Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 18:17 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: βελτιωση σε vtr
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 22:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
εχω ενα vtr 1.4 το οποιο μολις πατισε τα 30000χλμ και λεω να αρχισω να το σκαλιζω....

Μποριτε να μου προτινετε διαφορα τα οποια να εχουν χαμιλο κοστος???

Σας παρακαλο η καθε προτασει να εχει και το κοστος του....

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λοιπόν γιατρέ.. Ως Κάτοχος C2 1.4 VTR σου προτείνω τα εξής.

Να ξεκαθαρίσουμε απο την αρχή οτι δεν μπορείς να κάνεις κ πολλά με το 1.4 μοτέρ. Αυτό να το ξέρεις κ να το έχεις στο μυαλό σου. Πάμε να δούμε τι μπορείς να κάνεις.

1) Αλλαγή φίλτρου εισαγωγής.

Θα σου δώσει καλύτερη απόκριση στο γκάζι και στο νεύρο του αυτοκινήτου. Μην φανταστείς πολλά... Απλά θα είναι αρκετό για να νιώσεις λίγο την διαφορά. Κόστος ανάλογα με το τι θα βάλεις. Ενα φίλτρο ελευθέρας της ΚΝ για τον "παπα" βγαίνει κάπου στα 70-80 ευρώ.

2) Τελικό.
Βάλε κάτι πιο ελευθερο γιατί αυτό που έχει τώρα είναι αρκετά φιμωμένο. Κ πάλι επι της ουσίας όμως δεν κερδίζεις τπτ. 'Ισως λίγο στα ψιλά αλλα κ πάλι το συζητάμε. Ενα οτι νάνε τελικό GROUP N είναι γύρω στο 100άρικο. Χειροποίητη μπορείς να βρείς με 140-160 ευρώ... ενω αν πας σε πιο καλές μάρκες (Remus κλπ) ξεφεύγεις πάνω απο τα 200 ευρώ.

3) FULL εξάτμιση
Εδω μιλάμε για την πρώτη σοβαρή παρέμβαση που μπορείς να κάνεις. Κερδίσεις αρκετά σε ροπή κ δύναμη (2-3 αλογάκια πρέπει να τα κερδίζεις) και γενικά "ξεμπυκώνεις" την μηχανή.
Το κόστος για να αλλάξεις απο το χταπόδι κ πίσω .. κυμένεται στα 900 ευρώ .. ανάλογα το μαγαζί και την ποιότητα των υλικών (πχ καταλύτης).

4) 1ο Στάδιο ΦΠΕ
Φίλτρο εισαγωγής , full εξάτμιση και πρόγραμμα. Πάνω κάτω παίρνεις 8-9 αλογάκια και τέλος. Κόστος γύρω στο 1400άρι 1500άρι.

ΤΕΛΟΣ... αυτές είναι οι σχετικά φτηνότερες βελτιώσεις. Το μοτέρ ειναι 8βάλβιδο και όσο κ να το πρήξεις ... εκεί κοντά στα 100hp θα φτάσεις. όπως κ να το δεις δεν αξίζει. Το μόνο που αξίζει να δώσεις λεφτά .. αλλα και πάλι με πολλές προϋποθέσεις είναι το TURBO. Με μια πίεση 0,5-0,6 μπορείς φτάσεις τα 140hp (στρόφαλο) και αυτά σε πολύ οριακό σημείο. Ωστόσο η λύση αυτή κοστίζει γύρω στα 3500

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
περιγραφικοτατος ο ιωαννης μας ;)

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 23:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
[quote="souledge"]Λοιπόν γιατρέ.. Ως Κάτοχος C2 1.4 VTR σου προτείνω τα εξής.

Να ξεκαθαρίσουμε απο την αρχή οτι δεν μπορείς να κάνεις κ πολλά με το 1.4 μοτέρ. Αυτό να το ξέρεις κ να το έχεις στο μυαλό σου. Πάμε να δούμε τι μπορείς να κάνεις.

1) Αλλαγή φίλτρου εισαγωγής.

Θα σου δώσει καλύτερη απόκριση στο γκάζι και στο νεύρο του αυτοκινήτου. Μην φανταστείς πολλά... Απλά θα είναι αρκετό για να νιώσεις λίγο την διαφορά. Κόστος ανάλογα με το τι θα βάλεις. Ενα φίλτρο ελευθέρας της ΚΝ για τον "παπα" βγαίνει κάπου στα 70-80 ευρώ.

2) Τελικό.
Βάλε κάτι πιο ελευθερο γιατί αυτό που έχει τώρα είναι αρκετά φιμωμένο. Κ πάλι επι της ουσίας όμως δεν κερδίζεις τπτ. 'Ισως λίγο στα ψιλά αλλα κ πάλι το συζητάμε. Ενα οτι νάνε τελικό GROUP N είναι γύρω στο 100άρικο. Χειροποίητη μπορείς να βρείς με 140-160 ευρώ... ενω αν πας σε πιο καλές μάρκες (Remus κλπ) ξεφεύγεις πάνω απο τα 200 ευρώ.

3) FULL εξάτμιση
Εδω μιλάμε για την πρώτη σοβαρή παρέμβαση που μπορείς να κάνεις. Κερδίσεις αρκετά σε ροπή κ δύναμη (2-3 αλογάκια πρέπει να τα κερδίζεις) και γενικά "ξεμπυκώνεις" την μηχανή.
Το κόστος για να αλλάξεις απο το χταπόδι κ πίσω .. κυμένεται στα 900 ευρώ .. ανάλογα το μαγαζί και την ποιότητα των υλικών (πχ καταλύτης).

4) 1ο Στάδιο ΦΠΕ
Φίλτρο εισαγωγής , full εξάτμιση και πρόγραμμα. Πάνω κάτω παίρνεις 8-9 αλογάκια και τέλος. Κόστος γύρω στο 1400άρι 1500άρι.

ΤΕΛΟΣ... αυτές είναι οι σχετικά φτηνότερες βελτιώσεις. Το μοτέρ ειναι 8βάλβιδο και όσο κ να το πρήξεις ... εκεί κοντά στα 100hp θα φτάσεις. όπως κ να το δεις δεν αξίζει. Το μόνο που αξίζει να δώσεις λεφτά .. αλλα και πάλι με πολλές προϋποθέσεις είναι το TURBO. Με μια πίεση 0,5-0,6 μπορείς φτάσεις τα 140hp (στρόφαλο) και αυτά σε πολύ οριακό σημείο. Ωστόσο η λύση αυτή κοστίζει γύρω στα 3500

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Σεπ 2007, 09:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις πρόγραμμα χωρίς αλλαγμένη full εξάτμιση. Το κόστος γύρω στα 400 ευρά ... αν δεν κάνεις αυτό που είπαμε.. μην το κάνεις καθόλου.

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Σεπ 2007, 11:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 05 Σεπ 2007, 15:10
Δημοσιεύσεις: 54
Τοποθεσία: Athina-TOLO
φιλε souledge επειδι εχω ειδη βαλει βαρελακι μπροστα(simota bebea) ι εκσατμισι 8α κανει πανικο πολυ η μπορεις να την ελενχεις με το πατημα αναλογα πως θες να κανει?δηλαδη και στο ρελαντι 8α βαραει αρκετα?(θορυβο ενοω)γιατι με το βαρελακι αμα 8ελω το κανω να ακουστει αλλιως ειμαι κυριλε!

_________________
C2 reeee


http://img68.imageshack.us/my.php?image=dsc00003tb8.jpg

http://img61.imageshack.us/my.php?image=dsc00004nl6.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Σεπ 2007, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
manolisvl46 έγραψε:
φιλε souledge επειδι εχω ειδη βαλει βαρελακι μπροστα(simota bebea) ι εκσατμισι 8α κανει πανικο πολυ η μπορεις να την ελενχεις με το πατημα αναλογα πως θες να κανει?δηλαδη και στο ρελαντι 8α βαραει αρκετα?(θορυβο ενοω)γιατι με το βαρελακι αμα 8ελω το κανω να ακουστει αλλιως ειμαι κυριλε!

πως γινετε να μην ακούγετε???

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Σεπ 2007, 00:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 05 Σεπ 2007, 15:10
Δημοσιεύσεις: 54
Τοποθεσία: Athina-TOLO
με το γκαζι το παταω πολυ απαλα και οχι αποτομα και κανω τις αλαγες στις χαμηλες..
ενταξυ απο βλακεια μου ρωτησα τωρα να βαζεις αφτερμαρκετ εξατμιση λογικο να κανει θορυβο απλα επειδη ξερω και περιπτωσεις που ειναι πιο κυριλε ο ηχος και οχι εκοφαντικος...
δηλαδη εχουν παει παιδια να βαλουνε και τους λενε θελεις να κανει θορυβο η οχι?

_________________
C2 reeee


http://img68.imageshack.us/my.php?image=dsc00003tb8.jpg

http://img61.imageshack.us/my.php?image=dsc00004nl6.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 00:14 
Άβαταρ μέλους
καλησπερα...
εγω παιδια εχω ενα τελικο καζανακι της Remus 90mm και ειναι μια χαρα...
ο θορυβος που κανει ειναι απειροελαχιστος....
για να τον καταλαβεις πρεπει να εχεις καλο αυτι!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 03:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
manolisvl46 έγραψε:
φιλε souledge επειδι εχω ειδη βαλει βαρελακι μπροστα(simota bebea) ι εκσατμισι 8α κανει πανικο πολυ η μπορεις να την ελενχεις με το πατημα αναλογα πως θες να κανει?δηλαδη και στο ρελαντι 8α βαραει αρκετα?(θορυβο ενοω)γιατι με το βαρελακι αμα 8ελω το κανω να ακουστει αλλιως ειμαι κυριλε!


γενικά ο θόρυβος της εισαγωγής δεν ειναι κ τόσο μεγάλος. Τον μέγιστο θόρυβο τον έχεις σε πλήρη επιτάχυνση. Για την εισαγωγή ο ήχος βγαίνει ψηλά...ενω το τελικό "βαράει" πάνω στις ροπές .. δλδ κάπου στις 3.000-4.000rpm. (σε πρόσφατα πειράματα μου ..ανακάλυψα οτι χωρίς καθόλου φίλτρο ..ο ήχος που βγάζει ειναι λες κ οδηγάς κανα evo..χαχαχαχα. πολύ το γούσταρα μπορώ να πώ).

Πάντως όντος το τελικό απο μόνο του δεν κάνει πολύ θόρυβο..ίσα ίσα σπάει την σιωπή της μαμάς εξάτμισης. Αν δεν θέλεις πολύ νταπαρ ντούπαρ.. βαλε ενα τελικό με διακριτικό μπάσο ήχο και θα είσαι μια χαρά. (μπάσος ήχος = μεγάλο καζανάκι).

Εγώ που τα έχω βγάλει ολα εκτός απο τον καταλύτη .. ακούγομαι 2 τετράγωνα παρακάτω... αλλα είναι σκέτη γκ@υλα ρε γμτ. :schraeg

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 18:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
souledge έγραψε:
manolisvl46 έγραψε:
φιλε souledge επειδι εχω ειδη βαλει βαρελακι μπροστα(simota bebea) ι εκσατμισι 8α κανει πανικο πολυ η μπορεις να την ελενχεις με το πατημα αναλογα πως θες να κανει?δηλαδη και στο ρελαντι 8α βαραει αρκετα?(θορυβο ενοω)γιατι με το βαρελακι αμα 8ελω το κανω να ακουστει αλλιως ειμαι κυριλε!


γενικά ο θόρυβος της εισαγωγής δεν ειναι κ τόσο μεγάλος. Τον μέγιστο θόρυβο τον έχεις σε πλήρη επιτάχυνση. Για την εισαγωγή ο ήχος βγαίνει ψηλά...ενω το τελικό "βαράει" πάνω στις ροπές .. δλδ κάπου στις 3.000-4.000rpm. (σε πρόσφατα πειράματα μου ..ανακάλυψα οτι χωρίς καθόλου φίλτρο ..ο ήχος που βγάζει ειναι λες κ οδηγάς κανα evo..χαχαχαχα. πολύ το γούσταρα μπορώ να πώ).

Πάντως όντος το τελικό απο μόνο του δεν κάνει πολύ θόρυβο..ίσα ίσα σπάει την σιωπή της μαμάς εξάτμισης. Αν δεν θέλεις πολύ νταπαρ ντούπαρ.. βαλε ενα τελικό με διακριτικό μπάσο ήχο και θα είσαι μια χαρά. (μπάσος ήχος = μεγάλο καζανάκι).

Εγώ που τα έχω βγάλει ολα εκτός απο τον καταλύτη .. ακούγομαι 2 τετράγωνα παρακάτω... αλλα είναι σκέτη γκ@υλα ρε γμτ. :schraeg

ok
euxaristo!!!

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Άμα θες μπορείς να βάλεις και εκκεντροφόρο από ax leman που έβγαινε με 100 άλογα θα έχει μια μικρή διάφορα,
όσο για το θόρυβο καλώ είναι να βάλεις μια εξάτμιση με μεγάλο καζανάκι για να μην ακούγεται καμιά 10 οικοδομικά τετράγωνα

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2007, 08:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
alexandros έγραψε:
Άμα θες μπορείς να βάλεις και εκκεντροφόρο από ax leman που έβγαινε με 100 άλογα θα έχει μια μικρή διάφορα,
όσο για το θόρυβο καλώ είναι να βάλεις μια εξάτμιση με μεγάλο καζανάκι για να μην ακούγεται καμιά 10 οικοδομικά τετράγωνα


δν χρειαζετε και προγραμα ο εγκεφαλος????

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Βελτίωση THP Stage 3
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: thomas zisiopoulos
Απαντήσεις: 44
Βελτιωση Εξατμισης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Έχω 2000 ευρώ διαθέσιμα. Τί βελτίωση μπορώ να του κάνω;
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 87
ΒΕΛΤΙΩΣΗ SENSODRIVE???
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Βελτιωση φωτων π
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Insomniac
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ