Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:40 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 08:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Βρήκα που είχα διαβάσει για την απαγόρευση του καθαρισμού των μπεκ, και απευθύνεται μόνο για τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού (THP κ Diesel).
Δεν ξέρω αν ισχύει για τα μπέκ του έμμεσου ψεκασμού, πάντως δεν γίνεται καμία αναφορά σε αυτά...

Ίσως στου άμεσου ψεκασμού με το καθάρισμα κινδυνεύει να χαλάσει/αλλοιωθεί/μεταβληθεί η βεντάλια ψεκασμού

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
scorer

σου βρηκα την καλυτερη λυση !!!!

εδω εισαι

http://www.lagios.eu/index2.html

σιγουρη λυση θα ηρεμησεις και εσυ και εγω και το Φορουμ και ο μηχανικος και η αντιπροσωποια !!!!!! :thumb :cool

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 14:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Παιδια ενταξει λυθηκε το προβλημα ητανε βουλομενο εντελως το 4ρτο μπεκ..το αλλαξαμε με καινουργιο και ολα οκ...το θεμα ειναι τωρα οτι μου πε ο μηχανικος μου πως επειδη βγαλαμε εισαγωγη και πεταλουδα θελει επαναπρογραμματισμο στην πεταλουδα για να δουλεψει σωστα...ισχειει?γτ ολα τα παιδια μ λενε βγαζουμε πεταλουδα καθαριζουμε την κουμπονουμε και τελος δεν θελει επαναπρογραμματισμο μετα...

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
scorer έγραψε:
Παιδια ενταξει λυθηκε το προβλημα ητανε βουλομενο εντελως το 4ρτο μπεκ..το αλλαξαμε με καινουργιο και ολα οκ...το θεμα ειναι τωρα οτι μου πε ο μηχανικος μου πως επειδη βγαλαμε εισαγωγη και πεταλουδα θελει επαναπρογραμματισμο στην πεταλουδα για να δουλεψει σωστα...ισχειει?γτ ολα τα παιδια μ λενε βγαζουμε πεταλουδα καθαριζουμε την κουμπονουμε και τελος δεν θελει επαναπρογραμματισμο μετα...


οπως σου ειπα και στο τηλ σε ρωτησα αν ειδες με τα ματια σου την διαδηκασια ογκομετρησης αλλα ειπες οχι !!!! αναρωτιεμε για τον μηχανικο σου που ειπε οτι ειναι ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ το 4ο μπεκ πως το αμαξι σου δουλευε εδω και μια εβδομαδα κανονικοτατα....... ξερεις τη σημαινει χαλασμενο μπεκ ? τρικιλινδρα παρα πολλες φορες συνεχομενα..... τεσπα........

το μπεκ το πηρες πισω ή σε εκανε μεροκαματο ?????

κριμα που δεν ειδες την διαδικασια με τα ματια σου γιατι ειμαι σιγουρος οτι δεν εγινε ΚΑΝ αυτη η διαδικασια......

επεισεις πληρωσες 180 ευρω το μπεκ ( λολ ) + 50 εργασια ..... για μια ΓΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ δουλεια............

φυσικα η μηχανικαρα σου εβαλε ενα καινουριο μπεκ και αφησε τα υπολοιπα Χωρις καθαρισμο............

κουκουρουκου !!!!! να τον χερεσε τον απατεωνα.,......

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 17:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Αύγ 2010, 20:22
Δημοσιεύσεις: 36
φιλε μην κανεις επαναπρογραματισμο,αρκει να μην αποσυνδεθηκε κανενας πολος της μπαταριας γιατι μπορει να χαθουν ρυθμισεις απο τον εγκεφαλο... :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΑ!!!!!!!!!!!!ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ!

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Πηγαινε το στον ηλεκτρολογο σου και πες του το να στο φτιαξει. Απαιτησε τα λεφτα σου πισω, ή να σου φτιαξει το προβλημα ΔΩΡΕΑΝ.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 18:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Ευτυχως δεν τον εχω πληρωσει ακομα για αλλαγη μπεκ κτλπ...π μου ζητησε 285 ευρω!!!!!!!!!!!!Το θεμα ειναι τι να κανω τωρα να εξαφανηστω και να μην τον πληρωσω??Εντομεταξυ μαλλον ειναι ο ecu προβλημα το ιδιο με του sector...αλλα δεν βρισκω το τηλ του x top power το ηλεκτρολογειο...και αυριο φευγω το απογευμα...

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τοτε, πηγαινε πες του το, να τα βγαλει ολα και εισαι ΟΚ, τουλαχιστον αν μην εχεις και τιποτα νομικες περιπετειες κτλ κτλ. Και μετα ψαξε και το θεμα με τον εγκεφαλο. Μηπως δεν κανει επαφη κανα πινακι του εγκεφαλου και ετσι χανει σημα κατι που εχει σχεση με τον 4ο κυλινδρο (μπεκ, πολλαπλασιαστης ή κατι αλλο...)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 19:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Το θεμα ειναι οτι αποτι ειδαμε ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ μπουζι-πολλπλασιαστης-μπεκ-αλλα και μετρησαμε συμπιεση και ητανε μια χαρα οποτε πιστευω οτι ειναι ιδιο θεμα με τον Silver_c2 εγκεφαλος δλδ...το θεμα ειοναι ΠΩΣ θα ειμαι 100% σιγουρος οτι ειναι εγκεφαλος...αλλα εδω που τα λεμε τα χουμε αλλαξει ολα!!και δν ειναι τπτ απο τα προηγουμενα..

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
scorer έγραψε:
ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΑ!!!!!!!!!!!!ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ!




ΟΠ.............. τη εγραψα παραπανω....... ο κακος ο ανθρωπος..... ΟΠ......... μιπως ειπα αληθειεες............ ......... λεω εγω τωρα...........

οταν εγω φωναζω για εγκεφαλο .............. .....

σκορερ ..... ελα.... ΠΕΤΑ ΤΟ..............

εννοειτε οτι πας εκει και τα κανεις ολα μπουρδελο και δεν του δεινεις ΦΡΑΓΚΟ φευγεις και πας στον X.TOP.POWER και σου φτιαχνει το αμαξι να τελειωνεις που ασχολεισε με τον καθε κλεφτη !!!!! παρτα !!!!!!!!!!!!

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ασημενιε, δλδ τα παιδια αυτα μπορουν να ελεγξουν ή και να επισκευασουν εγκεφαλο (με λογικο κοστος βεβαια...) που μπορει να εχει καψει κατι μεσα του; Γιατι εμενα προ λιγων ημερων εκαψε εγκεφαλο το Xantia (Sagem SL96-3, οι "κλασικοι" προβληματικοι του group) και παρηγγειλα αλλον απο εξω με 42 ευρω :razz . Απλα λεω μηπως μπορει να επισκευαστει και ο παλιος. Βεβαια στο Lexia που το μπριζωσαμε, δεν τον βλεπει καθολου, και αναφερει "σφαλμα επικοινωνιας"..... Α, το κυκλωμα του ειναι "ντυμενο" με ρυτηνη για να μην τον σκαλιζουν. Τι γινεται με αυτο;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 01:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
billaras έγραψε:
Ασημενιε, δλδ τα παιδια αυτα μπορουν να ελεγξουν ή και να επισκευασουν εγκεφαλο (με λογικο κοστος βεβαια...) που μπορει να εχει καψει κατι μεσα του; Γιατι εμενα προ λιγων ημερων εκαψε εγκεφαλο το Xantia (Sagem SL96-3, οι "κλασικοι" προβληματικοι του group) και παρηγγειλα αλλον απο εξω με 42 ευρω :razz . Απλα λεω μηπως μπορει να επισκευαστει και ο παλιος. Βεβαια στο Lexia που το μπριζωσαμε, δεν τον βλεπει καθολου, και αναφερει "σφαλμα επικοινωνιας"..... Α, το κυκλωμα του ειναι "ντυμενο" με ρυτηνη για να μην τον σκαλιζουν. Τι γινεται με αυτο;


δεν νομιζω να μπορουν να επισκευασουν τον κατεστραμενο φιλε μου !!!!

παντως στον δικο μου που ειχε καει καποιο κυκλωμα μεσα και ειχανε κοπει κατι Πινακια στην φυσα καταφερανε να τον αντιγραψουνε +να κολλησουνε το 8πινο για ιμομπιλαιζερ κτλ κτλ

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 08:34 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μα και σε εμενα κατι με το ιμομπιλα'ι'ζερ εγινε, και δεν ξερω αν καηκε ολος. Ξαφνικα ενω δουλευε το αυτοκινητο, αναψε το λαμπακι με το κλειδι. Μετα το εσβησα, ξαναξεκινησε κανονικα και μετα απο εκει και περα δεν κανει ουτε τσεκ το κλειδι. Ομως τον εγκεφαλο καπινας που εχει και το ιμομπιλα'ι'ζερ πανω τον προγραμματιζουμε κανονικα και τον βλεπουμε απο το Lexia. Απλα δεν μπορει να επικοινωνησει το Lexia με τον εγκεφαλο μηχανης, αναβει κατα την εκκινηση κανονικα το τσεκ (δεν μενει αναμμενο ομως μετα την αποτυχια εκκινησης), και παιρνει ρευμα κανονικα. :scratch
Ενδιαφερει και αλλο ενα παιδι που του βγαζει αλλο σφαλμα σε αλλο αμαξι, με τον αισθητηρα της θερμοκρασιας αερα, ενω τον εχει αλλαξει με καινουριο. Μπορει να γινει ελεγχος στα κυκλωματα του;

Τουλαχιστον ο scorer να βγαλει και καμια ακρη με το προβλημα του..... Κριμα ειναι... :confused

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2010, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Τελικα ητανε εγκεφαλος ..αλλαχτηκε με εναν ιδιο 7.4.4 μεταχειρισμενο.Να ευχαριστησω τον Χρηστο (X top power),αλλα και των Κωστα(Silver_c2) που απο την 1η στιγμη ειχε πει οτι ειναι εγκεφαλος.Το αμαξι δουλευει και παλι απροβληματιστα κανονικα.

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 6 [ 78 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με a/m Φίλτρο Αέρος
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: DIMIS_ZX
Απαντήσεις: 16
προβλημα με αναρτήσεις??????
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: trapezitis
Απαντήσεις: 2
Πρόβλημα με τουρμπίνα.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
πρόβλημα σασμάν xanthia..
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Νικολαος
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ