grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου Δημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιαν 2011, 23:36 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
λάθος δεν ειναι ιμιτασιον. Ιμιτασιον ειναι κάποιο το οποίο δεν είναι πρωτης τοποθέτησης, στα ελληνικα ΟΕΜ H PSA φοραει πάντα SNR οπότε είναι το σωστό. Αν δείτε τον κατάλογο ανταλλακτικών δίπλα στους κωδικούς πολλές φορές γράφει ποιός είναι ο κατασκευαστής π.χ στις μίζες γράφει ανάλογα bosh, valeo mitsubishi etc. Άφοβα, τα SNR ειναι κορυφαία!!!
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
scorer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου Δημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιαν 2011, 23:37 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59 Δημοσιεύσεις: 408
|
Εγω ξερω βρε παιδια οτί ότι εχει το rpc ειναι γνησιο....
_________________ C2 VTS
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Ιαν 2011, 00:03 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Οχι, αυτο ειναι μεγαλο λαθος!
Εχει και πραγματα με γνησιους κωδικους, και απο εταιριες που εφοδιαζουν εξαρτηματα πρωτης τοποθετησης, αλλα δεν ειναι ολα.... Τα Valeo, PEUGEOT, Bosch κτλ ναι ειναι μερικα γνησια. Ενω μπαλακια κτλ κτλ Delphi, SWAG, SASIC κτλ ειναι καρα'ι'μιτασιον του κερατα!!!
Παντως τα ρουλεμαν SNR μπαινουν και απο την Citroen πρωτη τοποθετηση. Αλλα μπορει καποιος να ψαξει και στην FAG και στην SKF. Και ειναι τα ιδια και καλυτερα απο τα εργοστασιακα και παρα πολυ φθηνοτερα...
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Ιαν 2011, 00:47 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
μόλις βρω χρόνο θα καθήσω να αναλύσω τον κανονισμό της ΕΕ 1400/2002 που ρυθμίζει τα θέματα των ανταλλακτικών ποιά ειναι δηλαδή πρώτης τοποθέτησης και τι σημαίνει αύτο επί του παρόντος τώρα. Στο ρουλεμάν αυτό π.χ η SNR παράγει για λογαριασμό της Πεζώ εκατομμύρια κομμάτια και τα βάζει στο αυτοκίνητο. Ετσι κάνει οικονομία κλίμακας και όταν το πουλάει έξω το πουλάει σε ανταγωνιστική τιμή Πάμε τώρα στην SKF Kτλπ. Η εταιρεία είναι και αυτή παραγωγός ρουλεμάν, επειδή όμως παράγει πάρα πολλά η SNR σε αυτό τον κωδικό μπορεί να παίρνει ένα τόνο σε τιμή ανταγωνιστική ή να τα ανταλλάσει μαζί της με δικά της πρώτης τοποθέτησης και τα συσκευάζει απλώς άρα μέσα στο κουτί μπορεί να έχει snr μπορεί κάτι άλλο. Πάμε τώρα στην swag-febi (ίδια εταιρεία) αυτοί δεν παράγουν απλώς αγοράζουν φασόν και τα συσκευάζουν μπορεί πάλι μέσα στο κουτί να είναι snr μπορεί όχι. Τέλος έχουμε και μάρκες σε στύλ zahuer αμα την ξέρει κανένα σας. Το κουτί γράφει γερμανία και μέσα έχει κινέζικο γ εθνικής και μακριά. Προσοχή η sasιc ειναι πάλι ΟΕΜ δηλαδή πρώτης τοποθέτησης ακόμα και η delphi φτιάχνει σε πρώτη τοποθέτηση το com2000-διακόπτες φλας κτλπ σε c4 c5 c2 etc και την στατική στον 1,4 16V Τι παράγει μόνη της η πεζώ? Αμορτισέρ, λαμαρίνα και ολίγον μπλόκ κινητήρα
Αυτά για να μην τρώτε προλόγους.
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Ιαν 2011, 22:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
grekoulis έγραψε: Προσοχή η sasιc ειναι πάλι ΟΕΜ δηλαδή πρώτης τοποθέτησης ακόμα και η delphi φτιάχνει σε πρώτη τοποθέτηση το com2000-διακόπτες φλας κτλπ σε c4 c5 c2 etc και την στατική στον 1,4 16V Παντως σε αυτοκινητα που εχουν μπει και Sasic και Delphi διαλυθηκαν μεσα σε λιγους μηνες. Εγω ειχα βαλει Sasic (ο μηχανικος μου δλδ) σινεμπλοκ ψαλιδιων εμπρος και κοπηκαν σε 18000 χιλιομετρα..... Τα μαμα κρατησαν 170000. Αρα; Τωρα φοραω εργοστασιακα αλλα απο μαγαζι και οχι αντιπροσωπεια, και εχουν ηδη 24000 χοιλιομετρα και ουτε κιχ. Σε 305 αλλαξαμε μπαλακια ψαλιδων με Delphi και διαλυθηκαν σε 1 μηνα. Σε Xantia I ειχαν μπει μπαρακια ζαμφορ Sasic και διαλυθηκαν σ ε2 μηνες. Εγω ειχα βαλει κοντρα βαση μοτερ Sasic Κια κοπηκε σε 18000 χιλιομετρα... Και δεν πιστευω οτι τα Sasic ειδικα ειναι πρωτη τοποθετηση. Οποιος το εχει πει μαγαζατορας ή το γραφουν αποκλειεται! Αν δινει σε τιποτα ΤΑΤΑ ή κινεζικα, ΟΚ δεν αντιλεγω... Αν εδινε σε ευρωπα'ι'κα, τοτε θα εκλειναν οι εταιριες αυτοκινητου.... jojepe βρες ρουλεμαν SNR, FAG ή SKF. τιποτε αλλο.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Φεβ 2011, 07:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
grekoulis έγραψε: λάθος δεν ειναι ιμιτασιον. Ιμιτασιον ειναι κάποιο το οποίο δεν είναι πρωτης τοποθέτησης, στα ελληνικα ΟΕΜ H PSA φοραει πάντα SNR οπότε είναι το σωστό. Αν δείτε τον κατάλογο ανταλλακτικών δίπλα στους κωδικούς πολλές φορές γράφει ποιός είναι ο κατασκευαστής π.χ στις μίζες γράφει ανάλογα bosh, valeo mitsubishi etc. Άφοβα, τα SNR ειναι κορυφαία!!! το ηδιο αμαξι μπορει να φοραει και skf και fag και οτι θες!τα αγωραζουν φασον δεν ξερεις τι φοραει ειναι σαν kinder εκπληξη!εγω παραδοσιακα θα προτιμουσα skf μιας και ειναι ετερια αρκετα αξιποηστη και ιστορικη πλεον.τωρα για τα sasic θα σημφωνισω οταν ημημπαρα κρατισαν μολις 1000χλμ οκ ναι για αγωνηστικη χρηση αλα το θεορω απαραδεκτο την στιγμη που τα γνησια ειχαν βγαλει 7000 με την ηδια χρηση.οποτε προσοχη στο τι διαλεγεις και τι βαζεις το φθηνο δεν ειναι παντα καλο.τα 40 εργασια ειναι πολη λογικη τιμη για εμπρος ρολεμαν
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 13:15 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Για τα Sasic. Ως πρώτη τοποθέτηση μου το είπε ο ίδιος ο διευθυντής ευρώπης της εταιρείας στην έκθεση automechanika της Φρανκφούρτης. Προσοχή, πολύ πράμα βγαίνει Τουρκία. Γενικώς σωστά τα παράπονα αλλά σαν γενική παρατήρηση τα 'μαμά' δεν είναι πάντα τα καλύτερα: Παράδειγμα ¨¨οτι είναι sagem στα αυτοκίνητα μας... Κλαίνε όλοι κάτοχοι renault με τους πολλαπλασιαστές της κλαίνε όσοι φορούσαν εγκεφαλο sl-96
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 22:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
grekoulis έγραψε: Για τα Sasic. Ως πρώτη τοποθέτηση μου το είπε ο ίδιος ο διευθυντής ευρώπης της εταιρείας στην έκθεση automechanika της Φρανκφούρτης. Προσοχή, πολύ πράμα βγαίνει Τουρκία. Γενικώς σωστά τα παράπονα αλλά σαν γενική παρατήρηση τα 'μαμά' δεν είναι πάντα τα καλύτερα: Παράδειγμα ¨¨οτι είναι sagem στα αυτοκίνητα μας... Κλαίνε όλοι κάτοχοι renault με τους πολλαπλασιαστές της κλαίνε όσοι φορούσαν εγκεφαλο sl-96 Εμένα οι sagem στο Megane ii,μου πήγαν 285.000 χλμ,με 100άρα και "ζουμιά" κάθε 15 μέρες......... Το έχω ξαναπεί,είναι μα μην σου τύχει........
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρουλεμαν Τροχου Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 08:09 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
M.M έγραψε: grekoulis έγραψε: Για τα Sasic. Ως πρώτη τοποθέτηση μου το είπε ο ίδιος ο διευθυντής ευρώπης της εταιρείας στην έκθεση automechanika της Φρανκφούρτης. Προσοχή, πολύ πράμα βγαίνει Τουρκία. Γενικώς σωστά τα παράπονα αλλά σαν γενική παρατήρηση τα 'μαμά' δεν είναι πάντα τα καλύτερα: Παράδειγμα ¨¨οτι είναι sagem στα αυτοκίνητα μας... Κλαίνε όλοι κάτοχοι renault με τους πολλαπλασιαστές της κλαίνε όσοι φορούσαν εγκεφαλο sl-96 Εμένα οι sagem στο Megane ii,μου πήγαν 285.000 χλμ,με 100άρα και "ζουμιά" κάθε 15 μέρες......... Το έχω ξαναπεί,είναι μα μην σου τύχει........ μην σου τηχει......
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|