Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 20:08 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μειωμένη τελική
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 18:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 20 Μάιος 2007, 15:45
Δημοσιεύσεις: 122
Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
Ρε παιδιά τι τελική έχουν τα c2 σας?(1.4vtr) Την πρώτη φορά που το πλάκωσα το δικό μου(γύρω στα 5000χμ έβγαλε 174).Τη δεύτερη φορά (γύρω στα 7000χμ) έβγαλε 167.Αυτή τι στιγμή έχει 10000χμ(μεθαύριο πάω για το 1ο σερβις) κ προχτές που το πλάκωσα για 3η φορά από τότε που το πήρα μου έβγαλε 161χμ!!!!!!! Τι παίζεί; Γιατί πέφτει η απόδοση;;;;;;;;;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 19:24 
Άβαταρ μέλους
ισως βενζινη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 23:12 
Άβαταρ μέλους
Κανε το service βάλε μερικές φορές 100 βενζίνη και ξαναμετρα

φαντάσου έχω το 1,1 και έχω δει 170χιλ και έχω ακόμα 1000 στροφές για τον κόφτη

Σε κατηφόρα έτσι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Σεπ 2007, 23:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
paradisos έγραψε:
Κανε το service βάλε μερικές φορές 100 βενζίνη και ξαναμετρα

Σωστος :thumbup

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2007, 02:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Η διαφορά 161 με 167 μπορεί πολύ εύκολα να είναι απο 100 διαφορετικούς λόγους. Κλίση του δρόμου, ποιότητα οδοστρώματος, αντίθετος άνεμος, θερμοκρασία αέρα, ποιότητα βενζίνης κλπ κλπ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Σεπ 2007, 02:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 20 Μάιος 2007, 15:45
Δημοσιεύσεις: 122
Τοποθεσία: Θεσ/νίκη
Η διαφορά 161 με 174 όμως είναι λογική??????????? Θα κάνω το service θα πατήσω κ ένα φύσιμα το φίλτρο αέρος κ για να δούμε......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Σεπ 2007, 09:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11
Δημοσιεύσεις: 89
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
aiolos έγραψε:
Η διαφορά 161 με 167 μπορεί πολύ εύκολα να είναι απο 100 διαφορετικούς λόγους. Κλίση του δρόμου, ποιότητα οδοστρώματος, αντίθετος άνεμος, θερμοκρασία αέρα, ποιότητα βενζίνης κλπ κλπ


+1 Ακόμα και η διαφορά 161 με 174 μπορεί να προέρχεται από τους παραπάνω λόγους. Την πίεση στα ελαστικά σου την είχες κοιτάξει όλες τις φορές που το άνοιξες? Και τις τρείς φορές ήσουνα μόνος σου μεσα στο αμάξι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Σεπ 2007, 12:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 21:16
Δημοσιεύσεις: 55
Τοποθεσία: athens
το μοτερ σου δεν εχει ανοιξει ακομα, + οτι η διαφορα μπορει να ειναι απο κλίση του δρόμου, ποιότητα οδοστρώματος, αντίθετος άνεμος, θερμοκρασία αέρα, ποιότητα βενζίνης, βαρος,αιρκοντισιον κλπ οπως προειπαν τα παιδια.εγω παντως εχω δει 190 στην αττικη κατηφορα ασπροπυργου, και γενικα σε ευθεια τα 180-5 τα εχει, απλως περιμενε να ανοιξει το μοτερ!!! και γω οταν το πρωτοπηρα ειδα 170 και κατι και ανχωθηκα αφου με το 1.100 το saxo εβλεπα 180 αλλα τωρα ολα οκ :yhoo !! γι'αυτο υπομονη!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Δεκ 2007, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
εγω με το δικο μου με βαρως μεσα (subwoofer) εχω δει 181χλμ οχι ποιο πανω....

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Δεκ 2007, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
ε ξεμπουκωσε το λιγο.


μια αλλη λυση ειναι να ζεστανεις καλα το αυτοκινητο, μετα να βγαλεις για κανα μισαωρο τον ενα πολο της μπαταριας και επειτα ξεκινας οδηγωντας στο οριο, μην το φοβασε δεν σπαει ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Δεκ 2007, 21:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
smpokos έγραψε:
ε ξεμπουκωσε το λιγο.


μια αλλη λυση ειναι να ζεστανεις καλα το αυτοκινητο, μετα να βγαλεις για κανα μισαωρο τον ενα πολο της μπαταριας και επειτα ξεκινας οδηγωντας στο οριο, μην το φοβασε δεν σπαει ;)

μπορις να το εξυγισεις αυτο με τον πολο????
Γιατι μου εκανε εντυπωση....

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Δεκ 2007, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
βασικα η γενικοτερη ιδεα με το βγαλσιμο του πολου ειναι να κανει reset ο εγκεφαλος. ο εγκεφαλος προσαρμοζει καποιες μεταβλητες αναλογα με τον τροπο οδηγησης σου. καποιες απο αυτες ειναι το ποσο γρηγορα ανοιγει η πεταλουδα και γενικοτερα η διαχειρηση των μειγματων και του συνολου του κινητηρα. κανοντας reset ουσιαστηκα εχει μια κενη βαση σε σχεση με τον τροπο οδηγησης σου οποτε θεωρητηκα θα ειναι λιγο πιο γρηγορο σε συνθηκες επιθετικης οδηγησης φυσικα μιας και αν οδηγας συντηρητικα ο εγκεφαλος θα προσαρμοσει τις μεταβλητες αυτες με γνωμονα την οικονομια ;)

αυτα ειναι σε γενικες γραμμες και βγαζωντας τον πολο δεν εχει παροχη ρευματος ο εγκεφαλος και ως φυσικη συνεχεια εχεις το reset :thumbup

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Δεκ 2007, 22:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
smpokos έγραψε:
βασικα η γενικοτερη ιδεα με το βγαλσιμο του πολου ειναι να κανει reset ο εγκεφαλος. ο εγκεφαλος προσαρμοζει καποιες μεταβλητες αναλογα με τον τροπο οδηγησης σου. καποιες απο αυτες ειναι το ποσο γρηγορα ανοιγει η πεταλουδα και γενικοτερα η διαχειρηση των μειγματων και του συνολου του κινητηρα. κανοντας reset ουσιαστηκα εχει μια κενη βαση σε σχεση με τον τροπο οδηγησης σου οποτε θεωρητηκα θα ειναι λιγο πιο γρηγορο σε συνθηκες επιθετικης οδηγησης φυσικα μιας και αν οδηγας συντηρητικα ο εγκεφαλος θα προσαρμοσει τις μεταβλητες αυτες με γνωμονα την οικονομια ;)

αυτα ειναι σε γενικες γραμμες και βγαζωντας τον πολο δεν εχει παροχη ρευματος ο εγκεφαλος και ως φυσικη συνεχεια εχεις το reset :thumbup

διλαδι μολις το βαλω μπροστα που θα ειναι ηδι ζεστω το πλακωνο στους κοφτες????

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Δεκ 2007, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
ακριβως ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Δεκ 2007, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
smpokos έγραψε:
ακριβως ;)

hmmm
ενδιαφερον.....

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 41 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ c2vts
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 119
Τελικη ταχυτητα C5 THP
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Loxias
Απαντήσεις: 41
Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 40
τελική xantia 1.6
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 102
Τελικη ταχυτητα C4 mk1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Mitsos
Απαντήσεις: 127
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ