Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:25 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ 2018, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Δεκ 2018, 20:54
Δημοσιεύσεις: 9
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του forum αρχικά. Είμαι κάτοχος ενός Citroen C2 VTR, 1.4 βενζίνης, μοντέλο του 2004. Το όχημα έχει κάνει τα προβλεπόμενα service στην ώρα τους και δεν είχε παρουσιάσει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής. Έχει κάνει 170.000χλμ και έχει αλλάξει βαλβολίνες 2 φορές σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή ως προς τη σύσταση του λαδιού. Αντιμετωπίζω δυσκολία στην επιλογή της δευτέρας τόσο στο ανέβασμα, όσο και στο κατέβασμα. Έχει αντιμετωπίσει κανένας κάποιο αντίστοιχο πρόβλημα? Να υπογραμμίσω ότι το αμάξι προσέχεται ευλαβικά στη λειτουργία του. Ευχαριστώ

_________________
Εικόνα . . . .. Σε.. . . . Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Δεκ 2018, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Τι βαλβολίνες έβαλες φίλε?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: Anastasakis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2018, 20:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Δεκ 2018, 20:54
Δημοσιεύσεις: 9
Ευχαριστώ για την απάντηση αρχικα! Καλησπέρα! Έβαλα 75W-80, αυτό που είχα διαβάσει και στο service manual της citroen αν δεν κάνω λάθος. Επειδή στα 180000 πρέπει να ξαναλλάξω λογικά, έβαλα και 100ml από την τάπα εξαέρωσης συμπλήρωμα, αλλά το πρόβλημα μου το έκανε πριν σημπληρώσω, απλά για test, μήπως μαλακώσει τίποτα στην αλλαγή, αλλά τα ίδια. Πιστευώ ότι ίσως φταίει το μπαράκι πάνω από τον επιλογέα που είναι στην ευθεία περίπου του διαφορικού ή οι ντίζες του λεβιέ, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Ο λεβιές μου έχει ένα τζογο 1-1,5cm αριστερά δεξιά στη νεκρά. Το μπαράκι στην δεξιά μπίλια όπως κοιτάω τον χώρο της μηχανής μπορούσα να το σηκώσω με το χέρι και να κουνηθεί αρκετά αλλά όχι να βγει από τη μπίλια του επιλογέα. Μου φαίνεται ότι τα έχουν ψιλοπαίξει αυτά τα δύο απλά δεν ξέρω αν πρέπει το μπαράκι να δενει σφιχτά στα άκρα του. απ'ότι είδα είναι press fit η συναρμολόγηση του. Ζητώ συγνώμη για το μεγάλο και κουραστικό κείμενο

_________________
Εικόνα . . . .. Σε.. . . . Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Δεκ 2018, 23:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Tι μαρκα εβαλες ?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε grekoulis για την δημοσίευση του/της: Anastasakis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 03:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Ιουν 2018, 21:10
Δημοσιεύσεις: 33
Θα ήθελα μια χάρη.. Μπορείς να ανεβάσεις σε φωτογραφία που είναι η τάπα εξαερωσης? Και με τι εργαλείο ανοίγει.
Δηλαδή η τάπα αυτή είναι για συμπλήρωμα? Γιατί λέγεται τάπα εξαερωσης? Δεν πρέπει να έχει αέρα?
Πως θα καταλάβω ότι θέλω συμπλήρωμα? Έχει κάποια ένδειξη? Πρέπει να προσέξω κάτι στο χρώμα για να δω αν είναι οκ η θέλει αλλαγή?


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε christospan για την δημοσίευση του/της: Anastasakis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Δεκ 2018, 20:54
Δημοσιεύσεις: 9
grekoulis έγραψε:
Tι μαρκα εβαλες ?

Ότι δίνει ο κατασκευαστής στο manual του, δηλαδή total 75w-80

_________________
Εικόνα . . . .. Σε.. . . . Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μην ασχοληθεις με τις βαλβολινες και αλλαξε τα μπαρακια στο σασμαν και θα εισε οκ

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: Anastasakis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 21:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Δεκ 2018, 20:54
Δημοσιεύσεις: 9
christospan έγραψε:
Θα ήθελα μια χάρη.. Μπορείς να ανεβάσεις σε φωτογραφία που είναι η τάπα εξαερωσης? Και με τι εργαλείο ανοίγει.
Δηλαδή η τάπα αυτή είναι για συμπλήρωμα? Γιατί λέγεται τάπα εξαερωσης? Δεν πρέπει να έχει αέρα?
Πως θα καταλάβω ότι θέλω συμπλήρωμα? Έχει κάποια ένδειξη? Πρέπει να προσέξω κάτι στο χρώμα για να δω αν είναι οκ η θέλει αλλαγή?

Είναι λίγο δύσκολο να βγάλω φωτο τώρα. Όταν θα το ξανανοιξω θα σου βγάλω. Πρέπει να λύσεις την εισαγωγή του αέρα και να αφαιρέσεις το κουτί του. Και δεν έχω εργαλεία εδώ που είμαι. . . Ούτε κατσαβίδι. Το δικό μου c2 έχει μια τέτοια τάπα στο πάνω μέρος και δεξιά του σασμάν, πιο πολύ σαν κάλυμμα είναι και αφαιρείτε με το χερι. Δεν χρειάζεται ειδικό εργαλείο.
Το συγκεκριμένο είναι σασμάν κλειστού τύπου και εγκυκλοπαιδικά μιλώντας τα κλειστά δοχεία ή εξαρτήματα στα οποία κυκλοφορούν ρευστά υπό θερμοκρασίες και πιέσεις βάση κανονισμου θα πρέπει να έχουν σε κάποιο σημείο ενα τρόπο εκτόνωσης. Πολλές φορές όταν καεί καποιο ρευστό θα απελευθερώσει αέρια και για να μη συσσωρευθούν αέρια και μεταβάλλουν τη πίεση εσωτερικά του εξοπλισμού πρέπει να υπάρχει απλοϊκά μια τρύπα εκτόνωσης.
Από τη μεριά του κατασκευαστή τώρα, αυτή η τρύπα δεν φτιάχτηκε για τη πλήρωση του σασμάν, αλλά δεδομένο ότι επικοινωνεί με το δοχείο συλλογής λαδιού του σασμάν μπορεί λόγω θέσης να χρησιμοποιηθεί για πλήρωση.
Έχω την εντύπωση ότι θέλει αλλαγή το λάδι του Σασμαν κάθε 60000χλμ για να μεγιστοποιήσουμε το χρόνο ζωής του. Δεν είναι και ακριβό
Άμα λύσεις τον τροχό του οδηγού και δεις το σασμάν, θα βρεις ακόμα κάποιες άλλες βίδες, η μία από αυτές είναι για την στάθμη και η άλλη είναι για την αποστράγγιση. Το αμάξι παίρνει 2λιτρα λάδι κιβωτίου για να γεμίσει πλήρως βάση προδιαγραφών από όσα διάβασα. Γενικά αν δεις αλλοιωμένο χρωματικά υγρό σημαίνει ότι επέρχεται η γήρανση του και για το συγκεκριμένο αν δεν έχεις αλλάξει ποτέ και έχεις κάνει πάνω από 100000χλμ θα σου έλεγα να πας σε κάποιον που γνωρίζει και κάνει service σε Citroen-peugeot και να σου το αλλάξει. Ελπίζω να βοήθησα. Στα επόμενα 7000χλμ θα ξαναλλάξω κ γω. Τώρα εμένα βέβαια το πρόβλημα μου είναι άλλης φύσεως, απλά περί σασμάν ο λογος

_________________
Εικόνα . . . .. Σε.. . . . Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Δεκ 2018, 20:54
Δημοσιεύσεις: 9
xantiamanolis έγραψε:
μην ασχοληθεις με τις βαλβολινες και αλλαξε τα μπαρακια στο σασμαν και θα εισε οκ

Μακάρι Μανώλη γιατί τα υπόλοιπα είναι μανούρα. Όπως και να έχει θα σας πω αν έλυσα το πρόβλημα μου

_________________
Εικόνα . . . .. Σε.. . . . Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
τα μπαρακια θα τα παρεις ρυθμοζομενα αφτερ μαρκετ και αν δεν πιανουν καλα τα χερια σου θελουν μαστορα αν μπορεις τα βγαζεις ενα ενα τα μετρας με ακριβεια χιλιοστου και τα βαζεις παλι επανω τα καινουργια

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: Anastasakis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Δεκ 2018, 22:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Αρκει να μη το κανει αλα billaras καααποτε..
''Αστο ρε αγορι μου βραδιατικα μη γινει καμια στραβη και μεινουμε στα Μεγαρα νυχτιατικα''
''Οχι θα το βγαλω να το δω''
''Ρε αστο!''
''Οχι ρε μη κολλας λιγο να βαλω γρασσο''

Ε εμεινε η μπιλια πανω... :laugh :angr

Πως διαολο το ταιριαξαμε απο bx 1.9 gti που βρεθηκε εκει και φυγαμε με το λεβιε να κοιταει στη Καπερναουμ ο θεος και η ψυχη του 01:00 τη νυχτα :laugh

Μην ειμαστε και off topic κι εγω για ντιζακια σε κοβω. :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: Anastasakis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Δεκ 2018, 04:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Δεκ 2018, 20:54
Δημοσιεύσεις: 9
Χαχαχαχα ... Γέλασα με τη ψυχή μου νονέ.
Μανώλη είναι κάτι πολύ απλό για μένα η αλλαγή τους, θα το κάνω και θα σου πω. Χίλια ευχαριστώ για τη συμβουλή περί αγοράς ρυθμιζόμενων. Δεν το σκέφτηκα, δίνουν μια πινελιά extra. Απλά το μόνο που έχω βρει μέχρι στιγμής είναι το
μοχλός αλλαγής Ταχυτήτων METALCAUCHO - Κωδικός :04602. Δεν βρήκα άλλο που να είναι με τα παξιμάδια ρύθμισης

_________________
Εικόνα . . . .. Σε.. . . . Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Δεκ 2018, 07:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ας δούμε λίγο από την αρχή το θέμα "βαλβολίνη".

Η βαλβολίνη που προτείνει η Citroen για τα παλαιότερα μοντέλα της είναι ιξώδους 75W80 και πιστοποίησης GL4.
Όντας στο 2018, αυτό το μοντέλο είναι προφανώς πολύ ξεπερασμένο και περνάμε σε νέες πιστοποιήσεις, σε ίδιο ιξώδες, GL4+/GL5.

Όσον αφορά το διάστημα αλλαγής, αφήστε τη Citroen να προτείνει για τα παλιότερα μοντέλα αλλαγή κάθε 60Κ και για τα καινούρια μοντέλα, αλλαγή "ποτέ".
Τι συμβαίνει με τη βαλβολίνες... Το ιξώδες 75W80 και οποιαδήποτε πιστοποίηση, η βαλβολίνη, είναι ορυκτή, στην καλύτερη των περιπτώσεων (που δεν το συνιστώ) ημί-συνθετική. Επειδή
1) σίγουρα δεν είναι όπως η συνθετική βαλβολίνη και
2) το σασμάν μας δεν έχει ούτε προθέρμανση ούτε ψύξη, οι βαλβολίνες αναπτύσσουν ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να χάνουν πολύ γρήγορα τις ιδιότητές τους, ειδικά σε αυτοκίνητα που γράφουν πολλά υπεραστικά χιλιόμετρα.
Τι κάνουμε γι'αυτό; Αλλάζουμε βαλβολίνη κάθε 30Κ ή 40Κ, ανάλογα με τα σέρβις που κάνει το αυτοκίνητο (κάθε 15Κ ή κάθε 20Κ). Και έτσι ακριβώς μεγιστοποιείται η ζωή του σασμάν μας.

Τέλος, όσον αφορά την επιλογή της σωστής βαλβολίνης. Υπάρχουν διαφορές, πιθανότατα ασήμαντες για έναν χρήστη που δεν θέλει να ασχοληθεί αλλά...
1α) προσέχουμε η βαλβολίνη μας να έχει το σωστό ιξώδες και τις σωστές προδιαγραφές (στην προκειμένη 75W80 και GL4+/GL5)
1β) στα καινούρια αυτοκίνητα έχουν και την πιστοποίηση PSA B71 2330. Είναι συμβατή με τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα και πολύ καλύτερη επιλογή.
2) προσέχουμε το κινηματικό ιξώδες στους 40 βαθμούς, να είναι ιδιαίτερα χαμηλό ώστε να έχουμε άμεση λίπανση από το πρώτο μιζάρισμα και
3) στους 100 βαθμούς το κινηματικό ιξώδες να είναι και πάλι χαμηλό για να είναι λεπτή όταν είναι ζεστή ώστε να έχουμε λίπανση και στα πιο κρυφά σημεία του σασμάν και οικονομία στο καύσιμο καθώς τα γρανάζια περιστρέφονται με ευκολία.

Από προσωπική εμπειρία,
1) με τα παραπάνω διαστήματα αλλαγής και σωστή επιλογή βαλβολίνης, στο Picasso έφτασα τις 395.000 χλμ., για να κάνω επισκευή σασμάν (δεν την έκανα, απλά άλλαξα σασμάν, βγήκε πιο φθηνά!) και με τι οδήγηση......
2) στο C4 αλλάχθηκαν στις 3Κ οι πρώτες βαλβολίνες και από τότε κάθε 40Κ (ανά 2 σέρβις) αλλάζονται ευλαβικά. Η Citroen δεν προτείνει αλλαγή, είναι "filled for life". Και μετά στις 130Κ-150Κ κάνουν επισκευή σασμάν γιατί "έτυχε" να χαλάσει.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Anastasakis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Δεκ 2018, 10:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
baggo κατατοπιστικος
παμε ολοταχως για ντιζακια ..
η ερωτηση που εθεσα σε αλλο ποστ απαντηθηκε
χρηστο την ξερω την περιπτωση αυτη που λες.....ο μπιλης με τετοιο λιωσιμο που του κανει σιγουρα παλι θελει ντιζακια
325.000 και δεν εχουν αλλαχθει σε μενα ηρθε η ωρα τους

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: Anastasakis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Δεκ 2018, 13:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Μανώλη μου, ευχαριστώ!

Απλά επειδή ειπώθηκαν 5 πράγματα σκόρπια για βαλβολίνες, είπα να πω 5 σωστά πράγματα να είναι μαζεμένα.

Αν όντως το πρόβλημα είναι ντιζάκια, με το καλό η αλλαγή τους!!!

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Anastasakis
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με κιβώτιο C4 2.0 VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: dog80
Απαντήσεις: 17
Σφύριγμα όταν πατάω το γκάζι στο αυτόματο κιβώτιο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: parisvls
Απαντήσεις: 9
Δυσκολία εκκίνησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: PREDATOR
Απαντήσεις: 22
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: c3dieselauto2013
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ