Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 03:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 03:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Δυστυχως παιδια Πρωτοχρονιατικα μου επιφυλασε εκπληξη το c2..

Να πω το χρονικο της..ιστοριας...ειχα 100σταρα βενιζνη ολα μια χαρα βαζω μετα 95αρα απο το βενζιναδικο (πριν 1 βδομαδα περιπου) που βαζω παντα και στην πρωτη γκαζια για να φυγω απο το βενζιναδικο ..το αμαξι σερνοτανε αισθητα! σαν να χε χασει 20-30 αλογα ενα πραμα και βαλε....τεσπα...λεω οκ θα τυχε..μολις τελιωνουνε τα 30 ευρω που βαλα...ξαναβαζω παλι απο το ιδιο βενζιναδικο παλι απλη 95αρα δν ειδα καμια διαφορα...το αμαξι ειχε χασει πολυ σε ολα λες και εχασε πολλη ισχυ!!Καμια σχεση!ξερω το αμαξι πως παει και πως συμπεριφερεται..για να μην πολυλογω ενω ειχα αυτην την βενζινη και ειχανε μεινει μεσα 12-13 λιτρα περιπου 3 τουβλακια....κανω μια επιταχυνση 1-2α-3η...και μετα απο 50 μετρα μολις σταματησα να παταω γκαζι πεταει τσεκ!!!

Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι απο σκαρτη "βενζινη"..το θεμα ειναι τωρα τι κανουμε...να μην το τσουλαω?'η να κανω να βγαλω την μπαταρια για 6-7 λεπτα και να την ξαναβαλω να κανει ενα reset ο εγκεφαλος να ξαναδιαβασει...?να πω οτι πριν και μετα το τσεκ δεν παρητηρησα τιποτα!το ιδιο πηγαινε κτλπ οπως και μετα το τσεκ αν δλδ δεν ειχε αναψει τσεκ δν θα υπηρχε κανενα προβλημα απλα θα ξερα οτι εχω βαλει μ@λακια βενζινη..θα την εκεγα και απο δω και περα θα βαζα μονο 100σταρα!

Α, να πω επισης πως εδω και κατι βδομαδες...ακουγετε πολυ εντονα κατι ειδικα οταν ειναι πολυ κρυο το αμαξι..και μολις εστω και λιγο παταω συμπλεκτη σταματαει ακαριαία!Λογικα ρουλεμαν συμπλεκτη αλλα λογικα νομιζω πως δεν πρεπει να χει καμια σχεση με το τσεκ..απλα το αναφερω.

Το θεμα ειναι γιατι το βγαλε το τσεκ μετα απο ανοιγμα 1η-2α-3η....αυτο ειναι το περιεργο και που με φοβιζει λιγο...

Το αμαξι πριν και μετα το τσεκ παρέμεινε ιδιο δεν καταλαβα καμια διαφορα ουτε σε ταχυτες πουθενα ολα νορμαλ απλα εβγαλε τσεκ...και ισως πηγαινε λιγο Ακομα χειροτερα λογικα λογο τσεκ...αλλα δεν ξερω δεν καταλαβα κατι το φοβερο...

Sorry για το μεγαλο post.


Ευχαριστω

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 04:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Βγάλε μπαταρία να σβήσει το service, και μετά ρίξε 10 λίτρα 100άρα ωστε να αναμιχθεί με την μάπα 95άρα που ήδη υπάρχει μέσα και να βοηθήσει στο να την κάψει.

Υπάρχει και η λύση του να βάλεις σωληνάκι μέσα στο ντεπόζιτο και να ρουφήξεις την 95άρα, ή τουλάχιστον να βγάλεις όσο περισσότερη μπορείς...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 04:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Oποτε φιλε μου και συ λες σκαρτη βενζινη ετσι??αλλα το θεμα ειναι το γιατι που το αναψε το τσεκ μετα απο επιταχυνση 1-2-3η...!!?μηπως κατι αλλο παιζει?αν και γω λογικα λεω βενζινη...αλλα γιατι να πεταξει μετα το ανοιγμα...??τιποτα δν γινεται τυχαια....πιστευω...

_________________
C2 VTS


Τελευταία επεξεργασία από scorer και Σάβ 01 Ιαν 2011, 05:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 05:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Λογικα λεω να παω σε βενζιναδικο που θελα απο καιρο να παω (θεωρειται πολυ καλο) και να μου ρουφιξουνε την βενζινη και να βαλο σε αδειο ρεζερβουαρ 100σταρα ατόφια.αλλα το θεμα ειναι πρωτον κανει να βγαλω τον πολο να κανει ρεσετ...μηπως μετα θα θελει η πεταλουδα γκαζιου "ρυθμισμα" κτλπ?Ο μηχανικος μου χει κανε αφοβα την μπαταρια βγαζε τον εναν πολο κτλπ οτι μονο τα ρολογια χαλανε η ωρα τους χεχε....

και το αλλο ειναι οτι και να βγαλουμε την βενζινη απο το ντεποζιτο ..δεν θα χει μινει λιγο στο καρμπυρατερ και καπου αλλου ...κατι τετοιο ακουσα... μπορει να λεω και βλακειες...

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 11:45 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τα καρμυρατερ καταργηθηκαν περιπου το 1988 για τα περισσοτερα αυτοκινητα, και ειναι σε ελαχιστα παπακια μεχρι τωρα συνηθως κινεζικα. :laugh :laugh
Αρα εσενα δεν εχει καρμπυρατερ. Ναι θα μεινει λιγη μεσα στο κυκλωμα ψεκασμου. Γυρνα 2-3 φορες το κλειδι και οταν ακους την τρομπα τοτε ΟΚ θα γεμισει και με καινουρια βενζινη. Βγαλε τον πολο, θα χασεις ολες τις ρυθμισεις των παραθυρων σου και ισως και καποιες στα ηλεκτρικα της μηχανης. Αυτο που λες με την πεταλουδα ΟΚ ισως, αλλα επαναρυθμιζει ξανα απο μονη της, μην αγχωνεσαι. Το ρυθμισμα της πεταλουδας γινετια οταν χασει για τα καλα τα ορια της και το κανεις με το διαγνωστικο. Η πεταλουδα σου ειναι καθαρη; Ο map sensor;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 15:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
scorer έγραψε:
Oποτε φιλε μου και συ λες σκαρτη βενζινη ετσι??αλλα το θεμα ειναι το γιατι που το αναψε το τσεκ μετα απο επιταχυνση 1-2-3η...!!?μηπως κατι αλλο παιζει?αν και γω λογικα λεω βενζινη...αλλα γιατι να πεταξει μετα το ανοιγμα...??τιποτα δν γινεται τυχαια....πιστευω...



Καλά,όλα σε σένα συμβαίνουν?
Ξεμάτιαστο το ρημάδι να ησυχάσεις.........

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 16:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
M.M έγραψε:
scorer έγραψε:
Oποτε φιλε μου και συ λες σκαρτη βενζινη ετσι??αλλα το θεμα ειναι το γιατι που το αναψε το τσεκ μετα απο επιταχυνση 1-2-3η...!!?μηπως κατι αλλο παιζει?αν και γω λογικα λεω βενζινη...αλλα γιατι να πεταξει μετα το ανοιγμα...??τιποτα δν γινεται τυχαια....πιστευω...



Καλά,όλα σε σένα συμβαίνουν?
Ξεμάτιαστο το ρημάδι να ησυχάσεις.........


εγω του ειπα πολλες φορες να το πεταξει δεν με ακουει αυτος !!!

scorer μπορει να ειναι 1002 αυτο που λες βαλτο σε διαγνωστικο να στο βρει !!!! επεισεις μπορει να σου αναψε απο λ αφου δεν σου ειχε αναψει τοσο καιρο τωρα η ωρα του ηταν ουτε καταλυτη εχεις

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 18:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Silver_C2 έγραψε:
M.M έγραψε:
scorer έγραψε:
Oποτε φιλε μου και συ λες σκαρτη βενζινη ετσι??αλλα το θεμα ειναι το γιατι που το αναψε το τσεκ μετα απο επιταχυνση 1-2-3η...!!?μηπως κατι αλλο παιζει?αν και γω λογικα λεω βενζινη...αλλα γιατι να πεταξει μετα το ανοιγμα...??τιποτα δν γινεται τυχαια....πιστευω...



Καλά,όλα σε σένα συμβαίνουν?
Ξεμάτιαστο το ρημάδι να ησυχάσεις.........


εγω του ειπα πολλες φορες να το πεταξει δεν με ακουει αυτος !!!

scorer μπορει να ειναι 1002 αυτο που λες βαλτο σε διαγνωστικο να στο βρει !!!! επεισεις μπορει να σου αναψε απο λ αφου δεν σου ειχε αναψει τοσο καιρο τωρα η ωρα του ηταν ουτε καταλυτη εχεις


Μα εχω βρε Κωστη ανταπτορακι στον Λ δεν μ χε πεταξει τσεκ εδω και 8 μηνες και πεταξε τωρα..?κουφο μου φενεται...

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 18:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Bill χρονια σου πολλα !Αυτο που ρωτας ναι η πεταλουδα ειναι καθαρη τωρα για τον μαπ σενσορ θα σε γελασω δν τον βγαζω για να το καθαρισω μια 2 φορες που το βγαλα δν ηξερα πως να το καθαρισω λιγο το φυσιξα και το ξαναβαλα....

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 19:32 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ευχαριστω ρε συ. :)
Καλυτερα βεβαια ειναι να του βγαλεις τον πολο για να βγει απο τυχον safe mode αν μπηκε, ή τουλαχιστον να μηνββρει το σφαλμα και υπολειτουργει. Αν στο ξαναβγαλει (παντος προσπαθησε να στο ξαναβγαλει αν ειναι), και μπριζωσε το να δεις τι σφαλμα ειναι. ¨η ασε το ετσι ακι μπριζωσε το να δεις.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Το θεμα ειναι οτι και να το μπριζωσουμε θα βγαλει πχ κατι γενικο...δν θα βγαλει ποιο ακριβως ειναι το προβλημα ετσι νομιζω...οποτε δεν ξερω πως θα καταλαβουμε αν ειναι απο βενζινη η ειναι ο Λ ή ο μαπ...ή οτιδιποτε αλλο..

Να πω πως δεν εχω καταλυτη εδω και 9000κμ.....εχω βαλει στον δευτερο Λ ανταπτορακι..απο τον εξατμισα που εφτιαξα την εξατμιση...οποτε δεν νομιζω να ναι απο κει (οτι δεν εχω καταλυτη) αμα ητανε θα το βγαζε απο την αρχη και οχι μετα απο 9000κμ!

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 22:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Mα γιατί δεν αλλάζεις βενζίνη να βεβαιωθείς; Είναι το πιο εύκολο που μπορείς να δικιμάσεις για να σιγουρευτείς οτι είναι απο αυτό.

Επίσης αν πάς σε κάποιο συνεργείο μήν αναφέρεις αυτό που είπες για το καρμπυρατέρ, γιατί θα σε καταλάβουν και θα σε ΓΔΥ-ΣΟΥΝ. Είναι σα να ζητάς να σου αλλάξουν τα μπουζί σε κινητήρα πετρελαίου, και τα τσακάλια στα συνεργεία μυρίζονται/εκμεταλλεύονται τέτοιες καταστάσεις...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 23:40 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Και καλο ειναι να βαλεις καταλυτη, γιατι δεν εχει back pressure σωστο η εξατμηση και θα σου κανει κολπα. Πολλα και διαφορα. Βαλε εναν μεταλλικο να δεις και διαφορα και να μην πεθαινεις καθε φορα που καθεσαι στο φαναρι απο τα καυσαερια....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Ιαν 2011, 00:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Πραγματι ψηνομαι για τον καταλυτη γτ ειναι δραμα στα στοπ και στα φαναρια αλλα δν παιζουνε λευτα παντως το εχω στο μυαλο μου να το κανω καποια στιγμη ...θα δειξει...το θεμα ειναι αν μπορει να ναι απο κει το τσεκ...σας ειπα εβαλα στο 2ο Λ ενα ανταπτορακι χωρις καταλυτη ειμαι εδω και 9000κμ...σας φενεται λογικα να παρουσιασε τωρα προβλημα απο αυτο το θεμα μετα απο 9000κμ?!...Λογικα πρεπει να ναι βενζινη το θεμα...αλλα φοβαμαι μηπως ειναι κατι αλλο και λεω να το παω καπου με λεξια Δευτερα-Τριτη να δουμε τι θα βγαλει..Αν ειναι βενζινη δλδ αυτο που θα μ πει ο μηχανικος οτι ειναι το προβλημα.....το λεξια ρε παιδια δλδ τι θα βγαλει??γιατι δεν ξερω απεξω ολες τις επιλογες-βλαβες που βγαζει το λεξια....ισως γραψει πχ σφαλμα στον θαλαμο καυσης...τραβα βρες τωρα τι φταιει......αυτο ηθελα να ρωτησω το λεξια τι βγαζει αν ειναι το προβλημα το καυσιμο....αν ξερετε φυσικα...Και παλι ευχαριστω παιδια...!

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Ιαν 2011, 00:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
agiorgitis έγραψε:
Mα γιατί δεν αλλάζεις βενζίνη να βεβαιωθείς; Είναι το πιο εύκολο που μπορείς να δικιμάσεις για να σιγουρευτείς οτι είναι απο αυτό.

Επίσης αν πάς σε κάποιο συνεργείο μήν αναφέρεις αυτό που είπες για το καρμπυρατέρ, γιατί θα σε καταλάβουν και θα σε ΓΔΥ-ΣΟΥΝ. Είναι σα να ζητάς να σου αλλάξουν τα μπουζί σε κινητήρα πετρελαίου, και τα τσακάλια στα συνεργεία μυρίζονται/εκμεταλλεύονται τέτοιες καταστάσεις...


Σε ευχαριστω φιλε μου για την συμβουλη...μλκι@ μου το διαβασα καπου αλλα μετα ειδα οτι ειναι για μηχανακια!!!loll!!

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 30 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Περιεργη συμπεριφορα στην επιταχυνση..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Θάνος
Απαντήσεις: 32
Μετά το Φ.Π.Ε και τους εκκεντροφόρους
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 16
Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: kostaspach
Απαντήσεις: 25
Σχετικάμε την επιτάχυνση στο c2 by loeb (vts).
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: billc2vts
Απαντήσεις: 13
τρεμει μετα τα 130
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: καζαμιας
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ