Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 11:45 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Νοέμ 2008, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Κατα τύχη παρατήρησα οτι με τον κινητήρα σβηστό, αλλά το κλειδί στην πρώτη σκάλα (εκεί που ανάβουν τα ηλεκτρικά), στο χώρο της μηχανής ακούγεται ενας υψίσυχνος ήχος.
Ακούγεται μόνο αν έχει ησυχία και με το καπώ ανοιχτό. Μέσα στην καμπίνα ή με το καπώ κλειστό δεν ακούγεται τίποτα. Ξέρει κανείς τι είναι;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Νοέμ 2008, 01:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
η μπεκιέρα είναι!τραβάει βενζίνη κ ψιλό ψεκάζει κιόλας για να πάρει κατευθείαν ο κινητήρας μπροστά την στιγμή που θα πατήσεις την μίζα!
γιαυτό λένε γυρνάς το κλειδί περιμένεις λίγα δευτερόλεπτα να σβήσουν τα λαμπάκια κ μετά μιζάρης !

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Νοέμ 2008, 03:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Πάντως ο θόρυβος ακούγεται συνέχεια. Δεν σταματάει μετά απο λίγα δευτερόλεπτα.
Το είχα στην πρώτη σκάλα γιατί έκανα κάτι που χρειάζεται ρεύμα στον αναπτήρα και μετά το άκουσα όταν άνοιξα το καπώ. Μιλάμε για αρκετή ώρα (5 λεπτά). Προφανώς δεν μπορεί να ψεκάζει τόση ώρα. Να κάνει θόρυβο χωρίς να ψεκάζει γίνεται;

Θέλω να μάθω τι είναι γιατί μερικές φορές το αφήνω έτσι για να ακούω ραδιόφωνο και δεν έχω όρεξη να χαλάσω τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Νοέμ 2008, 08:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
και σε μενα το κανει

το εχω παρατηρησει οταν το εχω στο γκαράζ .

ενα ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι απο πισω καπου το ακουω .

φυσιολογικό μου φένεται εμενα κατι για Imobilizer μου κανει .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Νοέμ 2008, 15:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ναι ενας τέτοιος θόρυβος είναι.
Το immobilizer γιατί να κάνει θόρυβο;
Μήπως είναι ο πολλαπλασιαστής; Γενικά όλοι οι μετασχηματιστές κάνουν θόρυβο οπότε ο πολλαπλασιαστής αν και λειτουργεί διαφορετικά μπορεί να κάνει και αυτός θόρυβο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Νοέμ 2008, 11:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ε ομως δεν δουλευει ο πολλαπλασιαστης τοτε ?

εκτως αμα στελνει ρευμα στο πρώτο πηνίο για να ειναι ετοιμο για αναφλεξη αλλα και παλι στελνοντας 12 V σε ενα πηνιο ε δεν νομίζω να κανει αυτον τον θορυβο !

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Νοέμ 2008, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ο θόρυβος δεν είναι θέμα τάσης, αλλά συχνότητας. Ο θόρυβος που κάνουν οι μετασχηματιστές είναι 50Hz δηλαδή όση και η συχνότητα του ρεύματος στην Ευρώπη.
Λογικά ο πολλαπλασιαστής θα δημιουργεί πολύ μεγαλύτερη συχνότητα γιατί για να μετασχηματίσεις τα 12V στα 50.000 - 100.000 που θέλουν τα μπουζί θα ήθελες ενα πηνίο σαν το σπίτι σου στα 50Hz.
Αρα μπορεί να είναι αυτός ο υψίσυχνος ήχος.

Απο την άλλη αν δεν είχα ακούσει το θόρυβο και εγώ θα έλεγα οτι ο πολλαπλασιαστής δεν έχει λόγο να δουλεύει πριν γυρίσεις το κλειδί στη μίζα. Αλλά δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που μπορεί να κάνει θόρυβο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Νοέμ 2008, 00:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
μα οταν εχεις σε ενα πηνιο 12V 50HZ δεν ξερω αν μπορει να κανει τοσο δυνατο μαγνητικο παιδιο που να κανει τετοιο θόρυβο ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Νοέμ 2008, 15:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Το παράδειγμα με τα 50Hz το είπα για μετασχηματιστές (σπιτιού) οχι για τον πολλαπλασιαστή.

Όπως γράφω και παραπάνω αποκλείεται ο πολλαπλασιαστής να χρησιμοποιεί 50Hz γιατί τότε για να κάνει τα 12V σε 100.000V θα ήθελε ενα πηνίο με μέγεθος οσο ενα σπίτι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Νοέμ 2008, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
100.000V ?


40.000 μαχ και πολλα λεω ισως και τα μισα .



φιλικά μιλαμε παντα δεν σου παω κοντρα να ξερεις μπορει να λεω και βλακίες .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Νοέμ 2008, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
οι πολλαπλασιαστες σε ενα επιβατικο αυτοκινητο δουλευουν απο 24-28000v ενω σε ενα αγωνιστικο απο 28-32000v.ο θορυβος που ακουτε δεν ειναι απο εκει αλλα απο την πεταλουδα και συγκεκριμενα απο τον σερβομηχανισμο της που σεταρει σε θεση ρελαντι.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Νοέμ 2008, 22:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
δεν λεμε για ενα βββββββββββββββββββββββββ και τελος αλλα για μια πολυ χαμιλη συχνότητα ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι που ειναι συνεχόμενη.

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2008, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Καλά δεν έχει σημασία αν είναι 30.000 ή 100.000 και πάλι τα 12V δεν μπορείς να τα μετασχηματίσεις αν χρησιμοποιήσεις διακοπτόμενο ρεύμα με συχνότητα 50Hz. Θα ήθελες τεράστιο μετασχηματιστή. Η συχνότητα είναι σαφώς μεγαλύτερη.

Ο σερβομηχανισμός της πεταλούδας δεν μπορεί να είναι. Όπως λέω και στο 3ο post είναι ενας θόρυβος που ακούγεται συνέχεια. Στη δοκιμή που έκανα δεν σταμάτησε ούτε μετά απο 5 λεπτά. Ασε που είναι και άλλος ήχος εντελώς όπως λέει και ο συνάδελφος. Μου φαίνεται θα κάτσω να το ηχογραφήσω μια μέρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Νοέμ 2008, 00:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
αν εχω καταλαβει καλα ειναι ο θορυβος που ακουω κι εγω και που κανουν σχεδον ολα τα c4. εμενα κανει ετσι η τρομπα του τιμονιου. για να το σιγουρεψεις μολις βαλεις μπροστα σε ησυχια παιξε το τιμονι αριστερα δεξια θα δεις οτι ακολουθει και ο ηχος.

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Νοέμ 2008, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
οχι οχι δεν ειναι αυτος .

ειναι πολυ απαλος ηχος

αμα δεν εχεις κλειστο γκαραζ δεν προκειτε να τον ακουσεις με τπτ .

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 30 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Θόρυβος στην αλλαγή ταχύτητας.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: gmavro
Απαντήσεις: 8
Αριθμος κινητηρα σε Xsara 2.0 16v
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: zx lover
Απαντήσεις: 6
Καθυστέρηση στην εκκίνηση του κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: demkat1
Απαντήσεις: 3
Αλλαγή κινητήρα σε Xantia II
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 18
Περίεργος θόρυβος 1 & 2
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: scientist
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Χρύσανθος και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια