Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tzengkias
|
Θέμα δημοσίευσης: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιουν 2014, 23:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιουν 2014, 15:22 Δημοσιεύσεις: 11
|
Καλησπερα παιδια εδω και 3 εβδομαδες ειμαι ιδιοκτητης ενος C2 vts.Το αμαξι ηρθε απο Ιταλια και το αγορασα απο Βουλγαρια οπου και βρισκομαι.Οταν το πηρα το αμαξι ειχε λιγο θεμα με το ρελαντι αλλα ειπα μπορει να ειναι απο χρονισμα η απο πεταλουδα και θα το φτιαξω.Πηγα στο συνεργειο, το ψαξαμε το αμαξι και τελικα και η πεταλουδα και το χρονισμα ητανε μια χαρα.Το αμαξι δουλευε λες και ειχε εκκεντροφορους.Αποφασισα να το ανοιξουμε να δουμε τι παιζει μεσα και τι να δουμε εκκεντροφοροι Catcams 1321708 μονο που ητανε για σαξο και οχι για C2.Τελικα τους βγαλαμε και βαλαμε τους μαμα και τοτε ειδα 3 ωστηρια χτυπημενα οπως και σημαδια απο τις βαλβιδες στα πιστονια που ητανε απο πριν αυτα.Παραγγειλα 3 καινουρια ωστηρια και κλεισαμε το μοτερ αφου ειχα αλλαξει το λαδι,ιμαντες και ολα οσα αλλαζονται οταν αγοραζεις αμαξι μεταχειρισμενο.Την επομενη μερα ξυπναω το πρωι , βαζω μπρος το αμαξι και ακουω τα ωστηρια να χτυπανε.Μου φανηκε παραξενο επειδη με τα 3 χτυπημενα ωστηρια το μοτερ δεν χτυπουσε και μολις εβαλα τα καινουρια και αλλαξα το λαδι ξεκινησε να χτυπαει Τα ωστηρια χτυπανε οταν το αμαξι ειναι κρυο και οταν ζεσταθει σταματαει.Επισης να πω οτι τα ωστηρια ειναι απο σαξο.Πηγα σε ενα φιλο και πηρα 16 ωστηρια μεταχειρισμενα αλλα σε καλη κατασταση απο σαξο και πηγα να τα αλλαξουμε.Τα αλλαξαμε ομως τα ωστηρια συνεχισαν να χτυπανε Χθες πηγα παλι στο συνεργειο εξαντλημενος και ζητησα να κατεβασουμε το καπακι και να δουμε τι γινετε επειδη το αμαξι δεν σταματαει να χτυπαει ωστηρια.Ανοιξαμε το καπακι , ανοιξαμε το καρτερ ομως ολα ητανε μια χαρα.Κλεισαμε το μοτερ και μου ειπανε αυριο το πρωι θα δεις αν χτυπαει.Σημερα ξυπναω το πρωι βαζω μπρος και τα ωστηρια ξεκινησαν παλι να χτυπανε.Να τονισω πως τα ωστηρια δεν χτυπανε για λιγο αλλα χτυπανε μεχρι να ζεσταθει το μοτερ και τοτε σταματανε Δεν ξερω τι αλλο να κανω παιδια δοκιμασαμε τα παντα ομως το μοτερ το βιολι του Ξεχασα να πω το μοτερ ειναι με λαδι 10W40 TOTAL Μηπως μπορει να βοηθησει κανεις? Σας ευχαριστω!!
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιουν 2014, 06:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 756
|
Μετά από τέτοια επισκευή το αμάξι πρέπει να δουλέψει πολύ για να στρώσουν τα ωστήρια. Οι βαλβίδες αλλάχτηκαν ή φρεζαρίστικαν κλπ. Από την στιγμή που δεν έχει γίνει κακοτεχνία στο λύσε δέσε βγάλε τα έκκεντρα δες ποια ωστήρια έχουν πρόβλημα αν έχουν και βάλε πάλι τους 708(και χρόνισε λιγότερο επιθετικά για να μην βρίσκει). Γενικά τα μοτέρ σαν του C2 είναι πιο ευαίσθητα από των saxo σχετικά με τα ωστήρια. Οι εκκεντροφόροι είναι σίγουρα από C2VTS;
_________________ www.drakonakis.gr
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Drakonakis για την δημοσίευση του/της: tzengkias
|
|
|
|
|
tzengkias
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιουν 2014, 10:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιουν 2014, 15:22 Δημοσιεύσεις: 11
|
Drakonakis έγραψε: Μετά από τέτοια επισκευή το αμάξι πρέπει να δουλέψει πολύ για να στρώσουν τα ωστήρια. Οι βαλβίδες αλλάχτηκαν ή φρεζαρίστικαν κλπ. Από την στιγμή που δεν έχει γίνει κακοτεχνία στο λύσε δέσε βγάλε τα έκκεντρα δες ποια ωστήρια έχουν πρόβλημα αν έχουν και βάλε πάλι τους 708(και χρόνισε λιγότερο επιθετικά για να μην βρίσκει). Γενικά τα μοτέρ σαν του C2 είναι πιο ευαίσθητα από των saxo σχετικά με τα ωστήρια. Οι εκκεντροφόροι είναι σίγουρα από C2VTS ; Οι βαλβιδες ειναι μια χαρα φιλε τις εχουνε αλλαξει απο Ιταλια οταν ειχαν χτυπησει τα πιστονια.Τουχιστον με το ματι φαινονται μια χαρα. Τους 708 τους εβγαλα φιλε επειδη πριν τις 5000-5500 το αμαξι ειναι νεκρο , τους χρονισαμε αλλα το αμαξι παραμενει νεκρο Τωρα τα ωστηρια με το ματι φαινονται μια χαρα τα αλλαξα 3 φορες.. Εκκεντροφορους εχω απο σαξο φιλε επειδη ενα παιδι εδω Βουλγαρια μου ειχε πουλησει εκκεντροφορους δηθεν απο C2VTS αλλα στο τελος οταν τους μετρησαμε ειδαμε οτι ειναι απο το μοτερ με τα 110 αλογα Εχω ψαξει Βουλγαρια, Ελλαδα οπως και Αγγλια και δεν μπορω να βρω τετοιους εκκεντροφορους Οταν το καπακι ειναι με σαξο ωστηρια ομως με C2 ελατηρια λετε να χτυπαει ωστηρια απο αυτο? Δεν ξερω τι να σκεφτω πλεον Εχω δωσει αρκετα λεφτα μεχρι τωρα αλλα το μοτερ συνεχιζει να χτυπαει....
|
|
|
|
|
sarantos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2018, 23:48 |
|
Εγγραφή: Παρ 30 Μαρ 2018, 21:31 Δημοσιεύσεις: 17
|
Καλησπέρα παιδιά, πρόσφατα αγόρασα ένα c2 vts και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά σε ταξίδι δεν περίμενα να έχει τόση δύναμη/αποκριση ειδικά με 5η σχέση. Το αυτοκίνητο έχει 117.000km, του έχω κάνει service στην citroen, λάδια total 10w 40, φίλτρα, μπουζί κτλ. Επίσης ζήτησα προληπτικα να γίνει μέτρηση συμπιεσης και μου είπαν ότι είναι πολύ καλή. Το μόνο που είναι να γίνει στο μελλον είναι δισκος/πλατό γιατί έχει αρχίσει τον κλασσικό θόρυβο όπου σταματάει όταν πιέσεις το πέταλ συμπλέκτη. Τώρα στις ανησυχίες μου, ακούω αυτό το τακα τάκα που θυμίζει λίγο λειτουργεία diesel όπου υποψιάζομαι ωστηρια, βέβαια καθώς ζεστενεται το αμάξι μειώνετε και ο ήχος τους αλλά δεν μπορώ να πω πως παύουν τέλειως ούτε δυστυχώς έχω κάποιον γνωστό με το ίδιο αμάξι να ακούσω πως δουλεύει η συγκεκριμένη μηχανη, επίσης ακούγεται ένα τσίκι τσίκι σαν ραπτομηχανή όπου όπως μου είπε ένας φίλος είναι ο θόρυβος των μπεκ αυτός. Είδα πολλά βίντεο αλλά και άρθρα για τα υδραυλικα ωστηρια ή αλλιώς hydraulic valve tapets και κατάλαβα τι ακριβώς είναι και πως λειτουργούν. Το ερώτημα μου είναι όταν δουλεύουν σωστά δίχως πρόβλημα δεν πρέπει να τα ακούς καθόλου με ζεστή μηχανη? Επίσης υπάρχει τρόπος να ελεγχθούν και να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι είναι οκ? Επίσης απορία μου δημιουργεί ότι διαβαζω γενικά σε αμάξια λένε αν χτυπάνε μην το οδηγείς καν έτσι γιατί θα πάθει ζημιά ή μηχανή και σε περιπτώσεις με c2 τα αφήνουν έτσι..
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μαρ 2018, 07:08 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Ποιον κινητήρα έχει το C2 σου;
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μαρ 2018, 12:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Λάθος τοποθέτηση λιπαντικού, κατά την άποψή μου. Δεν πάει σε καμία περίπτωση το 10W40 σε αυτό το μοτέρ. Ξεκινάς με 5W40, αν το πατάς στο λαιμό, πιστοποιήσεις ACEA A3/ B4/C2 κατά προτίμηση ή C3. Αν δεν το πατάς στο λαιμό, αλλά κάνεις πιο γρήγορη οδήγηση πας σε 5W30, ACEA A3/ B4/C2 κατά προτίμηση ή C3. Αν είσαι ήρεμος οδηγός και κυνηγάς της οικονομία πας σε 5W30, ACEA A5/B5/ C2. Ανάλογα με τα χιλιόμετρα που γράφεις και τον τρόπο αλλάζεις το λιγότερο κάθε 15.000 χλμ., το περισσότερο 20-23.500 χλμ. ή κάθε χρόνο. Υ.Γ.: Η κάθετη που πηγαίνω εγώ, σε αυτό το μοτέρ, βάζει πάντα 5W30. Απλά, πρόσεξε τι brand λιπαντικού θα χρησιμοποιήσεις. Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
sarantos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2018, 19:30 |
|
Εγγραφή: Παρ 30 Μαρ 2018, 21:31 Δημοσιεύσεις: 17
|
Καλησπέρα, ευχαριστω για την απαντηση. 10w40 προτείνει η citroen για το c2, και στην Ελλάδα και έξω, επίσης πριν του αλλάξω τα λάδια είχε 5w30 ο θόρυβος ήταν ίδιος αν όχι χειρότερος. Οπότε θα πρέπει να απορριψουμε τα λάδια σαν λόγο. Ίσως έτσι να δουλεύει το μοτερ
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2018, 19:58 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Είναι Total Ineo ECS 5W30, δεν είναι και το καλύτερο 5W30 που υπάρχει εκεί έξω. Δες κάτι σοβαρό σε 5W40, το μόνο που έχω να προτείνω. Το 10W40 σε αυτό το μοτέρ, παραείναι πεπερασμένο. Αλήθεια, γιατί από 5W30 το γύρισες σε 10W40; Από τη στιγμή που το παλιό ιξώδες είναι απείρως καλύτερο από το καινούριο ιξώδες που χρησιμοποιείς;
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2018, 22:01 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
sarantos έγραψε: Είναι 1.6 vts του 2007 και εμφανισιακά είναι σαν αυτόν ακριβώς https://gr.pinterest.com/pin/6475332526 ... 7739893177Όσον αφορά τα ωστήρια,με αλλαγή λαδιού-ιξώδους,δεν υπάρχει γιατρειά. Βάζεις 16 καινούργια και τέλειωσες. Μπέκ σε αυτό το μοτέρ,δεν χτυπάνε. Παίρνεις αέρα απο την πολλαπλή της εισαγωγής.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Απρ 2018, 21:12 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
αυτή η πολλαπλή εισαγωγής αέρα παίρνει μόνο αν τις έχουν φύγει βίδες, και τότε δεν κάνει σαν μπεκ αλλά σαν φλογέρα!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Απρ 2018, 22:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Εσύ,να τον ακούς τον γέροντα.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με τα ωστηρια σε C2 vts Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ 2018, 07:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Αδερφε, ξεκινα με κατι απλο για τα ωστηρια σου, χρησιμοποιησε ενα προσθετο οπως αυτο:
LIQUI MOLY ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΩΣΤΗΡΙΩΝ
Ευκολη κ οικονομικη αρχικη προσεγγιση.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|