Εχω να πω ότι σε κάθε ταξίδι που κανω σε κουράζει πάρα πολύ το κοντό σασμάν αφου με 5η 3000 στροφές παέι 90 km/h για να πας 130 που ειναι το όριο δουλεύεις 4300 στροφές υπάρχει λύση για αλλάγή γραναζιού της 5ης??? το έχει κάνει κανείς??
ναι έχει γίνει. κόστος κλπ δεν ξέρω να σου πώ αλλα μπορείς να αλλάξεις γρανάζι 5ης.
_________________
Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.
pskarm
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Σεπ 2008, 14:39
Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30 Δημοσιεύσεις: 264
to exo kanei εγω
δε θυμαμαι απο πιο μοντελο ηταν το γραναζι 5ης
κοστος καπου 30ευρω το γραναζι και αντε αλλα τοσα τοποθετηση???
βαλε και βαλβολινες
εγω σου λεω 100 ολα μαζι με το ζορι
δε κατεβαινει σαζμαν αλλαζει 5η απο το πλαι
τρομερη διαφορα
απλα απο 4η σε 5η εκει που σου επεφταν 1000στροφες το μοτερ μετα θα πεφτει καπου 1700....
και υποτθιεται οτι πρεπει να προσεχεις που κατεβαζεις απο 5η σε 4η αλλα μιλαμε οτι πρεπει να κατεβασεις στα 180 περιπου σε 4η....
χεσε ψηλα και αγναντευε
αμα αλλαζεις γραναζια, τοτε τι πηρες πολυστροφο??? εδω εμεις, και ολοι οι ραλλο σαξο φιλοι, τα κοντενουμε κι'αλο, κ εσυ θες να την μακρυνεις?? παρε το c4, να δεις διαφορα!
δεν μικραινεις με την καμια τις σχεσεις, απλα την διαδρομη του λεβιε για τις αλλαγες, με αποτελεσμα καλυτερες και πιο γρηγορες αλλαγες! φυσικα δεν εχει καμια σχεση με το σασμαν!
δεν μικραινεις με την καμια τις σχεσεις, απλα την διαδρομη του λεβιε για τις αλλαγες, με αποτελεσμα καλυτερες και πιο γρηγορες αλλαγες! φυσικα δεν εχει καμια σχεση με το σασμαν!
ναι αλλα το θεμα ειναι για κοντο-Μακρυ Σαζμαν !!! και οχι Ντιζακια κτλ για λεβιεδες
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση