Σελίδα 1 από 3

engine man system

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Δεκ 2006, 20:19
από giannisC2vts
παω να κανω ενα φιλικο πατημα κ με το που παω να βαλω 2ερα με βγαζει αυτο το engine man system κ το αμαξι δν ανεβαζει στροφες τωρα εβγαλα τον πολο αλλα μια απο τα ιδια...ξερετε τπτ απο αυτο???? θα το καψω το ριμαδι χρονιαρες μερες γαμωτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Δεκ 2006, 21:44
από AleZ750
Περίμενε να περάσει ο χρόνος για να δούμε και κανένα πυροτέχνημα καλό :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Δεκ 2006, 23:25
από `GiAnNiS`
:shock: Με τον πόλο δεν κάνεις τίποτα.Άστο όπως είναι...Άρε Γιάννη τι να το κάψεις?Τώρα θα το κάψεις?Πριν τι έκανες :tong: :bambam Σε σκισω :s

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιαν 2007, 07:11
από souledge
Μια βόλτα απο citroen θα σου λύσει κάθε απορία! ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιαν 2007, 13:08
από smpokos
μηπως σου βγαζει: engine managment system failure ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιαν 2007, 13:16
από `GiAnNiS`
Λογικό μου ακούγεται αυτό Γιώργο..Γιατί σκέτο man δύσκολο να υπάρχει hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιαν 2007, 14:08
από V_T_S
σου βγάζει μόνο στην οθόνη engine managment system failure ή σου βγάζει και το λαμπάκι check engine;παίρνει μπρός τώρα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιαν 2007, 14:59
από smpokos
το check μου αναβει οταν το δινω και δεν εχω καλη βενζινη και κανει και διακοπες επιπλεον μηπως σου συνεβει κατι παρομοιο γιαννη?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Ιαν 2007, 18:30
από giannisC2vts
παιδια το προβλημα λυθηκε απο βενζινες ηταν τελικα ολα ενταξει...ειχα βαλει 100 κ το εκανε αυτο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Ιαν 2007, 18:34
από smpokos
προφανως δεν ηταν κατοσταρα η βενζινη που εβαλες!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Ιαν 2007, 18:37
από giannisC2vts
ο εγκεφαλος μπερδεψε τα δεδομενα κατι τετοιο τωρα ολα οκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιαν 2007, 02:48
από souledge
smpokos έγραψε:
προφανως δεν ηταν κατοσταρα η βενζινη που εβαλες!


κι όμως παίζει πολύ σοβαρά ... αν ανοίξεις το manual θα δεις οτι ο κινητήρας είναι φτιαγμένος για 95-98 οκτάνια... Λογικό να φάει φρίκη με την 100αρα...οχι οτι είναι κανόνας...αλλα οχι και οτι είναι απίθανο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιαν 2007, 13:33
από smpokos
souledge έγραψε:
smpokos έγραψε:
προφανως δεν ηταν κατοσταρα η βενζινη που εβαλες!


κι όμως παίζει πολύ σοβαρά ... αν ανοίξεις το manual θα δεις οτι ο κινητήρας είναι φτιαγμένος για 95-98 οκτάνια... Λογικό να φάει φρίκη με την 100αρα...οχι οτι είναι κανόνας...αλλα οχι και οτι είναι απίθανο.



τα φυλαδια που εχεις ειναι και για το vts? η μονο για το 1400 και το 1600 τα απλα? γιατι πριν κοιτουσα το μανουαλ και δεν ελεγε κατι τετοιο ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιαν 2007, 13:49
από KarlBarks
μπα υπερβολή μου ακούγεται αυτό .


και ιδίως με τον τρόπο που το οδηγάει ο Γιαννάκης .

εξαλου το μοτερ με τα 125 λογικα δουλευει σε μεγαλη συμπιεση οποτε η 100αρα ειναι ιδανικη .


α η 98 με την εκατοσταρα δεν εχει διαφορα ειναι εμπορικα τρικ οι ονομασιες τους.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιαν 2007, 19:08
από souledge
Και όμως έχει Σπύρο... οση διαφορά έχει η 96αρα απο την 98αρα ...αλλη τόση έχει η 100αρα με την 98αρα... Εγω που έχω λίγα άλογα... το καταλαβαίνω με την μια.

Όσο για την συμπίεση ... κανένας απο μας δεν ξέρει αν η διαφορά του 1.4 με του 1.6 είναι ικανή να αξιοποιήσει πλήρως βενζίνη 100 οκτανίων.