Παιδια έχω το vts και θέλω όσο το δυνατόν οι αλλαγές να πετυχαίνου αλλα δεν μπορώ να τα καταφέρω και όταν το πάω 6300 για αλλαγή ακούγεται σαν συμπλεκτάρισμα ή πως πατάω γκάζι πως θα γίνει να καταφέρω να τις αλλάζω σωστά πιο γρήγορα τον συμπλέκτη η κάτι άλλο thanks προκαταβολικά.
6300 αλλάζεις? νωρίς αλλάζεις , αν έχεις κόφτη 7,200 κάνε την αλλαγή κοντά στις 7000. Δεν υπάρχει κάποιο κόλπο , συνήθεια είναι να το κάνεις γρήγορα , φτάνεις 7000 , αφήνεις στιγμιαία γκάζι(ίσως δεν το αφήνεις καλά και για αυτό ακούγεται σαν να γκαζώνεις) , πατάς γρήγορα συμπλέκτη , βάζεις ταχύτητα και αφήνεις συμπλέκτη και πιάνεις πάλι γκάζι . Συνήθεια είναι να τα κάνεις γρήγορα , δεν είναι επιστήμη , ούτε κόλπα υπάρχουν.....εκτός και αν θές να ζορίσεις το αυτοκίνητο(πχ "καρφωτές" ή κράτημα του γκαζιού στην αλλαγή)
_________________ c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN
εγω προσφερω δωρεαν μαθηματα αν θελεις με το δικο μου που ειναι 75 αλογα αλλα το κανω να νιωθει σαν το μεγαλο αδερφο(125) με τις αλλαγες οσο παει και δεν μου παραπονιεται κοθολου ....
τωρα στο σερβισ των 50000 να δω τι θα μου πει ο γιατρος
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση