Σελίδα 1 από 2

ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2009, 13:51
από ger_zoym
Γεια σας.Θα ηθελα και την αποψη αλλων κατοχων citroen σχετικα με το κλιματισμο αυτοκινητου.
Τωρα που ειναι καλοκαιρι αρχισα να χρησιμοποιω παρα πολυ το κλιματιστηκο και ειδα οτι το αμαξη χανει τραγικα πολυ αποδοση (οταν λειτουργη το a/c) παρολο που ειναι το VTS.
Περα απο αυτο ξερει κανεις ποσο παραπανω μπορει να καει (μεση καταναλωσει) οσο ειναι ανοιχτο το a/c?
Eπισης σαν πρωην ψυκτικος ξερω και εκανα servis στα κλιματιστηκα σπιτιου κτλ(σπλιτ,κασετες,ντουλαπες κτλ) αλλα για το αυτοκινητο δεν εχω ιδεα τη παιζει.
Ετσι μου δημιουργουνται πολλες αποριες οπως καθε ποτε γινετε ενα σερβις κλιματιστηκου στο αμαξη,τη περιεχει το σερβις (καθαρισμα κτλ).
Ειχα ρωτησει σε ξεφτερια μαστορες τη κανουν στο σερβις και μου ειπαν αλλαζουνε τα υγρα (φρεον) και αναρωτηθηκα πως ειναι δυνατον να αλλαξεις το ΦΡΕΟΝ εφοσων δεν χρειαζεται να αλλαχτει.(ΤΟ ΦΡΕΟΝ μπορει να εχει και διαρκεια ζωης εως και 20 χρονια).Καποιοι αλλοι μου ειπαν οτι συμπληρωνουνε υγρα στο κλιματιστηκο αλλα και παλι αυτο μου φαινεται λιγο ''παπατζα'' διοτι το λεγομενο υγρο η φρεον στην ατμοσφαιρα ειναι αεριο και κατω απο πιεση ειναι υγρο (οπως το υγραεριο).Ετσι εαν υπαρχει η παραμικρει διαρροη απο τους σωληνες του a/c σε συντομο χρονικο διαστημα το πολυ σε μια μερα εγω βαζω οτι δεν θα εχει μεινη υγρο και αρα υπαρχει προβλημα.Αρα ως προς τη το συμπληρωμα υγρων.
Ετσι αναρωτιεμαι και ρωταω καποιους που μπορει να ξερουν τη πραγματηκα κανουν σε ενα σερβις a/c και επισης στην επισημη αντιπροσωπεια το κανουν και καθε ποτε?
Θα περιμενω απαντησης

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2009, 16:55
από V_T_S
αν δεν προκύψει διαρροή υγρών τότε δε χρειάζεται φρέον.....το μόνο που αλλάζουν στο σερβις είναι το φίλτρο αέρα του αιρ κοντίσιον.....τίποτα άλλο , αυτό ξέρω εγώ και αυτά έχω δεί να αλλάζουν εδώ και 80.000 χλμ που εχω το vts. Επίσης μου είχαν πει στην αντιπροσωπεία αλλά το λέει και στο manual ότι πρέπει να βάζεις σε λειτουργία το αιρκοντίσιον 10 λεπτά περίπου κάθε μήνα . Ακόμα και αν είναι χειμώνας , έτσι κυκλοφορούν τα υγρά και δεν μένουν πχ για 1 χρόνο (από καλοκαίρι σε καλοκαίρι) αχρησιμοποίητα

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2009, 20:27
από ger_zoym
V_T_S έγραψε:
αν δεν προκύψει διαρροή υγρών τότε δε χρειάζεται φρέον.....το μόνο που αλλάζουν στο σερβις είναι το φίλτρο αέρα του αιρ κοντίσιον.....τίποτα άλλο , αυτό ξέρω εγώ και αυτά έχω δεί να αλλάζουν εδώ και 80.000 χλμ που εχω το vts. Επίσης μου είχαν πει στην αντιπροσωπεία αλλά το λέει και στο manual ότι πρέπει να βάζεις σε λειτουργία το αιρκοντίσιον 10 λεπτά περίπου κάθε μήνα . Ακόμα και αν είναι χειμώνας , έτσι κυκλοφορούν τα υγρά και δεν μένουν πχ για 1 χρόνο (από καλοκαίρι σε καλοκαίρι) αχρησιμοποίητα


Δεν καθαριζουν τιποτα απο τις κυψελες ?

Φιλτρο λες το φιλτρο της καμπινας που ειναι μπροστα ανοιγωντας το καπο?

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2009, 20:55
από aiolos
Ναι αυτό είναι το φίλτρο. Το ίδιο είτε χρησιμοποιείς air condition είτε ανεμιστήρα.
Επίσης πρέπει να το ανοίγεις οχι για το φρέον, αλλά κυρίως για να δουλέψει ο συμπιεστής.
Καθάρισμα στο εξωτερικό ψυγείο του σου κάνουν και οταν το πλένεις οπότε δεν έχει σχέση με τη συντήρηση.
Τώρα το εσωτερικό ψυγείο (το αντίστοιχο της εσωτερικής μονάδας που είναι μέσα στο σπίτι) δεν είναι εύκολα προσβάσιμο οπότε δε νομίζω οτι κάνουν τίποτα εκεί. Αν δεν καπνίζεις δε θα έχεις πρόβλημα. Διαφορετικά πιάνει ενα στρώμα (νομίζω απο την πίσσα) κολώδες και αηδιαστικό. Αυτό φεύγει με ενα ειδικό χημικό. Ίσως και με κάποιο διαλυτικό να κάνεις της ίδια δουλειά.

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2009, 15:52
από ger_zoym
aiolos έγραψε:
Ναι αυτό είναι το φίλτρο. Το ίδιο είτε χρησιμοποιείς air condition είτε ανεμιστήρα.
Επίσης πρέπει να το ανοίγεις οχι για το φρέον, αλλά κυρίως για να δουλέψει ο συμπιεστής.
Καθάρισμα στο εξωτερικό ψυγείο του σου κάνουν και οταν το πλένεις οπότε δεν έχει σχέση με τη συντήρηση.
Τώρα το εσωτερικό ψυγείο (το αντίστοιχο της εσωτερικής μονάδας που είναι μέσα στο σπίτι) δεν είναι εύκολα προσβάσιμο οπότε δε νομίζω οτι κάνουν τίποτα εκεί. Αν δεν καπνίζεις δε θα έχεις πρόβλημα. Διαφορετικά πιάνει ενα στρώμα (νομίζω απο την πίσσα) κολώδες και αηδιαστικό. Αυτό φεύγει με ενα ειδικό χημικό. Ίσως και με κάποιο διαλυτικό να κάνεις της ίδια δουλειά.



Ευτηχως δεν καπνιζω και οταν καποιος καπνιζει καλο ειναι να εχει κλειστο ειτε ανεμιστηρα ειτε κλιματισμο.
Το θεμα ειναι το εσωτερικο στοιχειο που μπορει να ειναι και κατα ποσο ειναι προσβασιμο ωστε να το καθαρισω εγω ο ιδιος διοτι στην οικιακη ψυξη (επειδη ασχοληθηκα με αυτην 5 χρονια) ακομα και η σκονη ηταν εμποδιο στο να λειτουργησει αριστα ενα κλιματιστηκο.Για τα καθαριστηκα ακομα και ενα υγρο γενικης χρησης κανει δουλεια στο καθαρισμα.
Ετσι ρωταω εαν ξερει καποιος απο που μπορει καποιος να εχει προσβαση στο εσωτερικο στοιχειο η αλλιως στις εσωτερικες κυψελες?

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 15:48
από NikosL21
αν και χθες ο μαστορας μου συμπληρωσε το φρεο(ελπιζω να μου ειπε την αληθεια δλδ), παρολα αυτα δεν βλεπω την απαιτουμενη αποδοση. Απλα μια δροσια, οχι πολύ κρυο. Και ειδικά οταν το βαζεις στο '3' κ να πεφτει ο αερας πανω στο προσωπο αντεχεται ευκολα, αν και θυμαμαι περισυ πανω απο 10'' δεν μπορούσες να αντεξεις τον αερα να χτυπαει στο προσωπο γιατι ηταν παγωμενος.

Οπότε λογικά θα φταιει το φίλτρο.
Το θέμα ειναι

1) ποιο ειναι το φίλτρο ? που?
2) μπορώ να το βγαλω εγω και να το καθαρίσω?
3) με τι να το καθαρίσω?

ευχαριστώ.... δεν ασχολούμαι με αμαξια , και δεν εχω πολλές γνώσεις περι φιλτρων κτλ...:)

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 16:10
από agiorgitis
Το φίλτρο καμπίνας δεν έχει σχέση με το πόσο κρύο θα σου βγάλει.

Το κυριότερο είναι να υπάρχει η σωστή ποσότητα φρέον στο κύκλωμα.
Ήξερε πόσα γραμμάρια παίρνει το κύκλωμα;
Πόσο σου έριξε;
Πώς ήξερε πόσο υπήρχε ήδη μέσα ωστε να συμπληρώσει τη σωστή ποσότητα;

Θα σου πρότεινα να ξαναπάς, και αφού σου αδειάσει τελείως όλο το κύκλωμα, και αφού κάνει το αντίστοιχο κενό, να σου ρίξει τη σωστή ποσότητα φρέον απο την αρχή...
Μπορεί επίσης να σου συνδέσει το αυτοκίνητο με το διαγνωστικό (lexia) και να δει πόσο είναι η θερμοκρασία της εβαπορέτας. Στο τερμα κρύο και σε μέτρια ταχύτητα ανεμιστήρα, πρεπει να είναι στους 2~3 βαθμούς.

Παράθεση:
C2 All models Prior to RPO No. 10041 625 ± 25gr
All models : Europe From RPO number 10042 500 ± 25gr


Υπάρχει και η περίπτωση να οφείλεται σε άλλη βλάβη (χαλασμένη εβαπορέτα, χαλασμένοι αισθητήρες, χτυπημένος σωλήνας, διαρροή κλπ).

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 16:26
από ger_zoym
Να συμπληρωσω και τον παραπανω φιλο λεγωντας οτι εαν εχεις διαρροη συμβαινει το εξης:Το ψυκτικο υγρο το οποιο στην ατμοσφαιρα ειναι αεριο οσο και να συμπληρωσεις εφοσων εχεις διαρροη θα το χασεις το πολυ σε μια μερα.Το υγρο μολις βρει την ελαχιστη διαρροη λογο διαφορας πιεσης κλειστου κυκλωματος και ατμοσφαιρας φευγει ακομα και απο τον ποιο μικρο πορο που μπορει να υπαρχει στο κυκλωμα(σωληνες στοιχειο ρακορ κτλ).
Εαν εχεις διαρροη η οποια μεταφραζεται σε πτωση αποδοσης της ψυξης δεν διορθωνετε με συμπληρωσει υγρον.
Ο σωστος τεχνικος εαν διαπιστωσει ελειψη υγρον(ψυκτικου υγρου) στο κυκλωμα ψαχνει να βρει την αιτια και οχι την λυση.Εαν δεν βρεθει ο λογος διαρροης στο εγγυουμε οτι θα ξαναπαθεις τα ιδια.
Πας λοιπον σε καποιον μαστορα,δημιουργει κενο στο κυκλωμα με την αντλια κενου και βλεπει εαν κραταει το κενο το κυκλωμα με τα μανομετρα.Εαν υπαρχει εισροη ατμοσφαιρικου αερα και το κενο γινει 0 πιεση (οσο η ατμοσφαιρικη )τοτε απλα εχεις διαρροη.Μια λυση ειναι η χρηση να βαλεις(ο μαστορας δλδ) στο κυκλωμα αζωτο που ειναι αεριο υψηλης πιεσης ετσι ωστε απο κει που υπαρχει διαρροη να ακουγεται χαρακτηριστικο φυσημα και ετσι μπορεις να δεις ποιο ειναι το επιμαχο σημειο (εαν υπαρχει διαρροη παντα.

Εκτος απο διαρροης ομως πολλα παιζονται και με τν κατασταση εσωτερικων και εξωτερικων στοιχειων (κυψελων).Ριξε μια ματια στο φιλτρο καμπινας (αν και δεν νομιζω να εχεις προβλημα απο το φιλτρο) το οποιο βρισκεται κατω απο τον υαλοκαθαριστηρα του συνοδηγου (αφου ανοιξεις το καπω εννοειται) και δες ποση σκονη εχει.Επισης εαν το εξωτερικο στοιχειο εχει τα μαυρα του τα χαλια απο σκονες σωματιδια χανεις σε αποδοση καθως δεν μπορει να αποβαλει την υψηλη θερμοκρασια τον υγρων.Κανε ενα καλο πλυσιμο τον ψυγειων της μηχανης οπου βρισκεται και το εξωτερικο στοιχειο του κλιματιστηκου.Τουλαχιστον αυτα μπορει να τα κανει ο καθενας μας.

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 16:29
από NikosL21
ο ιδιος ο μαστορας μου ειπε οτι το συμπληρωσε και οταν του ειπα τι να κανω εαν δεν εχει τοσο κρυο , μου ειπε να παω να το αδειασει κ να αλλαξει το φιλτρο καμπινας. Αλλα μου ειπε κατι 50-60 ευρω κ του ειπα αλλη μερα.

Το θέμα ειναι να παω στον μαστορα ή στην αντιπροσωπεια ...

Ευχριστώ πολύ και τους δυο :)

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 16:35
από ger_zoym
Πανε αντιπροσωπεια φιλε,αλλα πανε ψιλιασμενος πανω σε αυτα που σε αναφεραμε και εμεις εδω.Ξανα εγραψα το προηγουμενο ποστ μου.ριξτο μια ματια

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:30
από NikosL21
να προσθέσω κάτι , ελπίζω για σενα που ξερεις να βοηθησει παραπανω την κατασταση.

Οταν μου ειπε για να αλλαξω το φιλτρο, του ειπα οτι περισυ οταν καναμε σερβις στα 60000Χλμ , ο ανθρωπος της αντιπροσωπειας ειπε στον πατερα μου(εκεινος το ειχε το αμαξι τοτε) να χρησιμοποιει περισσοτερο το a/c . Απο οτι ειδα στο μπλοκακι με τα σερβις , στις 60.000 κανουν ελεγχο στο φρεο. Δεν καταλαβα εαν κανουν ελεγχο ή αλλαζουν το φιλτρο.
Η απάντηση βέβαια απο τον μάστορα ηταν οτι το φιλτρο πρεπει να το αλλαζεις καθε χρονο.

Ευχαριστώ για τη βοήθεια πάντως. Έφυγα για αντιπροσωπεια. :)

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 20:49
από agiorgitis
Ρε παιδιά το φίλτρο δεν είναι προβλημα, και συμφωνώ με τη σειρά μου με τον ger_zoym.
Αν ήταν πρόβλημα φίλτρου, το κλιματιστικό θα δούλευε τέλεια με ενεργοποιημένη την ανακύκλωση αέρα (που παρακάμπτει τελείως το φίλτρο καμπίνας), ενώ χωρίς την ανακύκλωση αέρα θα δούλευε άθλια.

Εδώ ο φίλος έχει το πρόβλημα οτι το κλιματιστικό δεν βγάζει κρύο αέρα, και όχι οτι δεν βγάζει επαρκή ποσότητα αέρα (π.χ. απο βουλωμένο φίλτρο)...
Δηλαδή για κάποιον λόγο η εβαπορέτα δεν είναι αρκετά κρύα...

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 21:29
από Silver_C2
ger_zoym έγραψε:
Γεια σας.Θα ηθελα και την αποψη αλλων κατοχων citroen σχετικα με το κλιματισμο αυτοκινητου.
Τωρα που ειναι καλοκαιρι αρχισα να χρησιμοποιω παρα πολυ το κλιματιστηκο και ειδα οτι το αμαξη χανει τραγικα πολυ αποδοση (οταν λειτουργη το a/c) παρολο που ειναι το VTS.
Περα απο αυτο ξερει κανεις ποσο παραπανω μπορει να καει (μεση καταναλωσει) οσο ειναι ανοιχτο το a/c?
Eπισης σαν πρωην ψυκτικος ξερω και εκανα servis στα κλιματιστηκα σπιτιου κτλ(σπλιτ,κασετες,ντουλαπες κτλ) αλλα για το αυτοκινητο δεν εχω ιδεα τη παιζει.
Ετσι μου δημιουργουνται πολλες αποριες οπως καθε ποτε γινετε ενα σερβις κλιματιστηκου στο αμαξη,τη περιεχει το σερβις (καθαρισμα κτλ).
Ειχα ρωτησει σε ξεφτερια μαστορες τη κανουν στο σερβις και μου ειπαν αλλαζουνε τα υγρα (φρεον) και αναρωτηθηκα πως ειναι δυνατον να αλλαξεις το ΦΡΕΟΝ εφοσων δεν χρειαζεται να αλλαχτει.(ΤΟ ΦΡΕΟΝ μπορει να εχει και διαρκεια ζωης εως και 20 χρονια).Καποιοι αλλοι μου ειπαν οτι συμπληρωνουνε υγρα στο κλιματιστηκο αλλα και παλι αυτο μου φαινεται λιγο ''παπατζα'' διοτι το λεγομενο υγρο η φρεον στην ατμοσφαιρα ειναι αεριο και κατω απο πιεση ειναι υγρο (οπως το υγραεριο).Ετσι εαν υπαρχει η παραμικρει διαρροη απο τους σωληνες του a/c σε συντομο χρονικο διαστημα το πολυ σε μια μερα εγω βαζω οτι δεν θα εχει μεινη υγρο και αρα υπαρχει προβλημα.Αρα ως προς τη το συμπληρωμα υγρων.
Ετσι αναρωτιεμαι και ρωταω καποιους που μπορει να ξερουν τη πραγματηκα κανουν σε ενα σερβις a/c και επισης στην επισημη αντιπροσωπεια το κανουν και καθε ποτε?
Θα περιμενω απαντησης



φιλε μου να σε ρωτησω μιας και εισαι ψυκτικος πως λεγετε το Σπρει που χρισημοποιουμε για τον καθαρισμο του στοιχειου ( εσωτερικου ) στα αιρκοντισιον του σπιτιου ( αυτο που σκοτωνει τα μικροβια κτλ κτλ ) γιατι εχει φερει ενας φιλαρακος μια φορα και απο τοτε το ψαχνω και δεν ξερω ουτε που θα το βρω ουτε πως το λενε ...... επεισεις ειχαμε ριξει μεσα στο αμαξι με αυτο ειχα αναψει ΦΟΥΛ το αιρκοντισιον ειχαμε βγαλει το φιλτρο καμπινας και ριχναμε εκει ωστε να το ρουφιξει και σιγα σιγα να φτασει και καποιο στο Στοιχειο να καθαρισει Θεωριτικα !!

αν μπορεις στειλε ενα μυνημα που θα βρω το σπρει !!!

επεισεις το φιλτρο καμπινας εχει 10-13 ευρω ενεργου ανθρακα και καλυτερο για τον οργανισμο μας ειναι να το αλλαζουμε καθε καλοκαιρι

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 22:48
από ger_zoym
Κοιτα για το κλιματιστηκο του σπιτιου θα σου προτεινα να πλενεις το εσωτερικο στοιχειο (αφου βγαλεις τα πλαστικα και τα φιλτρα και τα πλενεις και αυτα) με υγρο που θα ειναι για καθαρισμο γενικης χρησεως οπως απορυπαντικα για καθαρισμο σπιτιου.Με ενα ψεκαστηρη ενα πινελο και υγρο κανεις δουλεια.Υπαρχουν υγρα στην αγορα που ειναι για κλιματιστηκα κτλ αλλα προσωπηκα υπηρχαν περιπτωσεις που ελιωναν τα πλαστικα!!!!! η μας εκαιγαν το δερμα επειδη ειναι ολιγον καυστηκα.Το απορυπαντικο γενικης χρησης οπως ολα τα κοινα καθαριζουν μια χαρα χωρις να υπαρξει προβλημα.
Για τα σπρευ που αναφερεις εαν θυμαμε καλα υπαρχουν και σε αξεσουαρ αυτοκινητων που ψεκαζεις τους αεραγωγους.Αυτο το σπρευ δεν κανει δουλεια στα οικιακα κλιματιστηκα .Και στο αμαξη παλι δεν κανει χρηση διοτι οσο και να ψεκασεις τους αεραγωγους δεν νομιζω ποτε να φτασει μεχρι το εσωτερικο στοιχειο.Οσο κρατας το φιλτρο καθαρο,δεν καπνιζεις μεσα στο αμαξη με ανοιχτο κλιματισμο και δεν φερνεις αερα απο εξω αλλα κανεις ανακυκλωση τον ηδη υπαρχον της καμπινας μειωνης κατα πολυ πιθανοτητα να λερωσεις το εσωτερικο στοιχειο που σου δινει την ψυξη.

Υ.Γ. Μαλλον αναφερεις το σπρευ που το αφηνεις να αδειαση ολο μεσα στο αμαξη με ανοιχτο κλιματισμο στο φουλ.Το ειχα δοκιμασει παλιοτερα.Το ειχα παρει απο practiker εαν θυμαμε καλα.Νομιζω οτι αυτο το σπρευ κανει δουλεια.μαρκα κτλ ουτε καν θυμαμε τη ηταν.

Re: ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ C2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιούλ 2010, 22:56
από ger_zoym
NikosL21 έγραψε:
να προσθέσω κάτι , ελπίζω για σενα που ξερεις να βοηθησει παραπανω την κατασταση.

Οταν μου ειπε για να αλλαξω το φιλτρο, του ειπα οτι περισυ οταν καναμε σερβις στα 60000Χλμ , ο ανθρωπος της αντιπροσωπειας ειπε στον πατερα μου(εκεινος το ειχε το αμαξι τοτε) να χρησιμοποιει περισσοτερο το a/c . Απο οτι ειδα στο μπλοκακι με τα σερβις , στις 60.000 κανουν ελεγχο στο φρεο. Δεν καταλαβα εαν κανουν ελεγχο ή αλλαζουν το φιλτρο.
Η απάντηση βέβαια απο τον μάστορα ηταν οτι το φιλτρο πρεπει να το αλλαζεις καθε χρονο.

Ευχαριστώ για τη βοήθεια πάντως. Έφυγα για αντιπροσωπεια. :)


Φιλτρο καμπινας σου αλλαζουν οπως και να εχει.Μηπως μπερδεψαν την εννοια του φιλτρου καμπινας με το φιλτρο του κυκλωματος ψυξης?