Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:29 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μάιος 2011, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δεν έχει τάπα,πάνω απο την 5η,το vts,Μπίλλυ. ;)

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μάιος 2011, 08:22 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αρα το εκκενωνεις απο τον κατω βιδα, και το συμπληρωενςι απο τον εξαερωτηρα; :hmm

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μάιος 2011, 18:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:thumb
Πάρα πολύ σωστά το είπες τώρα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Μάιος 2011, 06:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 20:05
Δημοσιεύσεις: 24
Τοποθεσία: Π.φάληρο
billaras έγραψε:
Οχι Μανθο, εννοει την πλα'ι'νη ταπα, πανω απο το καπακι της 5ης, που συμπληρωνεις βαλβολινες, οπως π.χ. στα ΒΕ κιβωτια, αν καταλαβα καλα.


Να διευκρινίσω ότι σαν τάπα υπερπλήρωσης εννοώ την πλαινή τάπα την οποία έχουν τα περισσότερα σασμάν και σου δείχνουν πότε τοποθετήθηκε η σωστή ποσότητα βαλβολίνης , η επι πλέον ποσότητα θα τρέξει από εκεί. Στο VTS υπάρχουν δύο μόνο τάπες :η κάτω του αδειάσματος (μεταλλική ) και η πάνω της πλήρωσης (πλαστική).

_________________
C2-VTS, sprintBooster, oil cooler


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιούλ 2011, 15:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Μάιος 2011, 22:36
Δημοσιεύσεις: 24
Παιδια σε ενα c2 1100 cc τι λαδακια να του βαλω?εχω κατι selenia της φιατ που μου ειχαν μεινει καποτε να τα βαλω 10 .40 ειναι η 8α κανει κανα μπαμ .......διαφορετικα τι μαρκα να βαλω? το εχω μεταχειρισμενο και δεν ξερω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιούλ 2011, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
ΜΗΝ το κανεις αυτο, τα Selenia (εξαρταται και απο το κουτι, αν ειναι το κοκκινο, με το σημα, το χρυσο ή το μαυρο) δεν ειναι του ιξωδους των αυτοκινητων μας. Βαλε ELF/TOTAL/YACCO 10W40, τιποτε αλλο εναπομεινων δοχειο....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Ιούλ 2011, 22:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Μάιος 2011, 22:36
Δημοσιεύσεις: 24
Ωραιος φιλαρακι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιούλ 2011, 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Απρ 2011, 13:29
Δημοσιεύσεις: 39
Αυτες ειναι οι διαφορες αναμεσα στα motul 300v,motul 6100 synergie+ και eneos premium(τα θεωρω απ τα καλυτερα λαδια που υπαρχουν):

300v
Viscosity grade 10W-40
Density at 20°C (68°F) 0.876
Viscosity at 40°C (104°F) 89.5 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) 14 mm²/s
HTHS viscosity at 150°C (302°F) 4.19 mPa.s
Viscosity index 161
Pour point -36°C / -33°F
Flash point 226°C / 438°F
TBN 11.7 mg KOH/g


6100synergie+
Viscosity grade 10W-40
Density at 20°C (68°F) 0.862
Viscosity at 40°C (104°F) 100.0 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) 15.0 mm²/s
Viscosity index 157
Pour point -30°C / -22°F
Flash point 230°C / 446°F
TBN 8.6 mg KOH/g

και Eneos premium
SAE viscosity grade 10W-40
Density (20°C), g/cm3 0.869
Flash point (COC), °C 210
Kinematic viscosity (40°C), mm2/s 99.6
(100°C), mm2/s 14.7
Viscosity index 154
Pour point, °C –33.0


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιούλ 2011, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Απρ 2011, 13:29
Δημοσιεύσεις: 39
Οι διαφορες ειναι αρκετα μικρες..........


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιούλ 2011, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Και γιατί έχεις αυτή την άποψη?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω mihailos στις Πέμ 07 Ιούλ 2011, 00:46.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιούλ 2011, 01:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Απρ 2011, 13:29
Δημοσιεύσεις: 39
M.M έγραψε:
Και γιατί έχεις αυτή την άποψη?

Τα eneos τα βαζω εδω και 30.000 χλμ και ειμαι υπερ-ευχαριστημενος.Στα 300V(στα 10.000 χλμ τα εβαλα)δεν ειδα αυτα που σου υποσχεται ενα ''αγωνιστικο'' λαδι,οπως ''αθορυβο'' μοτερ,χαμηλοτερη καταναλωση κ.λ.π.Τωρα την προστασια δεν μπορεις να την ξερεις,την βλεπεις στην πορεια.Συνεχισα(στα 20.000 χλμ) με 6100,μετριασαν τα πραγματα,δεν θα με χαλουσε αν τα ξαναεβαζα...Συνεχισα με eneos και ειδα τα περισσοτερα που ζητουσα απο ενα λαδι:''αθορυβο μοτερ'' και χαμηλοτερη καταναλωση(μικρη βεβαια).Αν δεν δοκιμασεις δεν θα δεις πως ''καθεται'' το λαδι στο μοτερ...Τα δοκιμασα και μου αρεσαν.... :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιούλ 2011, 14:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ποιός σου είπε οτι το 300 V,είναι αγωνιστικό λάδι?

Τι αυτοκίνητο έχεις και έψαχνες κάτι αγωνιστικό?

Τι χρήση αυτοκινήτου κάνεις και δεν σου άρεσε το 300 V?

Και τα τρία που περιγράφεις ήταν στο ίδιο ιξώδες,ή σε διαφορετικό?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιούλ 2011, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 15 Απρ 2011, 13:29
Δημοσιεύσεις: 39
M.M έγραψε:
Ποιός σου είπε οτι το 300 V,είναι αγωνιστικό λάδι?

Τι αυτοκίνητο έχεις και έψαχνες κάτι αγωνιστικό?

Τι χρήση αυτοκινήτου κάνεις και δεν σου άρεσε το 300 V?

Και τα τρία που περιγράφεις ήταν στο ίδιο ιξώδες,ή σε διαφορετικό?


Φιλε Μανθο αν διαβασεις πιο προσεκτικα δεν λεω οτι ειναι αγωνιστικο...την λεξη αγωνιστικο την εχω σε διαλυτικα...Ποιος μου ειπε οτι το 300V ειναι αγωνιστικο?Κανενας..Απλα ειναι φτιαγμενο σε παραπλησιες ιδιοτητες ενος αγωνιστικου λαδιου.Δεν ψαχνω αγωνιστικο λαδι γιατι το 300V δεν ειναι αγωνιστικο λαδι,το ξαναλεω οτι την λεξη αγωνιστικο την εχω σε διαλυτικά.
Απλα,εμενα δεν μου αρεσαν τα 300V και επισης ο μηχανικος μου τα θεωρει υπερβολη για ενα νορμαλ μοτερ.Μου προτεινε τα Eneos,ειδα οτι πληρουν τις προδιαγραφες API SL/CF, ACEA: A3/B3/B4(αυτες προτεινει και η citroen) τα εβαλα και μου αρεσαν,τωρα δεν ξερω στο μοτερ αν του αρεσουν. 10W-40 ειναι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λαδια-Βαλβολινες...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιούλ 2011, 17:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Έχεις δίκιο για τα διαλυτικά,δεν τα πρόσεξα,ζητάω συγνώμη.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 7 από 8 [ 117 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο



Συναφή θέματα

Λάδια και αλλαγές σε THP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 107
Citroen Picasso 2009 - 1400 καίει διακριτικά λάδια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
Λάδια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: `GiAnNiS`
Απαντήσεις: 583
λαδια low saps
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: zetor
Απαντήσεις: 7
Λάδια και φίλτρο για GSA
Δ. Συζήτηση: CX / GS / SM
Συγγραφέας: Goldentie
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια