Καλησπερα παιδια...
Ευτυχως που σας βρηκα στο γουγλη για να μοιραστω τον πονο μου μαζι σας... Ουσα εντελως ασχετη με τα μηχανολογικα, θα ηθελα γνωμες...
Εχω ενα C2 VTR 1.4 μοντ, 2004. Πριν απο 5 μερες (τεταρτη βραδυ) το αμαξακι με αφησε στην μεση του δρομου και το πηγα σαν καλο παιδι στο εξουσιοδοτημενο σερβις εδω στην Θεσσαλονικη (δεν ξερω αν πρεπει να αναφερω το ονομα της εταιρειας) οπου και μου ειπαν οτι ειχε προβλημα ο πολλαπλασιαστης κτλ κτλ. Τον αλλαξα και ολα καλα.
Το ΣΚ κατεβηκα για δουλεια στην Αθηνα και στον δρομο αναψε η ενδειξη check engine και ενω ειχα φτασει στον Αγ. Στεφανο εκανα μεταβολη και πηγα στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο που βρισκεται στην γεφυρα Κολοκυνθους.
Εκει λοιπον μου ειπαν οτι εχει μονιμη βλαβη ο καταλυτης, που μπορει να οφειλεται στο οτι οταν το αμαξι εμεινε απο πολλαπλασιαστη ισως να το ζορισα για να το βαλω ξανα μπροστα, η το εσπρωξα (πως να το σπρωξω η κακομοιρα??? δεν ειμαι και ο Κουταλιανος!) η η βενζινη που ειχα βαλει ηταν εντελως μουφα.
Οπως καταλαβαινετε, εγω πολλα πραγματα απο καταλυτες δεν ξερω, αλλα το να τον αλλαξω στα 64.000 χλμ μου φαινεται αδιανοητο, ασε που ειναι και ενας σκασμος λεφτα.
Τι να κανω βρε παιδια, να παω σαν το προβατο στη σφαγη στην αντιπροσωπεια να σκασω καμια εξακοσαρα, ή εχετε καμια καλύτερη λύση?