Σελίδα 1 από 1

Σχετικά με το esp σε ένα c2 by loeb

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 15:50
από billc2vts
Αφού το απενεργοποιήσω μετά τα 50 km μπαίνει ξανά μόνο του το πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν έτσι ειναι δεν απενεργοποιείτε πλήρως. κανενας να ξέρει αν απενεργοποιείτε πλήρως????/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 16:09
από koskotas
δεν γινεται. εκτος αμα αρχισεις να ξηλωνεις φυσσες, αλλα μαλλον το αγαπας το αυτοκινητο σου, αρα αστο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 17:05
από c2vtsssss
μονο στα by loeb γινεται αυτο??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 18:12
από KarlBarks
σε ολα τα καινουρια C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 20:54
από Quelle_Ntomat
Λογικό το βρίσκω, να θέλεις να ενεργοποιείς και να απενεργοποιείς το ESP κατά βούληση. Τώρα, άν όντως δεν γίνεται, κάτι που δεν το ξέρω στα σίγουρα αλλά για να το λέει ο koskotas κάτι θα ξέρει,είναι κρίμα αλλά έτσι είναι τα ηλεκτρονικά. Σου λύνουν τα χέρια αλλά σου τα δένουν κιόλας ταύτόχρονα. Θα το ψάξω λίγο βαθύτερα το θέμα πάντως, και άν βρώ κάτι θα σου το σερβίρω...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 21:01
από koskotas
δυστηχως δεν γινεται στα λεμπ. στα mkI k mkII γινεται. κανας σε4ακιας να μας πει? νομιζω και σε μερικα μοντελα σε4 γινεται αυτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2007, 21:11
από Quelle_Ntomat
Άν δεν γίνομαι αδιάκριτος, θέλεις να το απενεργοποιήσεις για να πετάει κώλο και μούρη και να γουστάρεις λίγο παραπάνω, ή απλά για να αισθάνεσαι πιό ελεύθερος :iconcool ?
Πάντως για να κάνουμε και τον δικηγόρο του διαβόλου, το ESP εξυπηρετεί κάποιο συγκεκριμένο σκοπό, και συμβάλλει αποφασιστικά στην ευστάθεια του πυροβόλου σου στο δρόμο. Άν σκεφτείς οτι το C2 φοράει ΑΚΑΜΠΤΟ πίσω άξονα, κάτι τέτοιο δικαιολογείται εν μέρει. Το βασικότερο λειτουργικό μεοιονέκτημα (εκτός των άλλων) του άκαμπτου πίσω άξονα είναι οτι άν τύχει και βρεθείς σε κλειστή στροφή με όχι πολλά, αλλά λίγα παραπάνω χιλιόμετρα και συναντήσεις λακούβα ή καρούμπαλο στο δρόμο, και ακόμα χειρότερα σαμαράκι (οπότε και βρίσκουν και οι 2 πίσω τροχοί), το πίσω μέρος θα αναπηδήσει και ο κώλος θα αρχίσει το μπαλέτο.
Μια γνώμη λέω...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 09:42
από giannisC2vts
Κ το δικο μου που δν ειναι λοεβ μετα τα 50 μπαινει μονο του

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Αύγ 2007, 09:55
από samelis
ναι μετα τα 50 μπαινει μονο του οταν το απενεργοποιεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2007, 01:50
από shadow_
Παιδιά στο ΜΚ2 και στο Loeb ενεργοποιήτε μόνο του μετά τα 50. Στα ΜΚ1 όπως το δικό μου όχι :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2007, 08:32
από c2vtsssss
εγω που εχω το μκΙΙ παντως ΔΕΝ ενεργοποιηται μονο του μετα τα 50!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2007, 08:38
από shadow_
c2vtsssss έγραψε:
εγω που εχω το μκΙΙ παντως ΔΕΝ ενεργοποιηται μονο του μετα τα 50!!

Πολύ περίεργο μου ακούγετε αυτό hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2007, 08:46
από c2vtsssss
και μενα!!απλα το ειχα παραγγειλει τελος 2005 κ ηρθε αρχες 2006..λες να εχει σχεση αυτο??δε ξερω αλλα λετε να εχω το μοναδικο μκΙΙ που απενεργοποιηται το esp? :schraeg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2007, 08:48
από shadow_
Αν ισχύει κατι τέτοιο είσαι πολύ τυχερος :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Αύγ 2007, 22:42
από MikiC2
Καμμια σχεση.Ενας φιλος μου εχει το C2 VTS που το πηρε αρχες μαρτη που μας περασε και το ESP βγαινει κανονικα.Στο δικο μου C2 μπαινει μονο του στα 50km/h.
Ρωτησα τον Δεκα και μου ειπε οτι γινεται να μπουμε στον εγκεφαλο και να το κανουμε να ειναι σαν τα ΜΚΙ.Ολα ειναι θεμα προγραμματισμου του εγκεφαλου. εμενα μου σπαει τα νευρα γιατι δεν μπορω να κανω χειροφρενα οποτε θελω συν οτι πρεπει να πεφτω κατω απο 50 και να βγαζω το ESP γιατι αλλιως γ@μ.... το αμαξι (γιατι μπαινει μαζι και το ABS). :rant