Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 23 Απρ 2024, 20:55 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Ιαν 2011, 16:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 17:04
Δημοσιεύσεις: 197
Τοποθεσία: Αθήνα
Πριν 3 μερες πηγα το c2 να περασει Κ.Τ.Ε.Ο και αφου μου το περασαν μου ειπαν οτι απλα πρεπει καποια στιγμη να αλλαξω τα ρουλεμαν του μπροστινου αριστερου τροχου.
Πηγα και ρωτησα σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην περιοχη μου και μου ειπε 120 και 40 εργασια.Σαν πολλα δεν ειναι?

_________________
Εικόνα
http://imageshack.us/a/img689/6499/img3741dr.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Ιαν 2011, 17:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 11:36
Δημοσιεύσεις: 429
Τοποθεσία: Glyfada
http://www.rpc.gr/product_search.jsp?ac ... 9&extLang=


Για ριξε μια ματια εδω και κανε ενα τηλεφωνο στον Ντινο για περισσοτερες πληροφοριες :hmm :hmm :hmm

_________________
Εικόνα
THANKS TO X-TOP POWER.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιαν 2011, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Αύγ 2010, 18:02
Δημοσιεύσεις: 59
Είναι ιμιτασιόν όμως :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιαν 2011, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
λάθος δεν ειναι ιμιτασιον. Ιμιτασιον ειναι κάποιο το οποίο δεν είναι πρωτης τοποθέτησης, στα ελληνικα ΟΕΜ H PSA φοραει πάντα SNR οπότε είναι το σωστό. Αν δείτε τον κατάλογο ανταλλακτικών δίπλα στους κωδικούς πολλές φορές γράφει ποιός είναι ο κατασκευαστής π.χ στις μίζες γράφει ανάλογα bosh, valeo mitsubishi etc.
Άφοβα, τα SNR ειναι κορυφαία!!!

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιαν 2011, 23:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Εγω ξερω βρε παιδια οτί ότι εχει το rpc ειναι γνησιο....

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Ιαν 2011, 00:03 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οχι, αυτο ειναι μεγαλο λαθος!

Εχει και πραγματα με γνησιους κωδικους, και απο εταιριες που εφοδιαζουν εξαρτηματα πρωτης τοποθετησης, αλλα δεν ειναι ολα....
Τα Valeo, PEUGEOT, Bosch κτλ ναι ειναι μερικα γνησια.
Ενω μπαλακια κτλ κτλ Delphi, SWAG, SASIC κτλ ειναι καρα'ι'μιτασιον του κερατα!!!

Παντως τα ρουλεμαν SNR μπαινουν και απο την Citroen πρωτη τοποθετηση.
Αλλα μπορει καποιος να ψαξει και στην FAG και στην SKF. Και ειναι τα ιδια και καλυτερα απο τα εργοστασιακα και παρα πολυ φθηνοτερα...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Ιαν 2011, 00:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
μόλις βρω χρόνο θα καθήσω να αναλύσω τον κανονισμό της ΕΕ 1400/2002 που ρυθμίζει τα θέματα των ανταλλακτικών ποιά ειναι δηλαδή πρώτης τοποθέτησης και τι σημαίνει αύτο
επί του παρόντος τώρα. Στο ρουλεμάν αυτό π.χ η SNR παράγει για λογαριασμό της Πεζώ εκατομμύρια κομμάτια και τα βάζει στο αυτοκίνητο. Ετσι κάνει οικονομία κλίμακας και όταν το πουλάει έξω το πουλάει σε ανταγωνιστική τιμή
Πάμε τώρα στην SKF Kτλπ. Η εταιρεία είναι και αυτή παραγωγός ρουλεμάν, επειδή όμως παράγει πάρα πολλά η SNR σε αυτό τον κωδικό μπορεί να παίρνει ένα τόνο σε τιμή ανταγωνιστική ή να τα ανταλλάσει μαζί της με δικά της πρώτης τοποθέτησης και τα συσκευάζει απλώς άρα μέσα στο κουτί μπορεί να έχει snr μπορεί κάτι άλλο.
Πάμε τώρα στην swag-febi (ίδια εταιρεία) αυτοί δεν παράγουν απλώς αγοράζουν φασόν και τα συσκευάζουν μπορεί πάλι μέσα στο κουτί να είναι snr μπορεί όχι.
Τέλος έχουμε και μάρκες σε στύλ zahuer αμα την ξέρει κανένα σας. Το κουτί γράφει γερμανία και μέσα έχει κινέζικο γ εθνικής και μακριά.
Προσοχή η sasιc ειναι πάλι ΟΕΜ δηλαδή πρώτης τοποθέτησης
ακόμα και η delphi φτιάχνει σε πρώτη τοποθέτηση το com2000-διακόπτες φλας κτλπ σε c4 c5 c2 etc και την στατική στον 1,4 16V
Τι παράγει μόνη της η πεζώ? Αμορτισέρ, λαμαρίνα και ολίγον μπλόκ κινητήρα

Αυτά για να μην τρώτε προλόγους.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Ιαν 2011, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 17:04
Δημοσιεύσεις: 197
Τοποθεσία: Αθήνα
Επειδη χαθηκα λιγο,ποιο προτεινετε να βαλω?

_________________
Εικόνα
http://imageshack.us/a/img689/6499/img3741dr.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Ιαν 2011, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
grekoulis έγραψε:
Προσοχή η sasιc ειναι πάλι ΟΕΜ δηλαδή πρώτης τοποθέτησης
ακόμα και η delphi φτιάχνει σε πρώτη τοποθέτηση το com2000-διακόπτες φλας κτλπ σε c4 c5 c2 etc και την στατική στον 1,4 16V


Παντως σε αυτοκινητα που εχουν μπει και Sasic και Delphi διαλυθηκαν μεσα σε λιγους μηνες. Εγω ειχα βαλει Sasic (ο μηχανικος μου δλδ) σινεμπλοκ ψαλιδιων εμπρος και κοπηκαν σε 18000 χιλιομετρα..... Τα μαμα κρατησαν 170000. Αρα;
Τωρα φοραω εργοστασιακα αλλα απο μαγαζι και οχι αντιπροσωπεια, και εχουν ηδη 24000 χοιλιομετρα και ουτε κιχ.
Σε 305 αλλαξαμε μπαλακια ψαλιδων με Delphi και διαλυθηκαν σε 1 μηνα.
Σε Xantia I ειχαν μπει μπαρακια ζαμφορ Sasic και διαλυθηκαν σ ε2 μηνες.
Εγω ειχα βαλει κοντρα βαση μοτερ Sasic Κια κοπηκε σε 18000 χιλιομετρα...

Και δεν πιστευω οτι τα Sasic ειδικα ειναι πρωτη τοποθετηση. Οποιος το εχει πει μαγαζατορας ή το γραφουν αποκλειεται! Αν δινει σε τιποτα ΤΑΤΑ ή κινεζικα, ΟΚ δεν αντιλεγω... Αν εδινε σε ευρωπα'ι'κα, τοτε θα εκλειναν οι εταιριες αυτοκινητου....



jojepe βρες ρουλεμαν SNR, FAG ή SKF. τιποτε αλλο. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Φεβ 2011, 07:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
grekoulis έγραψε:
λάθος δεν ειναι ιμιτασιον. Ιμιτασιον ειναι κάποιο το οποίο δεν είναι πρωτης τοποθέτησης, στα ελληνικα ΟΕΜ H PSA φοραει πάντα SNR οπότε είναι το σωστό. Αν δείτε τον κατάλογο ανταλλακτικών δίπλα στους κωδικούς πολλές φορές γράφει ποιός είναι ο κατασκευαστής π.χ στις μίζες γράφει ανάλογα bosh, valeo mitsubishi etc.
Άφοβα, τα SNR ειναι κορυφαία!!!

το ηδιο αμαξι μπορει να φοραει και skf και fag και οτι θες!τα αγωραζουν φασον δεν ξερεις τι φοραει ειναι σαν kinder εκπληξη!εγω παραδοσιακα θα προτιμουσα skf μιας και ειναι ετερια αρκετα αξιποηστη και ιστορικη πλεον.τωρα για τα sasic θα σημφωνισω οταν ημημπαρα κρατισαν μολις 1000χλμ οκ ναι για αγωνηστικη χρηση αλα το θεορω απαραδεκτο την στιγμη που τα γνησια ειχαν βγαλει 7000 με την ηδια χρηση.οποτε προσοχη στο τι διαλεγεις και τι βαζεις το φθηνο δεν ειναι παντα καλο.τα 40 εργασια ειναι πολη λογικη τιμη για εμπρος ρολεμαν

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 13:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Για τα Sasic. Ως πρώτη τοποθέτηση μου το είπε ο ίδιος ο διευθυντής ευρώπης της εταιρείας στην έκθεση automechanika της Φρανκφούρτης. Προσοχή, πολύ πράμα βγαίνει Τουρκία. Γενικώς σωστά τα παράπονα αλλά σαν γενική παρατήρηση τα 'μαμά' δεν είναι πάντα τα καλύτερα: Παράδειγμα ¨¨οτι είναι sagem στα αυτοκίνητα μας... Κλαίνε όλοι κάτοχοι renault με τους πολλαπλασιαστές της κλαίνε όσοι φορούσαν εγκεφαλο sl-96

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 13:25 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εχεις δικιο οτι ισως ειναι τουρκιας... Αυτο ομως εμεις δεν το ξερουμε. Αρα βλεπουμε απο το αποτελεσμα των προ'ι'οντων. Οσο για τους εγκεφαλους, εχουν προβληματα συνηθως Xsara και λιγοτερο τα Xantia με τον Sagem sl96. Εμενα τετοιον φοραει το αμαξι, αλλα τον Sl96-3. Τα περισσοτερα προβληματα βγαζουν τα Sl96-1 κτλ κτλ. Εμενα παντως ειναι ακομα ΟΚ χτυπα ξυλο. Το θεμ αμε τα Sasic ειναι γενικο και εχω παρα μα παρα πολλες περιπτωσεις απο διαφορα συνεργεια που εχουν ξαναλλαξει τα sasic μεσα σε ελαχιστα χιλιομετρα αλλαζοντας και φυσικα μαρκα ανταλλακτικου...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 16:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ακριβως εχει δηκιο ο μπιλαρας

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
grekoulis έγραψε:
Για τα Sasic. Ως πρώτη τοποθέτηση μου το είπε ο ίδιος ο διευθυντής ευρώπης της εταιρείας στην έκθεση automechanika της Φρανκφούρτης. Προσοχή, πολύ πράμα βγαίνει Τουρκία. Γενικώς σωστά τα παράπονα αλλά σαν γενική παρατήρηση τα 'μαμά' δεν είναι πάντα τα καλύτερα: Παράδειγμα ¨¨οτι είναι sagem στα αυτοκίνητα μας... Κλαίνε όλοι κάτοχοι renault με τους πολλαπλασιαστές της κλαίνε όσοι φορούσαν εγκεφαλο sl-96



Εμένα οι sagem στο Megane ii,μου πήγαν 285.000 χλμ,με 100άρα και "ζουμιά" κάθε 15 μέρες.........
Το έχω ξαναπεί,είναι μα μην σου τύχει........

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
M.M έγραψε:
grekoulis έγραψε:
Για τα Sasic. Ως πρώτη τοποθέτηση μου το είπε ο ίδιος ο διευθυντής ευρώπης της εταιρείας στην έκθεση automechanika της Φρανκφούρτης. Προσοχή, πολύ πράμα βγαίνει Τουρκία. Γενικώς σωστά τα παράπονα αλλά σαν γενική παρατήρηση τα 'μαμά' δεν είναι πάντα τα καλύτερα: Παράδειγμα ¨¨οτι είναι sagem στα αυτοκίνητα μας... Κλαίνε όλοι κάτοχοι renault με τους πολλαπλασιαστές της κλαίνε όσοι φορούσαν εγκεφαλο sl-96



Εμένα οι sagem στο Megane ii,μου πήγαν 285.000 χλμ,με 100άρα και "ζουμιά" κάθε 15 μέρες.........
Το έχω ξαναπεί,είναι μα μην σου τύχει........

:agree μην σου τηχει......

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 39 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ρουλεμαν Δυναμο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: aenaos15
Απαντήσεις: 1
Προβλημα με ρουλεμαν πισω αξονα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Ρουλεμάν συμπλέκτη σε Astra 1.4T;;;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Lohias^
Απαντήσεις: 21
ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΡΟΧΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: XSARA16V
Απαντήσεις: 11
Αλλαγή ελαστικών και πρόβλημα με βαλβίδα τροχού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: konak
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ