Silver_C2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 16:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36 Δημοσιεύσεις: 429 Τοποθεσία: Glyfada
|
scorer σου βρηκα την καλυτερη λυση !!!! εδω εισαι http://www.lagios.eu/index2.htmlσιγουρη λυση θα ηρεμησεις και εσυ και εγω και το Φορουμ και ο μηχανικος και η αντιπροσωποια !!!!!!
_________________
THANKS TO X-TOP POWER.
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 14:40 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Παιδια ενταξει λυθηκε το προβλημα ητανε βουλομενο εντελως το 4ρτο μπεκ..το αλλαξαμε με καινουργιο και ολα οκ...το θεμα ειναι τωρα οτι μου πε ο μηχανικος μου πως επειδη βγαλαμε εισαγωγη και πεταλουδα θελει επαναπρογραμματισμο στην πεταλουδα για να δουλεψει σωστα...ισχειει?γτ ολα τα παιδια μ λενε βγαζουμε πεταλουδα καθαριζουμε την κουμπονουμε και τελος δεν θελει επαναπρογραμματισμο μετα...
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
Silver_C2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 17:04 |
|
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36 Δημοσιεύσεις: 429 Τοποθεσία: Glyfada
|
scorer έγραψε: Παιδια ενταξει λυθηκε το προβλημα ητανε βουλομενο εντελως το 4ρτο μπεκ..το αλλαξαμε με καινουργιο και ολα οκ...το θεμα ειναι τωρα οτι μου πε ο μηχανικος μου πως επειδη βγαλαμε εισαγωγη και πεταλουδα θελει επαναπρογραμματισμο στην πεταλουδα για να δουλεψει σωστα...ισχειει?γτ ολα τα παιδια μ λενε βγαζουμε πεταλουδα καθαριζουμε την κουμπονουμε και τελος δεν θελει επαναπρογραμματισμο μετα... οπως σου ειπα και στο τηλ σε ρωτησα αν ειδες με τα ματια σου την διαδηκασια ογκομετρησης αλλα ειπες οχι !!!! αναρωτιεμε για τον μηχανικο σου που ειπε οτι ειναι ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ το 4ο μπεκ πως το αμαξι σου δουλευε εδω και μια εβδομαδα κανονικοτατα....... ξερεις τη σημαινει χαλασμενο μπεκ ? τρικιλινδρα παρα πολλες φορες συνεχομενα..... τεσπα........ το μπεκ το πηρες πισω ή σε εκανε μεροκαματο ????? κριμα που δεν ειδες την διαδικασια με τα ματια σου γιατι ειμαι σιγουρος οτι δεν εγινε ΚΑΝ αυτη η διαδικασια...... επεισεις πληρωσες 180 ευρω το μπεκ ( λολ ) + 50 εργασια ..... για μια ΓΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ δουλεια............ φυσικα η μηχανικαρα σου εβαλε ενα καινουριο μπεκ και αφησε τα υπολοιπα Χωρις καθαρισμο............ κουκουρουκου !!!!! να τον χερεσε τον απατεωνα.,......
_________________
THANKS TO X-TOP POWER.
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 18:32 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΑ!!!!!!!!!!!!ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ!
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 18:53 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Ευτυχως δεν τον εχω πληρωσει ακομα για αλλαγη μπεκ κτλπ...π μου ζητησε 285 ευρω!!!!!!!!!!!!Το θεμα ειναι τι να κανω τωρα να εξαφανηστω και να μην τον πληρωσω??Εντομεταξυ μαλλον ειναι ο ecu προβλημα το ιδιο με του sector...αλλα δεν βρισκω το τηλ του x top power το ηλεκτρολογειο...και αυριο φευγω το απογευμα...
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 19:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Τοτε, πηγαινε πες του το, να τα βγαλει ολα και εισαι ΟΚ, τουλαχιστον αν μην εχεις και τιποτα νομικες περιπετειες κτλ κτλ. Και μετα ψαξε και το θεμα με τον εγκεφαλο. Μηπως δεν κανει επαφη κανα πινακι του εγκεφαλου και ετσι χανει σημα κατι που εχει σχεση με τον 4ο κυλινδρο (μπεκ, πολλαπλασιαστης ή κατι αλλο...)
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 19:54 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Το θεμα ειναι οτι αποτι ειδαμε ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ μπουζι-πολλπλασιαστης-μπεκ-αλλα και μετρησαμε συμπιεση και ητανε μια χαρα οποτε πιστευω οτι ειναι ιδιο θεμα με τον Silver_c2 εγκεφαλος δλδ...το θεμα ειοναι ΠΩΣ θα ειμαι 100% σιγουρος οτι ειναι εγκεφαλος...αλλα εδω που τα λεμε τα χουμε αλλαξει ολα!!και δν ειναι τπτ απο τα προηγουμενα..
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
Silver_C2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 20:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36 Δημοσιεύσεις: 429 Τοποθεσία: Glyfada
|
scorer έγραψε: ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΑ!!!!!!!!!!!!ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!!ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ! ΟΠ.............. τη εγραψα παραπανω....... ο κακος ο ανθρωπος..... ΟΠ......... μιπως ειπα αληθειεες............ ......... λεω εγω τωρα........... οταν εγω φωναζω για εγκεφαλο .............. ..... σκορερ ..... ελα.... ΠΕΤΑ ΤΟ.............. εννοειτε οτι πας εκει και τα κανεις ολα μπουρδελο και δεν του δεινεις ΦΡΑΓΚΟ φευγεις και πας στον X.TOP.POWER και σου φτιαχνει το αμαξι να τελειωνεις που ασχολεισε με τον καθε κλεφτη !!!!! παρτα !!!!!!!!!!!!
_________________
THANKS TO X-TOP POWER.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 21:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Ασημενιε, δλδ τα παιδια αυτα μπορουν να ελεγξουν ή και να επισκευασουν εγκεφαλο (με λογικο κοστος βεβαια...) που μπορει να εχει καψει κατι μεσα του; Γιατι εμενα προ λιγων ημερων εκαψε εγκεφαλο το Xantia (Sagem SL96-3, οι "κλασικοι" προβληματικοι του group) και παρηγγειλα αλλον απο εξω με 42 ευρω . Απλα λεω μηπως μπορει να επισκευαστει και ο παλιος. Βεβαια στο Lexia που το μπριζωσαμε, δεν τον βλεπει καθολου, και αναφερει "σφαλμα επικοινωνιας"..... Α, το κυκλωμα του ειναι "ντυμενο" με ρυτηνη για να μην τον σκαλιζουν. Τι γινεται με αυτο;
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Silver_C2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 01:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36 Δημοσιεύσεις: 429 Τοποθεσία: Glyfada
|
billaras έγραψε: Ασημενιε, δλδ τα παιδια αυτα μπορουν να ελεγξουν ή και να επισκευασουν εγκεφαλο (με λογικο κοστος βεβαια...) που μπορει να εχει καψει κατι μεσα του; Γιατι εμενα προ λιγων ημερων εκαψε εγκεφαλο το Xantia (Sagem SL96-3, οι "κλασικοι" προβληματικοι του group) και παρηγγειλα αλλον απο εξω με 42 ευρω . Απλα λεω μηπως μπορει να επισκευαστει και ο παλιος. Βεβαια στο Lexia που το μπριζωσαμε, δεν τον βλεπει καθολου, και αναφερει "σφαλμα επικοινωνιας"..... Α, το κυκλωμα του ειναι "ντυμενο" με ρυτηνη για να μην τον σκαλιζουν. Τι γινεται με αυτο; δεν νομιζω να μπορουν να επισκευασουν τον κατεστραμενο φιλε μου !!!! παντως στον δικο μου που ειχε καει καποιο κυκλωμα μεσα και ειχανε κοπει κατι Πινακια στην φυσα καταφερανε να τον αντιγραψουνε +να κολλησουνε το 8πινο για ιμομπιλαιζερ κτλ κτλ
_________________
THANKS TO X-TOP POWER.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 08:34 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Μα και σε εμενα κατι με το ιμομπιλα'ι'ζερ εγινε, και δεν ξερω αν καηκε ολος. Ξαφνικα ενω δουλευε το αυτοκινητο, αναψε το λαμπακι με το κλειδι. Μετα το εσβησα, ξαναξεκινησε κανονικα και μετα απο εκει και περα δεν κανει ουτε τσεκ το κλειδι. Ομως τον εγκεφαλο καπινας που εχει και το ιμομπιλα'ι'ζερ πανω τον προγραμματιζουμε κανονικα και τον βλεπουμε απο το Lexia. Απλα δεν μπορει να επικοινωνησει το Lexia με τον εγκεφαλο μηχανης, αναβει κατα την εκκινηση κανονικα το τσεκ (δεν μενει αναμμενο ομως μετα την αποτυχια εκκινησης), και παιρνει ρευμα κανονικα. Ενδιαφερει και αλλο ενα παιδι που του βγαζει αλλο σφαλμα σε αλλο αμαξι, με τον αισθητηρα της θερμοκρασιας αερα, ενω τον εχει αλλαξει με καινουριο. Μπορει να γινει ελεγχος στα κυκλωματα του; Τουλαχιστον ο scorer να βγαλει και καμια ακρη με το προβλημα του..... Κριμα ειναι...
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2010, 16:04 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Τελικα ητανε εγκεφαλος ..αλλαχτηκε με εναν ιδιο 7.4.4 μεταχειρισμενο.Να ευχαριστησω τον Χρηστο (X top power),αλλα και των Κωστα(Silver_c2) που απο την 1η στιγμη ειχε πει οτι ειναι εγκεφαλος.Το αμαξι δουλευει και παλι απροβληματιστα κανονικα.
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|