Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pant75gr
|
Θέμα δημοσίευσης: Λαμπάκι "Service" και πτώση στροφών. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Απρ 2008, 18:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 05 Μαρ 2007, 19:28 Δημοσιεύσεις: 20 Τοποθεσία: Aθηνα
|
Καλησπέρα
Ρε παίδες είμαι στα πρόθυρα νευρικής κρίσεως.....!!! Όλα τα κουφά σε μένα συμβαίνουν....???
'Aλλαξα τον αισθητήρα πίεσης μετά τη πεταλούδα γιατι μου έβγαζε "Faulty antipollution" και "Faulty Engine man" πρίν από κάνα μήνα. Χωρια κάτι άλλα που δεν θα μπώ σε λεπτομέρειες.
Τώρα με το που φτάσω στις 6200-6300 στροφές μου ανάβει το λαμπάκι "Service" και μου ρίχνει τις στροφές και φυσικά την απόδοση της μηχανής.
Με το που σβήσω την μηχανή, την ξανα-ανάψω και κάνω καμιά 200αριά μέτρα σβήνει και το αμάξι συμπεριφέρεται νορμάλ. Αμα πατήσω γκάζι με οποιαδήποτε ταχύτητα κουμπωμένη και φτάσω στις 6200-6300 ξανα-ανάβει. Μου το είχε ξανακάνει πρίν απο ένα μήνα πρίν μου ανάψουν και οι παραπάνω ενδείξεις. Και στη Citroen αφού το σύνδεσαν στον εγκέφαλο και σε κλίμα μυστικοπάθειας μεταξύ υπευθύνου και τεχνικού κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι εφταιγε ο αισθητήρας πίεσης μετά την πεταλούδα.
Έχω βάλει μια φιλτροχοάνη που φτάνει χαμηλά για να τραβάει όσο το δυνατόν πιο πολυ αέρα απ' έξω εδώ και 7 μήνες και ποτε δεν παρουσιάσε κάτι τέτοιο στο παρελθόν......!!!! Και με το μαμά φιλτροκούτι τα ίδια κάνει. Αυτό το αναφέρω πρίν ρωτήσει κανείς.
Αυτό το @#@$ "Service" σε τι μπορεί να οφείλεται....??? Έχει εμφανιστεί σε κανέναν αυτό το πρόβλημα ?
ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Παντελής
|
|
|
|
|
giannisC2vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Απρ 2008, 20:26 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21 Δημοσιεύσεις: 1014 Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
|
να πας αντιπρωσοποια το ειχα παθει κ εγω ειναι απο την πεταλουδα κ στην βαζουν στην εγγυησει για αλλαγει ειναι.. εμενα ετσι μου εκαναν παντως....
στο πατημα του πενταλ δινει αλλες πληροφοριες στον εγκεφαλο κ βγαζει αυτο το σφαλμα.... το εχω διαβασει κ στο αγγλικο φορυμ για c2
_________________ http://www.karagiannis-bros.com http://www.flickr.com/ioannikp Nikon D7000 kit 18-105 Samyang 8mm f3.5 fisheye Tamrac Aero 3380
|
|
|
|
|
giannisC2vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Απρ 2008, 10:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21 Δημοσιεύσεις: 1014 Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
|
I have found an official Citroen Diagnostics site, and all the faults with the C2 and the things to look out for, also how to repair and what citroen parts are needed Wink
Unfortunatley it is in French, I will start to translate and start to list the problems that they have on there list and what to tell Citroen UK is needed to repair Wink
Here's One as an Example....
Problem
Difficult starting, indicator light showing engine management fault.
Relates to the engine 1.6i 16v (driving NFU)
Causes
Case of air admission sensor none-conformity.
Remedies
To replace the sensor of air admission
Ref.: 1636.37
αυτο εδω γραφει μεσα στο αγγλικο φορυμ κ εχει κ μια φωτο απο το ποντεσιομετρο... αν μπορουν να σε help Καλος...
_________________ http://www.karagiannis-bros.com http://www.flickr.com/ioannikp Nikon D7000 kit 18-105 Samyang 8mm f3.5 fisheye Tamrac Aero 3380
|
|
|
|
|
pant75gr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Απρ 2008, 18:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 05 Μαρ 2007, 19:28 Δημοσιεύσεις: 20 Τοποθεσία: Aθηνα
|
Γιαννη
Σε ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον.....Ξεχασα να αναφερω οτι και εγω VTS εχω.
Τωρα παρολο που εχει καιρο να αναψει η ενδειξη antipollution faulty (εχω την εντυπωση οτι αναβε απο μαπα βενζινες) εχω κολλησει με το service....!!! Παντως εχω ψαξει και εγω σε ξενα forums και δεν βρηκα κατι αναλογο της περιπτωσης μου....!!!
Τι να πω...??? Παντως το C2 μου δεν ειναι πλεον μεσα στην εγγυηση.....!!!
Η πλακα ειναι οτι ολα τα προβληματα αρχισαν τον Νοεμβριο ενα μηνα μετα αφοτου εληξε η εγγυηση....!!!! Συμπτωση ??? Μπορει !!!!
Σε παρακαλω πες μου ποιο ειναι το link στο Αγγλικο forum να ριξω μια ματια.
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Απρ 2008, 20:29 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
pant75gr δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω το λεγόμενο του giannisC2vts.
Γι' αυτό στη θέση σου θα ανέφερα στο service οτι έχω το τάδε πρόβλημα και γνωρίζω ότι συμβαίνει σε πάρα πολλά C2 VTS, καλύπτεται από εγγύηση? (και επιμένεις λίγο...)
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
pant75gr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Απρ 2008, 21:11 |
|
Εγγραφή: Δευτ 05 Μαρ 2007, 19:28 Δημοσιεύσεις: 20 Τοποθεσία: Aθηνα
|
Ευχαριστω και τους δυο σας...!
Θα περασω με την πρωτη ευκαιρια.......απο την Citroen...να δω τι εχουν να πουν !!!
Αν και δεν νομιζω να μου αλλαξουν την πεταλουδα ετσι απλα....χωρις ευροπουλα.....!!!! Ειδωμεν....!!!!
|
|
|
|
|
pant75gr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μάιος 2008, 12:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 05 Μαρ 2007, 19:28 Δημοσιεύσεις: 20 Τοποθεσία: Aθηνα
|
Λοιπόν.....πήγα στη Citroen και μου είπανε οτι πάλι έφταιγε ο αισθητήρας πίεσης. Παρόλο που τους είπα ότι τον είχαμε αλλάξει πρίν από ενάμιση μήνα περίπου αυτοί το χαβά τους. Δεν τους άφησα να τον αλλάξουν....! Βέβαια ένα άλλο κουφο που παρατήρησα είναι ότι κάτι παιζόταν με το Α/C και το βεντιλατερ. Η μηχανή σήκωνε θερμοκρασίες και το βεντιλατέρ δουλευέ συνέχεια γιατί μια εντολή στον εγκέφαλο είχε απενεργοποιηθεί. Δεν ξεμπλόκαρε το κομπρέσορ στο Α/C....και το παρατήρησα τυχαία.
Για να μην πολυλογώ τους είπα ότι μπορεί να θέλει η πεταλούδα καθάρισμα και μου απάντησαν με τόση σιγουρια ότι η πεταλούδα δεν είχε τίποτα και απέκλεισαν το γεγονός να προκαλεί όλα αυτά τα προβληματα που προανέφερα στο πρώτο πόστ. Με τα πολλά έφυγα και πήγα σε ένα φίλο που έχει συνεργείο για να μου κάνει το σερβις.....! Του είπα για την πεταλούδα και το πρώτο πράγμα που έκανε .... την έβγαλε να τη δει μήπως ήθελε καθάρισμα.
Η πεταλούδα είχε μια παχιά στρώση πίσσα.....από μέσα... και σοβαρολογώ......και οι κύριοι στη Citroen .... οι έμπειροι....ούτε να να μπούν στο κόπο να ρίξουν μια ματιά.....τόσο σίγουροι ήταν.
Η πεταλούδα καθαρίστηκε.....και το αμαξάκι πετάει....!!! Σαν καινούριο πάει.....! Του έχω ρίξει κάτι λιωσίματα με αλλάγες στις 6500-6700 στροφές και λίγο πρίν το κόφτη.......και ούτε λαμπάκια ανάβουν, ούτε τίποτα.
Αυτά τα ολίγα....! Ελπίζω αν σε κάποιον προκλήθούν τα ίδια συμπτώματα να είναι μόνο θέμα καθαρισμού πεταλούδας.
Σκέφτομαι βέβαια να γράψω και ένα γράμμα για το εν λόγω "Εξουσιοδοτημένο" συνεργείο της Citroen....και το έμπειρο προσωπικό του, και ειδικά για τον Τεχνικό ΄συμβουλο που είναι και ο ιδιοκτήτης (ένας εκ των δυο).
Ευχαριστώ τους φίλους που απάντησαν και με βοήθησαν στην αντιμετώπιση του προβλήματος.
|
|
|
|
|
MikiC2
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μάιος 2008, 01:10 |
|
Εγγραφή: Τρί 22 Μάιος 2007, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1358 Τοποθεσία: Στην τρελα μου.....
|
Οταν ειχε εμφανιστει στο αμαξι μου το προβλημα με της στροφες κτλ...αρχισε να μου πεταει ενα μηνημα για λαθος του ESP & ASR αν θυμαμαι καλα, και σημερα που εμεινα απο βενζινη το ιδιο προβλημα μου πεταξε στην οθονη...οποτε λογικα φταει η πεταλουδα και οχι ο αισθητηρας που σου ειπανε.
Φιλε μου μηπως πηγες στον Μακρη??
_________________ My C2 Super 1600!!!
Fast cars don't kill, SLOW drivers DO!!!!!
|
|
|
|
|
pant75gr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μάιος 2008, 19:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 05 Μαρ 2007, 19:28 Δημοσιεύσεις: 20 Τοποθεσία: Aθηνα
|
Είναι καθαρά θέμα πεταλούδας.....!!!!!!
Φίλε Miki.....δεν πήγα εκεί που ανέφερες αλλά από Ελευσίνα μεριά μιας και είναι πολύ κοντά στην δουλεία μου.
|
|
|
|
|
quatrifoglio
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μάιος 2008, 12:02 |
|
Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11 Δημοσιεύσεις: 89 Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
|
Πριν από 8 μήνες μου παρουσιάστηκε και μένα το εξής: απότομη πτώση στροφών, μηδαμινή απόκριση του γκαζιού και άναμα της ένδειξης "engine management faulty", ενώ ήμουνα στην εθνική οδό! Αφού το άφησα να κρυώσει και αφού το ξεκίνησα με αλλαγές στο κόφτη η ένδειξη έσβησε και το αμάξι δουλευε ρολόι. Το πήγα στο συνεργείο τους είπα το σκηνικό, το έβαλαν στο lexia και δεν είδαν τπτ. Μετά από 1 μήνα παθαίνω ακριβώς το ίδιο πάλι στην εθνική οδό. Ακολουθώ την ίδια διαδικασία και καταλήγω στο ίδιο αποτέλεσμα..."το αμάξι δεν δείχνει να έχει κάποιο πρόβλημα!". Την Μ.Τετάρτη και ενώ το αμαξι δουλεύει κανονικά με πιάνει κοκκινο στην Κύμης. Ανάβει πράσινο, πάω να ξεκινήσω και το αμάξι σβήνει! Δοκιμάζω να ξαναβάλω μπροστά πάλι το ίδιο, το αμάξι δεν μπορούσε να κρατήσει ρελαντί και έσβηνε! Για να μην τα πολυλογώ με το μου παιρνει μπροστά ανοιγω το ΑC για να σηκώσει στροφές στο ρελαντί και να μπορέσω τουλάχιστον να το κάνω στην άκρη του δρόμου. Αφού έμεινα εκεί για κανα μισάωρο και ενώ ήμουνα έτοιμος να καλέσω οδική, ανασταίνεται και ξεκινάει να δουλεύει κανονικά. Την επομένη το πάω στο συνεργείο και τους εξηγώ το όλο σκηνικό...όταν πήγα να το πάρω μου είπανε οτι έφταιγε ο αισθητηρας πίεσης πολλαπλής εισαγωγής όπου και αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση! Μάλιστα εκεί απέδωσαν και τα δύο προαναφερθέντα συμβάντα στην εθνική οδό. Παίρνω και γω το αμαξακί μου αυτο το ΣΚ και παω εκδρομούλα. 1χλμ πρίν το προορισμό μου και ενώ είμαι σε ένα σταυροδρόμι επαρχιακού εθνικού δικτύου το αμαξί σβήνει!!! Η συνέχεια γνωστή...δεν κρατάει ρελαντι και σβήνει. Μετά από κανα μισάωρο ως δια μαγείας δούλεψε φυσιολογικά!
Παρασκευή ή Δευτέρα το αμάξι μπαίνει για το σέρβις των 30.000 οπού και εκεί ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα μίας και αυτή τη φορά θα ζητήσω να καθαριστεί και η πεταλούδα!
Έχετε καμία άλλη ιδέα-παρατήρηση που θα μπορούσε να βοηθήσει?
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μάιος 2008, 12:06 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
τετοια προβληματα παρουσιαζουν και οι πεταλουδες φιλε μου, να εχεις υποψιν σου.
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|