aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Οκτ 2008, 22:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Επίσης με κωδικό NFS-Underground 2 έχει κουμπί που το μετατρέπει σε Dodge Charger 350Bhp.
Ήμαρτον, ποιός στα είπε αυτά;
Και σε περίπτωση που δεν έπιασες το παραπάνω NFS = Need For Speed
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Οκτ 2008, 11:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
TU5 JP4 S 122 PS (120 hp/90 kW) 16-valve catalyst
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
tigreos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Οκτ 2008, 13:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Μαρ 2008, 03:42 Δημοσιεύσεις: 112 Τοποθεσία: ΚΟΖΑΝΗ
|
Είχα μια συνομιλία με έναν μηχανικό,ο οποίος μάλιστα είναι και 20 χρόνια στην πιάτσα...Εγώ δεν γνωρίζω και πολλά αλλά NFS είναι όντος ο κωδικός μηχανής τον VTS.
KarlBarks έγραψε: TU5 JP4 S 122 PS (120 hp/90 kW) 16-valve catalyst
Τι σημαίνει όλο αυτό είναι κωδικός μηχανής??
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Οκτ 2008, 15:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
ναι ο κωδικος ειναι TU5JP4 για το κλασικο μοτερ 1600 με τα 110 του C4 vts
και ο S ειναι του C2 VTS με τα 125
http://www.autoweb-france.com/index.php?rub=22&cat=3
μοτερ με κωδικο ΝΦΣ NFS δεν υπάρχει
# 1 Douvrin
# 2 X
# 3 TU
# 4 Prince
# 5 TUD
# 6 XU
# 7 XUD
# 8 EW/DW
# 9 DV
# 10 PRV
# 11 ES
# 12 XB
# 13 XC
# 14 XD
# 15 XM
# 16 XN
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
tigreos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Οκτ 2008, 22:48 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Μαρ 2008, 03:42 Δημοσιεύσεις: 112 Τοποθεσία: ΚΟΖΑΝΗ
|
Παιδιά εγω εχω το MK2 VTS και κοίταξα την αδεία κυκλοφορίας και στον κωδικό μηχανής έγραφε NFS είστε σίγουρη ότι δεν υπάρχει...???(Δεν έχω και σκανερ να το ποσταρο.)
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Οκτ 2008, 16:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
nfs ειναι ο αριθμός πλαισιου .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
tigreos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Οκτ 2008, 20:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Μαρ 2008, 03:42 Δημοσιεύσεις: 112 Τοποθεσία: ΚΟΖΑΝΗ
|
Δεν θα βγάλουμε άκρη...Αύριο αν προλάβω θα την πάω σε έναν φίλο να την σκαναρο και να την ποσταρο.
|
|
|
|
|
panosn2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων...?? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Νοέμ 2008, 23:45 |
|
Εγγραφή: Κυρ 12 Οκτ 2008, 10:26 Δημοσιεύσεις: 32 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Παιδιά το NFS ισχύει και ειναι ο κωδικός κινητήρα πέραν του TU5JP4S, ο κωδικός αυτός αναγράφεται και στον αριθμό πλαισίου. Σε Saxo VTS που είχα το πλαισιο ήταν VF7S6NFX…… To NFX ειναι ο κωδικος κινητήρα στο saxo vts. Στα C2 VTS το πλαισιο ξεκιναει VF7JMNFS……. Το NFS είναι ο κωδικός κινητήρα. Στα Saxo το έγραφε επανω στο μοτερ όπως και σε παλιότερα Citroen οπότε αν ψαξεις κάπου θα το γραφει και στο C2
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων...?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 11 Νοέμ 2008, 16:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Λοιπον για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα. Τα C2 VTS (ή οποιοδήποτε άλλο C2) δεν έχουν μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ούτε ο κινητήρας τους σχεδιάστηκε απο την toyota. Υπάρχει ενας κινητήρας PSA με μεταβλητό χρονισμό αλλά δεν μπήκε ποτέ σε C2.
|
|
|
|
|
panosn2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων...?? Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Νοέμ 2008, 02:23 |
|
Εγγραφή: Κυρ 12 Οκτ 2008, 10:26 Δημοσιεύσεις: 32 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Μοτερ PSA που εχουν μεταβλητο χρονισμο (μόνο στην εισαγωγή) είναι τα EW10J4S (c4 vts 2L 180ps) και το ET3J4 (c4 1.4 90ps). Δεν ξερω αν εχει ερθει στην ελλάδα το C2 με το ET3J4 έξω παντως κυκλοφορεί. Συνεργασία με την TOYOTA είναι το μοτερ του c1 (aygo,107)
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων...?? Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
panosn2 έγραψε: Μοτερ PSA που εχουν μεταβλητο χρονισμο (μόνο στην εισαγωγή) είναι τα EW10J4S (c4 vts 2L 180ps) και το ET3J4 (c4 1.4 90ps). Δεν ξερω αν εχει ερθει στην ελλάδα το C2 με το ET3J4 έξω παντως κυκλοφορεί. Συνεργασία με την TOYOTA είναι το μοτερ του c1 (aygo,107) Απο οτι ξέρω το C2 1.4 90Hp που έχει την ET3 δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Όμως αυτή που έχει μεταβλητό χρονισμό νομίζω οτι είναι η ET3 I4 (I = inline) και οχι J (που δεν ξέρω τι είναι). Δεν ξέρω αν έχει διαφορά. Κυκλοφορεί πάντως το C3 90Hp που έχει τον ίδιο κινητήρα. Κατα τα άλλα το μοτέρ του C1 είναι toyota (συγκεκριμένα Daihatsu που είναι θυγρατρική της), δεν είναι συνεργασία με τη citroen. Το αυτοκίνητο συνολικά είναι συνεργασία.
|
|
|
|
|
panosn2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων...?? Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Νοέμ 2008, 23:22 |
|
Εγγραφή: Κυρ 12 Οκτ 2008, 10:26 Δημοσιεύσεις: 32 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Στο c3 παιζει αυτο το μοτερ αλλα ειναι ET3J4 το "Ι=inline" δεν παιζει πουθενα στα μοτερ της PSA το έχεις διαβάσει κάπου αυτό??
Πάντως παρατηρώντας τα μοτερ γενικα το J κατα πασα πιθανότητα δηλώνει τον πολλαπλό ψεκασμό γιατι σε ίδια μοτερ με μόνη αλλαγή τον Monopoint ψεκασμο στη θέση του "J" είχαν το γράμμα "Μ" . Το "4" στο τέλος σίγουρα δηλώνει οτι έχει 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|