Destruc
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Απρ 2008, 14:46 |
|
|
Πριν λίγο καιρό είχα και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα με το τιμόνι έχω ένα VTS και μου σταμάτησε η ηλεκτρική υποβοήθηση .Να διευκρινίσω πως όλα τα c2 δεν έχουν υδραυλική υποβοήθηση αλλά λεκτική βέβαια ακόμα το ερευνώ γιατί σταμάτησε να το κάνει πόντος αν το Βάλης στο lexia πρέπει να σου γράφει το πρόβλημα νομίζω είναι c104 .Αν ανακαλύψω κάτι άλλο θα σας ενημερώσω.
|
|
|
|
|
giannisC2vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Απρ 2008, 11:45 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21 Δημοσιεύσεις: 1014 Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
|
χτες το βραδυ παω να παρω το αμαξι κανονικα ξεκιναω κ δουλευει μια χαρα το αμαξι. περνω μια στροφη κ βλεπω οτι δν εχω το υδραυλικο κ το τιμονι στριβει δυσκολα....παω το αφηνω σπιτι το βαζω μετα παλι μπροστα παλι τα ιδια.... κ σημερα το πρωι το εβαλα παλι μπροστα κ το τιμονι δουλευε μια χαρα....
τι γινεται σε αυτην την περιπτωση???
_________________ http://www.karagiannis-bros.com http://www.flickr.com/ioannikp Nikon D7000 kit 18-105 Samyang 8mm f3.5 fisheye Tamrac Aero 3380
|
|
|
|
|
Silver_C2
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Απρ 2008, 10:15 |
|
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36 Δημοσιεύσεις: 429 Τοποθεσία: Glyfada
|
smpokos έγραψε: δοκιμαστε το εξης. βρητε ενα αυτοκινητο με αρκετα μεγαλυτερη μπαταρια η απο καποιου φιλου σας με ηχοσυστημα ο οποιος να εχει καλη μπαταρια, βαλτε την πανω και δοκιμαστε να κανετε οτι κανατε με την παλια μπαταρια σας και απενεργοποιουταν το η ηλεκτρικη υποβοηθηση.
διστιχος εχω 75αρα......................
_________________
THANKS TO X-TOP POWER.
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Απρ 2008, 01:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
c2vtsssss έγραψε: ειχα δει σε ενα audi κατι παρομοιο κ ειχε σπασει ενας σωληνας απο τα υδραυλικα..αλλα μετα ηταν μονιμα ετσι δε γινοταν ξαφνικα παλι υδραυλικο!
Τα C2 δεν έχουν υδραυλικό αλλά ηλεκτρικό (όπως πλέον τα περισσότερα μικρά) απλά έχει μείνει το όνομα.
Λογικά ή μπαταρία θα είναι ή το μοτέρ του τιμονιού.
|
|
|
|
|
giannisC2vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 08 Οκτ 2008, 17:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21 Δημοσιεύσεις: 1014 Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
|
χτες για 2η φορα εμεινε απο το τιμονι στα καλα καθουμενα σε ενα φαναρι... το εσβησα λιγο ποιο περα αλλα τπτ... το εχω αφησει στο σπιτι κ δν θελω να παω να το βαλω τωρα μπροστα γιατι αμα δν δουλευει θα το καψω...
_________________ http://www.karagiannis-bros.com http://www.flickr.com/ioannikp Nikon D7000 kit 18-105 Samyang 8mm f3.5 fisheye Tamrac Aero 3380
|
|
|
|
|
Χρήστος(C2 BY LOEB)
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Οκτ 2008, 00:25 |
|
Εγγραφή: Τετ 08 Αύγ 2007, 16:59 Δημοσιεύσεις: 48 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Όποτε και να το ξαναβάλεις μπροστα δεν θα δουλευει,αν ομως εκεινη την στιγμη ή οποιαδηποτε αλλητο σβησεις και το ξαναναψεις 2 φορες φτιαχνει μονο του γι'αυτο και την αλλη φορα σου εφτιαξε το πρωί γιατι ηταν η 2 φορα που το ξαναβαζες μπρος οχι επειδη το αφησες ολο το βραδι Δεν ειναι τιποτα citroenΑΡΑ ποιότητα
|
|
|
|
|
grafman
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Οκτ 2008, 10:13 |
|
|
giannisC2vts έγραψε: την αλλη φορα το εσβησα κ το αναψα κανα 10 φορες αλλα τπτ... αλλα παιδια πηγα χτες το βραδυ το εβαλα μπρος κ ολα μια χαρα....
λοιποοοον, να πω και εγω την γνωμη μου. Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα μπαταριας καθως απο οτι ξερω, τα αυτοκινητα δεν τη χρησιμοποιουν οταν η μηχανη δουλευει. Γι΄αυτο δεν υπαρχει το δυναμο? για ρευμα που παραγεται κατα τη λειτουργια της μηχανης ? Πριν απο 2 μερες η μπαταρια μου πεθανε εντελως, ουτε καν φορτιζοταν , σαν να μην υπηρχε. Ομως το εβαλα μπρος με καλωδια και αφου δουλευε το μοτερ, ολα τα ηλεκτρικα δουλευαν κανονικα.
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Οκτ 2008, 13:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
`GiAnNiS` έγραψε: Αυτό λέγαμε και μείς με τον Γιάννη...Ψαχτειτε αλλού πάντως ..Ζουμιά,αντλία,μοτερ κρεμαργιέρας
Μα τι ζουμιά και αντλία; Το τιμόνι του C2 είναι ηλεκτρικό.
|
|
|
|
|
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Οκτ 2008, 14:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
aiolos έγραψε: `GiAnNiS` έγραψε: Αυτό λέγαμε και μείς με τον Γιάννη...Ψαχτειτε αλλού πάντως ..Ζουμιά,αντλία,μοτερ κρεμαργιέρας Μα τι ζουμιά και αντλία; Το τιμόνι του C2 είναι ηλεκτρικό.
Hλεκτρικο τιμονι εχετε? εγω νομιζα ηλεκτρουδραυλικο ..soz! μοτερ κρεμαργιερας ασε μονο
|
|
|
|
|
blackvtr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Οκτ 2008, 15:14 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50 Δημοσιεύσεις: 208 Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
|
grafman έγραψε: giannisC2vts έγραψε: την αλλη φορα το εσβησα κ το αναψα κανα 10 φορες αλλα τπτ... αλλα παιδια πηγα χτες το βραδυ το εβαλα μπρος κ ολα μια χαρα.... λοιποοοον, να πω και εγω την γνωμη μου. Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα μπαταριας καθως απο οτι ξερω, τα αυτοκινητα δεν τη χρησιμοποιουν οταν η μηχανη δουλευει. Γι΄αυτο δεν υπαρχει το δυναμο? για ρευμα που παραγεται κατα τη λειτουργια της μηχανης ? Πριν απο 2 μερες η μπαταρια μου πεθανε εντελως, ουτε καν φορτιζοταν , σαν να μην υπηρχε. Ομως το εβαλα μπρος με καλωδια και αφου δουλευε το μοτερ, ολα τα ηλεκτρικα δουλευαν κανονικα.
Εφωσον λες οτι δουλευουν κανονικα βαλε μπροστα το αμαξι σου και μετα βγαλε τον πολο της μπαταριας σε 1.5λεπτο περιπου θα σβιση το αμαξι.....
Και εκει θα καταλαβεις πως η μπαταρια και το διναμο κανουν ενα σωστο κικλομα ωστε να δουλευει νορμαλ το αμαξι
_________________
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|