Παιδιά καλησπέρα σε όλην την παρέα. Να ξεκινήσω λέγοντας πως είμαι κάτοχος ενός C2 VTR (2010 1ο χέρι) με 84.000χλμ. Το αμάξι από τα 68.000χλμ έχει πάνω σύστημα υγραεριοκίνησης BRC Plug & Drive.
Πριν την τοποθέτηση του υγραερίου, από τα 30.000 χλμ νομίζω, στην αντιπροσωπεία όπου το πηγαίνω για τα καθιερωμένα service του, μου είχαν βρει μια διαρροή λαδιού αλλά ήταν σχετική μικρή. Την τελευταία φορά που πήγα (service 80.000 χμλ), όπως παρατήρησα και ο ίδιος, το λάδι έχει αρχίσει να αυξάνεται και όπως είδε ο τεχνικός έχει αρχίσει να μπερδεύει το λάδι με το νερό και στο παγουράκι του παραφλού. Μου είπε, πως ακόμα δεν βλέπει κάτι τόσο το τρομερό αλλά το αμάξι πρέπει να φτιαχτεί. Να πάει δηλαδή μηχανουργείο η μηχανή για πλάνισμα. Κόστος γύρω στα 350-400 €. Και έχω τις εξής απορίες:
➥ Είναι λογικό αμάξι στα 84.000χλμ να βγάζει αυτό το πρόβλημα; Προφανώς, θεωρώ πως υπήρχε κάποια ασχοχία υλικού από παλιά (αφού υπήρχε διαρροή σχεδόν από την αρχή) αλλά λέω μήπως με την χρήση του υγραερίου επιβαρύνθηκε? Άν μπω στην διαδικασία να το φτιάξω, μήπως πολύ σύντομα λόγω αερίου έχω πάλι το ίδιο;
➥ Για να μην το φτιάξω άμεσα, και ξαναπληρώνω τα λάδια, φίλτρα και αυτά...σκέφτομαι να περιμένω να φτάσει το αμάξι στις 90.000χλμ που είναι το επόμενο service και να το κάνω εκεί. Έχει ρίσκο αυτό; Σκέφτομαι να τοποθετήσω ένα όργανο θερμοκρασίας νερού προκειμένου να έχω μια εικόνα του τί γίνεται εκεί. Το θέμα είναι πως το καλάρο του νερού είναι πλαστικό και η καλύτερη λύση, όπως μου είπε ο ηλεκτρολόγος μου, είναι να πάω σε κάποιο αισθητήριο επαφής (Πχ. FAE). Γενικά πιστεύετε πως θα ήταν καλό να υπάρχει μια ένδειξη νερού στο αμάξι μας, μιας και εφόσον διαθέτει μόνο λαμπάκι το οποίο θεωρώ επικίνδυνο; (μια φορά μου είχε ανάψει και δεν το είχα πάρει χαμπάρι, αλλά ευτυχώς ήταν κολλημένος θερμοστάτης και μόνο. Συνδέσαμε τον εγκέφαλο στην αντιπροσωπεία και είδαμε πως την στιγμή της ένδειξης για αυξημένη θερμοκρασία, η θερμοκρασία νερού ήταν 63 °C οπότε όλα καλά)
➥ Η αντιπροσωπεία στην παραπάνω εργασία μου δίνει 2 χρόνια εγγύηση. Να την προτιμήσω; Ο ηλεκτρολόγος μου, που ασχολείται με αυτά, μου είπε πως βάζουν πρόσμιξη από ατσάλι, προκειμένου λόγω αερίου, να γίνει πιο ανεκτικός ο κινητήρας. Γνωρίζει κανείς κάτι;
Γενικά παιδιά είμαι μπερδεμένος με όλα αυτά. Όποιος γνωρίζει ή έχει εμπειρία και άποψη πάνω σε αυτό θα το εκτιμούσα να απαντήσει προκειμένου να καταλήξω κάπου.