Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 16:11 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 16:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
aiolos έγραψε:
Pantelis έγραψε:
Παιδιά από όσο γνωρίζω πλέον η citroen για οικολογικούς λόγους (ίσως να κάνω και λάθος) δεν χρησιμοποιεί αμίαντο στα τακάκια και γιαυτό αρχίζει το σφήριγμα αρκετά γρήγορα. Τώρα αν κάποιος εχει πολύ βαρή πόδι τότε.......θα τα στάζει συχνά :rtfm


Απο οσο ξέρω ο αμίαντος έχει απαγορευτεί στην ΕΕ, δεν είναι θέμα citroen.

και εγώ έτσι ξέρω.....νομίζω ότι ευθύνεται για καρκίνο

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
V_T_S έγραψε:
aiolos έγραψε:
Pantelis έγραψε:
Παιδιά από όσο γνωρίζω πλέον η citroen για οικολογικούς λόγους (ίσως να κάνω και λάθος) δεν χρησιμοποιεί αμίαντο στα τακάκια και γιαυτό αρχίζει το σφήριγμα αρκετά γρήγορα. Τώρα αν κάποιος εχει πολύ βαρή πόδι τότε.......θα τα στάζει συχνά :rtfm


Απο οσο ξέρω ο αμίαντος έχει απαγορευτεί στην ΕΕ, δεν είναι θέμα citroen.

και εγώ έτσι ξέρω.....νομίζω ότι ευθύνεται για καρκίνο


σωστα, ετσι ειναι.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 19:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 29 Σεπ 2006, 22:51
Δημοσιεύσεις: 72
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
V_T_S έγραψε:
aiolos έγραψε:
Pantelis έγραψε:
Παιδιά από όσο γνωρίζω πλέον η citroen για οικολογικούς λόγους (ίσως να κάνω και λάθος) δεν χρησιμοποιεί αμίαντο στα τακάκια και γιαυτό αρχίζει το σφήριγμα αρκετά γρήγορα. Τώρα αν κάποιος εχει πολύ βαρή πόδι τότε.......θα τα στάζει συχνά :rtfm


Απο οσο ξέρω ο αμίαντος έχει απαγορευτεί στην ΕΕ, δεν είναι θέμα citroen.

και εγώ έτσι ξέρω.....νομίζω ότι ευθύνεται για καρκίνο

Ακριβώς αυτό παιδιά ένας βασικός λόγος που έχουμε γρήγορη φθορά στα φρένα μας (τακάκια , δίσκους ) είναι ο αμίαντος.Και φυσικά ο αμίαντος είναι καρκινογόνος. Από την άλλη τα c2 και c4 με τα saxo και xara έχουν μαγαλήτερο βάρος με συνέπεια να κατεβάζουμε τα :spank: ποιό συχνά στην citroen. :thumbup

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 09:15 
Άβαταρ μέλους
MikiC2 έγραψε:
και τα δικα μου ψιλο σφυριζουν....μην ανησυχεις φιλε μου.εγω τα εβγαλα, λιμαρα λιγο της γωνιες τους και σταματησαν να σφυριζουν.
Παντως κανε ενα ελεγχο αν οντως θελουν και οπως ειπαν τα παιδια πιο πανω να εισαι μπροστα οταν θα τα βγαλουν ;)


Παιδια και εγω εχω μονιμο σφυριγμα παρολο που τα εχω αλλαξει (στα 40.000 ενω δεν χρειαζοταν οπως ειπε ο μηχανικος )και συνεχιζουν να σφυριζουν μαλλον χρειαζεται αυτο που λεει το παιδι παραπανω...

Καλως σας βρηκα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 34 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

φρενα
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: VAGOS
Απαντήσεις: 68
σφυριγμα στο λουρι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: kanakis
Απαντήσεις: 3
ΒΧ ..χρόνος ανάμεσα στα "τικ" και φρένα
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Σφύριγμα στο πάτημα συμπλέκτη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: kateriniotis
Απαντήσεις: 6
φρενα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ