Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Thanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Μειωμένη τελική Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 18:05 |
|
Εγγραφή: Κυρ 20 Μάιος 2007, 15:45 Δημοσιεύσεις: 122 Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
|
Ρε παιδιά τι τελική έχουν τα c2 σας?(1.4vtr) Την πρώτη φορά που το πλάκωσα το δικό μου(γύρω στα 5000χμ έβγαλε 174).Τη δεύτερη φορά (γύρω στα 7000χμ) έβγαλε 167.Αυτή τι στιγμή έχει 10000χμ(μεθαύριο πάω για το 1ο σερβις) κ προχτές που το πλάκωσα για 3η φορά από τότε που το πήρα μου έβγαλε 161χμ!!!!!!! Τι παίζεί; Γιατί πέφτει η απόδοση;;;;;;;;;
|
|
|
|
|
paradisos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 23:12 |
|
|
Κανε το service βάλε μερικές φορές 100 βενζίνη και ξαναμετρα
φαντάσου έχω το 1,1 και έχω δει 170χιλ και έχω ακόμα 1000 στροφές για τον κόφτη
Σε κατηφόρα έτσι...
|
|
|
|
|
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 23:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
paradisos έγραψε: Κανε το service βάλε μερικές φορές 100 βενζίνη και ξαναμετρα
Σωστος
_________________
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2007, 02:30 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Η διαφορά 161 με 167 μπορεί πολύ εύκολα να είναι απο 100 διαφορετικούς λόγους. Κλίση του δρόμου, ποιότητα οδοστρώματος, αντίθετος άνεμος, θερμοκρασία αέρα, ποιότητα βενζίνης κλπ κλπ
|
|
|
|
|
Thanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2007, 02:50 |
|
Εγγραφή: Κυρ 20 Μάιος 2007, 15:45 Δημοσιεύσεις: 122 Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
|
Η διαφορά 161 με 174 όμως είναι λογική??????????? Θα κάνω το service θα πατήσω κ ένα φύσιμα το φίλτρο αέρος κ για να δούμε......
|
|
|
|
|
quatrifoglio
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Σεπ 2007, 09:01 |
|
Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11 Δημοσιεύσεις: 89 Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
|
aiolos έγραψε: Η διαφορά 161 με 167 μπορεί πολύ εύκολα να είναι απο 100 διαφορετικούς λόγους. Κλίση του δρόμου, ποιότητα οδοστρώματος, αντίθετος άνεμος, θερμοκρασία αέρα, ποιότητα βενζίνης κλπ κλπ
+1 Ακόμα και η διαφορά 161 με 174 μπορεί να προέρχεται από τους παραπάνω λόγους. Την πίεση στα ελαστικά σου την είχες κοιτάξει όλες τις φορές που το άνοιξες? Και τις τρείς φορές ήσουνα μόνος σου μεσα στο αμάξι?
|
|
|
|
|
mario_cc2
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Σεπ 2007, 12:55 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 21:16 Δημοσιεύσεις: 55 Τοποθεσία: athens
|
το μοτερ σου δεν εχει ανοιξει ακομα, + οτι η διαφορα μπορει να ειναι απο κλίση του δρόμου, ποιότητα οδοστρώματος, αντίθετος άνεμος, θερμοκρασία αέρα, ποιότητα βενζίνης, βαρος,αιρκοντισιον κλπ οπως προειπαν τα παιδια.εγω παντως εχω δει 190 στην αττικη κατηφορα ασπροπυργου, και γενικα σε ευθεια τα 180-5 τα εχει, απλως περιμενε να ανοιξει το μοτερ!!! και γω οταν το πρωτοπηρα ειδα 170 και κατι και ανχωθηκα αφου με το 1.100 το saxo εβλεπα 180 αλλα τωρα ολα οκ !! γι'αυτο υπομονη!!
|
|
|
|
|
smpokos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Δεκ 2007, 19:56 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31 Δημοσιεύσεις: 2112 Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
|
ε ξεμπουκωσε το λιγο.
μια αλλη λυση ειναι να ζεστανεις καλα το αυτοκινητο, μετα να βγαλεις για κανα μισαωρο τον ενα πολο της μπαταριας και επειτα ξεκινας οδηγωντας στο οριο, μην το φοβασε δεν σπαει
_________________ citroen c3 μαμα...ειχα
ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι
GET A FUCKING LIFE
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|