Συγγραφέας |
Μήνυμα |
samelis
|
Θέμα δημοσίευσης: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 19:30 |
|
|
Να παρουμε μια γευση για τις πιεσεις .
δοκιμαζω καποιες ,ειμαι στο 34-34 μπρος πισω(παντα σε 16 αρια ζαντολαστιχα)
|
|
|
|
|
quatrifoglio
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 21:55 |
|
Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11 Δημοσιεύσεις: 89 Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
|
Έχω την εντύπωση οτι τώρα το καλοκαίρι καλό είναι να μην τεζάρουμε τα λαστιχά μας, εν αντιθέση με τις παγωμένες περιόδους του χειμώνα που η ελάχιστη παραπάνω πίεση δεν είναι κακή.
30 με 31 το καλοκαιράκι
34 με 35 το χειμώνα
Αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ στο δικό μου.
Αν και τώρα τελευταία σκεφτόμουν τα μπροστινά να τα έχω λίγο πιο πολύ φουσκωμένα απο τα πίσω, αν και ο κατασσκευαστείς προδιαγράφει ίδια πίεση για όλα.
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2007, 01:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
οτι γραφει ο κατασκευαστης .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
PANOSP
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2007, 01:35 |
|
Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48 Δημοσιεύσεις: 295 Τοποθεσία: HALKIDA
|
quatrifoglio έγραψε: Έχω την εντύπωση οτι τώρα το καλοκαίρι καλό είναι να μην τεζάρουμε τα λαστιχά μας, εν αντιθέση με τις παγωμένες περιόδους του χειμώνα που η ελάχιστη παραπάνω πίεση δεν είναι κακή. 30 με 31 το καλοκαιράκι 34 με 35 το χειμώνα Αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ στο δικό μου. Αν και τώρα τελευταία σκεφτόμουν τα μπροστινά να τα έχω λίγο πιο πολύ φουσκωμένα απο τα πίσω, αν και ο κατασσκευαστείς προδιαγράφει ίδια πίεση για όλα.
Το αντίθετο.Το καλοκαίρι πρέπει να έχουν περισότερο αέρα γιατί ζεσταίνονται περισότερο για να μην διπλώνουν και έχε για στις έμορφες και στις γαλανομάτες.Το χειμόνα λιγότερο επιδεί αργούν περισότερο να ζεσταθούν και είναι ποιό ολισθηρός ο δρόμος.
_________________ CITROEN VTS
|
|
|
|
|
larry_tsoukou
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2007, 04:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:44 Δημοσιεύσεις: 382 Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
|
"Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η θερμοκρασία αποτελεί τον πιο καταστροφικό παράγοντα για τα ελαστικά. Στις θερμές κλιματολογικές συνθήκες της χώρας μας και ιδιαίτερα το καλοκαίρι, η θερμοκρασία είναι ο εχθρός των ελαστικών. Οι υψηλότερες πιέσεις εμποδίζουν την καταστροφή και πρόωρη γήρανση των ελαστικών και είναι ό,τι καλύτερο τους θερμούς μήνες, αν σκεφτούμε πόσο υποφέρουν τότε οι εμπρός τροχοί με φορτωμένο όχημα σε κατηφορικούς οφιοειδείς δρόμους με ζεστά φρένα που συμβάλλουν στο να «ανάβουν» τα ελαστικά."
ομγ και γω νομιζα οτι το καλοκαιρι εχουμε λιγοτερη :S
|
|
|
|
|
samelis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 09:41 |
|
|
larry_tsoukou έγραψε: "Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η θερμοκρασία αποτελεί τον πιο καταστροφικό παράγοντα για τα ελαστικά. Στις θερμές κλιματολογικές συνθήκες της χώρας μας και ιδιαίτερα το καλοκαίρι, η θερμοκρασία είναι ο εχθρός των ελαστικών. Οι υψηλότερες πιέσεις εμποδίζουν την καταστροφή και πρόωρη γήρανση των ελαστικών και είναι ό,τι καλύτερο τους θερμούς μήνες, αν σκεφτούμε πόσο υποφέρουν τότε οι εμπρός τροχοί με φορτωμένο όχημα σε κατηφορικούς οφιοειδείς δρόμους με ζεστά φρένα που συμβάλλουν στο να «ανάβουν» τα ελαστικά."
ομγ και γω νομιζα οτι το καλοκαιρι εχουμε λιγοτερη :S
otaν θα πατε σε καμμια πιστα ,απλα δειτε και ρωτηστε τις πιεσεις των ελαστικων.θα παθετε πλακα.
πντως οι μεγαλυτερες πιεσεις φθειρουν το ελαστικο αργωτερα και κατι αλλο.....
το αυτοκινητο κατεβαζει πιο ευκολα και περισσοτερα αλογα στο τροχο.
ομως θα ηθελα να εχουμε μια πιο γενικη αποψη σχετικα με τις πιεσεις.
οπως π.χ.ποσοι βαζουν ιδιες πιεσεις μπρος-πισω και ποσοι εχουν μεγαλυτερες πιεσεις εμπρος (λογω μηχανης).
|
|
|
|
|
quatrifoglio
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 12:40 |
|
Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11 Δημοσιεύσεις: 89 Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
|
PANOSP έγραψε: quatrifoglio έγραψε: Έχω την εντύπωση οτι τώρα το καλοκαίρι καλό είναι να μην τεζάρουμε τα λαστιχά μας, εν αντιθέση με τις παγωμένες περιόδους του χειμώνα που η ελάχιστη παραπάνω πίεση δεν είναι κακή. 30 με 31 το καλοκαιράκι 34 με 35 το χειμώνα Αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ στο δικό μου. Αν και τώρα τελευταία σκεφτόμουν τα μπροστινά να τα έχω λίγο πιο πολύ φουσκωμένα απο τα πίσω, αν και ο κατασσκευαστείς προδιαγράφει ίδια πίεση για όλα. Το αντίθετο.Το καλοκαίρι πρέπει να έχουν περισότερο αέρα γιατί ζεσταίνονται περισότερο για να μην διπλώνουν και έχε για στις έμορφες και στις γαλανομάτες.Το χειμόνα λιγότερο επιδεί αργούν περισότερο να ζεσταθούν και είναι ποιό ολισθηρός ο δρόμος.
Πιστευα οτι ισχύε ο κανόνας της Φυσικής: Τα αερια με την ζέστη διαστέλονται με το κρύο συστέλονται. Με αυτή τη λογική το καλοκαιρι ο λιγότερος αέρας στα λάστιχα διαστέλλεται με αποτέλεσμα να κατελαμβάνεται ο ογκος του ελαστικού! το αντίθετο το καλοκαιρι.
|
|
|
|
|
samelis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 12:45 |
|
|
diastellontai kai ta elastika,oxi mono o aeras
Θα σε παρακαλέσω να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με αγγλικούς
Vagosvtr
|
|
|
|
|
vagosvtr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 12:57 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49 Δημοσιεύσεις: 1175 Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
|
quatrifoglio έγραψε: PANOSP έγραψε: quatrifoglio έγραψε: Έχω την εντύπωση οτι τώρα το καλοκαίρι καλό είναι να μην τεζάρουμε τα λαστιχά μας, εν αντιθέση με τις παγωμένες περιόδους του χειμώνα που η ελάχιστη παραπάνω πίεση δεν είναι κακή. 30 με 31 το καλοκαιράκι 34 με 35 το χειμώνα Αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ στο δικό μου. Αν και τώρα τελευταία σκεφτόμουν τα μπροστινά να τα έχω λίγο πιο πολύ φουσκωμένα απο τα πίσω, αν και ο κατασσκευαστείς προδιαγράφει ίδια πίεση για όλα. Το αντίθετο.Το καλοκαίρι πρέπει να έχουν περισότερο αέρα γιατί ζεσταίνονται περισότερο για να μην διπλώνουν και έχε για στις έμορφες και στις γαλανομάτες.Το χειμόνα λιγότερο επιδεί αργούν περισότερο να ζεσταθούν και είναι ποιό ολισθηρός ο δρόμος. Πιστευα οτι ισχύε ο κανόνας της Φυσικής: Τα αερια με την ζέστη διαστέλονται με το κρύο συστέλονται. Με αυτή τη λογική το καλοκαιρι ο λιγότερος αέρας στα λάστιχα διαστέλλεται με αποτέλεσμα να κατελαμβάνεται ο ογκος του ελαστικού! το αντίθετο το καλοκαιρι.
Σωστός αλλά πάλι δεν αποτελεί λύση διότι το καλοκαίρι αν έχεις λίγο αέρα τι γίνεται μέχρι να ζεσταθεί το λάστιχο? Κι αν κινήσαι μέσα στην πόλη? Θα το αφήσεις 'ξαπλωμένο'? Όπως είπε και ο karlbarks ακολουθείτε τις πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής κάτι παραπάνω ξέρει και τα έχει σκεφτεί όλα αυτά!
_________________
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!
|
|
|
|
|
samelis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 13:11 |
|
|
samelis έγραψε: diastellontai kai ta elastika,oxi mono o aeras
Θα σε παρακαλέσω να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με αγγλικούς
Vagosvtr
1000 συγνωμη
|
|
|
|
|
samelis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 13:20 |
|
|
οι πιεσεις που δεινει ο κατασκευαστης ειναι για το γενικο συνολο των οδηγων(γυναικες-ηλικιωμενους-παιδια).
μη το δενετε κομπο οσοι απο εσας θελετε κατι παραπανω απο ενα αυτοκινητο.
οι πιεσεις(μαλλον το παιχνιδι των πιεσεων )παιζει εναν απο τους πρωτους ρολους στην συμπεριφορα των αυτοκινητων.
και το επαναλαμβανω.
-περισσοτερες πιεσεις μικροτερη φθορα για τα ελαστικα
-περισσοτερα αλογα(απο τα ηδη υπαρχοντα)κατεβαινουν πιο ευκολα και γρηγορα στον τροχο.
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Αύγ 2007, 13:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
33 μπρός πίσω και έλεγχο 1 φορά το μήνα (ή πιο συχνά αν δε βαριέμαι). Το θέμα είναι οτι πρέπει να γίνεται με κρύα λάστιχα και αυτό αποκλείει τα βενζινάδικα (που έτσι και αλλιώς οι μετρητές τους είναι συνήθως αρύθμιστοι) και τις μέρες που έχω παρκάρει σε σημείο με πολύ ήλιο (δηλαδή το 80%).
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|