Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 03:11 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
Οποιος γνωριζει το θεμα θα ηθελα την συμβουλη του.Τα θετικα που κραταω απο το θεμα υδρογονο ειναι οτι δεν κοστιζει η μετατροπη οσο του υγραεριου,δεν αλλαζεις καυσιμο,εως και 40%μειωση καυσιμου.Τιμες ακουσα 3 διαφορετικες εκδοχες.Ακουσα για εναν στην θεσσαλονικη με 900ευρο με 2 χρονια εγγυηση,ενας εδω στην περιοχη μου με 650 ευρο με 2 χρονια εγγυση και ενας στην Δραμα με 100 ευρο......(εδω δεν ξερω τη παιζει με τα 100 ευρο και περιμενω να μαθω).Σε αλλα φορουμ μιλανε για μειωση απο το 20% και πανω εως 40% που διαβασα.
Ενδιαφερον παντως ακουγεται.

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 23:40 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Υδρογονο;;;; Με 100 ευρω;;;; :hmm

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 00:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Μήπως λες τις συσκευές που κάνουν ηλεκτρόλυση στο νερό και ρίχνουν το υδρογόνο στην εισαγωγή;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 13:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Υπάρχει μετατροπή για να καις υδρογόνο; Και που το αγοράζεις; (το καύσιμο ενοώ)

Η ηλεκτρόλυση χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια απο όση βγάζει, άρα δεν μπορεί να μπεί σε κάτι που δεν έχει άλλη πηγή ενέργειας π.χ. αυτοκίνητο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 16:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
agiorgitis ναι.Περι αυτης της συσκευης λεω.Το υδρογονο πηγαινει στην εισαγωγη και εχεις καλυτερη καυση.Δεν ασχοληθηκα ακομα λεπτομερος.Ο μαστορας εδω στην καβαλα μου ειπε για 40% μειωση.Μου ειπε επισης οτι πρεπει να περασω ΚΤΕΟ (εδω εχω καποιες αμφιβολιες εαν οντως ισχυει αυτο).

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αν ηταν να σου δινει 40% μειωση καυσιμου, τοτε θα επρεπε να κινει ο κινητηρας σου γεννητρια της ΔΕΗ για να δωσει οση ηλεκτρικη ενεργεια χρειαζεται για να γινει ηλεκτρολυση και παραγωγη αντιστοιχης ισχυος με το 40% της καυσης βενζινης... Δεν υπαρχει καμια περιπτωση να δεις μειωση ουτε 100 φορες λιγοτερη απο το 40%...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 20:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
Φιλε bill αυτο το λες βαση εμπειριας η ετσι?Σε αλλα φορουμ μιλανε απο 23 % μειωση (ιδιοκτητες που τα εβαλαν ηδη) ενω εμενα ο μαστορας εδω μου ειπε για 40% στο πετρελαιοκινητο.Λές ενας επαγγελματιας να μου πουλαει φαμφαρες?

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 20:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Κοιτα, επειδή μια τέτοια συσκευή HHO είχα δοκιμάσει στο παρελθόν, ναι μεν είδα κάποια διαφορά αλλά ήταν μικρή (περίπου 0,2~0,5λ/100) και τα παράτησα. Θα σου δώσω αρκετές πληροφορίες όμως...

Δεν είναι απλό καταρχάς. Έχει τα μυστικά του.
Το σύστημα ρίχνει στην εισαγωγή υγρογόνο και οξυγόνο, και όχι μόνο το υδρογόνο. Αυτό σημαίνει οτι "μπερδεύεται" ο αισθητήρας λ και για να αντισταθμίσει σου ψεκάζει περισσότερο καύσιμο, κάτι που φυσικά δεν θέλεις.
Άρα, πρεπει να πάρεις γραφικές παραστάσεις του πρώτου λ (απο τον οποίο ρυθμίζεται το μίγμα) μέσω OBD, πριν και μετά την ενεργοποίηση του υδρογόνου. (Τραβάς διακοπτάκι μέσα στο αυτοκίνητο)
Έστω οτι ο μέσος όρος του λ χωρίς το υδρογόνο είναι στα 0,8v, και με το υδρογόνο πάει στα 0,9volt. Εσύ πρεπει να το ρίξεις με κάποιον τρόπο πάλι στα 0,8v. Mαζί λοιπόν με τη συσκευή ηλεκτρόλυσης θα πρεπει να αγοράσεις και μια συσκευή που ρυθμίζει την τάση του λ. (Λέγεται EFIE). Μετά, κόβεις το καλώδιο σήματος απο τον λ, το συνδέεις στη συσκευή, και απο τη συσκευή φεύγεις για τον εγκέφαλο. Έχει επάνω ρυθμιστικά που ρυθμίζεις ακριβώς την τάση που θέλεις να αφαιρεί (ή να προσθέτει) στο σήμα του λ.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρεπει να το ρυθμίσεις στα -0,1volt.
Εδώ υπάρχει μια παγίδα: Ο εγκέφαλος γνωρίζει οτι ο αισθητήρας λειτουργεί ομαλά όταν περνάει κάτω απο τα 0,45volt, και έως τα 1,03v νομίζω. Aν δεν περνάει απο το κάτω όριο, ή αν ξεπερνάει το πάνω όριο, ο λ βγαίνει εκτός και ο κινητήρας χρησιμοποιεί default τιμές (αλλάζει απο closed loop σε opel loop, αν καταλαβαίνεις την ορολογία).
Συνεπώς, η ρύθμιση είναι λίγο μανίκι, και πρεπει να είσαι για αρκετές μερες με το laptop στο αυτοκίνητο για να ελέγχεις τις καμπύλες, μέχρι να ρυθμιστεί σωστά.
Αν όμως το πετύχεις σωστά, η απόδοση του υδρογόνου/οξυγόνου που καίγεται στον κινητήρα είναι ίση με την απόδοση της βενζίνης που εξοικονομείς!

Επίσης, χρειάζεται και ένα αμπερόμετρο στο κύκλωμα, γιατί ανάλογα με την ποσότητα του ηλεκτρολύτη (potassium hydroxide) που θα ρίξεις μέσα, θα έχεις και διαφορετική έξοδο αερίου (σε ποσότητα). Άρα πρεπει σχεδόν κάθε μέρα να το τσεκάρεις, ωστε η έξοδος του EFIE να είναι η κατάλληλη για την ποσότητα του μίγματος που ρίχνεις στην εισαγωγή.

Εγώ είχα πάρει αυτό http://vadaenergy.com/shop/product_info ... cts_id=204 και αυτό http://vadaenergy.com/shop/product_info ... cts_id=194 και το έκανα απο περιέργεια. :mrgreen

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
Σχετικα με το πρωτο σκελος της απαντησης σου υπαρχουν συσκευες που οντος δεν κανουν απολυτο διαχωρισμο υδρογονο σε 2 μερη και οξυγονο σε ενα μερος και ετσι υπαρχει το κοκτειλ αεριων με τα προβληματα που αναφερεις.Νομιζω ομως οτι πλεον αυτα τα προβληματα αντιμετωπιζονται οπως διαβασα και σε αλλο φορουμ (bmw).τα υπολοιπα φιλε οντως εχει πολυ δουλεια,για αυτο και δεν θα το κανω μονος αλλα σε συνεργειο που αναλαμβανει τετοιες τοποθετησεις.

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοιταξε, δικια μου εμπειρια δεν εχω. Ο Γιαννης οχι απλα εχει,α λαλ το ξετιναξε κι ολας... :laugh :laugh
Τωρα απ' οτι ακουσες, ειναι θεμα μισου λιτρου. ΟΚ δεν ειναι λιγοστο, αλλα δεν ειναι και μεγαλη διαφορα (δλδ οπως λενε 40%)... αλλα σχεδον 0,06%.
Τετοια δοαφορα, και τρομακτικα μεγαλυτερη μπορεις να επιτυχεις, με τον τροπο οδηγησης σου, με καθαρα φιλτρα, σωστη πιεση ελαστικων, καθαρη πεταλουδα, μπουζι, καινουρια λαδια, βαλβολινες, σωστα ημιαξονια, ρουλεμαν τροχων, μπεκ, "λ" που να διορθωνει σωστα κτλ. Αρα ειναι καθαρα θεμα σωστης συντηρησης.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 21:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Δεν είναι οτι δεν κάνει καλό διαχωρισμό, είναι οτι το αποτέλεσμα του διαχωρισμού το ρίχνει μέσα στο νερό, ανεβαίνει στην επιφάνεια του δοχείου, και απο εκεί πάει στην εισαγωγή. Γράψε ΗΗΟ στο youtube και θα δείς χιλιάδες βίντεο για το πώς λειτουργεί το σύστημα.

Βασίλη αν θέλεις να ασχοληθείς λίγο και να περάσεις ευχαριστα την ώρα σου, είναι μια καλή ευκαιρία! Αλλιώς για μισό λίτρο δε λέει τίποτα. Δηλαδή αν αντί για 7,2 στο ρίξει στο 6,8 δεν είναι και τόσο πολύ, συγκριτικά πάντα με την ώρα που θα φάς για να το φτιάξεις. Άσε που μετά κάθε 3 μήνες -κανονικά- θέλει όλο άδειασμα και γέμισμα με καινούριο απεσταγμένο νερό + καινούριο ηλεκτρολύτη...

ΥΓ: Βασίλη δεν είναι 0,06%, αλλά κάπου 7%. ;) Εντάξει μπορεί κάποιος να το πάει και παραπάνω αν έχει την όρεξη να ασχοληθεί. Το σίγουρο όμως είναι οτι είδα μείωση, δηλαδή υπάρχει προοπτική για τέτοια συστήματα...

ΥΓ2: Η πλάκα είναι όταν βγάζεις το σωληνάκι που πάει στην εισαγωγή, το βάζεις σε ένα άδειο μπουκάλι νερού, μετά απο 1 λεπτό βγάζεις το σωληνάκι, βάζεις εναν αναπτήρα στο μπουκάλι και γίνεται μπάμ :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 21:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
στο φορουμ της bmw παντως το εχουν ξεπουπουλησει το θεμα απιστευτα.Εχω παθει πλακα.Παντως και εκει μιλανε για μειωσης απο 15% και ανω

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Γιαννη δεν ξερω... Το να κανω αεριο ετσι, ΟΚ θα ασχοληθω. Να το βαλω στο αμαξι δεν νομιζω. Εδω εμενα εκαιγε οταν πηρα το Xantia 18+L/100km εθνικη, και τωρα εχω απο περιπου 7-9 αναλογως ποδιου, κινησης και βαρους.
Γιατι ειναι 7%; Αφου το 0,5L στα περιπου 7,5 μεσης, ειναι το 1/15. :hmm

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Βασίλη ότι και να κάνεις (ελαφρύ πόδι, φίλτρα μπουζί κλπ) θα πέσεις μέχρι κάποιο όριο. Το υδρογόνο (και διάφορα άλλα τέτοια) σου επιτρέπουν να πέσεις ακόμα πιο κατω. Αν αξίζει ή όχι είναι αλλο θέμα.

ger_zoym μπορείς να δώσεις ενα λίνκ απο το φόρουμ της bmw;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΟ C2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ 2011, 22:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
http://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=10363

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Καθαρισμός μηχανής με υδρογόνο
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: tracker
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ