ΦΙΛΕ μου σε ευχαριστω για το χρονο σου μου λες δεν ρυθμιζεται η αβανς ουτε μεσω εγκεφαλου;;δηλαδη στο ρελαντι -32 η αβανς ειναι ενταξη;η ατελη καυση πως μπορει να βρεθει ;ρωταω για να μπορω να βοηθησω και να φερω γνωμη και εγω στο συνεργειο της citroen που θα το παω γιατι σε εξω συνεργεια δεν βρηκα ακρη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2014, 22:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Η αβάνς έχει στάνταρ ρύθμιση στο μοτέρ αυτό,που αλλάζει μόνο με επαναπρογραμματισμό.
Το θέμα όμως είναι,γιατί προκλήθηκε αυτό.
Γιατί και να επαναπρογραμματίσεις,αν δεν το έχεις φτιάξει,την επόμενη στιγμή θα έχεις τα ίδια αποτελέσματα,οπότε.........

Σε αναλυτή καυσαερίων το έβαλες?

Αττική είσαι?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: lebanner
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 10:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Νοέμ 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 30
Εικόνες: 0
φιλαρακι εχω κανει μετρηση καυσαεριων και ειναι ολα καλα, τωρα ομως που εχω βαλει εξατμηση και καταλυτη αγωνιστηκο μπορει να μην μου δειχνει το σωστο και απο οτι καταλαβα αν κανω επαναπρογραματισμο και το προβλημα ειναι εκτος εγκεφαλου παλι οεγκεφαλος το ιδιο θα κανει .αν μπορεις στειλε τηλ σου να σου πω καλυτερα αν μπορεις να βοηθησης εγω ειμαι απο κορινθο ......πιστευω οτι βρησκομε σε αυτη τη φαση((Μικρότερη γωνία προπορείας (αβάνς) από την ενδεδειγμένη έχει σαν αποτέλεσμα την καθυστερημένη ανάπτυξη της πίεσης μέσα στον θάλαμο καύσης, οπότε έχουμε μειωμένη απόδοση. )αλλα πως και με ποιον αλενχω θα το βρουμε???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 21:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ένα-ένα μου τα λές όμως,πως θα βγάλουμε άκρη έτσι?
Όταν λές εξάτμιση τι εννοείς?
Απο χταπόδι και πίσω όλη?
Καταλύτη τι αγωνιστικό με πόσες τρύπες?
Το λάμδα τον πρώτο που τον έβαλες,πάνω στο χταπόδι,ή απο κάτω που γίνονται τα τέσσερα δύο?
Χταπόδι,τέσσερα σε ένα,ή τέσσερα σε δύο,σε ένα?

Περιέγραψέ μου ακριβώς τι έχεις κάνει,μπάς και μπορέσω να βοηθήσω.
Πρίν κάνεις αυτές τις αλλαγές να υποθέσω οτι δούλευε σωστά?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: lebanner
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Μάιος 2014, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Νοέμ 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 30
Εικόνες: 0
φιλαρακι στο ειχα γραψει και ποιο πανω το προβλημα το ειχα απο πριν, μου ελεγαν ολοι οτι ειναι ο καταλυτης και πηρα εξατμηση απο αγγλια τησ milltec ειναι 4-1με καταλυτη 100 τρυπες εχει ενα μεσεο (το οποιο δεν το εχω βαλει )και το τελικο να σκεφτεις οτι με το ζορι πηγενε τα 175 χιλιομ. τωρα παω κανα 185 .στο προγραμα μου ηταν να παρω εξατμηση φιλτρο προγραμα και εκεντροφορους αλλα θελω πρωτα να δουλευει σωστα και μετα να κανω τα υπολοιπα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Νοέμ 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 30
Εικόνες: 0
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΗ.........Τελικα με το C2 VTS μετα απο 6 μηνες και πολλα προβληματα (πολλαπλη να κοκκινηζει υπερβολικα και μεγαλες θερμοκρασιες στην καμπινα,πολλη καταναλωση καυσιμου,δυναμη καθολου και τελικη μεχρι 180 με το ζορι, η αβανς στο -31 στο ρελαντι ,)και πολυ ψαξιμω ΠΙΣΤΕΥΩ πρεπει να βρηκα ακρη ο εγκεφαλος ελεγε ολα καλα στο ρελαντι μετα απο ενα δυνατο πατημε στο γκαζι εβγαλε προβλημα στην πεταλουδα το ψαξαμε και το αποτελεσμα ειναι ξεβιδωμενη πολλαπλη εισαγωγης ,οι δοκιμες θα δειξουν το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 12:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
lebanner έγραψε:
φιλαρακι στο ειχα γραψει και ποιο πανω το προβλημα το ειχα απο πριν, μου ελεγαν ολοι οτι ειναι ο καταλυτης και πηρα εξατμηση απο αγγλια τησ milltec ειναι 4-1με καταλυτη 100 τρυπες εχει ενα μεσεο (το οποιο δεν το εχω βαλει )και το τελικο να σκεφτεις οτι με το ζορι πηγενε τα 175 χιλιομ. τωρα παω κανα 185 .στο προγραμα μου ηταν να παρω εξατμηση φιλτρο προγραμα και εκεντροφορους αλλα θελω πρωτα να δουλευει σωστα και μετα να κανω τα υπολοιπα


Δες τι εκκεντροφορους φοραει το μοτερ, αν εχει ρυθμιζόμενα γραναζια εκκεντροφόρων και τι μπεκ φοραει , επεισεις μέτρησε πιεση βενζινης στην μπεκιερα !!!!!
κατι ακομη απο νερα-αντιψηκτικο σου τρωει??? τα κολαρα του ψυγειου στα πρειζει???? ακομη και η κυλινδροκεφαλη ειναι η δικη του (ή ειναι καμια απο 206 ή C4 π.χ.)
οπως και να εχει θελει ψαξιμο γιατι το αβανς ειναι μεταβλητό αναλογα τις στροφες λειτουργιας, το ανοιγματος πεταλουδας,την καυση που μετρανε οι "λ" ,την σχεση στο κιβωτιο, το ποσοστο πατηματος του πενταλ του γκαζιου κ.τλ.-κ.τ.λ.
επισεις παιζει το αυτοκινητο να φορα προγραμμα και να μην εχει ολα τα υπολοιπα που χρειαζεται για να δουλεψει το προγραμμα σωστα....(εκκεντρα-εισαγωγη-φιλτρο....)
με ενα hall meter οργανακι μπορεις να δεις τι μιγματα εχεις (φτωχο-πλουσιο) και να βγαλεις αρκετα συμπερασματα !!!!συχνο προβλημα στα C2 ειναι η εισαγωγη (ξεβιδωνουν οι βιδες που την σφίγγουν πανω στην κεφαλη!!!Ακομη το αυτοκινητο δουλευει στρωτα στο ρελαντι ???? ειναι ευστροφο???? γεμιζει ευλκολα τις 1-2-3-4 σχεσεις ????ποσα χλμ εχεις στην καθε (στον κοφτη)????σασμαν-κορονοπηνιο τι φοραει???? μηπως ειναι κοντο????? ποσες στροφες εχεις στην τελικη που λες(185χαω), γενικα το μαμα C2 Vts ειναι κοκκινισμένο στην τελικη του (203-208 χαω).
εχει πολλα να ελεγξεις για να καταλήξεις τι ακριβως φταιει......
παντος μην κολλας στο -31, στα νουμερα του αβανς και στο προγραμμα μονο, για ολους τους λογους που σου ανεφερα!!!
καλη ευκολία............

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 13:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
lebanner έγραψε:
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΗ.........Τελικα με το C2 VTS μετα απο 6 μηνες και πολλα προβληματα (πολλαπλη να κοκκινηζει υπερβολικα και μεγαλες θερμοκρασιες στην καμπινα,πολλη καταναλωση καυσιμου,δυναμη καθολου και τελικη μεχρι 180 με το ζορι, η αβανς στο -31 στο ρελαντι ,)και πολυ ψαξιμω ΠΙΣΤΕΥΩ πρεπει να βρηκα ακρη ο εγκεφαλος ελεγε ολα καλα στο ρελαντι μετα απο ενα δυνατο πατημε στο γκαζι εβγαλε προβλημα στην πεταλουδα το ψαξαμε και το αποτελεσμα ειναι ξεβιδωμενη πολλαπλη εισαγωγης ,οι δοκιμες θα δειξουν το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

οσο εγραφα το δικο μου ποστ βρηκες την εισαγωγη .....ευχομαι να ειναι αυτο .....
στο δικο μας ειχαν φυγει 5 βιδες τελειως ..... αλλα και παλι δεν εκανε τετοια κουλα που περιγραφεις ...... μονο καταναλωση ειχε τσιμπισει καπως και ενα σφυριγμα ακουγονταν στο ρελαντι....... ισως δεν τραβουσε τοσο πολυ αερα......

_________________
Βασίλης AX Gti


Τελευταία επεξεργασία από vil και Σάβ 24 Μάιος 2014, 10:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Μάιος 2014, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Νοέμ 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 30
Εικόνες: 0
φιλε Βασιλη σε ευχαριστω για τη βοηθεια σου στο μοτερ και στα ηλεκτρικα και δεν εχει μπει τιποτε επανω ,με 4ταρτη στον κοφτη εχει 172 χιλιομ και 5μπτη 6500 χιλιαδ στροφες 185, δουλευει στρωτα στο ρελαντι δεν ειναι ομως ευστροφο ,τωρα σε δοκιμες μπορω να δω μονο καυσιμο και αν κοκκινηζει η πολλαπλη γιατι οπως εγραψα ποιο πανω εχω βαλει εξατμιση ολοκληρη και θελω και φ.π για να δουλεψει το επομενο βημα μου ειναι δυναμομετρο και προγραμα και πιστευω να βρεθει τι γινετε


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μάιος 2014, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
lebanner έγραψε:
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΗ.........Τελικα με το C2 VTS μετα απο 6 μηνες και πολλα προβληματα (πολλαπλη να κοκκινηζει υπερβολικα και μεγαλες θερμοκρασιες στην καμπινα,πολλη καταναλωση καυσιμου,δυναμη καθολου και τελικη μεχρι 180 με το ζορι, η αβανς στο -31 στο ρελαντι ,)και πολυ ψαξιμω ΠΙΣΤΕΥΩ πρεπει να βρηκα ακρη ο εγκεφαλος ελεγε ολα καλα στο ρελαντι μετα απο ενα δυνατο πατημε στο γκαζι εβγαλε προβλημα στην πεταλουδα το ψαξαμε και το αποτελεσμα ειναι ξεβιδωμενη πολλαπλη εισαγωγης ,οι δοκιμες θα δειξουν το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ


Άρα το πρόβλημά σου,δεν άρχισε απο τότε που έβαλες την εξάτμιση,προυπήρχε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μάιος 2014, 18:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 03 Νοέμ 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 30
Εικόνες: 0
ναι φιλος προηπηρχε το προβλημα τωρα του εκανα δοκιμη μεχρι 4500 στροφες απο καυσιμο ειναι 8 λιτρα στα εκατο την πολλαπλη αν πηγενω μεχρι 130 χιλιομ. πορεια μου κοκκινιζει λιγο εκει που σκανε η τεσσερης σε μια αν παω ποιο γρηγορα ειναι ολα οκ τωρα ειμαι να αλλαξω φλαντσα πολλαπλης εισαγωγης που εκανε το προβλημα να μπει εγκεφαλο και αν ολα καλα παω για προγραμμα εκεντροφορους και φιλτρο


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: AR48
Απαντήσεις: 25
πρόβλημα με τιμόνι σε citroen C4 diesel 2012
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Πρόβλημα στο φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: AntonisSerres
Απαντήσεις: 20
Προβλημα στο ημιαυτοματο κιβωτιο σε C3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: aenaos15
Απαντήσεις: 25
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ (?)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: ger_zoym
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ