Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 08:50 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2006, 04:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πρόσφατα έκανα βόλτα με Μ3 .. και οι αλλαγές είναι ετσι απλά αστραπιαίες. μιλάμε για 0.6-.08 sec...αφού νόμιζα οτι θα σπάσει το σασμάν. :-? :-? :-?

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2006, 02:06 
Άβαταρ μέλους
Πω πω ρε συ Γιαννη,Μ3 ε?Δεν ειναι απλα κατι το απιστετο αυτο το αμαξι?Εχω κανει και γω βολτα,τα βραδια ακουω ακομη τον βρυχυθμο του 3.2 και των ελαστικων την ωρα του drift στην γυαλισμενη ασφαλτο της παραλιακης...Αχχχ... :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Νοέμ 2006, 22:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
σας είπα οτι ήταν Μ3 SMG? :schraeg :schraeg :schraeg :schraeg

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Οκτ 2007, 12:46 
Άβαταρ μέλους
Την άλλη βδομάδα θα παραγγείλω το 1,4 VTR.
Μια ερώτηση... στην έκδοση sensodrive, οταν έχω το κιβώτιο ταχυτήτων στο σειριακό, η απόδοση του αυτοκινήτου κινείται στα ίδια πλαίσια με όταν είναι στο αυτόματο, ή έχει τις επιδόσεις που θα είχε με το μηχανικό κιβώτιο;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Οκτ 2007, 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 24 Μάιος 2007, 01:20
Δημοσιεύσεις: 74
Τοποθεσία: Thessaloniki-Ptolemaida
citroen gearbox sucks.....λες και μαγειρευεις σουπα ειναι...... :rtfm

_________________
...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Οκτ 2007, 17:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
απο προσωπικη αποψη παντα ετσι. στην αρχη το αυτοκινητο οταν ηταν κρυο, μουλαρωνε απιστευτα να παρει οποιαδηποτε ταχυτητα. αργοτερα η 2α και 3η γρατζουνουσανε απιστευτα και ζεστο. το αυτοκινητο εφτασε στα 50000χλμ. αμα βγαλω φωτο τους δισκους απο την 2α και την 3η και τους δειτε, θα πειτε σιγα μην περπατουσε αυτο ετσι! αυτο ειπα και εγω. καλο σασμαν, πιο κοντο απο το σουιφτ, αλλα καθολου συνεργασιμο. θυμαμαι ακομα οταν δουλευε το αμαξι που αναγκαζομουνα και ''βαρουσα'' στην κυριολεξια την 3η χωρις συπλεκτες μπας και μπει. τετοιο χαλι. τωρα σε εσας μπορει να ειναι μια χαρα. και το ευχομαι!

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Οκτ 2007, 17:42 
Άβαταρ μέλους
koskotas μιλάς για το σειριακό τώρα ή για το μηχανικό;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Οκτ 2007, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
ddragon έγραψε:
Την άλλη βδομάδα θα παραγγείλω το 1,4 VTR.
Μια ερώτηση... στην έκδοση sensodrive, οταν έχω το κιβώτιο ταχυτήτων στο σειριακό, η απόδοση του αυτοκινήτου κινείται στα ίδια πλαίσια με όταν είναι στο αυτόματο, ή έχει τις επιδόσεις που θα είχε με το μηχανικό κιβώτιο;


Το σειριακό δεν έχει τις ίδιες επιδόσεις με το χειροκίνητο. Αυτό φαίνεται και απο τα επίσημα νούμερα που δίνει η citroen.

Η αυτόματη λειτουργία προσπαθεί να αντιγράψει τον τρόπο που οδηγείς. Αν αλλάζεις ψηλά προσπαθεί να κάνει το ίδιο. Βέβαια παίρνει υπόψιν και άλλους παράγοντες, φορτίο, κλίση, σχέση κλπ κλπ.

Προσωπικά το αυτόματο δεν μου αρέσει. Έτσι και αλλιώς το σειριακό είναι πολύ βολικό με χειριστήρια στο τιμόνι οπότε το αυτόματο είναι εντελώς άχρηστο.

Αν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις δε νομίζω να σε ενθουσιάσει το C2 1,4. Για αυτοκίνητο πόλης είναι πολύ καλό και οικονομικό. Και ταξίδι κάνεις άνετα, και αν θες να κινηθείς γρήγορα δεν θα σε προβληματίσει. Το sensodrive πολύ βολικό και γενικά το αυτοκίνητο προσεγμένο.
Αλλά αν θες επιδόσεις στα ίδια περίπου λεφτά κοίτα καλύτερα κανα swift.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ 2007, 09:59 
Άβαταρ μέλους
Δεν με ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις... απλά με ενδιαφέρει αν με το σειριακό αυτές πέφτουν τόσο ωστε να μην μπορώ να κάνω μια προσπέραση. Αυτό ειναι το μόνο που με προβληματίζει. Τι ισχύει τελικά;
Γιατί τα 600-700 ευρώ διαφοράς στην τιμή δεν τα θεωρώ τόσο σημαντικά αναλογιζόμενος τις ευκολίες του σειριακού.
Η λογική μου λέει πως αν το έχω γυρισμένο στο αυτόματο στην πόλη η σε αυτοκινητόδρομο και σε σειριακό σε δρόμο με στροφές δεν θα έχω κάποιο πεόβλημα.
Ισχύει τελικά αυτό ή το αυτοκίνητο με το σειριακό κιβώτιο είναι καθαρά αυτοκίνητο πόλης, μια και εγώ 2 φορές τη βδομάδα οδηγώ για καμια ώρα στην Εγνατία.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ούτε να ακούω το θόρυβο της μηχανής και να νιώθω τον λεβιέ και να εξιτάρομαι όπως κουμπώνει η ταχύτητα, ούτε να κάνω χωσίματα και προσπεράσεις στο όριο κτλ κτλ. Απλά θέλω όταν θα κάνω μια προσπέραση να μην ειμαι εκτεθειμένος στο άλλο ρεύμα για ώρες εξαιτίας του κιβωτίου ταχυτήτων.
Τελικά τι ισχύει;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ 2007, 12:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ 2007, 14:11
Δημοσιεύσεις: 89
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ
ddragon έγραψε:
Απλά θέλω όταν θα κάνω μια προσπέραση να μην ειμαι εκτεθειμένος στο άλλο ρεύμα για ώρες εξαιτίας του κιβωτίου ταχυτήτων.
Τελικά τι ισχύει;


Αν όντως αυτή είναι η μοναδική σου ανησυχία, έχω την εντύπωση πως το κιβώτιο σπάνια εώς ποτέ, θα σε αφήσει εκτεθειμένο σε μία προσπέραση αλλά θα σε αφήσει το ίδιο το αυτοκίνητο λόγο των δυνατοτήτων του. Και στην τελική, 75 αλογα θα έχεις ή έστω 110 αν πάρεις το 1.6, δεν θα έχεις 200-300 να σου φανεί αργή η αλλαγή με το σειριακό.
Και εννοείται οτι σε καμία περιπτώση δεν υποτιμώ το αμάξι που σκέφτεσαι να αγοράσεις, απλά σου εκφράζω την προσωπική μου άποψη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ 2007, 13:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
οταν πατας τερμα το γκαζι κατεβαζει μονο του ταχητυτα κ φευγει!(οταν ειναι στο αυτοματο)

βγαζεις φλασακι πατας μια το γκαζι στο πατωμα κ φευγεις!
το θεμα ειναι οτι με το σειριακο/αυτοματο δεν μποερεις να πειραξεις καθολου κινητηρα!
δηλαδη αν θες να προσθεσεις κανα αλογακι παραπανο δυσκολα τα πραγματα!!(τουλαχιστων ετσι μου ειπαν)


αλλα οπως κ να το κανουμε αλλο πραμα το σειριακο/αυτοματο κιβωτιο πολυ ευκολια !
ειχα για μια βδομαδα τ'αμαξι του θειου μου E 2700τουρμπο πετρελαιο κ ειχε τετοιο κιβωτιο πανω πολυ ανεση !
καλα θα μου πειτε καμια σχεση το ενα με το αλλο αλλα οταν ανεβηκα μετα στο δικο μου βαρηθηκα να αλαζω ταχυτητες!

κ θα το ξαναπω (ασχετα που το ειπα χιλιες φορες)χαθηκε ο κοσμος να το εβαζαν αυτο το κιβωτιο κ σε αλλα μοντελα κ να ειχαν κανα δεκα αλογακια παραπανω :rant οχι για τρελλα γκαζια αλλα να κινηται λιγο ποιο σβελτα!

αρε σιτροεν ολο μισες δουλειες κανεις !

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2007, 14:36 
Άβαταρ μέλους
Εγω εχω το c2 vtr 1.6 τον πρωτο καιρο το σειριακο ηταν μια χαρα, μετα τον πρωτο χρονο ολο και κρεμαγαν οι ταχυτητες, τωρα πια ειναι εντελος κουραστικο και στο αυτοματο και στο σειριακο. Εχω 12.500 χιλ και το σειριακο τα εχει παιξει, το εχω παει 2 φορες στην αντιπροσοπια και κανουν μια ρυθμιση δουλευει σωστα για καμια εβδομαδα και ξανα τα ιδια. Σε λιγο καιρο μου τελειωνει και η εγγυηση. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΙΑ. :schraeg

οταν κανω αλλαγες ακουγεται και ενας θορυβος (ενα κρατσ κρατσ κρατσ) και μου λενε οτι ειναι η ντιζα του κιβωτιου, οι ανθρωποι ειναι ασχετοι απο σειριακα κιβωτια, εχω στηλει email στα κεντρικα και δεν μου απαντουν.

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ :rant


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2007, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
αστο να διαλυθει πριν το τελος της εγγυησης μπας κ σου βαλουν εξ ολοκληρου αλλο!αλλιως πετα το! :inno:

Υ.Γ πολυ συντομα κ εγω αυτο θα κανω! :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 19:12 
Άβαταρ μέλους
Έχω εδώ και λίγες μέρες ένα VTR με sensodrine καινούργιο. Έχω πρόβλημα στις ανηφόρες – κατηφόρες :s . Στο σπίτι μου έχει μια κατηφόρα όχι μεγάλη αν βάλω όπισθεν και κόψω το τιμόνι για να παρκάρω και αρχίζει να τρέμει δίνοντας γκάζι και αφού αφήσω το χειρόφρενο δεν περπατάει η θα περπατήσει όσο χρειάζεται για να παρκάρεις αλλά βγάζει μήνυμα gearbox failure και συνέρχεται μετά από λίγα δευτερόλεπτα, αν δώσω ελάχιστο γκάζι ακόμα φεύγει παρά πολύ και δεν γίνετε να παρκάρεις. :s
Πριν είχα αυτοκίνητο με μηχανικό κιβώτιο και δεν είχα τέτοιο πρόβλημα δεν έχω και μεγάλη εμπειρία από αυτοκίνητα μπορεί να πει κάποιος που έχει sensodrive καμία συμβουλή; :-?
Ευχαριστώ!


Τελευταία επεξεργασία από kwstas και Δευτ 05 Νοέμ 2007, 18:58, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2007, 22:23 
Άβαταρ μέλους
ναι ρε παιδια και εμενα το κανει.

Τελικα αυτο το κιβωτιο εχει δισκο?


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 36 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Λεβιές ταχυτητων.....
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: blackvtr
Απαντήσεις: 8
Αλλαγή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
6ρι κιβώτιο ταχυτήτων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 15
Αυτόματο κιβώτιο
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΒΙΕ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ