Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός στο κύκλωμα ψύξης και μετα Απιονισμενο νερο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Αύγ 2017, 15:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2017, 06:14
Δημοσιεύσεις: 33
xantiamanolis έγραψε:
πορει να χανεις απο τροπα νερου λιγο λιγο κι να μην το λεπεις μπορει να χανεις απο ψυγειο νερου και να μην το βλεπεις μετα τον καθαρισμο κυκλωματος καποιες επικαθισεις που ηταν επανω σε πιθανες αχνες ρωγμες πλεον να καθαρισαν και να εχεις διαρροη...θελει ψαξιμο......ας το δει κανενας μηχανικος που να ασχοληθει με το θεμα σοβαρα......παιζει καιτο θεμα φλαντζας και δεν ειναι υποχρεωτικο να ανακατευει νερα με λαδια αλλα το νερο να περνα στον θαλαμο καυσης στα καυσαερια και να χανετε απο κει λιγο λιγο....


η τρομπα νερου είναι η αντλια νερου?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός στο κύκλωμα ψύξης και μετα Απιονισμενο νερο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Αύγ 2017, 20:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
xrpana έγραψε:
Tzakos έγραψε:
xrpana έγραψε:
παντως πριν κανω αλλαγη σε ιμαντα και αντλια νερου.. το παραφλου αν και καφε με τις σκουριες και δεν ξερω τι άλλο.. παντα ηταν στο μαχ. όταν ζεστενοταν η μηχανή ξεπερναγε το μαχ και λογικο.. όταν κρυονε και μετα από ωρες ηταν στο μαχ...



Χάνεις συμπίεση παλικάρι.


αυτό από που μπορεί να προήλθε ? τι ακριβός λες χάνω συμπίεση ? πως θα το δω ότι είναι αυτό ? γιατί πάντα μιλάμε θεωρητικά


Μήπως μου κάνεις πλάκα?
Απο φλάντζα προέρχεται.
Οτι δεν συμπιέζουν όλοι οι κύλινδροι το ίδιο καυσαέριο.
Με συμπιεσόμετρο,αν δεν είναι στο αρχικό στάδιο.

Αν θές να μιλήσεις πρακτικά,βάλε το μοτέρ στον πάγκο,λύστο και βρές το πρόβλημα.

Θέλεις λίγο μαρσάρισμα πάντως.
Μου αρέσει που μου έβαλες και χέρι χτές,για την διατύπωση.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός στο κύκλωμα ψύξης και μετα Απιονισμενο νερο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Αύγ 2017, 00:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
xrpana έγραψε:
SHERIF έγραψε:
....

λες:
Προφανώς το ρίχνει στον κύλινδρο και το καίει και εάν γίνεται αυτό όταν μεγαλώσει η διαροή θα σου κάνει υδραυλική και τότε πάπαλα

αν γινει υδραυλικη τι παπαλα? τι μπορει να γινει?
Ενα μπαμ ακούς κάτι σαν το φράγμα του ήχου που σπάνε τα μαχητικά και μετά το μοτέρ γίνετε σαν καινούριο έχει πετάξει άκαυτα όλα τα κατάλοιπα

το νερο δεν θα επρεπε να ειχε λαδι ?? καθαρο είναι.. η ταπα του λαδιου καθαρη.. τι άλλο μπορω να δω?

Tα πατάκια αν είναι καθαρά τότε είσαι OK


Α να μην το ξεχάσω η τρόμπα νερού είναι το brand name της αντλίας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός στο κύκλωμα ψύξης και μετα Απιονισμενο νερο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Αύγ 2017, 06:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
xrpana έγραψε:
Tzakos έγραψε:
xrpana έγραψε:
παντως πριν κανω αλλαγη σε ιμαντα και αντλια νερου.. το παραφλου αν και καφε με τις σκουριες και δεν ξερω τι άλλο.. παντα ηταν στο μαχ. όταν ζεστενοταν η μηχανή ξεπερναγε το μαχ και λογικο.. όταν κρυονε και μετα από ωρες ηταν στο μαχ...



Χάνεις συμπίεση παλικάρι.


αυτό από που μπορεί να προήλθε ? τι ακριβός λες χάνω συμπίεση ? πως θα το δω ότι είναι αυτό ? γιατί πάντα μιλάμε θεωρητικά

θεωρητικα και με ενα πληκτρολογιο μπορομε να υποθεσουμε πολλα.....εχεις παρει μια ιδεα για το τι γινετε οποτε πηγαινε σε κανα σοβαρο μαστορα να το δει και να το λυσει τωρα που ειναι νωρις....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Καθαρισμός στο κύκλωμα ψύξης και μετα Απιονισμενο νερο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Αύγ 2017, 06:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Δεν έχεις κανένα θέμα με φλάντζα.....κακώς έχεις γεμίσει το αμάξι με νερό, να βάλεις πάλι παραφλου και να θεωρήσεις απολύτως λογικό να μην είσαι στο max σε ένα κύκλωμα 5 έως 8 λίτρα ιδίως με αυτές τις συνθήκες. Το νερό βράζει στους 100 βαθμούς , το παραφλου όχι , άρα είναι απολύτως λογικό να εμφανίσεις τόσους υδρατμούς.Επίσης το χρώμα σου ήταν καφέ γιατί πιθανότατα κάποια σωλήνα έχει παραδώσει πνεύμα και σαπίζει το πλαστικό εσωτερικό της . Βεβαίως το χρώματα του νερού παραμένει διάφανο γιατί δεν έχει προλάβει μετά τον καθαρισμό να ξεκινήσει και πάλι αυτή η διαδικασία . Εάν είχες θέμα φλαντζας θα είχες υπερθέρμανση, νερό στα λάδια (και στην τάπα λαδιού και στο dipstick)


Sent from my iPad using Tapatalk

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 20 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Καθαρισμος εσωτερικου?
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Vasilikiotis Vlassis
Απαντήσεις: 34
Μαζι σας πεταλι μετα απο 20 χρονια.
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Ποδηλάτων
Συγγραφέας: antonios16v
Απαντήσεις: 9
Μετά το C4(MY 2006), τί ?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: armenistis1980
Απαντήσεις: 167
Νερό στο πορτ-μπαγκάζ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: kostas285
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ