Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 23 Απρ 2024, 08:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Νοέμ 2012, 19:28
Δημοσιεύσεις: 156
Καλησπέρα παιδιά! Διαβάζοντας όλο το φόρουμ εδώ, αλλά και άλλα φόρουμ σχετικά με το παραπάνω πρόβλημα, θέλω να ζητήσω την άποψή σας:

Aρχικά να πω πως το πρόβλημά μου, το οποίο παρουσιάστηκε τελευταία(είχε συμβεί και παλιότερα σε αλλαγή 2ας -> 3ης και 3ης -> 4ης αλλά δεν ξανάγινε), έχει να κάνει με ένα γρατζούνισμα αρκετά δυνατό, όταν έχω 1η σε 5000+ στροφές και πάω να βάλω 2α! Το κάνει ενώ έχω τέρμα πατημένο τον συμπλέκτη, την ώρα που από 1η πάω να βάλω 2α...(Κάνει έναν ήχο σαν αυτόν που κάνει όταν πας να βάλεις όπισθεν, ενώ το αμαξι κινείται προς τα μπροστά, αλλά δεν ακούγεται από κάτω...αλλά από τον λεβιέ!)

➥ Διάβασα για αλλαγή βαλβολίνων. Το αμάξι έχει 61000 χλμ και δεν θυμάμαι ποτέ στην αντιπροσωπεία που του κάνω το service να έχει γίνει αλλαγή αυτών. Φταίνε αυτές, η έλλειψή τους δηλαδή, και με αντικατάσταση όλα καλά...ή από την δικιά τους αμέλεια μπορεί να έχει προκλιθεί ζημιά στο αυτοκίνητο?(εκτός εγγύησης το αυτοκίνητο, το έχω αγοράσει καινούργιο το 2010). Και άν μπορεί να έχει προκλιθεί ζημιά τί ζημιά μπορεί να είναι και με τί κόστος?

➥ Διάβασα για συγχρονιζέ (2ας στην προκειμένη περίπτωση). Λόγω κακής χρήσης/πάροδος του χρόνου, ή μπορεί να ευθύνεται κάτι άλλο? Γνωρίζουμε κόστος σε περίπτωση που είναι αυτό?

➥ Μπορεί να είναι δίσκος πλατό? Λογικό για τα χιλιόμετρά μου? Κόστος?

Θα εκτιμούσα πολύ κάποια απάντησή σας, διότι αύριο κιόλας που γυρίζω για Αθήνα, έκλεισα ραντεβού να το δούνε στην αντιπροσωπεία και δεν θέλω να πάω χωρίς να γνωρίζω κάτι, οπότε αν μπορείτε να με κατευθύνετε! Μακάρι να μην είναι κάτι σοβαρό, διότι είναι δύσκολη περίοδος...

Ευχαριστώ!

_________________
☆ A PIRATE KNOWS HOW TO FIGHT JUST LIKE ME ☆


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 16:54 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Η κυριότερη αμέλεια σου και χωρίς παρεξήγηση είναι ότι πας την πρώτη σε αυτές τις στροφές για να κανείς αλλαγή......

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 17:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Είναι πολλές οι στροφές που κάνεις την αλλαγή ειδικά με πρώτη, δεν είναι λογικό ακόμη και σε κόντρα να το πηγαίνεις τόσο ψηλά για να αλλάξεις 1η-2α. Η πρώτη είναι ίσα - ίσα για να ξεκινήσεις και πας κατευθείαν σε 2α το πολύ να χρειάζεται να πας μέχρι 3000 σ.α.λ. για αυτήν την αλλαγή, άντε 4000 σ.α.λ αν είσαι τίγκα φορτωμένος σε ανήφορο.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 17:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Βασίλη,αυτό δεν σημαίνει οτι το αυτοκίνητο σε κάθε υψηλή αλλαγή πρέπει να κάνει έτσι.
Όταν το αγοράζεις,κανείς δεν σου λέει,σιγά την πρώτη αλλαγή για να μην φάει το γρανάζι.
Δλδ το δικό μου,που όταν στήνομαι,την κοκκινίζω,τι έπρεπε να κάνει?
Φίλε έχεις πρόβλημα με τις βαλβολίνες,που αν τις αφήσεις και δεν τις αλλάξεις,θα φάς το συγχρονιζέ της 2ης και δεν έχει αξία τρελλή,αλλά έχει εργατικό κόστος υψηλό,λόγω του οτι πρέπει να κατέβει το σαζμάν.
Θα βάλεις βαλβολίνες 75w80 GL4 ορυκτές,θα τις αλλάζεις κάθε 30.000 χλμ και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα ποτέ,όσο ψηλά κι τραβάς τις στροφές.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Δεν αντιλέγω Μάνθο, αλλά δεν βρίσκω τον λόγο να κάνεις συχνά ψηλά την αλλαγή 1η - 2α. Και εγώ το έχω "σπάσει" πολλές φορές γεμίζοντας την 2η-3η ακόμη και την 4η αλλά ποτέ δεν μου έχει χρειαστεί να "σπάσω" την πρώτη. Μου έχει μείνει χούι να το πω από το Baleno που είχα παλιά που έτσι και πήγαινα την πρώτη πάνω από 3500 σ.α.λ. απλά δεν έπερνε καν την 2α αν δεν έπεφταν οι στροφές.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 18:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ο.Κ Μπίλ,αυτό είναι θέμα χρήσης δικιά σου και εν μέρει συμφωνώ μαζί σου.
Δεν σημαίνει όμως οτι πρέπει να χτυπάει το αυτοκίνητο την 2η,σε καμμιά περίπτωση.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Bill30f έγραψε:
Δεν αντιλέγω Μάνθο, αλλά δεν βρίσκω τον λόγο να κάνεις συχνά ψηλά την αλλαγή 1η - 2α. Και εγώ το έχω "σπάσει" πολλές φορές γεμίζοντας την 2η-3η ακόμη και την 4η αλλά ποτέ δεν μου έχει χρειαστεί να "σπάσω" την πρώτη. Μου έχει μείνει χούι να το πω από το Baleno που είχα παλιά που έτσι και πήγαινα την πρώτη πάνω από 3500 σ.α.λ. απλά δεν έπερνε καν την 2α αν δεν έπεφταν οι στροφές.

γιατι λεει πουθενα στο manual του C2 " μην γεμιζετε την 1η ή καποια αλλη ταχυτητα πανω απο τις χχχχ στροφες????

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Κανένα Manual δεν λέει κάτι τέτοιο, προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν κερδίζεις κάτι έτσι, από την άλλη - γνώμη μου πάντα- καις τζάμπα βενζίνη με πολλές στροφές, και καταπονείς περισσότερο τα μηχανικά μέρη και δεν βλέπω και τον λόγο να το στροφάρεις περισσότερο από όσο χρειάζεται με μικρή σχέση.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Νοέμ 2012, 19:28
Δημοσιεύσεις: 156
Tzakos έγραψε:
Θα βάλεις βαλβολίνες 75w80 GL4 ορυκτές,θα τις αλλάζεις κάθε 30.000 χλμ και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα ποτέ,όσο ψηλά κι τραβάς τις στροφές.


Καλησπέρα φίλε μου! Το σωστό δεν είναι να δουλεύει σωστά με τις μαμά βαλβολίνες? Άν όχι, τότε δεν σημαίνει πως κάτι άλλο δεν πάει καλά?

_________________
☆ A PIRATE KNOWS HOW TO FIGHT JUST LIKE ME ☆


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Νοέμ 2012, 19:28
Δημοσιεύσεις: 156
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Η κυριότερη αμέλεια σου και χωρίς παρεξήγηση είναι ότι πας την πρώτη σε αυτές τις στροφές για να κανείς αλλαγή......


Καταλαβαίνω πως το λες φίλε μου, αλλά πχ χθες που μου το έκανε, ήταν από σταμάτημα σε εκκίνηση που ήθελα να του κάνω πάλι τα δικά μου...

Δεν τα συνηθίζω, δεν μπορώ να πω πως του πίνω το αίμα του αυτοκινήτου...απλά το πάω γρήγορα χωρίς όμως υπερβολές σε αλλαγές και τα σχετικά...

_________________
☆ A PIRATE KNOWS HOW TO FIGHT JUST LIKE ME ☆


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 21:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Εσυ έχεις το μαχαίρι εσυ και το καρπούζι,πάντως ρωτά με π.μ. τον Τζάκο να σου πει τι θα του βαλεις!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 21:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 30 Νοέμ 2012, 19:28
Δημοσιεύσεις: 156
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Εσυ έχεις το μαχαίρι εσυ και το καρπούζι,πάντως ρωτά με π.μ. τον Τζάκο να σου πει τι θα του βαλεις!!


Μου απάντησε πιο πάνω τί να του βάλω, απλά περιμένω την απάντησή του στην ερώτησή μου:

"Δεν πρέπει κανονικά να δουλεύει σωστά με τις μαμά βαλβολίνες?"

_________________
☆ A PIRATE KNOWS HOW TO FIGHT JUST LIKE ME ☆


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2014, 21:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Φίλε εσύ είπες οτι έχεις 61.000 χλμ.
Αν φοράει "μαμά",δεν πάνε πάνω απο 30.000 χλμ,αναλόγως και την χρήση βεβαίως.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Αύγ 2014, 12:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Αλλαξε βαλβολινες μιας και δεν εχεις αλλαξει ποτε οπως λες και βλεπεις!


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρατζούνισμα 1ης -> 2ας! SOS Παιδιά!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Αύγ 2014, 13:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Tzakos έγραψε:
Φίλε εσύ είπες οτι έχεις 61.000 χλμ.
Αν φοράει "μαμά",δεν πάνε πάνω απο 30.000 χλμ,αναλόγως και την χρήση βεβαίως.


:agree :agree :agree :agree

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 22 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Κανένα καλό μηχανικό ρε ΠΑΙΔΙΑ ..!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: Aris Ds3
Απαντήσεις: 14
Γρατζουνισμα στην 3 ταχυτ.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 13
παιδια 2 ερωτησουλες για c2 vts
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: CRAZyVTS
Απαντήσεις: 2
Παιδιά SOS- C4 grand picasso και υγράεριο ..!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Africanos
Απαντήσεις: 47
παιδια!! βοηθηστε λιγο!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: zizasvts
Απαντήσεις: 16
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ