Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:02 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μπουζιά - Δισκοπλακες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2015, 14:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Δεκ 2015, 13:18
Δημοσιεύσεις: 6
Διάβασα μερικά πραγματα απο ενα προηγούμενο θεμα , για μπουζια και κατέληξα σε NGK iridium LFR6B για c2 vts , αυτό που ψάχνω κύριος ειναι λίγη καλύτερη απόδοση κυρίως στις υψηλές στροφές υπάρχει κάτι καλύτερο που μπορειται να μου προτείνεται; Φοράω επάνω σκούπα , προγράμμα , χταπόδι , αγωνιστικό καταλύτη και τελικό.Ακομα σκέφτομαι για αλλαγή δίσκοπλακων ψάχνω κάτι καλύτερο απο αυτό που φοράει με τις ίδιες δαγκανες.Αν δεν κάνω λάθος το μέγιστο που μπορώ να βάλω μπροστά ειναι 288mm και 266mm πίσω. Οι δαγκανες ειναι οι εργοστασιακες .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζιά - Δισκοπλακες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Δεκ 2015, 15:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Μάιος 2012, 22:32
Δημοσιεύσεις: 204
Μπουζι NGK η Bosch


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζιά - Δισκοπλακες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2015, 00:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
GeoC2vts έγραψε:
Διάβασα μερικά πραγματα απο ενα προηγούμενο θεμα , για μπουζια και κατέληξα σε NGK iridium LFR6B για c2 vts , αυτό που ψάχνω κύριος ειναι λίγη καλύτερη απόδοση κυρίως στις υψηλές στροφές υπάρχει κάτι καλύτερο που μπορειται να μου προτείνεται; Φοράω επάνω σκούπα , προγράμμα , χταπόδι , αγωνιστικό καταλύτη και τελικό.Ακομα σκέφτομαι για αλλαγή δίσκοπλακων ψάχνω κάτι καλύτερο απο αυτό που φοράει με τις ίδιες δαγκανες.Αν δεν κάνω λάθος το μέγιστο που μπορώ να βάλω μπροστά ειναι 288mm και 266mm πίσω. Οι δαγκανες ειναι οι εργοστασιακες .



1.NGK
2.Οτι θές μπορείς να βάλεις,ακόμη και καμπανάτες 330,υπο προυποθέσεις.
Τώρα φοράς 266 και 244.Με 283 μπροστά θα είσαι αρχηγός,γιατί φοράει πραματάκια το αυτοκίνητο,αλλά θές σετάκι πλύμνη με όλα πάνω.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζιά - Δισκοπλακες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2015, 09:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Το μπουζί είναι εκ του γαλλικού bougie, και ως ξένη λέξη δεν κλίνεται με τους κανόνες της ελληνικής γραμματικής, ακολουθεί τους κανόνες της γαλλικής. Ως εκ τούτου, ο πληθυντικός είναι επίσης μπουζί (εκ του bougies).

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζιά - Δισκοπλακες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2015, 11:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
The Ace έγραψε:
Το μπουζί είναι εκ του γαλλικού bougie, και ως ξένη λέξη δεν κλίνεται με τους κανόνες της ελληνικής γραμματικής, ακολουθεί τους κανόνες της γαλλικής. Ως εκ τούτου, ο πληθυντικός είναι επίσης μπουζί (εκ του bougies).

:agree :laugh :laugh :laugh :laugh εισ' ωραίος και μετράς

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζιά - Δισκοπλακες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2015, 13:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Δεκ 2015, 13:18
Δημοσιεύσεις: 6
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες , δηλαδή 283 μπροστα και 266 πίσω θα ειναι πολυ καλύτερα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπουζιά - Δισκοπλακες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2015, 17:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Μάιος 2012, 22:32
Δημοσιεύσεις: 204
Για να βαλεις μεγαλυτερο δισκο πισω γινεται μετατροπη, υπαρχουν και ετοιμα προς τοποθετηση aftermarket στα 600ευρω περιπου, αλλιως πας σε τορνο. γι αυτο ασε τα 247 πισω οπως ειναι. Εγω στη θεση σου θα αφηνα τα 266 μπροστα με ενα καλο τακακι. Γιατι να πας σε 283 και να προσθεσεις τουλαχιστον 20 κιλα βαρος; Δεν χρειαζεται φιλε.. Βεβαια εσυ αποφασιζεις ;)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αλλαγή δισκόπλακες - χρόνος ζωής
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: nrap
Απαντήσεις: 29
Δισκόπλακες - Τακάκια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: spyrosC3
Απαντήσεις: 6
ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΧΑΡΑ2
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: sniarf1
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ