Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 13:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Δεκ 2009, 23:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
Ρε παιδια μια απορια εχω..... δοχειο λαδιου Υγρων τιμονιου Εχει το C2 ???

αν ναι που το εχει ??????

αν οχι γιατι ??? δεν χρειαζετε να συμπλιροσουμε λαδι ???


ευχαριστω.

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 08:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Μαρ 2008, 03:42
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: ΚΟΖΑΝΗ
Όχι δεν έχει γιατί το τιμόνι του είναι ηλεκτρικό και όχι υδραυλικό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 09:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
εχει μοτερ κατο απο την κολονα του τημονιου εινε σαν το μοτερ των καθαρηστηρων!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 10:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
ηλεκτρο-υρδαυλικο δεν εχει το c2 ?????σιγουρα δεν εχει καπου Υγρα ????

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 11:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ηλεκτρικο εινε καθαρα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 15:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
Eιχα φαει και γω σκαλωμα και εψαχνα στο βιβλιο του αμαξιου να δω εαν υπαρχει αλλα τσαμπα εψαχνα.

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 15:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ηλεκτρικό εντελώς είναι όπως στα περισσότερα μικρά. Είναι απλούστερο και φτηνότερο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 16:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Δεκ 2009, 17:11
Δημοσιεύσεις: 131
Μάλιστα!
:read Ομολογώ δεν το ήξερα και θα έτρωγα κι εγώ κόλλημα με τη σειρά μου όταν θα άνοιγα καπό!
Ποιά άλλα μικρά έχουν καθαρά ηλεκτρικό, εγώ είναι το μοναδικό που ακούω από μερικά μικρά μοντέλα που έχουν δει με τα μάτια μου (όχι γαλλικά όμως).

*Σε περίπτωση βλάβης (έξω από δω), κινείται το τιμόνι?Εννοώ απλά πάυει να είναι ηλεκτρικό? :sad


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 18:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ηλεκτρικα ειναι ολα τα συγχρονα τιμονια. και το C5 ηλεκτρικο εχει. και τα Fiat-Αlfa Romeo-Lancia και VAG Group απ'οτι ξερω..

ειναι:
1) πιο φθηνες κατασκευες
2) πιο απλες
3) πιο ελαφριες
4) απολυτως παραμετροποιησιμο
5) πιο αμεσο και με καλυτερη αισθηση απο το υδραυλικο
6) μπορει στις μεγαλες ταχυτητες να αφαιρει οση υποβοηθηση χρειαζεται ωστε να εχεις την καλυτερη δυνατη πληροφοριση
7) λιγοτερο ενεργοβορο. καταναλωνει ενεργεια μονο οταν χρειαζεται και οχι μονιμα οπως τα υδραυλικα
8) αν χαλασει απλα εχεις μηχανικη υποβοηθηση οπως ειχαν τα αυτοκινητα χωρις υδραβλικο τιμονι. κανενας κινδυνος εν ολιγης.
9) δε χρειαζεται καμια συντηρηση.


Τελευταία επεξεργασία από VeRDe και Τρί 22 Δεκ 2009, 18:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
Ηλεκτρική υποβοήθηση

Σίγουρα θα καταλάβατε ότι η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στα υδραυλικά συστήματα εντοπίζεται στο… μέσο υποβοήθησης καθώς η αντλία αντικαθίσταται από έναν μικρό σε μέγεθος ηλεκτροκινητήρα. Με ηλεκτρική υποβοήθηση εξοπλίζονται -πρωτεργάτες στο είδος- μοντέλα όπως τα Fiat Punto και Renault Megane ενώ η συνεχής υιοθέτηση τους από τους κατασκευαστές αναμένεται στο μέλλον να εκτοπίσουν τα υδραυλικά συστήματα.

Τα συστήματα EPS (Electrically Power Steering) δομούνται από έναν ηλεκτρο- κινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με ένα μικροσκοπικό μειωτήρα. Η συνολική διάταξη συνήθως βρίσκεται τοποθετημένη στην κολόνα του τιμονιού αν και είθισται πλέον η παράλληλη με την κρεμαγιέρα τοποθέτηση της λόγω της καλύτερης αμεσότητας. Πριν από τον ηλεκτροκινητήρα όμως έχει τοποθετηθεί ένας αισθητήρας ροπής ο οποίος επικοινωνεί συνεχώς με την ηλεκτρονική μονάδα του EPS προκειμένου να την τροφοδοτήσει με πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος της ροπής που υφίσταται η κολόνα. Ο συγκεκριμένος σένσορας σε συνδυασμό με αυτόν που «διαβάζει» την περιστροφή του τιμονιού μεταβιβάζει την ροπή που ασκεί ο οδηγός προς τον επεξεργαστή της μονάδας ο οποίος συνήθως «τρέχει» στα 16-bit με μνήμη 64Kb. Βάση του αλγοριθμικού προγράμματος της τελευταίας συνυπολογίζεται και η ταχύτητα με την οποία κινείται το αυτοκίνητο. Με αυτό τον τρόπο η λειτουργία του ηλεκτρικού μοτέρ διαχειρίζεται ανάλογα μεταβάλλοντας παράλληλα το μέγεθος της υποβοήθησης.

Για ποιο λόγο όμως έχει επικρατήσει η ηλεκτρική υποβοήθηση; Αφενός για την απλούστερη και κατά συνέπεια φτηνότερη κατασκευή του συστήματος, το μειωμένο βάρος ενώ η απουσία υδραυλικών υγρών δεν επιβαρύνει το περιβάλλον. Αφετέρου, τα παρελκυόμενα του συστήματος καταλαμβάνουν 20-30% λιγότερο χώρο ενώ η κατανάλωση μειώνεται έως και μισό λίτρο ανά 100 χλμ., περισσότερο από 4% σε σχέση με ένα μοντέλο που διαθέτει υδραυλική υποβοήθηση. Το τελευταίο πλεονέκτημα των EPS δικαιολογείται άμεσα αν αναλογισθεί κανείς ότι στα υδραυλικά συστήματα η αντλία είναι μόνιμα συνδεδεμένη με τον κινητήρα απορροφώντας έως και 12 φορές περισσότερο έργο. Ο ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες.

Caroto.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
VeRDe έγραψε:
5) με καλυτερη αισθηση απο το υδραυλικο

Συμφωνουμε σε ολα αλλα εδω για μενα εισαι ακυρος! Ισα ισα που αυτο ειναι το μοναδικο μειον τους! Η ψευτικη και τεχνητη αισθηση!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 18:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ειναι θεμα ρυθμισματος. επειδη εχω Grande Punto με διαφορετικες ρυθμισεις το ιδιο αυτοκινητο (Abarth) εχει 10 φορες καλυτερη αισθηση. απλα με αυξημενη υποβοηθηση εχεις μειωμενη αισθηση. λογικο ειναι.

τα Golf πχ γιατι λενε ολοι τα καλυτερα λογια για το τιμονι του? η για το Fiesta? ηλεκτρικα ειναι κ αυτα.. ειναι απλα σωστα ρυθμισμενα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Αυτοι που το λενε ειναι δημοσιογραφοι...Σιγα το τιμονι που εχει το Golf! Το καλυτερο ηλεκτρικο τιμονι τελειωνει εκει που αρχιζει η αισθηση του χειροτερου υδραυλικου για μενα...Το C4 παντως εχει πολυ καλυτερη αισθηση τιμονιου απο το C2, ενω το C2 απο την αλλη ειναι πιο σβελτο.

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 19:03 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
zx lover έγραψε:
Αυτοι που το λενε ειναι δημοσιογραφοι...Σιγα το τιμονι που εχει το Golf! Το καλυτερο ηλεκτρικο τιμονι τελειωνει εκει που αρχιζει η αισθηση του χειροτερου υδραυλικου για μενα...Το C4 παντως εχει πολυ καλυτερη αισθηση τιμονιου απο το C2, ενω το C2 απο την αλλη ειναι πιο σβελτο.


:agree Θα συμφωνησω απολυτα!!!!!!! Καλυτερο τιμονι σε πληροφορηση απο το μηχανικο (οχι φυσικα ατερμονες ετσι.....;....) δεν υπαρχει. Ακομα και το ΒΧ μου, που εχει μηχανικη κρεμαγιερα, εχει απιστευτη πληροφορηση απο τον δρομο και την κατασταση προσγυσης και ασφαλτου. Οταν οδηγω του πατερα μου το megane, μου ξενιζει γιατι το υδραυλικο τιμονι του δεν εχει καθολου αισθηση....... Αντιθετα στην Xantia, επειδη το τιμονι της ειναι ουσιαστικα η ιδια μηχανικη κρεμαγιερα σαν του ΒΧ, και απλα της εχουν προσθεσει ενα υδραυλικο πιστονι, εχει μεν πολυ καλη υποβοηθηση, αλλα και αισθηση και πληροφορηση σαν μηχανικη κρεμαγιερα. :thumb

Και ναι, το C2 εχει ηλεκτρικη υποβοηθηση, το saxo-106 ειχαν ηλεκτρουδραυλικη κρεμαγιερα......

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ????
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
το Fiesta εχει ΤΟ τιμονι ομως.... και ειναι ηλεκτρικο. πολυ καλυτερο απο το C4 και καθε υδραυλικο! οποτε τιποτα δεν ειναι απολυτο..


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Απωλεια υποβοηθησης υδραυλικου τιμονιου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 27
Σβησιμο Υδραυλικου Τιμονιου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Silver_C2
Απαντήσεις: 40
Αντλια τιμονιου σε c4
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: giorgio71
Απαντήσεις: 6
χειριστηρια τιμονιου
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: x35
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ