Σελίδα 1 από 2

Σχετικά με το 1ο service

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 15:27
από billc2vts
Για το 1ο σερβις μου είπαν στα 10000 χλμ και ακούω άλλους που τα λάδια τα αλλάζουνε στα 2500 εγω έχω 7500 και περιμένω να πάω 10000 για να πάω για αλλαγή εσείς στα πόσα χλμ κάνατε αλλαγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 17:22
από aiolos
Αν κινείσαι κυρίως μέσα στην πόλη τότε τα 10.000 είναι πολλά. Καλύτερα είναι να τα αλλάξεις νωρίτερα. Εγώ θα τα αλλάξω στα 5.000. Έτσι και αλλιώς το κόστος είναι οσο ενα γέμισμα βενζίνη, άντε λίγο παραπάνω μαζί με το φίλτρο (που αν θες το κρατάς και 10.000, αλλά την πρώτη φορά μετά το στρώσιμο καλό είναι να το αλλάξεις).

Γενικά οι αντιπροωσπείες λένε πολλά χιλιόμετρα για τα λάδια γιατί δε θέλουν να σου λένε φέρνε το αμάξι κάθε τρεις και λίγο στο συνεργείο (Θα φαινόταν άσκημο στον αγοραστή). Επιπλέον θεωρούν οτι το αμάξι κάνει μικτό κύκλο (όχι μόνο πολη) οπότε δεν επιβαρύνεται τόσο, πράγμα που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν ισχύει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 20:41
από V_T_S
εγώ αυτό που έχω εφαρμόσει στο αυτοκίνητο είναι το εξής.....1η αλλαγή λάδιών στα 1500 χλμ οπωσδήποτε καθώς ο κινητήρας διαμορφώνεται και γεμίζει πολύ βρωμιά μέσα.....2η αλλαγή στα 7 και κάτι και από εκεί και πέρα ποτέ μα ποτέ δεν περίμενα να κλείσει 10.000 χλμ για να αλλάξω λάδια . Αυτό που θέλει να δείξει κάθε εταιρεία είναι να μη σε τραβάει συχνά στα συνεργεία......έτσι ενθουσιάζεται ο πελάτης κτλ κτλ
Όμως αυτό στην πραγματικότητα για να τα λέμε τα πράγματα με το όνομά τους δίνει ζωή στο αμάξι σου?να αλλάζεις λάδια στα 10.000 χλμ??? Κάθε 6,500-7.000 είσαι καλά . Και αυτό που κάνω είναι κάθε 2 αλλαγές λαδιών 1 αλλαγή φίλτρου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Φεβ 2008, 11:06
από shadow_
Εγώ άλλαξα λάδια στις 2500 γιατί το ζήτησα. Τα πρώτα κανονικά είναι στις 10000. :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Φεβ 2008, 15:42
από Black Bullet
εγω αλλαξα λαδια στα πρωτα 1000.. :shock: :shock:
μετα συνεχιζω συμφωνα με το βιβλιο σερβις..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 18:41
από Tolis
εχω συμπληρωσει τα 30000km

να το κανω πρωτα σερβις στην αντιπροσωπια ή πρωτο σταδιο και στο καπακι σερβις? hmmm τι λετε??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 19:34
από V_T_S
λογικά είσαι εκτός εγγύησης ε? αν ναι θα σου πρότεινα πρώτα σέρβις(εκτός αντιπροσωπείας) και μετά α'στάδιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 19:59
από Tolis
τον μαιο κλεινω 3 χρονια. 2 ή 3 μηχανολογικα δινει η αντιπροσωπεια?
αν με καλυπτει η εγκυηση να μπω σερβις πριν ή μετα?
+ γενικα το α σταδιο το καλυπτει η εγκυηση?

κατι ασχετο , ενδιαφερομαι να γινω club member ;) ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:24
από panc4
Tolis έγραψε:
........
κατι ασχετο , ενδιαφερομαι να γινω club member ;) ;).....


επικοινωνησε με καποιον moderator (βλεπε souledge) με ΡΜ και θα σε ενημερωσει σχετικα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 14:12
από aiolos
2 χρόνια είναι η εγγύηση. Και φυσικά αν βάλεις πρόγραμμα χάνεις την εγγύηση τουλάχιστον για τον κινητήρα. Αλλά αφού σου έχει ήδη λήξει δε σε νοιάζει.
Πάντως αν είναι να βάλεις πρόγραμμα φυσικά να το κάνεις μετά απο service.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 18:07
από V_T_S
Tolis έγραψε:
τον μαιο κλεινω 3 χρονια. 2 ή 3 μηχανολογικα δινει η αντιπροσωπεια?
αν με καλυπτει η εγκυηση να μπω σερβις πριν ή μετα?
+ γενικα το α σταδιο το καλυπτει η εγκυηση?

κατι ασχετο , ενδιαφερομαι να γινω club member ;) ;)


η σιτροεν σαν εταιρεία δεν κάνει βελτιώσεις εδώ στην ελλάδα(μιλάω για αντιπροσωπεία) , δεν είναι όπως η seat force πχ που βελτιώνει δίνοντας εγγύηση .
Ότι φτιάξεις , ότι πειράξεις είναι με δική σου ευθύνη.....
Εφόσον είσαι εκτός εγγύησης δεν έχεις να φοβηθείς να τη χάσεις κτλ. Απλά για το πρόγραμμα του αυτοκινήτου πρέπει να πάς σε πολύ καλό προγραμματιστή καθώς είναι δύσκολος εγκέφαλος.....

Re: Σχετικά με το 1ο service

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 22:44
από AOYE
Μη έχοντας παραλάβει καν το C2 το οποίο θα εκτελεί αποκλειστικά χρέη πόλης, αλλά με ήπια χρήση ρωτάω μπας και μάθω κάποια πράγματα σχετικά με το πρώτο σέρβις μιας που θα κάνω ένα μεγάλο ταξίδι (περίπου 1400 χλμ) μπας και στρωθεί όμορφα όσο μπορεί φυσικά αυτό!

- Διάβασα πολλά εδώ μέσα και οι περισσότεροι αναφέρετε ότι στα 2-2500χλμ δεν γίνεται σέρβις, αλλά απλά τσεκάρισμα στον επίσημο αντιπρόσωπο! Μπορώ με δική μου ευθύνη να ζητήσω αλλαγή λαδιών?
- Τι λάδια μπαίνουν με την αλλαγή σε κάθε σέρβις? Εννοώ τι SAE και τι μάρκα?
(Πχ 10-40, Mobil ?)
- Αν για κάποιο λόγο προμηθευτείς τα λάδια από μόνος σου και τους τα δώσεις να στα αλλάξουν στο σέρβις αντί για αυτά που πουλάνε αυτοί σε καλύπτει η εγγύηση?

Ευχαριστώ προκαταβολικά! ;)

Re: Σχετικά με το 1ο service

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 23:05
από ger_zoym
τα τοταλ 10/40 εαν θυμαμε καλα.Αμφιβαλω εαν τους ζητησεις αλλα να σου βαλουν ωστε να ισχυει η εγγυηση αλλα νομιζω οτι ειναι ασκοπο αυτο που θες να κανεις.
Παρεπιπτοντως τα πρωτα λαδια τα αλλαξα στα 1500 οπως μου ειπαν απο το συνεργειο τις σιτροεν.

Re: Σχετικά με το 1ο service

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 23:11
από timman
Νομίζω πως δεν είναι κ οτι καλύτερο να κανεις τοσα χλμ μαζεμένα για αρχή!
Αν το κάνεις καλό είναι καθε 150 - 200 χλμ περιμου να αφήνεις το κινητήρα να κρυώνει εντελώς. και κατα τη διαρκεια της οδήγησης να κάνεις συχνές αλλαγες ταχυτήτων και να παίζεις σε ολο το φασμα των στροφων 0 - 4000. οτι χειρότερο να βγείς στην εθνική και να πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα.

για το τσεκ των 2500 χλμ δεν υπάρχει πλέον οδηγεία! δε σε υποχρεώνει κανείς και δε το γράφει ουτε στο βιβλιαράκι! όταν τον έκανα εγω μου είπαν στο σερβις οτι πλέον η citroen hellas δε τους αποζημείωνει για τον δωρεάν έλεγχο.
Αλλαγή λαδίων μπορείς να κάνεις! κανεις δε στο απαγορέυει. στο βιβλιαρακι θα δείς τισ προδιαγραφές λαδιού
Αν βάλεις δικά σου εντος προδιαγραφών δε χάνεις την εγγύηση!
ο Verde πάντως κάτι είπε πως στη c5 του έκαναν σημείωση στο βιβλιάράκι για το ότι τους πήγε τα δικά του λάδια

Re: Σχετικά με το 1ο service

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 23:14
από AOYE
Έχω σκοπό να ζητήσω αλλαγή λαδιών όπως και δήποτε!
Από την αντιπροσωπεία μου είπαν 1ο σέρβις στα 10.000 χλμ όπως και πολλούς που διάβασα εδώ μέσα αναφέρθηκαν σε έλεγχο και όχι αλλαγή λαδιών στα 2.500 χλμ.

Επίσημα πλέον στις περισσότερες επίσημες αντιπροσωπείες (δε θέλω να αναφέρω ονόματα), πας με την τσαντούλα σου που έχεις προμηθευτεί τα λιπαντικά και τα φιλτράκια, εννοείται γνήσια αυτά και πληρώνεις καθαρά μόνο εργασία παίρνοντας την περιβόητη σφραγίδα και έχοντας την εγγύηση!

*Δεν πρόκειται για ταξίδι μονοκόματο και εθνική αλλά επαρχιακό δρόμο και με 2-3 στάσεις. Τα 1400 χλμ είναι πήγαινε - έλα.