Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 02 Ιουν 2024, 08:48 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Kαθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιουν 2011, 11:05 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
jojepe έγραψε:
καθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο?Γιατι εδω και 7 χρονια δεν εχω βαλει ποτε


Καθε οποτε καταλαβεις οτι δνε αποδισει σωστα (στο τερμα κρυο να ειναι απλα σαν χλιαρο-προς κρυο) ή αν θες καθε 3 χροινια περιπου αλλαζοντας και το λαδι του κομπρεσερ.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τριγμοί Ανάρτησης Σε Λακούβες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιουν 2011, 11:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 17:04
Δημοσιεύσεις: 197
Τοποθεσία: Αθήνα
Θα παω να τσεκαρουν τα υγρα γιατι μετα απο τοσα χρονια σιγουρα θα εχει απωλειες.Ευχαριστω για την απαντηση

_________________
Εικόνα
http://imageshack.us/a/img689/6499/img3741dr.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τριγμοί Ανάρτησης Σε Λακούβες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιουν 2011, 17:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
Οπα οπα οπα..........σχετικα με κλιματιστικο ακουστε και εναν ψυκτικο.Καταρχην τα λαδια στο κομπρεσερ πως αλλαζονται?Υπαρχει τετοια δυνατοτητα να αλλαχτουν απο την σιτροεν?Στον οικιακο κλιματισμο ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ.Επισης τα λαδια εαν υπαρχει περιπτωση να αλλαζονται (δεν γνωριζω πως ειναι το κομπρεσερ του αμαξιου ) πρεπει να ειναι μαζι με τα υγρα (φρεον).
Και για τελος,εαν φιλε ειχες απωλεια ψυκτικου ενα πραμα συμβαινει,δεν εχεις καθολου ψυξη.Δεν υπαρχει η λεξη εχασα λιγα υγρα.Τα λεγομενα υγρα ειναι υπο πιεση,εαν εχεις μια μικρη διαρροη σε ελαχιστο χρονο (το πολυ σε μια δυο μερες ) τα εχεις χασει εντελως.Εννοειται οτι με το να συμπληρωσεις υγρα δεν λυνεις το προβλημα διοτι πρεπει να βρεις απο που προερχεται η διαρροη.Α εννοειται οτι το Φρεον δεν το αλλαζεις (οπως τα λαδια) διοτι πολυ απλα δεν χαλαει.Σκεφτητε απλα το ψυγειο σας η το κλιματιστηκο στο σπιτι σας ποσα χρονια μπορει να δουλευει (εαν δε βγαλει προβλημα).Η ιδια λογικη ειναι.

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τριγμοί Ανάρτησης Σε Λακούβες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιουν 2011, 17:59 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ειμαστε και :ot , αλλα, Ποια υγρα βρε παιδια; Το φρεον ειναι ΑΕΡΙΟ, υπο πιεση. Οταν θες να βαλεις φρεον, πρεπει να δημιουργησεις κενο περιπου στην -1Atm με κομπρεσερ υποπιεσης (αντλια κενου), να φυγει οση ποσοτητα ατμοσφαιρικου αερα υποαρχει και μπορει να φυγει με αυτην την υποπιεση, ακι μετα το γεμιζεις με αεριο φρεον R134a. Αεριο συμπιεζει το κορμπεσερ ενος αυτοκινητου. Τα υγρα ειναι ασυμπιεστα. Αν συμπιεζε εστω και μικρη ποσοτητα υγρου σε 2-3 δευτερολεπτα θα εσκαγε το κομπρεσερ. ΤΟ αν σε καποια φαση της συμπιεσης και της εκτονωσης του αεριου στο κυκλωμα ψυξης του κλιματισμου υγροποιηθει το αεριο, υπαρχει το λεγομενο φιλτρο, εκεινο το κυλινδρικο πραγμα που εχει ειτε μια βαλβιδα συμπληρωσης πανω, ειτε βαλβιδα πιεσης, ειτε μπανιστηρι για τις φυσαλιδες, και υπαρχει για τον διαχωρισμο αυτο του αεριου με το υγρο ωστε να παει παλι αεριοσ το κομπρεσερ και ΟΧΙ υγρο.
Το λαδι του κλιματισμτικου βγαινει, ειτε αν αφαιρεσει καποιος τις σωληνες του κομπρεσερ, ειτε οπως ειναι εκει να αφαιρεσει την βαλβιδα συμπληρωσης φρεον αν εχει εκει κατω. Και μετα οπως κανει κενο με την ανλια κενου, του βαζεις να το ρουφηξει απο εκιε λογω υποπιεσης και ξαναδημιουργεις υποπιεση για το φρεον μετα.


--->Καποιος Mod αν ειναι να μεταφερει στο καταλληλο τοπικ τις απαντησεις περι κλιματισμου.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τριγμοί Ανάρτησης Σε Λακούβες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιουν 2011, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2007, 17:04
Δημοσιεύσεις: 197
Τοποθεσία: Αθήνα
Καταρχην συγνωμη που ξεκινησα μια off topic συζητηση.
ger_zoym δεν ειπα οτι εχω απωλειες με την εννοια οτι χανω φρεον η κατι αλλο απο καπου αλλα θεωρητικα απο την στιγμη που καθε 3 χρονια πρεπει να ελεγχεις αν θελει συμπληρωμα φρεον κτλ και δεν το εχω κανει απο το 2004-2005 που εχω το αμαξι θεωρησα οτι θα χρειαζεται.
Βασικα δεν εχω δει καποια πτωση στην αποδοση του κλιματιστικου αλλα σκεφτομουν να παρω σπρει για την απολυμανση των αεραγωγων και μετα ειδα προσφορα απο συνεργειο που συνεργαζεται το forum μας οτι με ελαχιστα παραπανω κανουν καθαρισμό και απολύμανση αεραγωγών, έλεγχο διαρροών και συμπλήρωση με φρέον

_________________
Εικόνα
http://imageshack.us/a/img689/6499/img3741dr.jpg


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω agiorgitis στις Πέμ 16 Ιουν 2011, 20:18.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Kαθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιουν 2011, 20:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Οποτε νιωσεις οτι το κλιματιστικο σου δεν αποδιδει καλα! :thumb

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Kαθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιουν 2011, 23:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8107
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
παντως εμενα ο ξαδερφος μου οταν παω το αυτοκινητο για ελεγχο ερ κοντισιον τραβαει ολο το φρεον απο μεσα κοιταει ποσο εχει τραβηξει και στη συνεχεια με το ιδιο μηχανημα τραβει το λαδι απο μεσα κανει κενο αφηνει να δει εαν υπαρχουν διαρροες και στην συνεχεια βαζει φρεον και λαδι ψυκτικος δεν ειμε αλλα ετσι εχω δει αυτα λεω ........

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Kαθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιουν 2011, 00:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5572
Τοποθεσία: Τρίπολη
Μα δεν είναι λογικό να μετράει πόσο έχει βγάλει και μετά να ρίχνει όσο έβγαλε. Δηλαδή αν έχει μια διαρροή και αντί για π.χ. 450gr έχουν μείνει μέσα μόνο 350gr, τί θα σου ρίξει μετά μέσα; 350gr επειδή τόσα έβγαλε;
Το σωστό είναι να το βγάζεις όλο και μετά να ρίχνεις την σωστή ποσότητα που ορίζει ο κατασκευαστής. (Ίσως έτσι να το κάνει ο ξάδερφος αλλά να μην το έχεις δει - ψάξτο να είσαι σίγουρος)

Όσο για το λάδι, υπάρχει περίπτωση μικρή ποσότητά του να βγεί αν η αποσυμπίεση του κυκλώματος είναι γρήγορη. Γι αυτό και όταν αδειάζουμε το κύκλωμα (είτε στον αέρα -να βοηθήσουμε και το περιβάλλον!- είτε με αναρρόφηση) καλό είναι να γίνεται σε χαμηλό ρυθμό και όχι γρήγορα. Αλλιώς κανένας δεν ξέρει πόσο λάδι εχει βγεί για να συμπληρωσει, οπότε η μόνη λύση είναι αδειασμα όλο και πάλι απο την αρχή.
Αντίστοιχα και με τις διαρροές. Το λάδι δεν φεύγει όταν υπάρχει μικρή διαρροή (το έχω διαβάσει σε κάτι έγγραφα της citroen αυτό) αλλά μόνο όταν υπάρχει μεγάλη διαρροή.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Kαθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιουν 2011, 07:56 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Σωστος ο Γιαννης :clap :clap

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Kαθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιουν 2011, 09:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
δηλαδη στο c2 δεν εχει αισθητηρα που οταν πεσει η πιεση στο κυκλωμα βγαζει ενδειξη στο lexia? στο c4 εχει εναν πανω στον ασημι σωληνα του κυκλωματος.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Kαθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιουν 2011, 10:09 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δημητρη, οταν απλα μειωθει η ποσοτητα του φρεον, δεν σταματα να δουλευει το κλιματιστικο. Δουλευει, αλλα με μειουμενη αποδοση οσο μειωνεται το φρεον. Η βαλβιδα αισθανεται την πιεση αυτη, και αν μειωθει κατω απο καποιο οριο, νομιζω ενεργοποιει τα βεντιλατερ, αλλα δεν ενεργοποιει το κομπρεσερ. Αν αφαιρεσεις μαλιστα την φυσα την ωρα που δουλευει ο κλιματισμος, τοτε θα δεις οτι απενεργοποιει τον ηλεκτρομαγνητη-συμπλεκτη του κομπρεσερ, ενω δουλεουν τα βεντιλατερ. Αν το ξαναφυσωσεις ενεροποιειται παλι. Τωρα για το αν βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο, πολυ πιθανο, αν αυτη η επικοινωνια υπαρχει με το διαγνωστικο. Σιγουρα ο αισθητηρας αυτος "γαργαλαει" το κομπρεσερ, τωρα για το διαγνωστικο....ισως. :)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Kαθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιουν 2011, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
παντως πριν κανεναν μηνα οταν το μπριζωσαμε εδειξε σφαλμα χαμηλη πιεση κλιματισμου η κατι τετοιο και μετα απο καμια βδομαδα το σφαλμα χαθηκε μαλλον ηταν στιγμιαιο. :hmm

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Kαθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιουν 2011, 16:49 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ή απλα ειναι οριακα η τιμη του για τον αισθητηρα. Αν δεν συμπληρωσες ποτε μεχρι τωρα, απλα χανει φυσιολογικα για ευρωπα'ι'κο σιγαααααααα σιγα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Kαθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Ιουν 2011, 15:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
Λοιπον εαν υπαρξει καποιος ψυκτικος ας με συμπληρωσει.
α) το ψυκτικο μεσο ειτε φρεον οπως το r134,r22,r407 κτλ ειναι υγρα υπο πιεση.στην ατμοσφαιρικη πιεση ειναι αεριο.Αρα εαν εχεις την παραμικρη διαρροη,τρυπα κτλ το χανεις σε ελαχιστο χρονο.
β)το αεριο η αλλιως υγρο μεσα στο κλειστο κυκλωμα συμπιεζεται απο το κοπρεσερ ειτε με πιστονι ειτε με ροτωρα.Το λαδι θελεται η οχι ερχετε σε επαφη με τα υγρα η φρεον (οπως το θελετε το λετε.)Οταν εχεια διαρροη πολλες φορες μπορει να δειτε και λαδι απο το σημειο που χανει.
γ)το ψυκτικο υγρο (εχω δει περιπτωσεις σε οικιακο κλιματισμο) να μπορει να εχει τις ιδιοτητες του και 20 χρονια.Εννοειται και τα λαδια του κοπρεσερ.
δ) το φρεον εξατμιζεται και υγροποιειται μεσα στο κυκλωμα
ε)το κοπρεσερ ονομαζεται και συμπιεστης (αναρωτηθητε γιατι?)
ζ) η ανλτια κενου εχει σκοπο να αφαιρεση απο το κυκλωμα τον ατμοσφαιρικο αερα διοτι περιεχει υγρασια πραμα που δεν το θελουμε,για να δεις εαν εχεις διαρροη καθως εαν πας -1 ατοσφαιρες και εχει διαρροη στα μανομετρα θα δεις να γινεται ξανα 0 και για να βαλεις τα υγρα.
η)εαν συμπληρωσεις υγρα πρεπει να βαλειςαυτα που λεει ο κατασκευαστης.αυτο μπορει να το κανεις με τον ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΤΗ ενα εργαλειο που ''διαβαζει'' την ποσοτητα υγρων.φυσικα πλεον υπαρχουν ετοιμα μηχανηματα που το κανουν αυτο.


εαν δεν αποδιδει σωστα δεν ειναι θεμα υγρων παντα.Ειναι θεμα βρωμιας ειτε στην εξωτερικη ειτε στην εσωτερικη μοναδα ειτε στην φτερωτη που στελνει τον αερα.Εαν σας πιανουν κοτσο και θελουν να αρμεγουν το κοσμο καποιοι οπως και στον οικιακο κλιματισμο αμολανε ατακες και κοροιδευουν το κοσμο.Απορω πως καποιοι μαστορες εγιναν ειδικοι στον κλιματισμο.Εγω προσωπικα 2 χρονια το σπουδασα σε ιεκ και 5 χρονια σαν τσιρακι και μαστορας και ακομα μαθαινω.
Ο κλιματισμος ειναι ειδικοτητα οπως ο ηλεκτρολογος και υδραυλικος.Απορω γαμωτο με μερικους.Και γω δλδ μπορω να γινω ηλεκτρολογο αυτοκινητων και να αρχισω να λεω ιστοριες?
Προ καιρου ακουσα απο εναν γνωστο που περναει ηχοσυστηματα οτι μπορει να μου κανει σερβις το κλιματιστικο του αυτοκινητου.Τον λεω ποια ειναι η διαδικασια και μου λεει θα σου βγαλω τα υγρα και θα σου βαλω αλλα...........ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.

_________________
KABAΛΑ CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! c2vts http://www.facebook.com/makis.zou φωτογραφιες απο αγωνες enduro και motocross


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 6 [ 80 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Πρόβλημα Air Condition - Πότε ψύχει και πότε όχι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: mountain77
Απαντήσεις: 17
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΑΣ ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ger_zoym
Απαντήσεις: 29
Πότε είναι το επόμενο πλοίο
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Goldfish
Απαντήσεις: 3
κλιματιστικο OFF
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Silver_C2
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ