Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 18:26 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2007, 11:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 16 Μαρ 2007, 00:33
Δημοσιεύσεις: 1241
Τοποθεσία: Thessaloniki
Πόλυ μπέρδεμα ρε παιδιά για κάτι που σε μένα δεν μεγάλη διαφορά. Μπορούμε να βελτιώσουμε άλλα μέρη του κινητήρα και με λιγότερα λεφτά.

_________________
Σοβαρός Μαθηματικός. Maths my Best!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2007, 13:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
μόλις μίλησα με τον μηχανικό μου και με είπε ότι είναι απαραίτητος ο άγραφος αν είναι να γίνει με ντιζα και το κόστος μαζί με το πρόγραμμα βγαίνει περίπου στα 2000 ευρο μπορεί και παραπάνω ανάλογα με την πεταλούδα

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2007, 18:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
ποσο??? :shock:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2007, 18:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
αυτό που άκουσες θέλει καινούρια πεταλούδα λαιμό πεταλούδας όλοι οι σενσορες που είναι επάνω στην πεταλούδα άγραφος εγκέφαλος πρόγραμμα συν την δουλειά μετατροπή το πεντάλ του γκαζιού τι νομίζατε ότι είναι όλα εύκολα τα πήραμε και τα πετάξαμε μέσα και μπήκαν μόνα τους; συν ότι ο υπολογιστής ταξιδιού παίρνει πόδι και όλα αυτά για να πάρεις το πολύ 4 άλογα και καλύτερη απόκριση στο γκάζι; αν βάλεις ένα χιλιάρικο παραπάνω το κάνεις turbo και έχεις και 40 - 50 άλογα παραπάνω

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2007, 01:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 16 Μαρ 2007, 00:33
Δημοσιεύσεις: 1241
Τοποθεσία: Thessaloniki
+100000000..... :thumbup

_________________
Σοβαρός Μαθηματικός. Maths my Best!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2007, 14:44 
Άβαταρ μέλους
πολλα τα λεφτα...οντως! hmmm hmmm hmmm
αλλα το να λες εχω 1ο σταδιο c2 vts...:noworthy: :noworthy: :noworthy:
και να χανεις τα κερατα σου απο το ηλεκτρικο δεν λεει..... :rant :rant :rant
αυτο ειναι το θεμα,οτι και με καποια βελτιωση
δεν πηγαινει οπως επρεπε να πηγαινει πχ saxoralla.... :rtfm
γι αυτο αξιζει να μπει ;)
αν και εξακολουθω να πιστευω...
πως δεν ειναι απαρετητος ο αγραφος..... hmmm,
με μια αλλη χαρτογραφηση
απο καλο προγραμματιστη και ενα καλο μηχ που ξερει,θα γινει καλη δουλεια :iconcool :iconcool :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2007, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
το μπουστερ δεν δουλευει στο σε2?
δεν θα το κανει κ πηραυλο αλλα αν κανει λιγο δουλεια θα ειναι ενα + ! hmmm

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2007, 15:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
omos έγραψε:
πολλα τα λεφτα...οντως! hmmm hmmm hmmm
αλλα το να λες εχω 1ο σταδιο c2 vts...:noworthy: :noworthy: :noworthy:
και να χανεις τα κερατα σου απο το ηλεκτρικο δεν λεει..... :rant :rant :rant
αυτο ειναι το θεμα,οτι και με καποια βελτιωση
δεν πηγαινει οπως επρεπε να πηγαινει πχ saxoralla.... :rtfm
γι αυτο αξιζει να μπει ;)
αν και εξακολουθω να πιστευω...
πως δεν ειναι απαρετητος ο αγραφος..... hmmm,
με μια αλλη χαρτογραφηση
απο καλο προγραμματιστη και ενα καλο μηχ που ξερει,θα γινει καλη δουλεια :iconcool :iconcool :iconcool


μάλλον δεν έχεις καταλάβει για πιο λόγο χρειάζεται ο άγραφος για αυτό επιμένεις. το ηλεκτρικό γκάζι έχει όλο και όλο 2 σενσορες επάνω ενώ το μηχανικό έχει αν θυμάμαι καλά 6 πιστεύω να βλέπεις την διαφορά :thumbup

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2007, 20:57 
Άβαταρ μέλους
alexandros έγραψε:
μάλλον δεν έχεις καταλάβει για πιο λόγο χρειάζεται ο άγραφος για αυτό επιμένεις. το ηλεκτρικό γκάζι έχει όλο και όλο 2 σενσορες επάνω ενώ το μηχανικό έχει αν θυμάμαι καλά 6 πιστεύω να βλέπεις την διαφορά :thumbup

κοιτα δεν το χω ψαξει και πολυ... :s
αλλα το λεω,γιατι το αυτι μου εχει ακουσει πολλες περιπτωσεις αυτης της μετατροπης και με λιγα σχετικα λεφτα.. :-? :-? :-? .
ποσο μαλλον που μου λετε αγραφο....
μανη μανη 1500-2500 hmmm
παντως πρεπει να χεις δικιο...
θα ρωτισω να δω τι παιζει.... :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2007, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
είναι στάνταρτ αυτό που λέει ο Αλέξανδρος. Απλά δεν υπάρχει περίπτωση να μπει ντίζα χωρίς έξτρα εξοπλισμό.

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2007, 21:16 
Άβαταρ μέλους
souledge έγραψε:
είναι στάνταρτ αυτό που λέει ο Αλέξανδρος. Απλά δεν υπάρχει περίπτωση να μπει ντίζα χωρίς έξτρα εξοπλισμό.

δεν διαφωνω...
αλλα μου κανε εντηπωση ο αγραφος για μια τετοια μετατροπη... hmmm
εδω βελτιωνουν τερατα και αγραφο δεν φορανε...πχ 0-400 rallie :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2007, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
βαλτε μια ντιζα στην πεταλουδα και τραβατε την απο το παραθυρο! κανει δουλεια

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιούλ 2007, 02:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
εγώ το έχω δει σε 307 που από ηλεκτρικό το έκαναν ντιζα και έπρεπε να βάλει και άγραφο για μπορέσει να δουλέψει το μοτέρ σωστά, που μαζί με εκκεντροφόρους συμπίεση χταπόδι καταλύτη μεσαίο τελικό και στρόφαλο πήγε στα 145 άλογα και έδωσε ένα κάρο λεφτά για το τίποτα. και εγώ έδωσα στο δικό μου 4000 ευρό και έχω περίπου 250 και πάω για παραπάνω τώρα με πιστόνια και μπιέλες :thumbup

omos έγραψε:
souledge έγραψε:
είναι στάνταρτ αυτό που λέει ο Αλέξανδρος. Απλά δεν υπάρχει περίπτωση να μπει ντίζα χωρίς έξτρα εξοπλισμό.

δεν διαφωνω...
αλλα μου κανε εντηπωση ο αγραφος για μια τετοια μετατροπη... hmmm
εδω βελτιωνουν τερατα και αγραφο δεν φορανε...πχ 0-400 rallie :iconcool


και πως δουλεύει με 8 μπεκ το συγκεκριμένο rallye;

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Τελευταία επεξεργασία από Anonymous και Σάβ 28 Ιούλ 2007, 02:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιούλ 2007, 09:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
πηρα e-mail απο τον λιολιο κ μου ειπε το c2 δν γινεται ντιζα...

_________________
http://www.karagiannis-bros.com
http://www.flickr.com/ioannikp
Nikon D7000 kit 18-105
Samyang 8mm f3.5 fisheye
Tamrac Aero 3380


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιούλ 2007, 15:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 16 Μαρ 2007, 00:33
Δημοσιεύσεις: 1241
Τοποθεσία: Thessaloniki
koskotas έγραψε:
βαλτε μια ντιζα στην πεταλουδα και τραβατε την απο το παραθυρο! κανει δουλεια

Δεν παίζεσε ρε μαν :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric

_________________
Σοβαρός Μαθηματικός. Maths my Best!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 34 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

αλλαγη δισκου-πλατω σε xsara
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: padelisxsara
Απαντήσεις: 6
Αλλαγή siderepeaters
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: jojepe
Απαντήσεις: 5
ΑΛΛΑΓΉ ΚΙΝΗΤΉΡΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: giorgosxsara
Απαντήσεις: 9
ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΣΕ C3 '18
Δ. Συζήτηση: Web Site - Forum - Club
Συγγραφέας: hercules5
Απαντήσεις: 4
Αλλαγή λαμπών W5W με LED
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: nrap
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια