Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 07:15 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΛΑΓΗ 2ας ΣΕ 3η - ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 03:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ρε παιδιά..πείτε μου λίγο τι συμβαίνει.

Εστω οτι ξεκινάω με 1η και την γεμίζω μέχρι τον κόφτη.. αλλαγή σε 2α καρφωτή ( με συνοπτικές διαδικασίες) :tong: ... Ολα καλα μέχρι εδω.. κανένα πρόβλημα.. στην αλλαγή της 2ας σε 3η όμως το σασμάν γρατζουνάει.. Αν η αλλαγή γίνει κάτω απο τις 6.000 ολα καλα... πάνω απο αυτό το όριο όμως.. η αλλαγή γρατζουνάει....Σε ολες τις άλλες αλλαγές.. ολα πάνε ρολόι.. Το κούμπωμα των ταχυτήτων γίνεται άψογα... Μόνο απο 2α σε 3η ...Η απο 4η σε 3η ...(με στροφές πάνω απο 6.000) το σασμάν γρατζουνάει.. Εχω δοκιμάσει αρκετές φορές ωστε να αποκλείσω το ενδεχόμενο να μην πατάω καλα τον συμπλέκτη...

Τι λέτε? Είναι φυσιολογικό κουσούρι των VTS ή υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα?

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ 2ας ΣΕ 3η - ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 03:24 
Άβαταρ μέλους
souledge έγραψε:
Ρε παιδιά..πείτε μου λίγο τι συμβαίνει.

Εστω οτι ξεκινάω με 1η και την γεμίζω μέχρι τον κόφτη.. αλλαγή σε 2α καρφωτή ( με συνοπτικές διαδικασίες) :tong: ... Ολα καλα μέχρι εδω.. κανένα πρόβλημα.. στην αλλαγή της 2ας σε 3η όμως το σασμάν γρατζουνάει.. Αν η αλλαγή γίνει κάτω απο τις 6.000 ολα καλα... πάνω απο αυτό το όριο όμως.. η αλλαγή γρατζουνάει....Σε ολες τις άλλες αλλαγές.. ολα πάνε ρολόι.. Το κούμπωμα των ταχυτήτων γίνεται άψογα... Μόνο απο 2α σε 3η ...Η απο 4η σε 3η ...(με στροφές πάνω απο 6.000) το σασμάν γρατζουνάει.. Εχω δοκιμάσει αρκετές φορές ωστε να αποκλείσω το ενδεχόμενο να μην πατάω καλα τον συμπλέκτη...

Τι λέτε? Είναι φυσιολογικό κουσούρι των VTS ή υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα?


οχι Φιλε μου δεν ειναι Φυσιολογικο !!!!! Φταιει το Συγχρωνιζε τριτης !!!!! και ειναι αποτελεσμα ΒΙΑΣ !!!! ΧΕΧΕΧΕ..... και εμενα το κανει απο πρωτη σε Δευτερα.......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 04:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επειδή το πάω χαλαρά ακόμα...είναι ζήτημα αν το έχω κάνει 10 φορές αυτό.

Ωραία... κ τι κάνουμε τώρα?

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 09:58 
Άβαταρ μέλους
Το γρατζουνισμα στις πολλες στροφες ειναι απο φθαρμενο συγχρονιζε...
Εκτος και αν εχεις καμια κομμενη βαση και μετακινειται το μοτερ αλαλζωντας την γωνια του επιλογεα με οτι συνεπαγεται αυτο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 10:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 23 Σεπ 2006, 16:05
Δημοσιεύσεις: 136
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Παράθεση:
Επειδή το πάω χαλαρά ακόμα...είναι ζήτημα αν το έχω κάνει 10 φορές αυτό.

Ωραία... κ τι κάνουμε τώρα?

Xαλαρα κ 10 φορες αλλαγη πανω απο 6000? :yhoo :yhoo ποσα κμ εχεις?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 11:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
2.000 km...

Μίλησα μαζί τους .. και λέω για αλλαγή λαδιών.. και μου λένε δεν χρειάζεται. Οπότε στα @@ μου και μένα.. βγήκα μια βόλτα και το έδωσα κανονικά.

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 11:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
an ειναι με 2000χλμ το αμαξι τοσο καινουργιο
πηγαινε σφερα

μπορει να ειναι αποσυμπλεκτη που συνηθως μετα τα 7-8000χλμ δε δεχονται στην εγγυηση αφου το θεωρουν αναλωσιμο

αν σου πουν οτι ολα ειναι ενταξει και δε δεχονται να το εξετασουν περα απο το να τους βρισεις αλλαξε βαλβολινες σε elf trp

Λυνουν μεγαλλλλο μερος του προβληματος στα σαζμαν μας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 14:53 
Άβαταρ μέλους
pskarm έγραψε:
αν σου πουν οτι ολα ειναι ενταξει και δε δεχονται να το εξετασουν περα απο το να τους βρισεις αλλαξε βαλβολινες σε elf trp

Λυνουν μεγαλλλλο μερος του προβληματος στα σαζμαν μας


elf trp?Τι παιζει με αυτες ειναι καλες?Οχι οτι εχω προβλημα αλλα προληπτικα. :idea:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 14:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1358
Τοποθεσία: Στην τρελα μου.....
Εμενα πολλλλλεεςςςς φορες οταν αλλαζω απο 1η σε 2η κανει το γρατζουνισμα με αποτελεσμα οταν ανοιγω καπου να χανω αλλαγες..... :rant

_________________
My C2 Super 1600!!!

Fast cars don't kill, SLOW drivers DO!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
οι ελφ ειναι οτι καλυτερο για το σαζμανακι μας και σε πολυ καλη τιμη καπου 12-13 το λιτρο. και θες δυο λιτρα...

εμενα παντως καινουργιο γρατσουναγε καμια φορα ετσι που λετε και κυριως 2α σε 3η... τελικα στα 40000χλμ αλλαξα δισκοπλατο και μετα ηταν μια χαρα το σαζμαν


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 15:09 
Άβαταρ μέλους
α ωραια στα 40000.Το σαξακι μου με λιωσιμο του ειχα αλλαξει στα90000


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αρα λοιπόν .. κρατάω οτι:

1) Πρέπει να διορθωθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
2) Με την πρώτη ευκαιρία αλλαγή στις βαλβολίνες του σασμάν.

Σήμερα πάντως που πέρασα απο την Citroen, ο Τεχνικός σύμβουλος μου λέει..."το σασμάν θα το δούμε εν καιρό...". Αμέσως κάτι μου βρώμισε .. Θα επιμείνω στο θέμα .. και καλα θα κάνουν να το κοιτάξουν.. γιατί το αμάξι είναι καινούριο και θα μπει συνεργείο έτσι κι αλλιώς απο Δευτέρα!

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 18:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
καλα τζον με σκοτωνεις !!!!!
ρε τζον μην το λιωνεις απο τωρα!




οπως ειπαν κ οι αλλοι μην το αμελης !
ασε τις τις βαλβολινες κ τα λαδια
κοιτα να δουνε το αμαξι κ αν ειναι προβλημα να στο κανουν κ μετα βαζεις βαλβονινες ELF TRP!
αν βαλεις τωρα βαλβολινες μπορει να ελλατωθει το γρατζουνισμα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι αν οντως εχει προβλημα το σασμαν/συχρονιζε θα λυθει ως δια μαγειας με τις βαλβολινες!μπορει να ελλατωθει αλλα θα σιγα σιγα θα μεγαλωνει κ θα στο βγαλει μια κ καλη :-? κ αν στο βγαλει οσο εχεις ακομα εγγυηση καλα αλλα αν στο βγαλει μετα απο 2 χρονια?
μακαρι να μην ειναι τιποτα αλλα πιεσε οσο μπορεις για να στο δουνε!


p.s.αν καποιος εχει προβληματα με το σασμαν (γρατζουνισματα κλπ)κ ειναι εκτος εγγυησεις βαζει ELF TRP κ το αφηνει οσο παει !
αλλα αν εχεις τετοια προβληματα κ εισαι εντος εγγυησεις θεωρω οτι ειναι λαθος να βαζεις αλλες καλυτερες βαλβολινες η βελτιωτικα απο την στιγμη που μπορεις να πας στην αντιπροσωποια κ να τους πιεσεις(πολυ) τοσο ωστε να σου φτιαξουν το προβλημα!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 21:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
souledge αφού είναι καινούριο το αμάξι καλό θα ήταν να τους βάλεις να δουν το σασμάν θέλουν δε θέλουν, μήπως και έχει από τη μάνα του κάποιο πρόβλημα . Έτσι και αλλιώς είσαι στην εγγύηση . Εμένα έχει κάνει γρατζούνισμα 2-3 φορές από 3η σε 4η όταν αλλάζω γρήγορα και με μανία :tong:
Πάντως αν και σου είπανε να μην αλλάξεις λάδια καλό θα ήταν να αλλάξεις καθώς το μοτέρ τώρα που στρώνεται και "διαμορφώνεται" έχει μέσα πολύ σαβούρα οπότε μία αλλαγή λαδιών τώρα στα 2.000 χλμ είναι καλή ιδέα

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 21:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
απο οσα εχω δει και στο psclub για τα σαζμαν μας γνωμη μου ειναι οτι οι μαμα βαλβολινες ειναι απλα απαραδεκτες.

προσωπικα αν το ηξερα θα τις αλλαζα στα 10000χλμ μαζι με τα πρωτα λαδια καθως προστατευουν πολυ την αξιοπιστια στο μελλον

επισης οτι και να κανετε προς θεου οχι 60000χλμ που λεει κατασκευαστης
καντε το ανα 30κ. 25 ευρω ειναι σιγα το ποσο...


υ.γ. εννοειται οπως ειπε και το παιδι παραπανω οτι σε καινουργιο αμαξι αν εχεις τη παραμικρη υπονοια προβληματος δε πειραζεις τιποτα γιατι οι ελφ απλα θα σου καθυστερησουν τη ζημια . . .


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 56 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή λαμπών W5W με LED
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: nrap
Απαντήσεις: 5
ηλεκτρογκαζο αλλαγη σε ντιζα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: giannisC2vts
Απαντήσεις: 33
Αλλαγη κορνας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: kanakis
Απαντήσεις: 3
Citroen C3 2017 diesel αλλαγη οθονης
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: ΜΑΚΗΣ 66
Απαντήσεις: 37
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ