Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 12:43 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 19:30 
Άβαταρ μέλους
Να παρουμε μια γευση για τις πιεσεις .
δοκιμαζω καποιες ,ειμαι στο 34-34 μπρος πισω(παντα σε 16 αρια ζαντολαστιχα)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
2.2 bar μπρος πίσω!

(195,45,16)

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11
Δημοσιεύσεις: 89
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
Έχω την εντύπωση οτι τώρα το καλοκαίρι καλό είναι να μην τεζάρουμε τα λαστιχά μας, εν αντιθέση με τις παγωμένες περιόδους του χειμώνα που η ελάχιστη παραπάνω πίεση δεν είναι κακή.
30 με 31 το καλοκαιράκι
34 με 35 το χειμώνα
Αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ στο δικό μου.
Αν και τώρα τελευταία σκεφτόμουν τα μπροστινά να τα έχω λίγο πιο πολύ φουσκωμένα απο τα πίσω, αν και ο κατασσκευαστείς προδιαγράφει ίδια πίεση για όλα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2007, 01:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
οτι γραφει ο κατασκευαστης .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2007, 01:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
quatrifoglio έγραψε:
Έχω την εντύπωση οτι τώρα το καλοκαίρι καλό είναι να μην τεζάρουμε τα λαστιχά μας, εν αντιθέση με τις παγωμένες περιόδους του χειμώνα που η ελάχιστη παραπάνω πίεση δεν είναι κακή.
30 με 31 το καλοκαιράκι
34 με 35 το χειμώνα
Αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ στο δικό μου.
Αν και τώρα τελευταία σκεφτόμουν τα μπροστινά να τα έχω λίγο πιο πολύ φουσκωμένα απο τα πίσω, αν και ο κατασσκευαστείς προδιαγράφει ίδια πίεση για όλα.


Το αντίθετο.Το καλοκαίρι πρέπει να έχουν περισότερο αέρα γιατί ζεσταίνονται περισότερο για να μην διπλώνουν και έχε για στις έμορφες και στις γαλανομάτες.Το χειμόνα λιγότερο επιδεί αργούν περισότερο να ζεσταθούν και είναι ποιό ολισθηρός ο δρόμος.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Ιούλ 2007, 04:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:44
Δημοσιεύσεις: 382
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
"Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η θερμοκρασία αποτελεί τον πιο καταστροφικό παράγοντα για τα ελαστικά. Στις θερμές κλιματολογικές συνθήκες της χώρας μας και ιδιαίτερα το καλοκαίρι, η θερμοκρασία είναι ο εχθρός των ελαστικών. Οι υψηλότερες πιέσεις εμποδίζουν την καταστροφή και πρόωρη γήρανση των ελαστικών και είναι ό,τι καλύτερο τους θερμούς μήνες, αν σκεφτούμε πόσο υποφέρουν τότε οι εμπρός τροχοί με φορτωμένο όχημα σε κατηφορικούς οφιοειδείς δρόμους με ζεστά φρένα που συμβάλλουν στο να «ανάβουν» τα ελαστικά."

ομγ και γω νομιζα οτι το καλοκαιρι εχουμε λιγοτερη :S


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 09:41 
Άβαταρ μέλους
larry_tsoukou έγραψε:
"Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η θερμοκρασία αποτελεί τον πιο καταστροφικό παράγοντα για τα ελαστικά. Στις θερμές κλιματολογικές συνθήκες της χώρας μας και ιδιαίτερα το καλοκαίρι, η θερμοκρασία είναι ο εχθρός των ελαστικών. Οι υψηλότερες πιέσεις εμποδίζουν την καταστροφή και πρόωρη γήρανση των ελαστικών και είναι ό,τι καλύτερο τους θερμούς μήνες, αν σκεφτούμε πόσο υποφέρουν τότε οι εμπρός τροχοί με φορτωμένο όχημα σε κατηφορικούς οφιοειδείς δρόμους με ζεστά φρένα που συμβάλλουν στο να «ανάβουν» τα ελαστικά."

ομγ και γω νομιζα οτι το καλοκαιρι εχουμε λιγοτερη :S

otaν θα πατε σε καμμια πιστα ,απλα δειτε και ρωτηστε τις πιεσεις των ελαστικων.θα παθετε πλακα.
πντως οι μεγαλυτερες πιεσεις φθειρουν το ελαστικο αργωτερα και κατι αλλο.....
το αυτοκινητο κατεβαζει πιο ευκολα και περισσοτερα αλογα στο τροχο.

ομως θα ηθελα να εχουμε μια πιο γενικη αποψη σχετικα με τις πιεσεις.
οπως π.χ.ποσοι βαζουν ιδιες πιεσεις μπρος-πισω και ποσοι εχουν μεγαλυτερες πιεσεις εμπρος (λογω μηχανης).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Εγώ βάζω άζωτο και τηρώ τις πιέσεις που προτείνει ο κατασκευαστής. Έδωσα 20 ευρώ ανανεώνω κάθε 3 μήνες δωρεάν!!!!

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 12:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11
Δημοσιεύσεις: 89
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
PANOSP έγραψε:
quatrifoglio έγραψε:
Έχω την εντύπωση οτι τώρα το καλοκαίρι καλό είναι να μην τεζάρουμε τα λαστιχά μας, εν αντιθέση με τις παγωμένες περιόδους του χειμώνα που η ελάχιστη παραπάνω πίεση δεν είναι κακή.
30 με 31 το καλοκαιράκι
34 με 35 το χειμώνα
Αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ στο δικό μου.
Αν και τώρα τελευταία σκεφτόμουν τα μπροστινά να τα έχω λίγο πιο πολύ φουσκωμένα απο τα πίσω, αν και ο κατασσκευαστείς προδιαγράφει ίδια πίεση για όλα.


Το αντίθετο.Το καλοκαίρι πρέπει να έχουν περισότερο αέρα γιατί ζεσταίνονται περισότερο για να μην διπλώνουν και έχε για στις έμορφες και στις γαλανομάτες.Το χειμόνα λιγότερο επιδεί αργούν περισότερο να ζεσταθούν και είναι ποιό ολισθηρός ο δρόμος.


Πιστευα οτι ισχύε ο κανόνας της Φυσικής: Τα αερια με την ζέστη διαστέλονται με το κρύο συστέλονται. Με αυτή τη λογική το καλοκαιρι ο λιγότερος αέρας στα λάστιχα διαστέλλεται με αποτέλεσμα να κατελαμβάνεται ο ογκος του ελαστικού! το αντίθετο το καλοκαιρι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 12:45 
Άβαταρ μέλους
diastellontai kai ta elastika,oxi mono o aeras

Θα σε παρακαλέσω να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με αγγλικούς

Vagosvtr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 12:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
quatrifoglio έγραψε:
PANOSP έγραψε:
quatrifoglio έγραψε:
Έχω την εντύπωση οτι τώρα το καλοκαίρι καλό είναι να μην τεζάρουμε τα λαστιχά μας, εν αντιθέση με τις παγωμένες περιόδους του χειμώνα που η ελάχιστη παραπάνω πίεση δεν είναι κακή.
30 με 31 το καλοκαιράκι
34 με 35 το χειμώνα
Αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ στο δικό μου.
Αν και τώρα τελευταία σκεφτόμουν τα μπροστινά να τα έχω λίγο πιο πολύ φουσκωμένα απο τα πίσω, αν και ο κατασσκευαστείς προδιαγράφει ίδια πίεση για όλα.


Το αντίθετο.Το καλοκαίρι πρέπει να έχουν περισότερο αέρα γιατί ζεσταίνονται περισότερο για να μην διπλώνουν και έχε για στις έμορφες και στις γαλανομάτες.Το χειμόνα λιγότερο επιδεί αργούν περισότερο να ζεσταθούν και είναι ποιό ολισθηρός ο δρόμος.


Πιστευα οτι ισχύε ο κανόνας της Φυσικής: Τα αερια με την ζέστη διαστέλονται με το κρύο συστέλονται. Με αυτή τη λογική το καλοκαιρι ο λιγότερος αέρας στα λάστιχα διαστέλλεται με αποτέλεσμα να κατελαμβάνεται ο ογκος του ελαστικού! το αντίθετο το καλοκαιρι.



Σωστός αλλά πάλι δεν αποτελεί λύση διότι το καλοκαίρι αν έχεις λίγο αέρα τι γίνεται μέχρι να ζεσταθεί το λάστιχο? Κι αν κινήσαι μέσα στην πόλη? Θα το αφήσεις 'ξαπλωμένο'? Όπως είπε και ο karlbarks ακολουθείτε τις πιέσεις που δίνει ο κατασκευαστής κάτι παραπάνω ξέρει και τα έχει σκεφτεί όλα αυτά! :thumbup

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 13:11 
Άβαταρ μέλους
samelis έγραψε:
diastellontai kai ta elastika,oxi mono o aeras

Θα σε παρακαλέσω να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με αγγλικούς

Vagosvtr

1000 συγνωμη :thankyou:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 13:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
samelis έγραψε:
samelis έγραψε:
diastellontai kai ta elastika,oxi mono o aeras

Θα σε παρακαλέσω να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι με αγγλικούς

Vagosvtr

1000 συγνωμη :thankyou:


:thumbup :thumbup :thumbup

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 13:20 
Άβαταρ μέλους
οι πιεσεις που δεινει ο κατασκευαστης ειναι για το γενικο συνολο των οδηγων(γυναικες-ηλικιωμενους-παιδια).
μη το δενετε κομπο οσοι απο εσας θελετε κατι παραπανω απο ενα αυτοκινητο.
οι πιεσεις(μαλλον το παιχνιδι των πιεσεων )παιζει εναν απο τους πρωτους ρολους στην συμπεριφορα των αυτοκινητων.
και το επαναλαμβανω.
-περισσοτερες πιεσεις μικροτερη φθορα για τα ελαστικα
-περισσοτερα αλογα(απο τα ηδη υπαρχοντα)κατεβαινουν πιο ευκολα και γρηγορα στον τροχο. :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Αύγ 2007, 13:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
33 μπρός πίσω και έλεγχο 1 φορά το μήνα (ή πιο συχνά αν δε βαριέμαι). Το θέμα είναι οτι πρέπει να γίνεται με κρύα λάστιχα και αυτό αποκλείει τα βενζινάδικα (που έτσι και αλλιώς οι μετρητές τους είναι συνήθως αρύθμιστοι) και τις μέρες που έχω παρκάρει σε σημείο με πολύ ήλιο (δηλαδή το 80%).


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 21 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ GRAND PICASSO 2010
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ΜΗΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Απαντήσεις: 7
Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
Πίεση Ελαστικών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 107
Πλατος Ελαστικων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Byron
Απαντήσεις: 18
Φθορά και προστασία ελαστικών
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: teo
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια