Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 10:05 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Μαρ 2015, 00:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2014, 22:55
Δημοσιεύσεις: 17
Καλησπέρα!!
Δεν ξέρω αν υπάρχει παλαιότερη ανάρτηση στο forum με αυτό το θέμα και είμαι σχετικά καινούριος οδηγός και εδώ.. Έχω παρατηρήσει τώρα τελευταία οτι ακόμα και σε μικρές λακκούβες τραντάζεται πολύ το αμάξι και περισσότερο από πριν (citroen c2 μοντέλο 2007, 79000km, μεταχειρισμένο αγορασμένο προ 6μήνου)..Θέμα με αμορτισέρ??Τι άλλο μπορεί να είναι?? Ακόμα, την ώρα που οδηγώ ακούω σαν ένα τρίξιμο, σαν κάτι να κουνιέται και να έχει φύγει από τ θέση του από μπροστά..Τι μπορεί να είναι??
:hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Μαρ 2015, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Τop mount (2)= 60€ ως ανταλλακτικό + τοποθέτηση εξτρά
Μπαράκια ζαμφόρ (2) = 18x2= 36€.

Ένα από τα δύο ή και τα δύο.



Επόμενο θέμα :thumb

sent from Sebastian

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε linker για την δημοσίευση του/της: vaps
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Μαρ 2015, 18:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μαρ 2015, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Νοέμ 2014, 19:35
Δημοσιεύσεις: 14
Τοποθεσία: Αθήνα
Συμφωνώ με τον linker!
Μια απ'τα ίδια έκανα κι εγώ + αλλαγή και τα 4 αμορτισέρ.

Πάντως γενικά το C2 είναι αμαξάκι που και τρίζει και κοπανάει...δυστυχώς. :(

Τα έχω ψάξει όλα σπιθαμή προς σπιθαμή για να καταφέρω να μειώσω τριξίματα και κοπανήματα (τα πιο πολλά είναι απ'το πίσω μέρος)
Θέλει λίγο ψάξιμο , αλλά μην περιμένεις μεγάλες βελτιώσεις.


Με τοπ μαουντς και μπαράκια ζαμφορ θα είσαι πολύ καλύτερα σίγουρα! ;)
(κοίτα και το ενδεχόμενο για αλλαγή αμορτισέρ, είναι σχετικά φτηνά)


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε alafuzos για την δημοσίευση του/της: vaps
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μαρ 2015, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 04 Σεπ 2014, 15:41
Δημοσιεύσεις: 348
Εικόνες: 0
Εμένα πάντως το τρίξιμο οφείλεται σε top mount το οποίο αποτι μου είπαν μπορώ να το τρενάρω λίγο και θα το κοιτάξω στο επόμενο service!


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε giorgosc4coupe για την δημοσίευση του/της: vaps
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μαρ 2015, 19:16 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Μιας και αναφερθήκαμε στο θέμα των τριγμών του πίσω μέρους, παραθέτω ένα παλιότερο ποστ μου.

linker έγραψε:
Οι θόρυβοι κατά βάση προέρχονται από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
1) Εταζέρα
2) Πλαστικό 3ου στοπ στο τζάμι
3) Καπάκι θήκης στην κάτω πόρτα του χώρου αποσκευών
4) Ξεχασμένες ζώνες ασφαλείας σε χαμηλό ύψος, με αποτέλεσμα να ακουμπάει το πλαστικό που περιβάλλει το μέταλλο να ακουμπάει στην πλαστική επένδυση αριστερά και δεξιά των πίσω καθισμάτων.

Αντίστοιχα, κάνουμε τα εξής:
1) Aεροστόπ στις πλαστικές "φωλιές" - εσοχές στις οποίες μπαίνουν οι 2 μπροστινές άκρες της εταζέρας όταν την κλείνεις (προς τη μεριά της πλάτης των πίσω καθισμάτων). Επιπλέον, μπορείς να ντύσεις με μαύρη ταινία τις άκρες, ώστε να μειωθεί κι άλλο ο θόρυβος, αν δεν εξαλειφθεί με την πρώτη μέθοδο.

2) Αφού αφαιρέσεις τις βιδούλες που συγκρατούν το καπάκι (torx), ντύνεις με αεροστόπ γύρω γύρω το χείλος του, δηλαδή το σημείο που ακουμπάει στα άλλα πλαστικά και κουδουνίζει. Επίσης, με τον καιρό και τις διάφορες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, είναι πιθανό να έχουν χαλαρώσει οι βίδες, οπότε τις σφίγγεις μέχρι το σημείο στο οποίο δεν ακούγεται θόρυβος. Όχι πολύ χαλαρό, όχι πολύ σφιχτό. Δοκίμασέ το.

3) Επίσης αεροστόπ ή ταινία.

4) Σηκώνεις τις ζώνες ακριβώς στο μέσο της απόστασης μεταξύ πλαστικού και προεντατήρα, να μην ακουμπούν πουθενά και να βρίσκονται στον αέρα. Ιδανικό σημείο μπορείς να βρεις αντίστοιχα και για τις μπροστινές, γιατί κι αυτές "βρίσκουν" στο πλαστικό που ντύνει την μεσαία κολώνα.

Bonus: Μπορείς να ντύσεις επίσης με μαύρη ταινία (ή διάλεξε το χρώμα που σου αρέσει :D ), τους μεταλλικούς κρίκους στους οποίους κουμπώνει η πίσω πόρτα. Βρίσκονται αριστερά και δεξιά στις άκρες, οπότε με κατεβασμένη πόρτα μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου άνετα. Απλά τύλιξε λίγα εκατοστά ταινίας γύρω γύρω. Μην το παρακάνεις, γιατί δεν θα ασφαλίζει μετά.

Επίσης, φρόντισε να μην έχεις πλαστικά ή μεταλλικά μπιχλιμπίδια στις θήκες αριστερά και δεξιά. Επιβαρύνουν την κατάσταση.

Βαζελίνη σε σπρέι μπορείς επίσης να προσθέσεις μεταξύ του λευκού και του μαύρου πλαστικού, στον χώρο αποσκευών. Αναφέρομαι στα λευκά πλαστικά που φέρουν τις λάμπες του χώρου αποσκευών και στο σημείο ένωσης με τα μαύρα πλαστικά που "αγκαλιάζουν" τα πίσω καθίσματα. Μεταξύ αυτών δημιουργείται ένας αρμός. Ε εκεί θα ρίξεις λίγο.

Tέλος, τα πίσω καθίσματα πάντα στην τέρμα πίσω θέση.


_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν linker για την δημοσίευση του/της: mitsos_pitsos_106, vaps
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μαρ 2015, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Μιας και αναφερθήκαμε στο θέμα των τριγμών του πίσω μέρους, παραθέτω ένα παλιότερο ποστ μου.

linker έγραψε:
Οι θόρυβοι κατά βάση προέρχονται από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
1) Εταζέρα
2) Πλαστικό 3ου στοπ στο τζάμι
3) Καπάκι θήκης στην κάτω πόρτα του χώρου αποσκευών
4) Ξεχασμένες ζώνες ασφαλείας σε χαμηλό ύψος, με αποτέλεσμα να ακουμπάει το πλαστικό που περιβάλλει το μέταλλο να ακουμπάει στην πλαστική επένδυση αριστερά και δεξιά των πίσω καθισμάτων.

Αντίστοιχα, κάνουμε τα εξής:
1) Aεροστόπ στις πλαστικές "φωλιές" - εσοχές στις οποίες μπαίνουν οι 2 μπροστινές άκρες της εταζέρας όταν την κλείνεις (προς τη μεριά της πλάτης των πίσω καθισμάτων). Επιπλέον, μπορείς να ντύσεις με μαύρη ταινία τις άκρες, ώστε να μειωθεί κι άλλο ο θόρυβος, αν δεν εξαλειφθεί με την πρώτη μέθοδο.

2) Αφού αφαιρέσεις τις βιδούλες που συγκρατούν το καπάκι (torx), ντύνεις με αεροστόπ γύρω γύρω το χείλος του, δηλαδή το σημείο που ακουμπάει στα άλλα πλαστικά και κουδουνίζει. Επίσης, με τον καιρό και τις διάφορες ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, είναι πιθανό να έχουν χαλαρώσει οι βίδες, οπότε τις σφίγγεις μέχρι το σημείο στο οποίο δεν ακούγεται θόρυβος. Όχι πολύ χαλαρό, όχι πολύ σφιχτό. Δοκίμασέ το.

3) Επίσης αεροστόπ ή ταινία.

4) Σηκώνεις τις ζώνες ακριβώς στο μέσο της απόστασης μεταξύ πλαστικού και προεντατήρα, να μην ακουμπούν πουθενά και να βρίσκονται στον αέρα. Ιδανικό σημείο μπορείς να βρεις αντίστοιχα και για τις μπροστινές, γιατί κι αυτές "βρίσκουν" στο πλαστικό που ντύνει την μεσαία κολώνα.

Bonus: Μπορείς να ντύσεις επίσης με μαύρη ταινία (ή διάλεξε το χρώμα που σου αρέσει :D ), τους μεταλλικούς κρίκους στους οποίους κουμπώνει η πίσω πόρτα. Βρίσκονται αριστερά και δεξιά στις άκρες, οπότε με κατεβασμένη πόρτα μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου άνετα. Απλά τύλιξε λίγα εκατοστά ταινίας γύρω γύρω. Μην το παρακάνεις, γιατί δεν θα ασφαλίζει μετά.

Επίσης, φρόντισε να μην έχεις πλαστικά ή μεταλλικά μπιχλιμπίδια στις θήκες αριστερά και δεξιά. Επιβαρύνουν την κατάσταση.

Βαζελίνη σε σπρέι μπορείς επίσης να προσθέσεις μεταξύ του λευκού και του μαύρου πλαστικού, στον χώρο αποσκευών. Αναφέρομαι στα λευκά πλαστικά που φέρουν τις λάμπες του χώρου αποσκευών και στο σημείο ένωσης με τα μαύρα πλαστικά που "αγκαλιάζουν" τα πίσω καθίσματα. Μεταξύ αυτών δημιουργείται ένας αρμός. Ε εκεί θα ρίξεις λίγο.

Tέλος, τα πίσω καθίσματα πάντα στην τέρμα πίσω θέση.


_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Μαρ 2015, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Νοέμ 2014, 19:35
Δημοσιεύσεις: 14
Τοποθεσία: Αθήνα
+1 ! ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Μάιος 2015, 00:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2014, 22:55
Δημοσιεύσεις: 17
Καλησπέρα και πάλι,
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας!! Όλοι συμφωνείτε απότι βλέπω στα top mounts και στα μπαράκια ζαμφορ.. Μπορείτε να μου εξηγήσετε τι είναι ή να βάλετε κάποιο link σε παλιό post?? Σκέφτομαι να το πάω σε μηχανικό μια από αυτές τις μέρες.. Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και θέλω να μάθω κάποια πράγματα, μην πάω έτσι σε κάποιον μηχανικό που δεν ξέρω (επειδή δεν έχω κάποιον γνωστό κοντά).. Ένας φίλος μου, μου είπε να του πω να κοιτάξει σινεμπλοκ, φουσκες ημιαξονίου, ψαλίδια ζαμφορ, μπροστινό σύστημα και μετά να γίνει ευθυγράμμιση..
Ελπίζω να με βοηθήσετε!! :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Μάιος 2015, 10:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2014, 22:55
Δημοσιεύσεις: 17
Κανένας?? Τα top mounts τι τιμή στοιχιζουν?? Σε προηγούμενο μήνυμα είπαν 60 ευρώ.. Εννοουμε και τα δυο τα μπροστινα? Απ οτι διαβασα σε παλιοτεροη συζήτηση εδω μεσα οτι εχει μονο μπροστά top mounts..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Μάιος 2015, 12:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Έτσι είναι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: vaps
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Μάιος 2015, 17:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2014, 22:55
Δημοσιεύσεις: 17
Τελικά το πήγα σήμερα σε μηχανικό για να το δει και ήταν τα top mounts.Έγινε αλλαγή και στα 2 μπροστινά.. Μου είπε οτι γενικά τα c2 βγάζουν τέτοια προβλήματα σχετικά συχνά.. Για να μη βγάζει τέτοιο πρόβλημα συχνά, γίνεται μόνο αν αποφεύγω τις λακκούβες?? Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος?? Γενικά μου στοίχισε :
αλλαγή βάσεων αμορτισέρ(2) : 80 € (πήγε πιο ακριβά το μαλλί αποτι μου είχατε πει)
αλλαγή ρουλεμάν τροχού: 30€ (δεν είχα καταλάβει οτι είχε πρόβλημα αλλά είμαι καινούριος οδηγός) Πως το καταλαβαίνεις όταν έχει πρόβλημα??
εργατικά : 50 € συνολο 160 €
Επειδή εγώ δεν έψαξα για ανταλλακτικά, αλλά πήγε ο ίδιος, λογικά θα έβγαλε κάτι και από αυτά, σωστά??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Μάιος 2015, 07:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
σωστα.....και οι τιμες των ανταλακτικων πικοιλουν από μαγαζι σε μαγαζι....τα προβλήματα αυτά θα σου τα ξαναπαρουσιασει μετα από 80.000 τουλαχιστον....αν οντως το αμαξι σου ειχε μονο 79.000............οι λακουβε ςκαι οι ελληνικοι δρομοι παντα πηδουν τα αυτοκίνητα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: vaps
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με λάμπα LED H4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: jorjo
Απαντήσεις: 8
προβλημα σε ηλεκτρικα μετατροπη c2vtr1.4 - c2vts1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: c3dieselauto2013
Απαντήσεις: 10
Πρόβλημα στο φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: AntonisSerres
Απαντήσεις: 20
Πρόβλημα με Τροχαλία Στροφάλου σε THP μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Archangel_2.0
Απαντήσεις: 57
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια