tigreos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ???? Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 08:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Μαρ 2008, 03:42 Δημοσιεύσεις: 112 Τοποθεσία: ΚΟΖΑΝΗ
|
Όχι δεν έχει γιατί το τιμόνι του είναι ηλεκτρικό και όχι υδραυλικό.
|
|
|
|
|
ger_zoym
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ???? Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 15:02 |
|
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47 Δημοσιεύσεις: 469 Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
|
Eιχα φαει και γω σκαλωμα και εψαχνα στο βιβλιο του αμαξιου να δω εαν υπαρχει αλλα τσαμπα εψαχνα.
_________________ KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ???? Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 15:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Ηλεκτρικό εντελώς είναι όπως στα περισσότερα μικρά. Είναι απλούστερο και φτηνότερο.
|
|
|
|
|
AOYE
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ???? Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 16:36 |
|
Εγγραφή: Τετ 09 Δεκ 2009, 17:11 Δημοσιεύσεις: 131
|
Μάλιστα! Ομολογώ δεν το ήξερα και θα έτρωγα κι εγώ κόλλημα με τη σειρά μου όταν θα άνοιγα καπό! Ποιά άλλα μικρά έχουν καθαρά ηλεκτρικό, εγώ είναι το μοναδικό που ακούω από μερικά μικρά μοντέλα που έχουν δει με τα μάτια μου (όχι γαλλικά όμως). *Σε περίπτωση βλάβης (έξω από δω), κινείται το τιμόνι?Εννοώ απλά πάυει να είναι ηλεκτρικό?
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ???? Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 18:02 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
ηλεκτρικα ειναι ολα τα συγχρονα τιμονια. και το C5 ηλεκτρικο εχει. και τα Fiat-Αlfa Romeo-Lancia και VAG Group απ'οτι ξερω..
ειναι: 1) πιο φθηνες κατασκευες 2) πιο απλες 3) πιο ελαφριες 4) απολυτως παραμετροποιησιμο 5) πιο αμεσο και με καλυτερη αισθηση απο το υδραυλικο 6) μπορει στις μεγαλες ταχυτητες να αφαιρει οση υποβοηθηση χρειαζεται ωστε να εχεις την καλυτερη δυνατη πληροφοριση 7) λιγοτερο ενεργοβορο. καταναλωνει ενεργεια μονο οταν χρειαζεται και οχι μονιμα οπως τα υδραυλικα 8) αν χαλασει απλα εχεις μηχανικη υποβοηθηση οπως ειχαν τα αυτοκινητα χωρις υδραβλικο τιμονι. κανενας κινδυνος εν ολιγης. 9) δε χρειαζεται καμια συντηρηση.
Τελευταία επεξεργασία από VeRDe και Τρί 22 Δεκ 2009, 18:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ???? Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 18:07 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
Ηλεκτρική υποβοήθηση
Σίγουρα θα καταλάβατε ότι η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στα υδραυλικά συστήματα εντοπίζεται στο… μέσο υποβοήθησης καθώς η αντλία αντικαθίσταται από έναν μικρό σε μέγεθος ηλεκτροκινητήρα. Με ηλεκτρική υποβοήθηση εξοπλίζονται -πρωτεργάτες στο είδος- μοντέλα όπως τα Fiat Punto και Renault Megane ενώ η συνεχής υιοθέτηση τους από τους κατασκευαστές αναμένεται στο μέλλον να εκτοπίσουν τα υδραυλικά συστήματα.
Τα συστήματα EPS (Electrically Power Steering) δομούνται από έναν ηλεκτρο- κινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με ένα μικροσκοπικό μειωτήρα. Η συνολική διάταξη συνήθως βρίσκεται τοποθετημένη στην κολόνα του τιμονιού αν και είθισται πλέον η παράλληλη με την κρεμαγιέρα τοποθέτηση της λόγω της καλύτερης αμεσότητας. Πριν από τον ηλεκτροκινητήρα όμως έχει τοποθετηθεί ένας αισθητήρας ροπής ο οποίος επικοινωνεί συνεχώς με την ηλεκτρονική μονάδα του EPS προκειμένου να την τροφοδοτήσει με πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος της ροπής που υφίσταται η κολόνα. Ο συγκεκριμένος σένσορας σε συνδυασμό με αυτόν που «διαβάζει» την περιστροφή του τιμονιού μεταβιβάζει την ροπή που ασκεί ο οδηγός προς τον επεξεργαστή της μονάδας ο οποίος συνήθως «τρέχει» στα 16-bit με μνήμη 64Kb. Βάση του αλγοριθμικού προγράμματος της τελευταίας συνυπολογίζεται και η ταχύτητα με την οποία κινείται το αυτοκίνητο. Με αυτό τον τρόπο η λειτουργία του ηλεκτρικού μοτέρ διαχειρίζεται ανάλογα μεταβάλλοντας παράλληλα το μέγεθος της υποβοήθησης.
Για ποιο λόγο όμως έχει επικρατήσει η ηλεκτρική υποβοήθηση; Αφενός για την απλούστερη και κατά συνέπεια φτηνότερη κατασκευή του συστήματος, το μειωμένο βάρος ενώ η απουσία υδραυλικών υγρών δεν επιβαρύνει το περιβάλλον. Αφετέρου, τα παρελκυόμενα του συστήματος καταλαμβάνουν 20-30% λιγότερο χώρο ενώ η κατανάλωση μειώνεται έως και μισό λίτρο ανά 100 χλμ., περισσότερο από 4% σε σχέση με ένα μοντέλο που διαθέτει υδραυλική υποβοήθηση. Το τελευταίο πλεονέκτημα των EPS δικαιολογείται άμεσα αν αναλογισθεί κανείς ότι στα υδραυλικά συστήματα η αντλία είναι μόνιμα συνδεδεμένη με τον κινητήρα απορροφώντας έως και 12 φορές περισσότερο έργο. Ο ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες.
Caroto.gr
|
|
|
|
|
zx lover
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ???? Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 18:18 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20 Δημοσιεύσεις: 6098 Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
|
VeRDe έγραψε: 5) με καλυτερη αισθηση απο το υδραυλικο
Συμφωνουμε σε ολα αλλα εδω για μενα εισαι ακυρος! Ισα ισα που αυτο ειναι το μοναδικο μειον τους! Η ψευτικη και τεχνητη αισθηση!
_________________ ex GS 1220 club ex ZX 1.4 Avantage ex ΖΧ 2.0 16v ex Xsara VTS 1.6 16v
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ???? Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 18:30 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
ειναι θεμα ρυθμισματος. επειδη εχω Grande Punto με διαφορετικες ρυθμισεις το ιδιο αυτοκινητο (Abarth) εχει 10 φορες καλυτερη αισθηση. απλα με αυξημενη υποβοηθηση εχεις μειωμενη αισθηση. λογικο ειναι.
τα Golf πχ γιατι λενε ολοι τα καλυτερα λογια για το τιμονι του? η για το Fiesta? ηλεκτρικα ειναι κ αυτα.. ειναι απλα σωστα ρυθμισμενα...
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ???? Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 19:03 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
zx lover έγραψε: Αυτοι που το λενε ειναι δημοσιογραφοι...Σιγα το τιμονι που εχει το Golf! Το καλυτερο ηλεκτρικο τιμονι τελειωνει εκει που αρχιζει η αισθηση του χειροτερου υδραυλικου για μενα...Το C4 παντως εχει πολυ καλυτερη αισθηση τιμονιου απο το C2, ενω το C2 απο την αλλη ειναι πιο σβελτο. Θα συμφωνησω απολυτα!!!!!!! Καλυτερο τιμονι σε πληροφορηση απο το μηχανικο (οχι φυσικα ατερμονες ετσι.....;....) δεν υπαρχει. Ακομα και το ΒΧ μου, που εχει μηχανικη κρεμαγιερα, εχει απιστευτη πληροφορηση απο τον δρομο και την κατασταση προσγυσης και ασφαλτου. Οταν οδηγω του πατερα μου το megane, μου ξενιζει γιατι το υδραυλικο τιμονι του δεν εχει καθολου αισθηση....... Αντιθετα στην Xantia, επειδη το τιμονι της ειναι ουσιαστικα η ιδια μηχανικη κρεμαγιερα σαν του ΒΧ, και απλα της εχουν προσθεσει ενα υδραυλικο πιστονι, εχει μεν πολυ καλη υποβοηθηση, αλλα και αισθηση και πληροφορηση σαν μηχανικη κρεμαγιερα. Και ναι, το C2 εχει ηλεκτρικη υποβοηθηση, το saxo-106 ειχαν ηλεκτρουδραυλικη κρεμαγιερα......
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαδι υδραυλικου Τιμονιου ???? Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Δεκ 2009, 19:05 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
το Fiesta εχει ΤΟ τιμονι ομως.... και ειναι ηλεκτρικο. πολυ καλυτερο απο το C4 και καθε υδραυλικο! οποτε τιποτα δεν ειναι απολυτο..
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|