Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:57 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιουν 2014, 23:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιουν 2014, 15:22
Δημοσιεύσεις: 11
Καλησπερα παιδια εδω και 3 εβδομαδες ειμαι ιδιοκτητης ενος C2 vts.Το αμαξι ηρθε απο Ιταλια και το αγορασα απο Βουλγαρια οπου και βρισκομαι.Οταν το πηρα το αμαξι ειχε λιγο θεμα με το ρελαντι αλλα ειπα μπορει να ειναι απο χρονισμα η απο πεταλουδα και θα το φτιαξω.Πηγα στο συνεργειο, το ψαξαμε το αμαξι και τελικα και η πεταλουδα και το χρονισμα ητανε μια χαρα.Το αμαξι δουλευε λες και ειχε εκκεντροφορους.Αποφασισα να το ανοιξουμε να δουμε τι παιζει μεσα και τι να δουμε εκκεντροφοροι Catcams 1321708 μονο που ητανε για σαξο και οχι για C2.Τελικα τους βγαλαμε και βαλαμε τους μαμα και τοτε ειδα 3 ωστηρια χτυπημενα οπως και σημαδια απο τις βαλβιδες στα πιστονια που ητανε απο πριν
αυτα.Παραγγειλα 3 καινουρια ωστηρια και κλεισαμε το μοτερ αφου ειχα αλλαξει το λαδι,ιμαντες και ολα οσα αλλαζονται οταν αγοραζεις αμαξι μεταχειρισμενο.Την επομενη μερα ξυπναω το πρωι , βαζω μπρος το αμαξι και ακουω τα ωστηρια να χτυπανε.Μου φανηκε παραξενο επειδη με τα 3 χτυπημενα ωστηρια το μοτερ δεν χτυπουσε και μολις εβαλα τα καινουρια και αλλαξα το λαδι ξεκινησε να χτυπαει :scratch
Τα ωστηρια χτυπανε οταν το αμαξι ειναι κρυο και οταν ζεσταθει σταματαει.Επισης να πω οτι τα ωστηρια ειναι απο σαξο.Πηγα σε ενα φιλο και πηρα 16 ωστηρια μεταχειρισμενα αλλα σε καλη κατασταση απο σαξο και πηγα να τα αλλαξουμε.Τα αλλαξαμε ομως τα ωστηρια συνεχισαν να χτυπανε :angr
Χθες πηγα παλι στο συνεργειο εξαντλημενος και ζητησα να κατεβασουμε το καπακι και να δουμε τι γινετε επειδη το αμαξι δεν σταματαει να χτυπαει ωστηρια.Ανοιξαμε το καπακι , ανοιξαμε το καρτερ ομως ολα ητανε μια χαρα.Κλεισαμε το μοτερ και μου ειπανε αυριο το πρωι θα δεις αν χτυπαει.Σημερα ξυπναω το πρωι βαζω μπρος και τα ωστηρια ξεκινησαν παλι να χτυπανε.Να τονισω πως τα ωστηρια δεν χτυπανε για λιγο αλλα χτυπανε μεχρι να ζεσταθει το μοτερ και τοτε σταματανε :suspi
Δεν ξερω τι αλλο να κανω παιδια δοκιμασαμε τα παντα ομως το μοτερ το βιολι του :(
Ξεχασα να πω το μοτερ ειναι με λαδι 10W40 TOTAL
Μηπως μπορει να βοηθησει κανεις?
Σας ευχαριστω!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιουν 2014, 06:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Μετά από τέτοια επισκευή το αμάξι πρέπει να δουλέψει πολύ για να στρώσουν τα ωστήρια. Οι βαλβίδες αλλάχτηκαν ή φρεζαρίστικαν κλπ. Από την στιγμή που δεν έχει γίνει κακοτεχνία στο λύσε δέσε βγάλε τα έκκεντρα δες ποια ωστήρια έχουν πρόβλημα αν έχουν και βάλε πάλι τους 708(και χρόνισε λιγότερο επιθετικά για να μην βρίσκει). Γενικά τα μοτέρ σαν του C2 είναι πιο ευαίσθητα από των saxo σχετικά με τα ωστήρια.
Οι εκκεντροφόροι είναι σίγουρα από C2VTS;

_________________
www.drakonakis.gr


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Drakonakis για την δημοσίευση του/της: tzengkias
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιουν 2014, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιουν 2014, 15:22
Δημοσιεύσεις: 11
Drakonakis έγραψε:
Μετά από τέτοια επισκευή το αμάξι πρέπει να δουλέψει πολύ για να στρώσουν τα ωστήρια. Οι βαλβίδες αλλάχτηκαν ή φρεζαρίστικαν κλπ. Από την στιγμή που δεν έχει γίνει κακοτεχνία στο λύσε δέσε βγάλε τα έκκεντρα δες ποια ωστήρια έχουν πρόβλημα αν έχουν και βάλε πάλι τους 708(και χρόνισε λιγότερο επιθετικά για να μην βρίσκει). Γενικά τα μοτέρ σαν του C2 είναι πιο ευαίσθητα από των saxo σχετικά με τα ωστήρια.
Οι εκκεντροφόροι είναι σίγουρα από C2VTS ;


Οι βαλβιδες ειναι μια χαρα φιλε τις εχουνε αλλαξει απο Ιταλια οταν ειχαν χτυπησει τα πιστονια.Τουχιστον με το ματι φαινονται μια χαρα.
Τους 708 τους εβγαλα φιλε επειδη πριν τις 5000-5500 το αμαξι ειναι νεκρο , τους χρονισαμε αλλα το αμαξι παραμενει νεκρο :scratch
Τωρα τα ωστηρια με το ματι φαινονται μια χαρα τα αλλαξα 3 φορες..
Εκκεντροφορους εχω απο σαξο φιλε επειδη ενα παιδι εδω Βουλγαρια μου ειχε πουλησει εκκεντροφορους δηθεν απο C2VTS αλλα στο τελος οταν τους μετρησαμε ειδαμε οτι ειναι απο το μοτερ με τα 110 αλογα :(
Εχω ψαξει Βουλγαρια, Ελλαδα οπως και Αγγλια και δεν μπορω να βρω τετοιους εκκεντροφορους :(
Οταν το καπακι ειναι με σαξο ωστηρια ομως με C2 ελατηρια λετε να χτυπαει ωστηρια απο αυτο?
Δεν ξερω τι να σκεφτω πλεον :s
Εχω δωσει αρκετα λεφτα μεχρι τωρα αλλα το μοτερ συνεχιζει να χτυπαει....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιουν 2014, 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιουν 2014, 15:22
Δημοσιεύσεις: 11
Αυτο το βιντεο ειναι μολις αγορασα το αμαξι πριν να αλλαξουμε λαδια και αλλα..
https://www.youtube.com/watch?v=l3s14r0 ... e=youtu.be
Αυτο το βιντεο ειναι μετα την αλλαγη λαδιων ....
https://www.youtube.com/watch?v=flg3HFx ... e=youtu.be
Εδω ειναι μετα απο αλλαγη των ωστηριων, τον ελεγχο της κεφαλης οπως και του καρτερ...
https://www.youtube.com/watch?v=7Xv-VQI ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=UUjIkXI ... e=youtu.be


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2018, 23:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Μαρ 2018, 21:31
Δημοσιεύσεις: 17
Καλησπέρα παιδιά, πρόσφατα αγόρασα ένα c2 vts και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά σε ταξίδι δεν περίμενα να έχει τόση δύναμη/αποκριση ειδικά με 5η σχέση.
Το αυτοκίνητο έχει 117.000km, του έχω κάνει service στην citroen, λάδια total 10w 40, φίλτρα, μπουζί κτλ. Επίσης ζήτησα προληπτικα να γίνει μέτρηση συμπιεσης και μου είπαν ότι είναι πολύ καλή. Το μόνο που είναι να γίνει στο μελλον είναι δισκος/πλατό γιατί έχει αρχίσει τον κλασσικό θόρυβο όπου σταματάει όταν πιέσεις το πέταλ συμπλέκτη.
Τώρα στις ανησυχίες μου, ακούω αυτό το τακα τάκα που θυμίζει λίγο λειτουργεία diesel όπου υποψιάζομαι ωστηρια, βέβαια καθώς ζεστενεται το αμάξι μειώνετε και ο ήχος τους αλλά δεν μπορώ να πω πως παύουν τέλειως ούτε δυστυχώς έχω κάποιον γνωστό με το ίδιο αμάξι να ακούσω πως δουλεύει η συγκεκριμένη μηχανη, επίσης ακούγεται ένα τσίκι τσίκι σαν ραπτομηχανή όπου όπως μου είπε ένας φίλος είναι ο θόρυβος των μπεκ αυτός. Είδα πολλά βίντεο αλλά και άρθρα για τα υδραυλικα ωστηρια ή αλλιώς hydraulic valve tapets και κατάλαβα τι ακριβώς είναι και πως λειτουργούν.
Το ερώτημα μου είναι όταν δουλεύουν σωστά δίχως πρόβλημα δεν πρέπει να τα ακούς καθόλου με ζεστή μηχανη? Επίσης υπάρχει τρόπος να ελεγχθούν και να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι είναι οκ? Επίσης απορία μου δημιουργεί ότι διαβαζω γενικά σε αμάξια λένε αν χτυπάνε μην το οδηγείς καν έτσι γιατί θα πάθει ζημιά ή μηχανή και σε περιπτώσεις με c2 τα αφήνουν έτσι..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μαρ 2018, 07:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ποιον κινητήρα έχει το C2 σου;

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μαρ 2018, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Μαρ 2018, 21:31
Δημοσιεύσεις: 17
Είναι 1.6 vts του 2007 και εμφανισιακά είναι σαν αυτόν ακριβώς https://gr.pinterest.com/pin/6475332526 ... 7739893177


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μαρ 2018, 12:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Λάθος τοποθέτηση λιπαντικού, κατά την άποψή μου. Δεν πάει σε καμία περίπτωση το 10W40 σε αυτό το μοτέρ.

Ξεκινάς με 5W40, αν το πατάς στο λαιμό, πιστοποιήσεις ACEA A3/B4/C2 κατά προτίμηση ή C3.

Αν δεν το πατάς στο λαιμό, αλλά κάνεις πιο γρήγορη οδήγηση πας σε 5W30, ACEA A3/B4/C2 κατά προτίμηση ή C3.

Αν είσαι ήρεμος οδηγός και κυνηγάς της οικονομία πας σε 5W30, ACEA A5/B5/ C2.

Ανάλογα με τα χιλιόμετρα που γράφεις και τον τρόπο αλλάζεις το λιγότερο κάθε 15.000 χλμ., το περισσότερο 20-23.500 χλμ. ή κάθε χρόνο.

Υ.Γ.: Η κάθετη που πηγαίνω εγώ, σε αυτό το μοτέρ, βάζει πάντα 5W30. Απλά, πρόσεξε τι brand λιπαντικού θα χρησιμοποιήσεις.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2018, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Μαρ 2018, 21:31
Δημοσιεύσεις: 17
Καλησπέρα, ευχαριστω για την απαντηση. 10w40 προτείνει η citroen για το c2, και στην Ελλάδα και έξω, επίσης πριν του αλλάξω τα λάδια είχε 5w30 ο θόρυβος ήταν ίδιος αν όχι χειρότερος. Οπότε θα πρέπει να απορριψουμε τα λάδια σαν λόγο. Ίσως έτσι να δουλεύει το μοτερ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2018, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Είναι Total Ineo ECS 5W30, δεν είναι και το καλύτερο 5W30 που υπάρχει εκεί έξω.
Δες κάτι σοβαρό σε 5W40, το μόνο που έχω να προτείνω.
Το 10W40 σε αυτό το μοτέρ, παραείναι πεπερασμένο.
Αλήθεια, γιατί από 5W30 το γύρισες σε 10W40; Από τη στιγμή που το παλιό ιξώδες είναι απείρως καλύτερο από το καινούριο ιξώδες που χρησιμοποιείς;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2018, 22:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
sarantos έγραψε:
Είναι 1.6 vts του 2007 και εμφανισιακά είναι σαν αυτόν ακριβώς https://gr.pinterest.com/pin/6475332526 ... 7739893177



Όσον αφορά τα ωστήρια,με αλλαγή λαδιού-ιξώδους,δεν υπάρχει γιατρειά.
Βάζεις 16 καινούργια και τέλειωσες.

Μπέκ σε αυτό το μοτέρ,δεν χτυπάνε.
Παίρνεις αέρα απο την πολλαπλή της εισαγωγής.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Απρ 2018, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
αυτή η πολλαπλή εισαγωγής αέρα παίρνει μόνο αν τις έχουν φύγει βίδες, και τότε δεν κάνει σαν μπεκ αλλά σαν φλογέρα!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Απρ 2018, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Εσύ,να τον ακούς τον γέροντα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ 2018, 07:49 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Αδερφε, ξεκινα με κατι απλο για τα ωστηρια σου, χρησιμοποιησε ενα προσθετο οπως αυτο:

LIQUI MOLY ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΩΣΤΗΡΙΩΝ

Ευκολη κ οικονομικη αρχικη προσεγγιση.


Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ 2018, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Πάρα πολύ καλό προιόν,όντως. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 46 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλημα με ρυθμιστή βεντιλατερ καμπινας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: vaggelis_3333
Απαντήσεις: 11
C3 II 1.4 LPG Πρόβλημα cold start
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Πρόβλημα με a/m Φίλτρο Αέρος
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
προβλημα συμπλεκτη
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 16
Πρόβλημα με την ένδειξη στάθμης στα LHM
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: graphic1970
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια