Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 12:24 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αμοριστερ Bilstein Κιτρινο/Μαυρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Φεβ 2017, 15:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Δεκ 2016, 18:27
Δημοσιεύσεις: 29
Ελπιζοντας σε ενα καλυτερο αυριο περασα τον μικρο απο ΚΤΕΟ μιας και ηταν η ωρα του.
Η παρατηρηση: Τα 2 πισω αμορτισερ εχουν διαρροη/χανουν λαδια κατι τετοιο [Δεν ειμαι σχετικος με αυτα τα θεματα]. O Μηχανικος απο το κτεο μου λεει περναει το αμαξι αλλα πρεπει να τα αλλαξεις αμεσα, ενταξει λεω στις επομενες 2-3 βδομαδες θα γινει η δουλεια [$], Μιλαω με τον δικο μου μηχανικο του λεω τι εγινε του προτεινω Monroe Reflex οπως εχω δει σε αλλα topics στο forum οτι τα προτεινουν και μου λεει βαλε Bilstein ειναι ελαφρως πιο ακριβα απο αυτα που θες. Λεω ενταξει κανενα προβλημα και μου εγινε η ερωτηση, "Κιτρινα ή Μαυρα?"
Απο οτι εχω καταλαβει τα Κιτρινα ειναι τα Sport λιγο πιο σκληρα και τα Μαυρα ειναι πιο city friendly αν δεν κανω λαθος?
Το 70% των διαδρομων που κανω με το αμαξι ειναι μεσα στη πολη [Αλεξανδρας-Μεσογειων] και το 30% εκτος σε Εθνικη/Αττικη οδο.
Με ενδιαφερει να εχει ενα καλο κρατημα και να ειναι ανετο στην οδηγηση, δεν θα μπω με οτι εχω σε στροφες ουτε τιποτα (περα απο την ωρα του παιδιου που ισως η ηλικiα πεφτει κατακορυφα :P ).
Οποτε κατα τη γνωμη σας με τα στοιχεια που σας εδωσα ποια ειναι η καλυτερη επιλογη?
Ευχαριστω για το χρονο σας :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμοριστερ Bilstein Κιτρινο/Μαυρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Φεβ 2017, 15:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Οχι τα κιτρινα για τη δουλεια που θες.. Εχε υποψιν οτι το αμορτισερ πρεπει να συνεργαζεται σωστα και με το ελατηριο... Τα monroe ειναι μαλλον η πιο ασφαλης επιλογη και για τη δουλεια που θες κομπλε. Αντε το πολυ πολυ να πηγαινα στα μαυρα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμοριστερ Bilstein Κιτρινο/Μαυρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Φεβ 2017, 15:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Δεκ 2016, 18:27
Δημοσιεύσεις: 29
O μηχανικος μου ειπε οτι εκτος οτι η διαφορα τιμης ειναι μικρη τα bilstein ειναι και επισκευασιμα (?!) για αυτο μου τα προτεινε.
Σαν ασχετος με το αθλημα δεν ξερω αν ισχυει ή οχι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμοριστερ Bilstein Κιτρινο/Μαυρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Φεβ 2017, 16:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
Ρώτησε ποσο κοστίζει η επισκευη αυτών και αναλογα με την τιμη κρίνεις το εαν συμφαιρει η επισκευη η οχι απο το να παρεις καινουρια πιο friendly για σενα στον δρομο! Σιγουρα για καποιον τον οποίο τον ενδιαφέρει το κράτημα θα εκανε επισκευη αλλα εφοσον δεν σε ενδιαφέρει μπορεις να βρεις αμορτισέρ σε καλη τιμη!

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμοριστερ Bilstein Κιτρινο/Μαυρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Φεβ 2017, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
nonos έγραψε:
Οχι τα κιτρινα για τη δουλεια που θες.. Εχε υποψιν οτι το αμορτισερ πρεπει να συνεργαζεται σωστα και με το ελατηριο... Τα monroe ειναι μαλλον η πιο ασφαλης επιλογη και για τη δουλεια που θες κομπλε. Αντε το πολυ πολυ να πηγαινα στα μαυρα.

:agree
Για τα B4 (μαυρα), δεν εχω ακουσει/διαβασει και τα καλυτερα..

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμοριστερ Bilstein Κιτρινο/Μαυρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Φεβ 2017, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
Θάνος έγραψε:
Για τα B4 (μαυρα), δεν εχω ακουσει/διαβασει και τα καλυτερα..


και ετσι ειναι...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμοριστερ Bilstein Κιτρινο/Μαυρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Φεβ 2017, 18:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Θάνος έγραψε:
:agree
Για τα B4 (μαυρα), δεν εχω ακουσει/διαβασει και τα καλυτερα..


:agree Μακριά....

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμοριστερ Bilstein Κιτρινο/Μαυρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Φεβ 2017, 21:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
θα βαλεις τα monroe reflex και θα εχεις πολυ καλυτερο αποτελεσμα απο το μαμα!!!!
τα μαυρα bilstein ειναι πολυ κατώτερα απο τα monroe και δεν τεριαζουν στο χαρακτηρα του αυτοκινητου, ασε που εχουν βγει τα πιο αχρηστα απο το ανταγωνισμο!!!! επισης τα μαυρα Β4 δεν ειναι επισκευάσιμα να πεις τον μαστορα, αλλα μονο τα κιτρινα Β6 & Β8 τα οποια για να τα βαλεις θελεις και τα καταλληλα ελατηρια!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμοριστερ Bilstein Κιτρινο/Μαυρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Φεβ 2017, 21:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ότι ειπε ο Bασιλης!!

Στάλθηκε από το ME173X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμοριστερ Bilstein Κιτρινο/Μαυρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Φεβ 2017, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
Τα μαύρα είναι για πέταμα.κινεζιες.μακρυα.βαλε η Μονρόε η σακς

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμοριστερ Bilstein Κιτρινο/Μαυρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Φεβ 2017, 17:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
:agree

Monroe, Sachs, ALKO ολα με τα μαμα ελατηρια θα τα πανε μια χαρα, ειναι ακριβως για αυτο που θες. Τετραδες στα 200 και κατω, μαλακά-άνετα τα εχω βαλει ολα απο μια φορα.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΦΥΜΕ ΣΕ ΜΑΥΡΟ COUPE
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 31
Eκλαπη μαυρο Citroen C2
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: zx lover
Απαντήσεις: 6
Κίτρινο λαμπάκι check engine
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: V_T_S
Απαντήσεις: 6
διαφορά μαυρο με μαυρο
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια