Συγγραφέας |
Μήνυμα |
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Και γιατί δεν δοκιμάζεις άλλες μάρκες λαδιού, και ταυτόχρονα άλλο ιξώδες (π.χ. 5/30 ή 5/40) ωστε να δείς αν το πρόβλημα οφείλεται στα λάδια ή όχι... Aν έχεις όρεξη, ξεκίνα να διαβάζεις εδώ http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.ph ... b221a2db52 δίνονται δεκάδες μαρκες και πολλά διαφορετικά ιξώδη, μαζί με εμπειρίες χρηστών. Πάντως στο παραπάνω θέμα τα 300V έχουν φορεθεί απο αρκετούς...
_________________
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 21:46 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Αν και ασχετο αυτο που θα γραψω ειναι και καπως σχετικο,...το ιδιο ακριβως θορυβο απο τα ωστηρια οταν ο κινητηρας ητανε κρυος και ιδιως πολλες ωρες να λειτουργησει εκανε το μοτερ του προηγουμενου αυτοκινητου μου ενος hyundai elantra 1.6 116ps λοιπον αυτο το μοτερακι σε οποιο μοντελο και να ειχε μπει π.χ. coupe & matrix εκανε τον ιδιο ηχο,ολοι οι μηχανικοι της hyundai μου λεγανε πως ετσι ειναι κατασκευασμενο αυτο το μοτερ και κανει ετσι μεχρι να λιπανθουνε τα ωστηρια!!!το αυτοκινητο το εδωσα με 185000km και απο 0 km εκανε ετσι,ομως και ουδεποτε χρειαστηκε συμπληρωμα με λαδι!!
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 22:22 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Παιδια εννοείται αυτο...μαλιστα εχω φιλο με vts που το κανε απο τα 0 χλμ και τωρα εχει 170000χλμ..τι να λεμε τωρα...οπως ειπα και πριν το θεμα ειναι οτι γιατι το κανει αυτο σε ενα μεγαλο ποσοστο των c2 ..αλλα Οχι σε ΟΛΑ!...δεν νομιζω να διορθωθει αυτο το θεμα με αλλαγη ιξωδους παντως....(λόγω του οτι το χουνε δοκιμασει 2 απο τα παιδια που ρωτησα και μου ειπανε οτι δεν αλλαξε απολυτως τιποτα)
Αλλα παιδια αυτο που θελα να πω και ρωτησω ασχετο απο αυτο που συζηταμε τοση ωρα ηθελα πληροφοριες για το 300v..γιατι καποιοι λενε οτι κανει μονο για αγωνιστικα απο την αλλη λεει οτι ειναι ιδανικα για σπορ οδηγηση και στροφαρισμα..επεισης καπου ακουσα οτι δεν εχει καποιες προδιαγραφες και προσθετα για να μπει στο μοτερ μας και οτι τα καταστρεφει..(οπως ειπε και ο Πανος στην προηγουμενη σελιδα)....και υπαρχει φυσικα και η αλλη αποψη η οποια λεει οτι ειναι ΤΟ λιπαντικο κτλπ κτλπ..και οτι αυα τα προσθετα που δεν εχει ειναι μονο και μονο για να περναει σε ρυπους κτλπ κτλπ...επισης πες οτι κανει για το μοτερ μας..καθε ποτε αλλαγη ομως??Γιατι σε ψαξιμο που εκανα βρεθηκε ενας τυπος και ελεγε οτι το λαδι αυτο στα 5000χλμ πολης το μετρησανε και βρεθηκε ακαταλληλο!!Καταλαβαινετε οτι εχω φοβηθει-μπερδευτει γιατι το χω χρησιμοποιησει ηδη 6000χλμ και ηδη πειρα αλλα 2 διλιτρα για να κανω αλλαγη οπωσδηποτε μεσα σαυτη την βδομαδα και δεν ξερω τι να κανω-βαλω!...Να πω πως εστειλα μυνημα στη μοτυλ ..με ολα αυτα που ρωταω και εδω -οποτε θα ενημερωσω για την απαντηση τους.
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
ger_zoym
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 08:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47 Δημοσιεύσεις: 469 Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
|
E τοτε στις πρωτες απαντησεις μου Γραψε ΑΚΥΡΟ σε αυτα που εγραψα.Διοτι ενα τσικι τσικι (οπως το λετε) η αλλιως σαν να ακους τις βαλβιδες απο τετραχρονο παπακι το ακουω και εγω στο πρωτο ξεκινημα,αλλα ποτε δεν ειχα φανταστει οτι προερχετε απο τον κινητηρα.Και αυτο διοτι μετα δεν ακουγα τπτ απο θορυβο. Μαλιστα λόιπον.Τη μαθαινει κανεις τελικα.
_________________ KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross
|
|
|
|
|
Silver_C2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 19:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36 Δημοσιεύσεις: 429 Τοποθεσία: Glyfada
|
ger_zoym έγραψε: E τοτε στις πρωτες απαντησεις μου Γραψε ΑΚΥΡΟ σε αυτα που εγραψα.Διοτι ενα τσικι τσικι (οπως το λετε) η αλλιως σαν να ακους τις βαλβιδες απο τετραχρονο παπακι το ακουω και εγω στο πρωτο ξεκινημα,αλλα ποτε δεν ειχα φανταστει οτι προερχετε απο τον κινητηρα.Και αυτο διοτι μετα δεν ακουγα τπτ απο θορυβο. Μαλιστα λόιπον.Τη μαθαινει κανεις τελικα. ναι αλλα μην ξεχνας εσυ αυτο το Τσικι τσικι που ακους το ακους για απειροελαχιστα δευτερολεπτα οπως ειναι λογικοτατο μεχρι να λιπανθουνε τα ωστηρια !!!! Σκορερ μην ρωτησεις ποση ωρα κανουνε να λυπανθουνε.......... ισως 1 με 2 δευτερολεπτα !!!! αν εχεις δει με τι πιεση δουλευει η τρομπα λαδιου θα καταλαβεις...... που λες εσυ το ακους ελαχιστα εδω ο σκορερ λεει για 2 παυλες ενα τεταρτο ο αλλος λεει Ντρεπετε χαχαχαχαχαχαχα τι μ.....κιες θα ακουσω........αντε βρες τωρα ποιος εχει το Προβλημα το αμαξι ???? ή ο ιδιοκτητης ???? ελα μου ντε....... σκορερ την προιγουμενη βδομαδα σου εκανε κοψιματα κομπιασματα..... αυτην την βδομαδα λες για τον Θορυβο απο το μοτερ....... πριν ενα μηνα ελεγες οτι κοπαναει ολο το αμαξι..... πριν δυο μηνες ελεγεσ οτι κοπαναει το πορτμπαγκαζ........ και παει λεγοντας η ιστορια !!!!!!!! πιστευω μια αγγελια ειναι η καλυτερη λυση........ οσο οσο !! και μετα Ταξακι !!!!!! ή λεωφοριο !!!!!!! Σενιε !!!!!!!!!
_________________
THANKS TO X-TOP POWER.
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 21:26 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Αυτο το τσακ τσακ το κανει μεχρι να ζεσταθει ..2-3 παβλες..φυσικα με μεγαλυτερη ενταση τα πρωτα 2 λεπτα...και δετερον ολα αυτα που λεω και εγω φτιαξει τοπικ ανα καιρους τα χουνε πολλοι κατοχοι c2..(επικοινωνω με παρα πολλους μεσω facebook και ξερω) απλα εγω ειμαι ο μονος εδω μεσα που ανα πασα στιγμη γραφω το παραμικρο!!!!!...και συ καθεσαι και λες τετοια...τι να σου πω..χαχαχα
Με τα 300v οποιος γνωριζει κατι ας πει.
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
Silver_C2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 21:50 |
|
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36 Δημοσιεύσεις: 429 Τοποθεσία: Glyfada
|
scorer έγραψε: Αυτο το τσακ τσακ το κανει μεχρι να ζεσταθει ..2-3 παβλες..φυσικα με μεγαλυτερη ενταση τα πρωτα 2 λεπτα...και δετερον ολα αυτα που λεω και εγω φτιαξει τοπικ ανα καιρους τα χουνε πολλοι κατοχοι c2..(επικοινωνω με παρα πολλους μεσω facebook και ξερω) απλα εγω ειμαι ο μονος εδω μεσα που ανα πασα στιγμη γραφω το παραμικρο!!!!!...και συ καθεσαι και λες τετοια...τι να σου πω..χαχαχα
Με τα 300v οποιος γνωριζει κατι ας πει. ρε ανθρωπε σου εδωσε πιο πανω το παλικαρι φορουμ ολοκληρο να πας να ξεστραβωθεις εκει εχουνε δοκιμασει τα παντα εχουνε ελενξει τα παντα εχουνε μετρηση τα παντα και εσυ θες και αλλη αποψη ???? δεν καταλαβαινεις οτι ο καθε ενας εμπιστευετε οτι εχει μαθει και οτι εχει Συνηθισει !!!!!!! εσυ που θες να κανεις Πουτ....να το μοτερ σου αλλαζε λαδια και τυπο λαδιου καθε μηνα και ελα πες μου μετα.............
_________________
THANKS TO X-TOP POWER.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Απρ 2011, 20:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
zxpanos έγραψε: κοιτα το 300v ειναι εντελος ακαταλιλο για το μοτερ σου.εχει φιαχτει για τουρμπο ντατσουν περασμενης δεκαετιας τα οποια και δουλευουν απιστευτα με αυτο.αλαξε λαδι και πηγενε σε κατι γαλλικο,θα δεις το μοτερακι σου παλι οπως ηταν.τωρα για τον θορηβο μπορει να μην ειναι οστηρια αυτο που βαραει αλα κατι αλο θελει λιγο ψαξιμο Μάστορα,επειδή ξέρω καλά το συγκεκριμένο μοτέρ,ναι είναι ωστήρια,αυτό που ακούγεται.Απο λάθος τοποθέτηση λιπαντικού (σε ιξώδες αναφέρομαι),δεν μπορεί το ωστήριο να αντισταθμίσει την ανοχή της βαλβίδας και ακούγεται. Του έχω πεί του Νικόλα τι πρέπει να κάνει,αλλά δεν ακούει,οπότε......εγώ τουλάχιστον προσπάθησα.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
ger_zoym
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Απρ 2011, 22:45 |
|
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47 Δημοσιεύσεις: 469 Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
|
Και γιατι δεν βαζει αυτο που λεει ο κατασκευαστης???Ποιο λογικο δεν θα ειναι?
_________________ KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross
|
|
|
|
|
JohnVTS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 09:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 20:05 Δημοσιεύσεις: 24 Τοποθεσία: Π.φάληρο
|
Σχεικά με τις απορίες-παρατηρήσεις των ανωτέρω συναδέλφων να πω και εγώ τις απόψεις μου. Τα motul 300v είναι καταπληκτικά λάδια και τα χρησιμοποιώ στο δικό μου VTS σε ιξώδες 5-40 πάνω από 80.000 χλμ. χωρίς καμμιά παρατήρηση. Πρόσφατα αλλαξα σε motul 8100 πάντα σε ιξώδες 5-40 λόγω αρκετά φθηνότερης τιμής με τα ίδια καλά αποτελέσματα. Οι κινητήρες αυτοί είναι σχεδιασμένοι γι αυτό το ιξώδες 5-40. Στο 10-40 η 10-50 θα μπορεί να πάει κάποιος αν εχει κάνει πάρα πολλά χλμ και έχει πρόβλημα με αυξημένη κατανάλωση, διαρροές κτλ. Το κροτάλισμα των βαλβίδων παρατηρέίται στα VTS επειδή έχουν αυτορυθμιζόμενα υδραυλικά καπελότα βαλβίδων ,οπότε μετά από κάποια περίοδο ακινησίας κάποια έχουν χάσει το λάδι τους και θέλουν κάποιο χρόνο να το αναπληρώσουν με την πίεση του κυκλώματος λίπανσης. Αν το κροτάλισμα συνεχίζεται σημαίνει ότι η μικροσκοπική βαλβίδα που βρίσκεται σε κάποιο/α καπελότα (όχι η βαλβίδα του κινητήρα) έχει κάποιο σκουπιδάκι που δεν την αφήνει να στεγανοποιηθεί και να κρατήσει το λάδι. Στην περίπτωση αυτή θέλει καθάρισμα δηλ : κατέβασμα καπάκι εντοπισμός της βαλβίδας καθάριαμα με σχολαστικότητα κτλ, αλλά αντε να βρείς ποιός θα στο κάνει. Το πιό πιθανό να σου προτείνουν να αλλάξεις όλα τα καπελότα .
_________________ C2-VTS, sprintBooster, oil cooler
|
|
|
|
|
JohnVTS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 09:29 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 20:05 Δημοσιεύσεις: 24 Τοποθεσία: Π.φάληρο
|
Στην παραπάνω καταχώρηση να συμπληρώσω σχετικά με τις βαλβολίνες ότι τα Peugeot-Citroen θέλουν ειδικές βαλβολίνες 75-80 . Εγώ έχω αλλάξει εξ αρχής και χρησιμοποιώ τις Valvoline 75-80 PC (Peugeot-Citroen). Στα VTS δεν έχει τάπα υπερπλήρωσης και επομένως είναι πολύ σημαντικό να προστεθεί η ακριβής ποσότητα βαλβολίνης που είναι 1.9 λιτρα.
_________________ C2-VTS, sprintBooster, oil cooler
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 10:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Ποιος ειπε οτι χρειαζεται κατεβασμα καπακι; Κια οταν μπει σκουπιδακι (που δεν ειανι σκουπιδακι, αλλα μουργα απο "καλης" ποιοτητας λαδια, ή λαδια που εχουν μεινει μεγαλυτερο διαστημα απο οτι επρεπε, και αρχισαν να πηζουν) και φρασσουν την τρυπα, εμποδιζοντας το λαδι να μπει μεσα στο καπελωτο. Αρα μεχρι αν ζεσταθει και να ερθει στην φαση που ουσιαστικα το αυτορυθμιζομενο καπελωτο "δεν χρειαζεται" το λαδι μεσα του, τοτε χτυπαει. Δεν εννοω μονο τα VTS, αλλα γενικα αυτοκινητα με υδραυλικα καπελωτα ρυθμισης διακενου βαλβιδας. Δεν θυμαμαι αν στα TU ξεβιδωνοντας τις βιδες των εκκεντροφορων αν χαλαρωνει το καπακι, που δεν το νομιζω... Παντως στα XU, EW μοτερ λυνοντας τις βιδες των εκεκντροφορων δεν χαλαρωνει το καπακι.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 17:00 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
JohnVTS έγραψε: Στην παραπάνω καταχώρηση να συμπληρώσω σχετικά με τις βαλβολίνες ότι τα Peugeot-Citroen θέλουν ειδικές βαλβολίνες 75-80 . Εγώ έχω αλλάξει εξ αρχής και χρησιμοποιώ τις Valvoline 75-80 PC (Peugeot-Citroen). Στα VTS δεν έχει τάπα υπερπλήρωσης και επομένως είναι πολύ σημαντικό να προστεθεί η ακριβής ποσότητα βαλβολίνης που είναι 1.9 λιτρα. Δεν είναι κάτι το "ειδικό" φίλε οι βαλβολίνες στο vts,απλά θέλει μόνο 75w80 gl4. Τάπα πλήρωσης υπάρχει και δεν συμπληρώνουμε,απλά αλλάζουμε. Τάπα υπερπλήρωσης,εννοείς την βαλβίδα ανακούφισης του κιβωτίου,σωστά?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 18:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Οχι Μανθο, εννοει την πλα'ι'νη ταπα, πανω απο το καπακι της 5ης, που συμπληρωνεις βαλβολινες, οπως π.χ. στα ΒΕ κιβωτια, αν καταλαβα καλα.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|