Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 19:33 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Καταργηση ABS ESP σε C2 VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2007, 18:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Νοέμ 2006, 21:01
Δημοσιεύσεις: 195
Τοποθεσία: Alimos
Ειχαι παει μεγαρα στην πιστα και ειχα βαλει 14αρες απο ραλι με ημισλικ
επειδη ομωσ σηκωνε συνεχεια τροχο εμπαινε το ABS και δεν ειχα πεταλι και ουτε μπορουσα να το κοντρολαρω οπωσ θα ηθελα...
Ετσι σκεφτικα να καταργησω το ABS βρηκα την ασφαλεια που ειναι για Abs kai Esp την εβγαλα ..... πραγματι δεν ειχε ABS αναβε το λαμπακι του ESP και το λαμπακι του χειροφρενου εμενε συνεχεια αναμενο. Καλα ως εδω αλλα το περιεργο ειναι οτι βαρυνε υπερβοικα και το τιμονι , εγινε πιο βαρυ και απο Ralye 1300 με ημισλικ σε 15αρες. που να ωφειεται αυτο??

Thanks , Χριστοφορος!!

_________________
VTs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2007, 18:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μήπως με την ίδια ασφάλεια δουλεύει και η αντλία του τιμονιού?

Άλλο λόγο δε μπορώ να σκεφτώ..... hmmm

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2007, 19:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Νοέμ 2006, 21:01
Δημοσιεύσεις: 195
Τοποθεσία: Alimos
μπα διαβασα το βιβλιο

_________________
VTs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2007, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
κάτι τέτοιο αλλά


άμα είναι δεν είναι πιθανό να έκανε ζημιά στην αντλία ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2007, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Νοέμ 2006, 21:01
Δημοσιεύσεις: 195
Τοποθεσία: Alimos
τωρα δουλευει σωστα παντως

_________________
VTs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2007, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
εγώ πάντως θα έλεγα να μην παίζεις με αυτά τα 2(ABS-ESP).εξάλλου το esp έχει και κουμπί να το απενεργοποιήσεις.
κάτι άσχετο......στην υπογραφή σου βλέπω τί φοράει το c2 σου.Η ιπποδύναμη που γράφεις και η ροπή είναι πραγματική;δηλαδή μετρημένη σε δυναμόμετρο;

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2007, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
V_T_S έγραψε:
εγώ πάντως θα έλεγα να μην παίζεις με αυτά τα 2(ABS-ESP).εξάλλου το esp έχει και κουμπί να το απενεργοποιήσεις.


+1000
Μην παίζετε με τέτοια... :spank:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Νοέμ 2006, 21:01
Δημοσιεύσεις: 195
Τοποθεσία: Alimos
Στο ΤΑΤ το μετρησα στον Νεο Κοσμο

_________________
VTs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 17:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
χερμπυ κανε καλυτερα μια ερωτηση στην σιτροεν. το συστημα φρενων συνδεεται με το υδραυλικο του τιμονιου?

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 18:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
Herby έγραψε:
Στο ΤΑΤ το μετρησα στον Νεο Κοσμο


Το ΤΑΤ είναι αξιόπιστο δυναμόμετρο όμως αλήθεια με αυτά που φοράς έχεις φτάσει ιπποδύναμη 140 άλογα;;;πολύ αισιόδοξο μου ακούγεται! hmmm

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιαν 2007, 03:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αν είναι ψαγμένο το πρόγραμμα είναι απολύτως φυσιολογικό το νούμερο.

Καλό θα ήταν όμως, φίλε Χέρμπυ, να μην παίζεις με τις ασφάλειες και γανικά με τα ηλεκτρονικά των σιτροέν γιατί ποτέ δεν ξέρεις πόσο πεομάλαξε ο κάθε τολουέζος που έφτιαξε το αμάξι σου... hmmm :-?

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιαν 2007, 17:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
με α'στάδιο +15 άλογα δυναμομετρημένα; hmmm Το έχεις δοκιμάσει με άλλα α'σταδίου το αμάξι σου Herby;

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιαν 2007, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Νοέμ 2006, 21:01
Δημοσιεύσεις: 195
Τοποθεσία: Alimos
κοιτα με ραλακια πρωτο σταδιο τους φευγω μισο καπο στην εκινιση διατηριται η διαφορα αυτη και στην 4η φευγω λιγο ακομα.

_________________
VTs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιαν 2007, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
μπράβο!με ράλο 1.6 16V;;;16άρες φοράς;
άμα θές να δείς διαφορές με άλλο c2 α'σταδίου υπάρχει ένα καλό στο κλάμπ που τον ξέρω ;)

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιαν 2007, 03:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Νοέμ 2006, 21:01
Δημοσιεύσεις: 195
Τοποθεσία: Alimos
κοιτα δεν ειμαι κοντρακιας μου αρεσει πολυ η πιστα εχω και καρτ και προτιμω την πιστα αλλα ναι θα ηθελα να το δοκιμασω με ενα C2 γιατι σαξοραλα ειναι δυσκολο να βρω στα ΄΄κυβικα μου'' και κανεις δεν λεει αληθεια, ολοι λενε πολυ λιγοτερα αλογα απο οτι ειναι, λενε δεν φοραω εκεντροφορους και εχει κατι τρελες αρυθμιες τι να πω. Δεν εχω προβλημα να δω το κανει με ενα ιδιο δεν βρικω κανενα C2 στην Βουτα να το δοκιμασω παω σχεδον καθε μερα μετα τις 1 το βραδυ... αλλα δεν ειμαι κολλημενος δεν θα με πειραξει ουτε προκειται να τσακοθω με καποιον αν θα χασω οπως γινεται πολυ συχνα στην βουτα.
οποτε θελετε μπορειτε να ερθετε να τα πουμε η να πιουμε κανενα καφε στην καντινα να κανονισουμε καμια φορα γιατι ειμαι μελος στο club εδω και κανενα εξαμηνο αλλα δεν εχω καταφερει να ερθω σε καμια συναντηση γιατι δουλευω με βαρδιες και δεν εχω γνωρισει κανεναν απο το club που ειναι πολυ ωραιο και εψαχνα πολυ καιρο για ενα c2 club οπως της Αγγλιας ... Σας κουρασα ε? αντε περιμενω να τα πουμε.......

_________________
VTs


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ;
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Απαντήσεις: 10
Καταργηση του -50% για πληρωμες παραβασεων εντος 10ημερου.
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 22
Φόρος Πολυτελείας: Προς κατάργηση
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 32
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 50
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ