Σελίδα 1 από 2

Μοτερ VTS σε VTR......

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 19:30
από sector2001
καλησπερα παιδια ενδιαφερομαι για μετατροπη το ΒΙ ΤΙ ΑΡ μου σε ΒΙ ΤΙ ΕΣ ..... ξερει καποιος ποσο πανε τα τροπετα ΒΙ ΤΙ ΕΣ ?????? τη θα χρειαστω να ψαξω να βρω τη ακριβως χρειαζομαι απο το ΒΙ ΤΙ ΕΣ.... και ποσο περιπου κοστιζει το τροπετο ή το μοτερ-σασμαν κτλ κτλ .... το εχει κανει κανενας ??? και ποσο του κοστησε !!!!!!


ευχαριστω Κωστας !!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:08
από V_T_S
λίγο δύσκολη η περίπτωσή σου.Το vtr που έχεις είναι sensodrive,σωστά;το vts δεν έχει sensodrive οπότε πέρα από τοποθέτηση μηχανής θες και μαστοριές στο κιβώτιο.θα σου έρθει πολύ ακριβά μαζί με τοποθέτηση και δε θα ξέρεις αν έχεει γίνει σωστή δουλειά......οπότε άποψή μου πούλα το vtr βάλε κάτι παραπάνω και πάρε το Vts

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:11
από koskotas
σωστα :fsss :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:11
από larry_tsoukou
και το VTR 1,6 με τα 110 αλογα?αυτοματο κιβωτιο δεν εχει?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:27
από Diablos
Έχει και sensodrive και χειροκίνητο.

*edit:
Μαλακίες λέω. Μόνο sensodrive, το τσέκαρα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:36
από sector2001
οχι οχι παιδια το 1.4 το απλο εχω ΄) !!!! το θεμα ειναι οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ !!!!!!! και θελω να βαλω μοτερ !!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:41
από Diablos
Φίλε μου δεν ξέρω αν αξίζει τέτοια μετατροπή. Αν βάλεις μοτέρ VTS, μετά πρέπει να αλλάξεις και αναρτήσεις-ελατήρια, ίσως ζαντολάστιχα, και θα σου πάει γενικά πολύ ακριβά...
Εκτός αν πας σε πιο οικονομική λύση με μοτέρ από rallie...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:48
από sector2001
Diablos έγραψε:
Φίλε μου δεν ξέρω αν αξίζει τέτοια μετατροπή. Αν βάλεις μοτέρ VTS, μετά πρέπει να αλλάξεις και αναρτήσεις-ελατήρια, ίσως ζαντολάστιχα, και θα σου πάει γενικά πολύ ακριβά...
Εκτός αν πας σε πιο οικονομική λύση με μοτέρ από rallie...


ναι ναι για να ακουσω !!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 20:57
από Diablos
Απλά επειδή το VTS μοτέρ είναι φρέσκο-φρέσκο, είναι και ακριβό να το αγοράσεις, ενώ αν κοιτάξεις για κανα πεζο-ραλύ που έχει σχετικά παλιώσει στην πιάτσα, θα σου έρθει φθηνότερα. Πρέπει να το ψάξεις σε τίποτα μάστορες για να σου πούν ακριβώς τι παίζει με τιμές και τέτοια...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 21:19
από smpokos
κομπλε μετατροπη στας αθηνας 3000 ευρω χοντρικα μαζι με μοτερ(κιβωτιο κλπ.) και πισω αξονα . τηλεφωνο με πμ ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2007, 22:37
από sector2001
καταναλοτικο δανειο ΤΩΡΑ !!!!!!!!! μυριζομαι χε χε χε χε χε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 10:52
από giannisC2vts
μπορεις να βαλεις απο σαχο αλλα δν ξερω αμα το δηλωνης μονο με πουστιες κ θα πηγαινει κ πολυ καλυτερα μοτερ απο σαχο υπαρχει αν θες με πμ πληροφοριες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Φεβ 2007, 19:32
από sector2001
το δηλωνεις !!!! και ευχομαι συντομα θα μπει μοτερ απο ραλλακι γιανα δουμε !!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Φεβ 2007, 21:25
από AleZ750
Ποιος το είπε ότι μπαίνει τόσο εύκολα μοτέρ από SAXO σε C2; για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να αλλαχτεί ότι καλώδιο υπάρχει μέσα στο αμάξι, ή να γίνει με δυο εγκέφαλους έναν το μαμά για να λειτουργούν, αερόσακοι, παράθυρα, φανάρια και άλλα τέτοια και έναν άλλον για το μοτέρ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Φεβ 2007, 00:34
από sector2001
alexandros έγραψε:
Ποιος το είπε ότι μπαίνει τόσο εύκολα μοτέρ από SAXO σε C2; για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να αλλαχτεί ότι καλώδιο υπάρχει μέσα στο αμάξι, ή να γίνει με δυο εγκέφαλους έναν το μαμά για να λειτουργούν, αερόσακοι, παράθυρα, φανάρια και άλλα τέτοια και έναν άλλον για το μοτέρ


για τον ηλεκτρολογο ειναι ευκολα αυτα !!!! αλλα οκ πακετο ειναι !!! αλλα για αυτους ειναι παιχνιδακι !!! ρουτινα 1 μερας