Συγγραφέας |
Μήνυμα |
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Τσεκ μετα απο επιταχυνση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 03:51 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Δυστυχως παιδια Πρωτοχρονιατικα μου επιφυλασε εκπληξη το c2..
Να πω το χρονικο της..ιστοριας...ειχα 100σταρα βενιζνη ολα μια χαρα βαζω μετα 95αρα απο το βενζιναδικο (πριν 1 βδομαδα περιπου) που βαζω παντα και στην πρωτη γκαζια για να φυγω απο το βενζιναδικο ..το αμαξι σερνοτανε αισθητα! σαν να χε χασει 20-30 αλογα ενα πραμα και βαλε....τεσπα...λεω οκ θα τυχε..μολις τελιωνουνε τα 30 ευρω που βαλα...ξαναβαζω παλι απο το ιδιο βενζιναδικο παλι απλη 95αρα δν ειδα καμια διαφορα...το αμαξι ειχε χασει πολυ σε ολα λες και εχασε πολλη ισχυ!!Καμια σχεση!ξερω το αμαξι πως παει και πως συμπεριφερεται..για να μην πολυλογω ενω ειχα αυτην την βενζινη και ειχανε μεινει μεσα 12-13 λιτρα περιπου 3 τουβλακια....κανω μια επιταχυνση 1-2α-3η...και μετα απο 50 μετρα μολις σταματησα να παταω γκαζι πεταει τσεκ!!!
Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι απο σκαρτη "βενζινη"..το θεμα ειναι τωρα τι κανουμε...να μην το τσουλαω?'η να κανω να βγαλω την μπαταρια για 6-7 λεπτα και να την ξαναβαλω να κανει ενα reset ο εγκεφαλος να ξαναδιαβασει...?να πω οτι πριν και μετα το τσεκ δεν παρητηρησα τιποτα!το ιδιο πηγαινε κτλπ οπως και μετα το τσεκ αν δλδ δεν ειχε αναψει τσεκ δν θα υπηρχε κανενα προβλημα απλα θα ξερα οτι εχω βαλει μ@λακια βενζινη..θα την εκεγα και απο δω και περα θα βαζα μονο 100σταρα!
Α, να πω επισης πως εδω και κατι βδομαδες...ακουγετε πολυ εντονα κατι ειδικα οταν ειναι πολυ κρυο το αμαξι..και μολις εστω και λιγο παταω συμπλεκτη σταματαει ακαριαία!Λογικα ρουλεμαν συμπλεκτη αλλα λογικα νομιζω πως δεν πρεπει να χει καμια σχεση με το τσεκ..απλα το αναφερω.
Το θεμα ειναι γιατι το βγαλε το τσεκ μετα απο ανοιγμα 1η-2α-3η....αυτο ειναι το περιεργο και που με φοβιζει λιγο...
Το αμαξι πριν και μετα το τσεκ παρέμεινε ιδιο δεν καταλαβα καμια διαφορα ουτε σε ταχυτες πουθενα ολα νορμαλ απλα εβγαλε τσεκ...και ισως πηγαινε λιγο Ακομα χειροτερα λογικα λογο τσεκ...αλλα δεν ξερω δεν καταλαβα κατι το φοβερο...
Sorry για το μεγαλο post.
Ευχαριστω
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 04:54 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Oποτε φιλε μου και συ λες σκαρτη βενζινη ετσι??αλλα το θεμα ειναι το γιατι που το αναψε το τσεκ μετα απο επιταχυνση 1-2-3η...!!?μηπως κατι αλλο παιζει?αν και γω λογικα λεω βενζινη...αλλα γιατι να πεταξει μετα το ανοιγμα...??τιποτα δν γινεται τυχαια....πιστευω...
_________________ C2 VTS
Τελευταία επεξεργασία από scorer και Σάβ 01 Ιαν 2011, 05:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 05:10 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Λογικα λεω να παω σε βενζιναδικο που θελα απο καιρο να παω (θεωρειται πολυ καλο) και να μου ρουφιξουνε την βενζινη και να βαλο σε αδειο ρεζερβουαρ 100σταρα ατόφια.αλλα το θεμα ειναι πρωτον κανει να βγαλω τον πολο να κανει ρεσετ...μηπως μετα θα θελει η πεταλουδα γκαζιου "ρυθμισμα" κτλπ?Ο μηχανικος μου χει κανε αφοβα την μπαταρια βγαζε τον εναν πολο κτλπ οτι μονο τα ρολογια χαλανε η ωρα τους χεχε....
και το αλλο ειναι οτι και να βγαλουμε την βενζινη απο το ντεποζιτο ..δεν θα χει μινει λιγο στο καρμπυρατερ και καπου αλλου ...κατι τετοιο ακουσα... μπορει να λεω και βλακειες...
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 11:45 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Τα καρμυρατερ καταργηθηκαν περιπου το 1988 για τα περισσοτερα αυτοκινητα, και ειναι σε ελαχιστα παπακια μεχρι τωρα συνηθως κινεζικα. Αρα εσενα δεν εχει καρμπυρατερ. Ναι θα μεινει λιγη μεσα στο κυκλωμα ψεκασμου. Γυρνα 2-3 φορες το κλειδι και οταν ακους την τρομπα τοτε ΟΚ θα γεμισει και με καινουρια βενζινη. Βγαλε τον πολο, θα χασεις ολες τις ρυθμισεις των παραθυρων σου και ισως και καποιες στα ηλεκτρικα της μηχανης. Αυτο που λες με την πεταλουδα ΟΚ ισως, αλλα επαναρυθμιζει ξανα απο μονη της, μην αγχωνεσαι. Το ρυθμισμα της πεταλουδας γινετια οταν χασει για τα καλα τα ορια της και το κανεις με το διαγνωστικο. Η πεταλουδα σου ειναι καθαρη; Ο map sensor;
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 15:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
scorer έγραψε: Oποτε φιλε μου και συ λες σκαρτη βενζινη ετσι??αλλα το θεμα ειναι το γιατι που το αναψε το τσεκ μετα απο επιταχυνση 1-2-3η...!!?μηπως κατι αλλο παιζει?αν και γω λογικα λεω βενζινη...αλλα γιατι να πεταξει μετα το ανοιγμα...??τιποτα δν γινεται τυχαια....πιστευω... Καλά,όλα σε σένα συμβαίνουν? Ξεμάτιαστο το ρημάδι να ησυχάσεις.........
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Silver_C2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 16:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36 Δημοσιεύσεις: 429 Τοποθεσία: Glyfada
|
M.M έγραψε: scorer έγραψε: Oποτε φιλε μου και συ λες σκαρτη βενζινη ετσι??αλλα το θεμα ειναι το γιατι που το αναψε το τσεκ μετα απο επιταχυνση 1-2-3η...!!?μηπως κατι αλλο παιζει?αν και γω λογικα λεω βενζινη...αλλα γιατι να πεταξει μετα το ανοιγμα...??τιποτα δν γινεται τυχαια....πιστευω... Καλά,όλα σε σένα συμβαίνουν? Ξεμάτιαστο το ρημάδι να ησυχάσεις......... εγω του ειπα πολλες φορες να το πεταξει δεν με ακουει αυτος !!! scorer μπορει να ειναι 1002 αυτο που λες βαλτο σε διαγνωστικο να στο βρει !!!! επεισεις μπορει να σου αναψε απο λ αφου δεν σου ειχε αναψει τοσο καιρο τωρα η ωρα του ηταν ουτε καταλυτη εχεις
_________________
THANKS TO X-TOP POWER.
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 18:46 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Silver_C2 έγραψε: M.M έγραψε: scorer έγραψε: Oποτε φιλε μου και συ λες σκαρτη βενζινη ετσι??αλλα το θεμα ειναι το γιατι που το αναψε το τσεκ μετα απο επιταχυνση 1-2-3η...!!?μηπως κατι αλλο παιζει?αν και γω λογικα λεω βενζινη...αλλα γιατι να πεταξει μετα το ανοιγμα...??τιποτα δν γινεται τυχαια....πιστευω... Καλά,όλα σε σένα συμβαίνουν? Ξεμάτιαστο το ρημάδι να ησυχάσεις......... εγω του ειπα πολλες φορες να το πεταξει δεν με ακουει αυτος !!! scorer μπορει να ειναι 1002 αυτο που λες βαλτο σε διαγνωστικο να στο βρει !!!! επεισεις μπορει να σου αναψε απο λ αφου δεν σου ειχε αναψει τοσο καιρο τωρα η ωρα του ηταν ουτε καταλυτη εχεις Μα εχω βρε Κωστη ανταπτορακι στον Λ δεν μ χε πεταξει τσεκ εδω και 8 μηνες και πεταξε τωρα..?κουφο μου φενεται...
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 18:49 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Bill χρονια σου πολλα !Αυτο που ρωτας ναι η πεταλουδα ειναι καθαρη τωρα για τον μαπ σενσορ θα σε γελασω δν τον βγαζω για να το καθαρισω μια 2 φορες που το βγαλα δν ηξερα πως να το καθαρισω λιγο το φυσιξα και το ξαναβαλα....
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 22:29 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Το θεμα ειναι οτι και να το μπριζωσουμε θα βγαλει πχ κατι γενικο...δν θα βγαλει ποιο ακριβως ειναι το προβλημα ετσι νομιζω...οποτε δεν ξερω πως θα καταλαβουμε αν ειναι απο βενζινη η ειναι ο Λ ή ο μαπ...ή οτιδιποτε αλλο..
Να πω πως δεν εχω καταλυτη εδω και 9000κμ.....εχω βαλει στον δευτερο Λ ανταπτορακι..απο τον εξατμισα που εφτιαξα την εξατμιση...οποτε δεν νομιζω να ναι απο κει (οτι δεν εχω καταλυτη) αμα ητανε θα το βγαζε απο την αρχη και οχι μετα απο 9000κμ!
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Ιαν 2011, 00:10 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Πραγματι ψηνομαι για τον καταλυτη γτ ειναι δραμα στα στοπ και στα φαναρια αλλα δν παιζουνε λευτα παντως το εχω στο μυαλο μου να το κανω καποια στιγμη ...θα δειξει...το θεμα ειναι αν μπορει να ναι απο κει το τσεκ...σας ειπα εβαλα στο 2ο Λ ενα ανταπτορακι χωρις καταλυτη ειμαι εδω και 9000κμ...σας φενεται λογικα να παρουσιασε τωρα προβλημα απο αυτο το θεμα μετα απο 9000κμ?!...Λογικα πρεπει να ναι βενζινη το θεμα...αλλα φοβαμαι μηπως ειναι κατι αλλο και λεω να το παω καπου με λεξια Δευτερα-Τριτη να δουμε τι θα βγαλει..Αν ειναι βενζινη δλδ αυτο που θα μ πει ο μηχανικος οτι ειναι το προβλημα.....το λεξια ρε παιδια δλδ τι θα βγαλει??γιατι δεν ξερω απεξω ολες τις επιλογες-βλαβες που βγαζει το λεξια....ισως γραψει πχ σφαλμα στον θαλαμο καυσης...τραβα βρες τωρα τι φταιει......αυτο ηθελα να ρωτησω το λεξια τι βγαζει αν ειναι το προβλημα το καυσιμο....αν ξερετε φυσικα...Και παλι ευχαριστω παιδια...!
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τσεκ μετα απο επιταχυνση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Ιαν 2011, 00:11 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
agiorgitis έγραψε: Mα γιατί δεν αλλάζεις βενζίνη να βεβαιωθείς; Είναι το πιο εύκολο που μπορείς να δικιμάσεις για να σιγουρευτείς οτι είναι απο αυτό.
Επίσης αν πάς σε κάποιο συνεργείο μήν αναφέρεις αυτό που είπες για το καρμπυρατέρ, γιατί θα σε καταλάβουν και θα σε ΓΔΥ-ΣΟΥΝ. Είναι σα να ζητάς να σου αλλάξουν τα μπουζί σε κινητήρα πετρελαίου, και τα τσακάλια στα συνεργεία μυρίζονται/εκμεταλλεύονται τέτοιες καταστάσεις... Σε ευχαριστω φιλε μου για την συμβουλη...μλκι@ μου το διαβασα καπου αλλα μετα ειδα οτι ειναι για μηχανακια!!!loll!!
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|