Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 23:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Και γιατί δεν δοκιμάζεις άλλες μάρκες λαδιού, και ταυτόχρονα άλλο ιξώδες (π.χ. 5/30 ή 5/40) ωστε να δείς αν το πρόβλημα οφείλεται στα λάδια ή όχι...

Aν έχεις όρεξη, ξεκίνα να διαβάζεις εδώ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.ph ... b221a2db52 δίνονται δεκάδες μαρκες και πολλά διαφορετικά ιξώδη, μαζί με εμπειρίες χρηστών. Πάντως στο παραπάνω θέμα τα 300V έχουν φορεθεί απο αρκετούς...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:46 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Αν και ασχετο αυτο που θα γραψω ειναι και καπως σχετικο,...το ιδιο ακριβως θορυβο απο τα ωστηρια οταν ο κινητηρας ητανε κρυος και ιδιως πολλες ωρες να λειτουργησει εκανε το μοτερ του προηγουμενου αυτοκινητου μου ενος hyundai elantra 1.6 116ps λοιπον αυτο το μοτερακι σε οποιο μοντελο και να ειχε μπει π.χ. coupe & matrix εκανε τον ιδιο ηχο,ολοι οι μηχανικοι της hyundai μου λεγανε πως ετσι ειναι κατασκευασμενο αυτο το μοτερ και κανει ετσι μεχρι να λιπανθουνε τα ωστηρια!!!το αυτοκινητο το εδωσα με 185000km και απο 0 km εκανε ετσι,ομως και ουδεποτε χρειαστηκε συμπληρωμα με λαδι!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Παιδια εννοείται αυτο...μαλιστα εχω φιλο με vts που το κανε απο τα 0 χλμ και τωρα εχει 170000χλμ..τι να λεμε τωρα...οπως ειπα και πριν το θεμα ειναι οτι γιατι το κανει αυτο σε ενα μεγαλο ποσοστο των c2 ..αλλα Οχι σε ΟΛΑ!...δεν νομιζω να διορθωθει αυτο το θεμα με αλλαγη ιξωδους παντως....(λόγω του οτι το χουνε δοκιμασει 2 απο τα παιδια που ρωτησα και μου ειπανε οτι δεν αλλαξε απολυτως τιποτα)

Αλλα παιδια αυτο που θελα να πω και ρωτησω ασχετο απο αυτο που συζηταμε τοση ωρα ηθελα πληροφοριες για το 300v..γιατι καποιοι λενε οτι κανει μονο για αγωνιστικα απο την αλλη λεει οτι ειναι ιδανικα για σπορ οδηγηση και στροφαρισμα..επεισης καπου ακουσα οτι δεν εχει καποιες προδιαγραφες και προσθετα για να μπει στο μοτερ μας και οτι τα καταστρεφει..(οπως ειπε και ο Πανος στην προηγουμενη σελιδα)....και υπαρχει φυσικα και η αλλη αποψη η οποια λεει οτι ειναι ΤΟ λιπαντικο κτλπ κτλπ..και οτι αυα τα προσθετα που δεν εχει ειναι μονο και μονο για να περναει σε ρυπους κτλπ κτλπ...επισης πες οτι κανει για το μοτερ μας..καθε ποτε αλλαγη ομως??Γιατι σε ψαξιμο που εκανα βρεθηκε ενας τυπος και ελεγε οτι το λαδι αυτο στα 5000χλμ πολης το μετρησανε και βρεθηκε ακαταλληλο!!Καταλαβαινετε οτι εχω φοβηθει-μπερδευτει γιατι το χω χρησιμοποιησει ηδη 6000χλμ και ηδη πειρα αλλα 2 διλιτρα για να κανω αλλαγη οπωσδηποτε μεσα σαυτη την βδομαδα και δεν ξερω τι να κανω-βαλω!...Να πω πως εστειλα μυνημα στη μοτυλ ..με ολα αυτα που ρωταω και εδω -οποτε θα ενημερωσω για την απαντηση τους.

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 23:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ε βάλε άλλα λάδια. Γιατί θέλεις να βάλεις τα ίδια και να έχεις πάλι αμφιβολίες;

Διάλεξε μια άλλη μάρκα απο το site που σου έδωσα (αναφέρονται πάρα πολλές) και βάλε κατά τη γνώμη μου 5/40. Ή πιάσε διάβασε το παρόν θέμα απο την αρχή. Αναφέρονται κι εδώ μερικες μάρκες...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 08:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
E τοτε στις πρωτες απαντησεις μου Γραψε ΑΚΥΡΟ σε αυτα που εγραψα.Διοτι ενα τσικι τσικι (οπως το λετε) η αλλιως σαν να ακους τις βαλβιδες απο τετραχρονο παπακι το ακουω και εγω στο πρωτο ξεκινημα,αλλα ποτε δεν ειχα φανταστει οτι προερχετε απο τον κινητηρα.Και αυτο διοτι μετα δεν ακουγα τπτ απο θορυβο.
Μαλιστα λόιπον.Τη μαθαινει κανεις τελικα.

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 19:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
ger_zoym έγραψε:
E τοτε στις πρωτες απαντησεις μου Γραψε ΑΚΥΡΟ σε αυτα που εγραψα.Διοτι ενα τσικι τσικι (οπως το λετε) η αλλιως σαν να ακους τις βαλβιδες απο τετραχρονο παπακι το ακουω και εγω στο πρωτο ξεκινημα,αλλα ποτε δεν ειχα φανταστει οτι προερχετε απο τον κινητηρα.Και αυτο διοτι μετα δεν ακουγα τπτ απο θορυβο.
Μαλιστα λόιπον.Τη μαθαινει κανεις τελικα.



ναι αλλα μην ξεχνας εσυ αυτο το Τσικι τσικι που ακους το ακους για απειροελαχιστα δευτερολεπτα οπως ειναι λογικοτατο μεχρι να λιπανθουνε τα ωστηρια !!!! Σκορερ μην ρωτησεις ποση ωρα κανουνε να λυπανθουνε.......... ισως 1 με 2 δευτερολεπτα !!!! αν εχεις δει με τι πιεση δουλευει η τρομπα λαδιου θα καταλαβεις......

που λες εσυ το ακους ελαχιστα εδω ο σκορερ λεει για 2 παυλες ενα τεταρτο ο αλλος λεει Ντρεπετε χαχαχαχαχαχαχα τι μ.....κιες θα ακουσω........αντε βρες τωρα ποιος εχει το Προβλημα το αμαξι ???? ή ο ιδιοκτητης ???? ελα μου ντε.......

σκορερ την προιγουμενη βδομαδα σου εκανε κοψιματα κομπιασματα..... αυτην την βδομαδα λες για τον Θορυβο απο το μοτερ....... πριν ενα μηνα ελεγες οτι κοπαναει ολο το αμαξι..... πριν δυο μηνες ελεγεσ οτι κοπαναει το πορτμπαγκαζ........ και παει λεγοντας η ιστορια !!!!!!!! πιστευω μια αγγελια ειναι η καλυτερη λυση........ οσο οσο !! και μετα Ταξακι !!!!!! ή λεωφοριο !!!!!!! Σενιε !!!!!!!!!

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 21:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Αυτο το τσακ τσακ το κανει μεχρι να ζεσταθει ..2-3 παβλες..φυσικα με μεγαλυτερη ενταση τα πρωτα 2 λεπτα...και δετερον ολα αυτα που λεω και εγω φτιαξει τοπικ ανα καιρους τα χουνε πολλοι κατοχοι c2..(επικοινωνω με παρα πολλους μεσω facebook και ξερω) απλα εγω ειμαι ο μονος εδω μεσα που ανα πασα στιγμη γραφω το παραμικρο!!!!!...και συ καθεσαι και λες τετοια...τι να σου πω..χαχαχα


Με τα 300v οποιος γνωριζει κατι ας πει.

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
scorer έγραψε:
Αυτο το τσακ τσακ το κανει μεχρι να ζεσταθει ..2-3 παβλες..φυσικα με μεγαλυτερη ενταση τα πρωτα 2 λεπτα...και δετερον ολα αυτα που λεω και εγω φτιαξει τοπικ ανα καιρους τα χουνε πολλοι κατοχοι c2..(επικοινωνω με παρα πολλους μεσω facebook και ξερω) απλα εγω ειμαι ο μονος εδω μεσα που ανα πασα στιγμη γραφω το παραμικρο!!!!!...και συ καθεσαι και λες τετοια...τι να σου πω..χαχαχα


Με τα 300v οποιος γνωριζει κατι ας πει.



ρε ανθρωπε σου εδωσε πιο πανω το παλικαρι φορουμ ολοκληρο να πας να ξεστραβωθεις εκει εχουνε δοκιμασει τα παντα εχουνε ελενξει τα παντα εχουνε μετρηση τα παντα και εσυ θες και αλλη αποψη ???? δεν καταλαβαινεις οτι ο καθε ενας εμπιστευετε οτι εχει μαθει και οτι εχει Συνηθισει !!!!!!! εσυ που θες να κανεις Πουτ....να το μοτερ σου αλλαζε λαδια και τυπο λαδιου καθε μηνα και ελα πες μου μετα.............

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Απρ 2011, 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
zxpanos έγραψε:
κοιτα το 300v ειναι εντελος ακαταλιλο για το μοτερ σου.εχει φιαχτει για τουρμπο ντατσουν περασμενης δεκαετιας τα οποια και δουλευουν απιστευτα με αυτο.αλαξε λαδι και πηγενε σε κατι γαλλικο,θα δεις το μοτερακι σου παλι οπως ηταν.τωρα για τον θορηβο μπορει να μην ειναι οστηρια αυτο που βαραει αλα κατι αλο θελει λιγο ψαξιμο



Μάστορα,επειδή ξέρω καλά το συγκεκριμένο μοτέρ,ναι είναι ωστήρια,αυτό που ακούγεται.Απο λάθος τοποθέτηση λιπαντικού (σε ιξώδες αναφέρομαι),δεν μπορεί το ωστήριο να αντισταθμίσει την ανοχή της βαλβίδας και ακούγεται.
Του έχω πεί του Νικόλα τι πρέπει να κάνει,αλλά δεν ακούει,οπότε......εγώ τουλάχιστον προσπάθησα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Απρ 2011, 22:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
Και γιατι δεν βαζει αυτο που λεει ο κατασκευαστης???Ποιο λογικο δεν θα ειναι?

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 09:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 20:05
Δημοσιεύσεις: 24
Τοποθεσία: Π.φάληρο
Σχεικά με τις απορίες-παρατηρήσεις των ανωτέρω συναδέλφων να πω και εγώ τις απόψεις μου.
Τα motul 300v είναι καταπληκτικά λάδια και τα χρησιμοποιώ στο δικό μου VTS σε ιξώδες 5-40 πάνω από 80.000 χλμ. χωρίς καμμιά παρατήρηση. Πρόσφατα αλλαξα σε motul 8100 πάντα σε ιξώδες 5-40 λόγω αρκετά φθηνότερης τιμής με τα ίδια καλά αποτελέσματα.
Οι κινητήρες αυτοί είναι σχεδιασμένοι γι αυτό το ιξώδες 5-40. Στο 10-40 η 10-50 θα μπορεί να πάει κάποιος αν εχει κάνει πάρα πολλά χλμ και έχει πρόβλημα με αυξημένη κατανάλωση, διαρροές κτλ.
Το κροτάλισμα των βαλβίδων παρατηρέίται στα VTS επειδή έχουν αυτορυθμιζόμενα υδραυλικά καπελότα βαλβίδων ,οπότε μετά από κάποια περίοδο ακινησίας κάποια έχουν χάσει το λάδι τους και θέλουν κάποιο χρόνο να το αναπληρώσουν με την πίεση του κυκλώματος λίπανσης.
Αν το κροτάλισμα συνεχίζεται σημαίνει ότι η μικροσκοπική βαλβίδα που βρίσκεται σε κάποιο/α καπελότα (όχι η βαλβίδα του κινητήρα) έχει κάποιο σκουπιδάκι που δεν την αφήνει να στεγανοποιηθεί και να κρατήσει το λάδι. Στην περίπτωση αυτή θέλει καθάρισμα δηλ : κατέβασμα καπάκι εντοπισμός της βαλβίδας καθάριαμα με σχολαστικότητα κτλ, αλλά αντε να βρείς ποιός θα στο κάνει. Το πιό πιθανό να σου προτείνουν να αλλάξεις όλα τα καπελότα .

_________________
C2-VTS, sprintBooster, oil cooler


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 20:05
Δημοσιεύσεις: 24
Τοποθεσία: Π.φάληρο
Στην παραπάνω καταχώρηση να συμπληρώσω σχετικά με τις βαλβολίνες ότι τα Peugeot-Citroen θέλουν ειδικές βαλβολίνες 75-80 . Εγώ έχω αλλάξει εξ αρχής και χρησιμοποιώ τις Valvoline 75-80 PC (Peugeot-Citroen). Στα VTS δεν έχει τάπα υπερπλήρωσης και επομένως είναι πολύ σημαντικό να προστεθεί η ακριβής ποσότητα βαλβολίνης που είναι 1.9 λιτρα.

_________________
C2-VTS, sprintBooster, oil cooler


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 10:11 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ποιος ειπε οτι χρειαζεται κατεβασμα καπακι; Κια οταν μπει σκουπιδακι (που δεν ειανι σκουπιδακι, αλλα μουργα απο "καλης" ποιοτητας λαδια, ή λαδια που εχουν μεινει μεγαλυτερο διαστημα απο οτι επρεπε, και αρχισαν να πηζουν) και φρασσουν την τρυπα, εμποδιζοντας το λαδι να μπει μεσα στο καπελωτο. Αρα μεχρι αν ζεσταθει και να ερθει στην φαση που ουσιαστικα το αυτορυθμιζομενο καπελωτο "δεν χρειαζεται" το λαδι μεσα του, τοτε χτυπαει. Δεν εννοω μονο τα VTS, αλλα γενικα αυτοκινητα με υδραυλικα καπελωτα ρυθμισης διακενου βαλβιδας. Δεν θυμαμαι αν στα TU ξεβιδωνοντας τις βιδες των εκκεντροφορων αν χαλαρωνει το καπακι, που δεν το νομιζω... :hmm Παντως στα XU, EW μοτερ λυνοντας τις βιδες των εκεκντροφορων δεν χαλαρωνει το καπακι.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 17:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
JohnVTS έγραψε:
Στην παραπάνω καταχώρηση να συμπληρώσω σχετικά με τις βαλβολίνες ότι τα Peugeot-Citroen θέλουν ειδικές βαλβολίνες 75-80 . Εγώ έχω αλλάξει εξ αρχής και χρησιμοποιώ τις Valvoline 75-80 PC (Peugeot-Citroen). Στα VTS δεν έχει τάπα υπερπλήρωσης και επομένως είναι πολύ σημαντικό να προστεθεί η ακριβής ποσότητα βαλβολίνης που είναι 1.9 λιτρα.



Δεν είναι κάτι το "ειδικό" φίλε οι βαλβολίνες στο vts,απλά θέλει μόνο 75w80 gl4.
Τάπα πλήρωσης υπάρχει και δεν συμπληρώνουμε,απλά αλλάζουμε.
Τάπα υπερπλήρωσης,εννοείς την βαλβίδα ανακούφισης του κιβωτίου,σωστά?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οχι Μανθο, εννοει την πλα'ι'νη ταπα, πανω απο το καπακι της 5ης, που συμπληρωνεις βαλβολινες, οπως π.χ. στα ΒΕ κιβωτια, αν καταλαβα καλα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 6 από 8 [ 117 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ψυκτικό υγρό και λάδια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: DS3 POWER
Απαντήσεις: 0
τι λαδια κιβωτιου παιρνει ??
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 2
Αναμειξη νερών με λάδια κινιτήρα....
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Bafralis
Απαντήσεις: 13
Πρόβλημα με κινητήρα THP 1.6, χάνει λάδια !
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: tasos66
Απαντήσεις: 44
Χάνει λάδια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 50
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ