Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 09:30 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Μαρ 2011, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 12:16
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: Αθήνα
Παιδιά γειά σας!
Εχω ένα VTS C2, μοντέλο 9ος του 2008. Χτες βράδυ που πήγα να το βάλω μπροστά, στην αρχή πήρε και αμέσως έσβησε σε κλάσμα του δευτερολέπτου. Μετά δεν έπαιρνε με τίποτα. Εκανε αυτό το θόρυβο που προσπαθεί να πάρει αλλά τίποτα. Στο τέλος με περισσότερη δύναμη πήρε. Δούλευε λίγο με αστάθεια και μετά έστρωσε. Θα το πάω εννοείται συνεργείο να δώ τι έγινε, αλλά μήπως είχε κάποιος ανάλογη εμπειρία; Θέλω τα φώτα σας! Στεναχωρήθηκα κιόλας, καινούργιο αμάξι είναι, δεν μπορεί να βγάζει προβλήματα από τόσο νωρίς! Και με χιλιόμετρα κοντά στα 10.000.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Μαρ 2011, 18:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Το πιθανότερο είναι οτι έχεις πρόβλημα με τη μπαταρία σου. Μπορεί να έχει χαλάσει η να μην το φορτίζει σωστά το δυναμό.
Άστο ενα 24ωρο και μετά μέτρησε τη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Μαρ 2011, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57
Δημοσιεύσεις: 3167
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
Απο το 2008 μεχρι σημερα 2011 το αμαξι ειναι σχεδον 2,5 ετών και εχει κοντα στα 10000 χλμ.
Αρα δεν το κινείς και πολυ συχνά. Αν κ΄'αθεται ακίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν το βαζεις κάποιος μπροστά ανα τακτά διαστήματα (π.χ. μια καθε βδομαδα ή καθε 15 μερες) ειναι απόλυτα λογικό να αποφορτίζεται η μπαταρία....πιθανότατα δεν ειναι τίποτα σοβαρό, μαλλον χρειάζεσαι μια φόρτιση της μπαταρίας ή αλλαγη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μαρ 2011, 00:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Δεν εχει σημασια οτι καθεται, κατι αλλο συμβαινει. :hmm
Το νεο μας αυτοκινητο ειναι 3 ετων και εχει κανει μονο 18.000km, παρολαυτα δουλευει μια χαρα και παιρνει με την πρωτη.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μαρ 2011, 12:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
VTSSter έγραψε:
Παιδιά γειά σας!
Εχω ένα VTS C2, μοντέλο 9ος του 2008. Χτες βράδυ που πήγα να το βάλω μπροστά, στην αρχή πήρε και αμέσως έσβησε σε κλάσμα του δευτερολέπτου. Μετά δεν έπαιρνε με τίποτα. Εκανε αυτό το θόρυβο που προσπαθεί να πάρει αλλά τίποτα. Στο τέλος με περισσότερη δύναμη πήρε. Δούλευε λίγο με αστάθεια και μετά έστρωσε. Θα το πάω εννοείται συνεργείο να δώ τι έγινε, αλλά μήπως είχε κάποιος ανάλογη εμπειρία; Θέλω τα φώτα σας! Στεναχωρήθηκα κιόλας, καινούργιο αμάξι είναι, δεν μπορεί να βγάζει προβλήματα από τόσο νωρίς! Και με χιλιόμετρα κοντά στα 10.000.


μαλλον το βλεπω για πετελουδα.οταν υπαρχει αυτο το προβλημα το αυτοκινητο κανει σαν να μην μπορει να αναπνευσει και μετα σβηνει με την δευτερη φορα δεν κραταει ρελαντι και με την τριτη στρωνει.τοτε κατα 80% ειναι πετελουδα. ειχες αυτα τα προβληματα? αν ναι πηγαινε για καθαρισμο πεταλουδας και εκμαθηση. αν δεν στρωσει πας για πεταλουδα. :thumb

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μαρ 2011, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 12:16
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: Αθήνα
Γειά σας και πάλι.
Το αμάξι τελικά την άλλη μέρα πήρε μια χαρά μπροστά, το πήγα συνεργείο, μου το έβαλαν στο μηχάνημα και δεν διέγνωσε καμία βλάβη.. Εκαναν και μια άλλη μέτρηση πιο λεπτομερής (δεν τα ξέρω καλά) αλλά ούτε τότε έβγαλε τίποτα, μηδέν βλάβες. Μετρήσανε και την μπαταρία η οποία ήταν μια χαρά ( το αμάξι δεν μένει ακίνητο, κινείται κάθε μέρα απλά κάνει μικρές αποστάσεις) και τελικά ο μάστορας απεφάνθει ότι ήταν σκουπίδι από την βενζίνη και μου έβαλε ένα καθαριστικό που θα βοηθούσε λέει.
α) Ποιά η γνώμη σας, εσάς των πιό ειδικών; Να ησυχάσω και να πώ ότι ήταν αυτό; Σας συνέβη και σας καμιά φορά;
β) Μου χρέωσε και το μηχάνημα που μου έβαλε συν το καθαριστικό όλα μαζί 27 ευρώ. Τι σας λέει αυτό;
γ) Αλήθεια, η μπαταρία κάθε πότε αλλάζεται;
Ευχαριστώ και για τις απαντήσεις σας!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μαρ 2011, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Γενικα παρατηρησε το. Αν στο ξανακανει τοτε θελει ψαξιμο. Κοιταξε ποσο σφυχτοι ειναι οι πολοι της μπαταριας σου. Και γενικα κουνα το και λιγο γιατι εχει ελαχιστα χιλιομετρα. Αν δεν το κινεις θα καταστρεψεις την μπαταρια μια ωρα αρχιτερα...
Εμενα το Xantia οταν ξαφνικα μου εκανε μια τετοια δυσκολια εκκινησης και πηρε ρεταροντας αρχικα και μετα εστρωσε, επειτα απο 15 μερες εμεινα απο μπαταρια. Στο ενδιαμεσο χρονικο διαστημα δνε εκανε κανενα κολπο η μπαταρια μετα το πρωτο συμπτωμα. Και ηταν μαρκα μπαταρια 1,5 ετους και το κινουσα κανονικοτατα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μαρ 2011, 21:22 
Άβαταρ μέλους
VTSSter έγραψε:
Γειά σας και πάλι.
Το αμάξι τελικά την άλλη μέρα πήρε μια χαρά μπροστά, το πήγα συνεργείο, μου το έβαλαν στο μηχάνημα και δεν διέγνωσε καμία βλάβη.. Εκαναν και μια άλλη μέτρηση πιο λεπτομερής (δεν τα ξέρω καλά) αλλά ούτε τότε έβγαλε τίποτα, μηδέν βλάβες. Μετρήσανε και την μπαταρία η οποία ήταν μια χαρά ( το αμάξι δεν μένει ακίνητο, κινείται κάθε μέρα απλά κάνει μικρές αποστάσεις) και τελικά ο μάστορας απεφάνθει ότι ήταν σκουπίδι από την βενζίνη και μου έβαλε ένα καθαριστικό που θα βοηθούσε λέει.
α) Ποιά η γνώμη σας, εσάς των πιό ειδικών; Να ησυχάσω και να πώ ότι ήταν αυτό; Σας συνέβη και σας καμιά φορά;
β) Μου χρέωσε και το μηχάνημα που μου έβαλε συν το καθαριστικό όλα μαζί 27 ευρώ. Τι σας λέει αυτό;
γ) Αλήθεια, η μπαταρία κάθε πότε αλλάζεται;
Ευχαριστώ και για τις απαντήσεις σας!


για τα 27 ευρω που σου πηρε στο ανεβασε σε μηχανημα στο εψαξε σου εβαλε και καθαριστικο αξιοπρεπες τιμη μου ακουγεται φαντασου εμενα για να μου αλαξουν δισκους που της δισκοπλακες θα της παω εγω μονο για την εργασια 65 ευρω μου ζητησε .. και οι δισκοπλακες της βρισκω 25 ευρω . εννοειτε δεν θα του δωσω 65 ευρω για μια τοσο απλη δουλεια. και το αυτο που λεει ο billaras το εχω παθει και εγω και μετα απο λιγο καιρο τα φτυσε και μενα η μπαταρια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μαρ 2011, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
10-15 ευρώ έχει το καθαριστικό. Άρα πήρε γύρω στα 15 ευρώ για τον έλεγχο. Λογική τιμή...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Μαρ 2011, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
Και σε εμενα ειχε τυχη το ιδιο σκηνικο με αυτο που λες.Περιπου με τα ιδια συμπτωματα.Το βαλαμε στον εγκεφαλο,δεν ειχε δειξη τπτ και μου εβαλαν καθαριστηκο (εαν θυμαμε καλα το κλασικο της wurth).Mη μασας.Δεν ειναι τπτ.Και οπως ειπαν και τα παιδια,βλεπε που και που και την πεταλουδα σου.

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε ger_zoym για την δημοσίευση του/της: VTSSter
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 18:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 12:16
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: Αθήνα
Για να προετοιμαστώ σε περίπτωση που με αφήσει από μπαταρία, έχω κάποιες ερωτήσεις:
α) Τι είδους μπαταρία παίρνει το Vts 1.6; Γιατί στο βιβλιαράκι δεν γράφει τίποτα από ό,τι είδα. Μόνο ότι είναι 12V. Και τι μάρκα προτείνετε εσείς;
β) Να πάω για αλλαγή σε εξουσιοδοτημένο ή σε έναν απλό ηλεκτρολόγο;
γ) Οταν το πήγα για το παραπάνω πρόβλημα που σας έγραψα, μέτρησαν την μπαταρία γύρω στα 10,5 V. Μήπως πλησιάζει η ώρα της αλλαγής;
Ευχαριστώ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 19:32 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εισαι σιγουρος οτι την μετρησαν στα 10,5ν; Φορτισμενη; :hmm Αν ναι, τοτε θα σε αφησει.
Δν ειναι αναγκη να πας σε συνεργειο. Ακομα και σε ενα μαγαζι με μπαταριες να πας θα κανεις την δουλεια σου και χωρις εργατικα. Πιανουν τα χερια σου; Ειναι πανευκολο να την αλλαξεις. Αρκει να μην κανεις λαθος πολικοτητα. Μια μπαταρια πανω απο 50Ah εστω και 55-56Ah ειναι καλη για τις καταναλωσεις σου.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 20:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
VTSSter έγραψε:
Για να προετοιμαστώ σε περίπτωση που με αφήσει από μπαταρία, έχω κάποιες ερωτήσεις:
α) Τι είδους μπαταρία παίρνει το Vts 1.6; Γιατί στο βιβλιαράκι δεν γράφει τίποτα από ό,τι είδα. Μόνο ότι είναι 12V. Και τι μάρκα προτείνετε εσείς;
β) Να πάω για αλλαγή σε εξουσιοδοτημένο ή σε έναν απλό ηλεκτρολόγο;
γ) Οταν το πήγα για το παραπάνω πρόβλημα που σας έγραψα, μέτρησαν την μπαταρία γύρω στα 10,5 V. Μήπως πλησιάζει η ώρα της αλλαγής;
Ευχαριστώ!



Και με 45άρα δουλεύει και με 60άρα.Έχεις μουσική?(καταλαβαίνεις τι εννοώ).Αυτός που θα στην αλλάξει,να σου βάλει το "μηχανηματάκι" πάνω,για να μην χάσεις τις μνήμες σου.Από 40 έως 75e.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Μαρ 2011, 21:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
ρε παΐδια άμα ήταν μπαταρία στην πρώτη μιζια θα έπαιρνε το αμάξι......
Όταν είναι κρύο το αμάξι για να το βάλεις μπροστά δίνει εντολή ο εγκέφαλος στην πεταλούδα και ανοίγει λίγο και είναι ο λόγος που όταν το βάζαμε μπροστά και είναι κριό ανεβάζει 1000-1500 στροφές.......

Από εκεί και πέρα με της μιζιες μπορι να έμεινε ανοιχτή η πεταλούδα και να μπούκωσε και για αυτό να μην σου δουλεύει σωστά το αμάξι μέχρι να διαβάσει ο εγκέφαλος τα σφάλματα........

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πήρε μπροστά με μεγάλη δυσκολία!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Μαρ 2011, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αν είναι πράγματι 10,5V η μπαταρία άλλαξε την γιατί θα σε αφήσει.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 16 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πήρε φωτιά εν κινήσει
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
Πήρε φωτιά η μηχανή...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Toro
Απαντήσεις: 10
Πάλι μπροστά από όλους;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: vpafi
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια