Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ger_zoym
|
Θέμα δημοσίευσης: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 21:25 |
|
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47 Δημοσιεύσεις: 469 Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
|
Οποιος γνωριζει το θεμα θα ηθελα την συμβουλη του.Τα θετικα που κραταω απο το θεμα υδρογονο ειναι οτι δεν κοστιζει η μετατροπη οσο του υγραεριου,δεν αλλαζεις καυσιμο,εως και 40%μειωση καυσιμου.Τιμες ακουσα 3 διαφορετικες εκδοχες.Ακουσα για εναν στην θεσσαλονικη με 900ευρο με 2 χρονια εγγυηση,ενας εδω στην περιοχη μου με 650 ευρο με 2 χρονια εγγυση και ενας στην Δραμα με 100 ευρο......(εδω δεν ξερω τη παιζει με τα 100 ευρο και περιμενω να μαθω).Σε αλλα φορουμ μιλανε για μειωση απο το 20% και πανω εως 40% που διαβασα. Ενδιαφερον παντως ακουγεται.
_________________ KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 13:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Υπάρχει μετατροπή για να καις υδρογόνο; Και που το αγοράζεις; (το καύσιμο ενοώ)
Η ηλεκτρόλυση χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια απο όση βγάζει, άρα δεν μπορεί να μπεί σε κάτι που δεν έχει άλλη πηγή ενέργειας π.χ. αυτοκίνητο
|
|
|
|
|
ger_zoym
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 16:16 |
|
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47 Δημοσιεύσεις: 469 Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
|
agiorgitis ναι.Περι αυτης της συσκευης λεω.Το υδρογονο πηγαινει στην εισαγωγη και εχεις καλυτερη καυση.Δεν ασχοληθηκα ακομα λεπτομερος.Ο μαστορας εδω στην καβαλα μου ειπε για 40% μειωση.Μου ειπε επισης οτι πρεπει να περασω ΚΤΕΟ (εδω εχω καποιες αμφιβολιες εαν οντως ισχυει αυτο).
_________________ KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross
|
|
|
|
|
ger_zoym
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 20:07 |
|
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47 Δημοσιεύσεις: 469 Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
|
Φιλε bill αυτο το λες βαση εμπειριας η ετσι?Σε αλλα φορουμ μιλανε απο 23 % μειωση (ιδιοκτητες που τα εβαλαν ηδη) ενω εμενα ο μαστορας εδω μου ειπε για 40% στο πετρελαιοκινητο.Λές ενας επαγγελματιας να μου πουλαει φαμφαρες?
_________________ KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 20:42 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Κοιτα, επειδή μια τέτοια συσκευή HHO είχα δοκιμάσει στο παρελθόν, ναι μεν είδα κάποια διαφορά αλλά ήταν μικρή (περίπου 0,2~0,5λ/100) και τα παράτησα. Θα σου δώσω αρκετές πληροφορίες όμως... Δεν είναι απλό καταρχάς. Έχει τα μυστικά του. Το σύστημα ρίχνει στην εισαγωγή υγρογόνο και οξυγόνο, και όχι μόνο το υδρογόνο. Αυτό σημαίνει οτι "μπερδεύεται" ο αισθητήρας λ και για να αντισταθμίσει σου ψεκάζει περισσότερο καύσιμο, κάτι που φυσικά δεν θέλεις. Άρα, πρεπει να πάρεις γραφικές παραστάσεις του πρώτου λ (απο τον οποίο ρυθμίζεται το μίγμα) μέσω OBD, πριν και μετά την ενεργοποίηση του υδρογόνου. (Τραβάς διακοπτάκι μέσα στο αυτοκίνητο) Έστω οτι ο μέσος όρος του λ χωρίς το υδρογόνο είναι στα 0,8v, και με το υδρογόνο πάει στα 0,9volt. Εσύ πρεπει να το ρίξεις με κάποιον τρόπο πάλι στα 0,8v. Mαζί λοιπόν με τη συσκευή ηλεκτρόλυσης θα πρεπει να αγοράσεις και μια συσκευή που ρυθμίζει την τάση του λ. (Λέγεται EFIE). Μετά, κόβεις το καλώδιο σήματος απο τον λ, το συνδέεις στη συσκευή, και απο τη συσκευή φεύγεις για τον εγκέφαλο. Έχει επάνω ρυθμιστικά που ρυθμίζεις ακριβώς την τάση που θέλεις να αφαιρεί (ή να προσθέτει) στο σήμα του λ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρεπει να το ρυθμίσεις στα -0,1volt. Εδώ υπάρχει μια παγίδα: Ο εγκέφαλος γνωρίζει οτι ο αισθητήρας λειτουργεί ομαλά όταν περνάει κάτω απο τα 0,45volt, και έως τα 1,03v νομίζω. Aν δεν περνάει απο το κάτω όριο, ή αν ξεπερνάει το πάνω όριο, ο λ βγαίνει εκτός και ο κινητήρας χρησιμοποιεί default τιμές (αλλάζει απο closed loop σε opel loop, αν καταλαβαίνεις την ορολογία). Συνεπώς, η ρύθμιση είναι λίγο μανίκι, και πρεπει να είσαι για αρκετές μερες με το laptop στο αυτοκίνητο για να ελέγχεις τις καμπύλες, μέχρι να ρυθμιστεί σωστά. Αν όμως το πετύχεις σωστά, η απόδοση του υδρογόνου/οξυγόνου που καίγεται στον κινητήρα είναι ίση με την απόδοση της βενζίνης που εξοικονομείς! Επίσης, χρειάζεται και ένα αμπερόμετρο στο κύκλωμα, γιατί ανάλογα με την ποσότητα του ηλεκτρολύτη (potassium hydroxide) που θα ρίξεις μέσα, θα έχεις και διαφορετική έξοδο αερίου (σε ποσότητα). Άρα πρεπει σχεδόν κάθε μέρα να το τσεκάρεις, ωστε η έξοδος του EFIE να είναι η κατάλληλη για την ποσότητα του μίγματος που ρίχνεις στην εισαγωγή. Εγώ είχα πάρει αυτό http://vadaenergy.com/shop/product_info ... cts_id=204 και αυτό http://vadaenergy.com/shop/product_info ... cts_id=194 και το έκανα απο περιέργεια.
_________________
|
|
|
|
|
ger_zoym
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 20:58 |
|
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47 Δημοσιεύσεις: 469 Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
|
Σχετικα με το πρωτο σκελος της απαντησης σου υπαρχουν συσκευες που οντος δεν κανουν απολυτο διαχωρισμο υδρογονο σε 2 μερη και οξυγονο σε ενα μερος και ετσι υπαρχει το κοκτειλ αεριων με τα προβληματα που αναφερεις.Νομιζω ομως οτι πλεον αυτα τα προβληματα αντιμετωπιζονται οπως διαβασα και σε αλλο φορουμ (bmw).τα υπολοιπα φιλε οντως εχει πολυ δουλεια,για αυτο και δεν θα το κανω μονος αλλα σε συνεργειο που αναλαμβανει τετοιες τοποθετησεις.
_________________ KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 21:20 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Κοιταξε, δικια μου εμπειρια δεν εχω. Ο Γιαννης οχι απλα εχει,α λαλ το ξετιναξε κι ολας... Τωρα απ' οτι ακουσες, ειναι θεμα μισου λιτρου. ΟΚ δεν ειναι λιγοστο, αλλα δεν ειναι και μεγαλη διαφορα (δλδ οπως λενε 40%)... αλλα σχεδον 0,06%. Τετοια δοαφορα, και τρομακτικα μεγαλυτερη μπορεις να επιτυχεις, με τον τροπο οδηγησης σου, με καθαρα φιλτρα, σωστη πιεση ελαστικων, καθαρη πεταλουδα, μπουζι, καινουρια λαδια, βαλβολινες, σωστα ημιαξονια, ρουλεμαν τροχων, μπεκ, "λ" που να διορθωνει σωστα κτλ. Αρα ειναι καθαρα θεμα σωστης συντηρησης.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 21:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Δεν είναι οτι δεν κάνει καλό διαχωρισμό, είναι οτι το αποτέλεσμα του διαχωρισμού το ρίχνει μέσα στο νερό, ανεβαίνει στην επιφάνεια του δοχείου, και απο εκεί πάει στην εισαγωγή. Γράψε ΗΗΟ στο youtube και θα δείς χιλιάδες βίντεο για το πώς λειτουργεί το σύστημα. Βασίλη αν θέλεις να ασχοληθείς λίγο και να περάσεις ευχαριστα την ώρα σου, είναι μια καλή ευκαιρία! Αλλιώς για μισό λίτρο δε λέει τίποτα. Δηλαδή αν αντί για 7,2 στο ρίξει στο 6,8 δεν είναι και τόσο πολύ, συγκριτικά πάντα με την ώρα που θα φάς για να το φτιάξεις. Άσε που μετά κάθε 3 μήνες -κανονικά- θέλει όλο άδειασμα και γέμισμα με καινούριο απεσταγμένο νερό + καινούριο ηλεκτρολύτη... ΥΓ: Βασίλη δεν είναι 0,06%, αλλά κάπου 7%. Εντάξει μπορεί κάποιος να το πάει και παραπάνω αν έχει την όρεξη να ασχοληθεί. Το σίγουρο όμως είναι οτι είδα μείωση, δηλαδή υπάρχει προοπτική για τέτοια συστήματα... ΥΓ2: Η πλάκα είναι όταν βγάζεις το σωληνάκι που πάει στην εισαγωγή, το βάζεις σε ένα άδειο μπουκάλι νερού, μετά απο 1 λεπτό βγάζεις το σωληνάκι, βάζεις εναν αναπτήρα στο μπουκάλι και γίνεται μπάμ
_________________
|
|
|
|
|
ger_zoym
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 21:46 |
|
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47 Δημοσιεύσεις: 469 Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
|
στο φορουμ της bmw παντως το εχουν ξεπουπουλησει το θεμα απιστευτα.Εχω παθει πλακα.Παντως και εκει μιλανε για μειωσης απο 15% και ανω
_________________ KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 21:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Γιαννη δεν ξερω... Το να κανω αεριο ετσι, ΟΚ θα ασχοληθω. Να το βαλω στο αμαξι δεν νομιζω. Εδω εμενα εκαιγε οταν πηρα το Xantia 18+L/100km εθνικη, και τωρα εχω απο περιπου 7-9 αναλογως ποδιου, κινησης και βαρους. Γιατι ειναι 7%; Αφου το 0,5L στα περιπου 7,5 μεσης, ειναι το 1/15.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|