kwstas έγραψε:
Σε δρόμο με κλίση μου πατινάρει δεν μπορεί να περπατήσει αργά ειδικά με την όπισθεν. Το ανάφερα στον πωλητή και μου λέει αποκλείετε γιατί δεν έχει συμπλέκτη ,(αν είναι δυνατόν δεν ξέρει τι πουλάει) όπως με είχε διαβεβαιώσει ότι στις ανηφόρες δεν χρειάζεται χειρόφρενο. Θα το πάω να το δουν όταν έρθουν οι πινακίδες, αν δεν το κάνουν τίποτα θα το πουλήσω.
Μεγάλη απογοήτευση 5η μέρα και σκέφτομαι πώς να το πουλήσω.
Ενοούσε οτι δεν έχει πετάλι συμπλέκτη. Τον μηχανισμό του συμπλέκτη προφανώς και τον έχει. Εκτός βέβαια αν είναι τραγικά άσχετος απο αυτοκίνητα...
Στην ανηφόρα δεν χρειάζεται χειρόφρενο για να κάνεις απλο ξεκίνημα. Αλλά οταν θες να κάνεις μανούβρα που θες ακρίβεια πρέπει να πατήσεις πολύ λίγο το γκάζι γιατί οσο πιο πολύ το πατας τόσο πιο γρήγορα κάνει τη σύμπλεξη (αφήνει συμπλέκτη δηλαδή). Αν δεν τραβήξεις χειρόφρενο πατώντας λίγο γκάζι θα φύγει πίσω αρκετά προτού ξεκινήσει.
Γενικά το σειριακό είναι πολύ βολικό αλλά πρέπει να το συνηθίσεις λίγο. Σε μανούβρες πολύ απαλά το γκάζι γιατί πλέον είναι γκάζι+συμπλέκτης.
Επίσης σε κατηφόρα με ταχύτητα μέσα πατώντας φρένο όταν μειωθεί η ταχύτητα πολύ πατάει συμπλέκτη και το αμάξι φεύγει μπροστά ψιλο-απότομα αν δεν το ξέρεις. Είναι κατι τέτοια που πρέπει να τα συνηθίσεις.