Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 18:00 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ηχος στο C2 VTR MK2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2008, 12:18 
Άβαταρ μέλους
γεια σας παιδια, εχοντας παρει ενα c2 vtr mk2 δεν ειχε εγκατεστημενο το εργοστασιακο αλλα ενα σονυ mp3.

η ερωτηση μου ειναι η εξης:

το αμαξι εχει 2 ηχεια στην πανω μερια του ταμπλο ( 2 μικρα στρογγυλα)

εχει επισης 1 στην πορτα του οδηγου και ενα στην πορτα του συνοδηγου

καθως επισης και 2 πισω , ενα σε καθε μερια.

απο την συνδεση του Mp3 καταλαβαινω οτι κατι δεν παει καλα γιατι δεν κραταει στην μνημη του τιποτα ουτε ραδιο σταθμους ουτε κατι αλλο.

αυτο πρεπει να φταιει η συνδεσμολογια.

απο εκει περα καταλαβαινω οτι τα 2 ηχεια τα πανω τα μικρα τα στρογγυλα ειναι αυτα που παιζουν πιο δυνατα και τα αλλα 4 στις πορτες μπρος πισω υπολειτουργουν ή δουλευουν σαν tweeterakia...

το θεωρειτε σωστο αυτο? ετσι κανονικα ειναι λειτουργια των ηχειων στο c2 ??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2008, 14:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Το να μην κρατάει τους σταθμούς κλπ υποδεικνύει λάθος συνδεσμολογία. Κάθε στερεοφωνικό χρειάζεται δύο θετικές τροφοδοσίες και μια γείωση. Η μια θετική είναι 12V ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ωστε να μην χανει τις μνήμες, και η άλλη είναι 12V από τον κεντρικό διακόπτη, ώστε να σβήνει το στέρεο αυτόματα όταν βγάζεις το κλειδί από τιον διακόπτη. Πολλοί, και εγώ ανάμεσα, συνδέουμε και τις 2 θετικές τροφοδοσίες σε καλώδιο με 12V ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ώστε να μπορούμε να ακούμε και με την μηχανή σβηστή (να μην είναι γυρισμένο στην θέση 2, όπου είναι ενεργοποιημένη η ανάφλεξη και όλα τα άλλα). Εσένα από λάθος σου έχουν συνδέσει και τις 2 τροφοδοσίες στο καλώδιο με +12V από τον διακόπτη, οπότε κάθε φορά που σβήνεις το στέρεο χάνει εντελώς το ρεύμα του, και δεν μπορεί να διατηρήσει μνήμες... Συμβαίνει συχνά, γιατί αυτά τα καλώδια έχουν συνήθως κίτρινο και κόκκινο χρώμα, αλλά δεν υπάρχει standard ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες για σαφή προσδιορισμό με το χρώμα. Η διόρθωση είναι 10 λεπτά δουλειά για οποιονδήποτε ηλεκτρολόγο...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2008, 15:24 
Άβαταρ μέλους
ναι σωστα, σε ευχαριστω.

οσον αφορα τα ηχεια και τον ηχο ??? δουλευουν καλα ή κατι παει στραβα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2008, 18:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
νομιζω αυτα που ειναι στις πορτες κ πισω ακουγονται πιο δυνατα! hmmm ετσι μου φαινεται εμενα τουλαχιστον!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2008, 22:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1358
Τοποθεσία: Στην τρελα μου.....
Φιλε μου εαν πιανουν τα χερακια σου τοτε βγαλε το ραδιο εξω και οπως θα κοιτας τα καλωδια θα δεις 2 χοντρα καλωδια χρωματος(κοκκινο-κιτρινο) θα τα ξεκουμπωσεις και θα συνδεσεις το κιτρινο με το κοκκινο και το κοκκινο με το κιτρινο(δηλαδη να μην παει κοκκινο προς κοκκινο κτλ).

Αυτο συχνα συμβαινει οταν σου βαζουν το ραδιο στην αντιπροσωπεια τα ξεχνανε και ιδου το προβλημα.
Αν εχεις τα λαμακια να βγαλεις το ραδιο εξω τοτε μπορεις να το κανεις και μονος σου χωρις να χαλας χρονο και να τρεχεις στης αντιπροσωπειες. ;)

_________________
My C2 Super 1600!!!

Fast cars don't kill, SLOW drivers DO!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Απρ 2008, 15:20 
Άβαταρ μέλους
δυστυχως ειναι ενα σονυ Mp3 και δεν εχω τα λαμακια :-(

αυτο που με ανησυχει ειναι το θεμα με τα ηχεια που αναφερω πιο πανω :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2008, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1358
Τοποθεσία: Στην τρελα μου.....
Για να γινεται αυτο θα εχουν κανει λαθος τα καλωδια στα ηχεια.Δηλαδη.....επειδη τα ηχεια που βαζουν η αντιπροσωπειες εδω περα δεν εχουν ολα ετοιμα καλωδια αμεσης συνδεσης το αναλαμβανουν οι ηλεκτρολογοι.....οποτε εαν ο ηλεκτρολογος ειναι λιγο κουλος η βαριεται δεν ελεγχει πιο καλωδιο πρεπει να συνδεθει που και ιδου μετα το προβλημα.Εαν καταφερεις να βγαλεις το μπροστινο ηχειο κανε το εξης....
Βγαλε τα καλωδια και ακουμπα το καλωδιο με το χονδρο βυσμα πανω στο μικρο και το μικρο βυσμα στο μεγαλο....λογικα θα δουλεψει πιο δυνατα το ηχειο.Εαν οντως δουλεψει τοτε σημαινει οτι παιρνει λαθος σημα το ηχειο και μπορει να καει σε μεγαλη χρονικη χρηση.

Υ.Γ δοκιμασε το οσο πιο γρηγορα γινεται μην σου καουν τα ηχεια τζαμπα...συν οτι αν πας στην αντιπροσωπεια μπορεις να ζητησεις αντικατασταση.... :thumbup

Εαν χρειαστεις τιποτα το τηλεφωνο μου το εχεις :thumbup

_________________
My C2 Super 1600!!!

Fast cars don't kill, SLOW drivers DO!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2008, 23:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
MikiC2 έγραψε:
Για να γινεται αυτο θα εχουν κανει λαθος τα καλωδια στα ηχεια.Δηλαδη.....επειδη τα ηχεια που βαζουν η αντιπροσωπειες εδω περα δεν εχουν ολα ετοιμα καλωδια αμεσης συνδεσης το αναλαμβανουν οι ηλεκτρολογοι.....οποτε εαν ο ηλεκτρολογος ειναι λιγο κουλος η βαριεται δεν ελεγχει πιο καλωδιο πρεπει να συνδεθει που και ιδου μετα το προβλημα.Εαν καταφερεις να βγαλεις το μπροστινο ηχειο κανε το εξης....
Βγαλε τα καλωδια και ακουμπα το καλωδιο με το χονδρο βυσμα πανω στο μικρο και το μικρο βυσμα στο μεγαλο....λογικα θα δουλεψει πιο δυνατα το ηχειο.Εαν οντως δουλεψει τοτε σημαινει οτι παιρνει λαθος σημα το ηχειο και μπορει να καει σε μεγαλη χρονικη χρηση.


Αυτό που περιγράφεις είναι σύνδεση ηχείου με ανάποδη πολικότητα. Το ηχείο από ανάποδη πολικότητα δεν κινδυνεύει να καεί. Τα ηχεία άλλωστε δέχονται διαρκώς μεταβαλλόμενες εναλλασόμενες τάσεις, οπότε δεν τίθεται θέμα πραγματικής πολικότητας σύνδεσης. Απλά αν το ένα ηχείο παίζει σε ανάποδη φάση σε σχέση με το άλλο, αλληλοεξουδετερώνονται οι χαμηλές και μεσοχαμηλές συχνότητητες. Είναι φαινόμενο διάχυσης ήχου στην καμπίνα, και όχι ηλεκτρολογικό θέμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2008, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1358
Τοποθεσία: Στην τρελα μου.....
Φυσικος εχεις τελειωσει?? :tong:

Οποτε βαση αυτου που λες για αναποδη φαση κτλ.... το παιδι πρεπει να αλλαξει τα καλωδια ωστε να παιζει κανονικα οποτε λεμε τα ιδια απλα με αλλα λογια :tong:

Οποτε με λιγα λογια εκανε λαθος ο ηλεκτρολογος κατα την εγκατασταση των ηχειων και πρεπει να παει στην αντιπροσωπεια να του βαλουν σωστα τα καλωδια..... :thumbup

_________________
My C2 Super 1600!!!

Fast cars don't kill, SLOW drivers DO!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 10:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56
Δημοσιεύσεις: 1820
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Καλημέρα! MikiC2 επειδή δεν το ξέρω το C2 καλά, τα ηχεία που αναφέρει το παιδί στο ταμπλώ πρέπει να είναι tweeters, σωστά; Έχουμε δηλαδή διαιρούμενα μπροστά, και ένα σετ ομοαξονικά πίσω, έτσι;

lambrosnikΑν τα wofferakia στις πόρτες παίζουν πολύ πιο χαμηλά σε ένταση από τα tweeters δεν νομίζω ότι είναι θέμα πολικότητας. Εκεί θα μιλούσες για χάλια ήχο, δεν έχω μπάσο κλπ. Άλλωστε οι φωνές ακούγονται από τα woofer και όχι από τα tweeter στο ταμπλώ, οπότε η προέλευση του ήχου τείνει να γίνεται το woofer...

Μήπως είναι κανένα equalizer στην πηγή κακορυθμισμένο; Λογικά πρέπει να έχει 3 μπαντες low/mid/high. Αν τα βάλεις αυτά στο 0 ή αν έχει equalizer με προεπιλογές στο flat, πως ακούγεται; Έχει καμμιά διαφορά; Επίσης δες αν έχει καμμιά ρύθμιση το στέρεο σου η οποία δεν θα έπρεπε να είναι ενεργοποιημένη (το manual το έχεις έτσι; ).

Εάν από την πηγή είναι όλα ΟΚ, τότε πρέπει να αρχίσεις να κοιτάς τα ηχεία... Αν και αφού λες ότι παίζουν, έστω και χαμηλά, σημαίνει ότι είναι συνδεδεμένα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 11:56 
Άβαταρ μέλους
παιδια ευχαριστω, κοιταω και επανερχομαι συντομως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1358
Τοποθεσία: Στην τρελα μου.....
Οντως ετσι ειναι τα ηχεια φιλε μου....

Το να ειναι κακορυθμισμενο τοσο το equalizer μου φαινεται λιγο περιεργο αλλα μπορει να ειναι και αυτο....

Παντως οταν αλλαζα τα δικα μου ηχεια κατα λαθος εβαλα αναποδα τα καλωδια στο ενα και επαιζε πιο χαμηλα απο τα αλλα.....για αυτο ελεγα για αναποδη πολικοτητα ;)

lambrosnik....οτι και να ειναι τσεκαρε το :thumbup

_________________
My C2 Super 1600!!!

Fast cars don't kill, SLOW drivers DO!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Απρ 2008, 00:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
τα vtr εχουν μονο στης πορτες ηχεια απο το εργοστασιο....
στο ταμπλο εχει αναμονες για τουιτερ και πισω για 13cm ηχεια....


το c2 το ξερω απ'εξω και ανακατωτά σε θεμα ήχου γιατι καθε μινα σχεδόν αλλάζω setup....

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Παράξενος ήχος
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
ηχος προειδοποιησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: thymios
Απαντήσεις: 1
Ήχος στις λακούβες - Ζώνες ασφαλείας
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: gr_diver
Απαντήσεις: 12
Ηχος στο c4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: karydis
Απαντήσεις: 230
Έντονος ήχος νερού κατά την κίνηση ή απότομο φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: xenbast
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια