Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 23:31 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 12:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2009, 10:07
Δημοσιεύσεις: 15
η ερωτηση ειναι απλη : total quartz 9000 5w40 η motul 8100 xcess 5w40 ?ερχεται η ωρα για αλλαγη λαδιων φοραω τα motul αλλα αρκετοι ειναι αυτοι που υποστηρίζουν τα total οποτε ποια πιστευεται οτι ειναι καλλίτερα για το 1,6 vts του 2008 που εχω ? και μην ακουσω τα motul 300v που βαζουν μερικοι γιατι ειναι λαθος για το συγκεκριμενο αυτοκινητο βαση των στοιχειων που δινει η motul μεσα απο το site γιατι δεν σημαινει οτι επειδη γραφει racing ειναι και καλο για το αυτοκίνητο που εχουμε

παραθετω καποια στοιχεια για τα 2 λαδια παρακατω μπας και βρω καμμια ακρη
κινηματικα ιξωδη στους 130c - 100c - 40c - 4c
HTHS= HIGH SHEAR HIGH TEMPERATURE AT 150c
PP=POUR POINT
FP=FLASH POINT
VI=VISCOSITY INDEX ( με τα τεσσερα τελευταια να μην ξερω τι σημαινουν κλεμενα απο αλλου ειναι ολα αυτα )

MOTUL 8100 X-cess 5W40 = 7.94cSt - 14.0cSt - 83.1cSt - 528.16cSt
HTHS 3.57cP / PP -39C / FP 228C / VI 173

TOTAL QUARTZ 9000 5W40 = 7.90cSt - 14.0cSt - 85.0cSt - 557.48cSt
HTHS XXcP / PP -42C / FP 226C / VI 170


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Total...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Στέλιο συγκεντρώσου....... :rop

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 21:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Μανθο Total και παλι Total(ή Elf)...

Ειχα πληρωσει σαν τον μλκα 100Ε για 8 λιτρα 300V το 2004 και μετανιωσα την ωρα και την στιγμη που τα πηρα. :angr
Τα δωσαμε στο ΑΠΘ για αναλυση(μιας και εχουμε τα μεσα) μαζι με καποια αλλα που θελαμε να συγκρινουμε και απο τοτε ποτε ξανα Motul...

Τα αγωνιστικα τους ειναι απλα για τον φρουτσο(300V,κλπ) και τα "συμβατικα" τους απλα υπερτιμημενα για αυτο που ειναι.
Προτιμω να δωσω λιγοτερα χρηματα και να παρω Elf,Total ή εστω και Castrol αν βρω στα ιδια χρηματα παρα Motul.

Αν το καλοσκεφτεις,και η Citroen Sport αλλα και η Peugeot Sport μονον Total δινουν στα manual τους.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Καταρχάς,Total,Elf,Fina,Esso,είναι όλα ίδια.Κρατικά διυλιστήρια Γαλλίας.
Για αυτό το λόγο στα manual,γράφουν αυτά που γράφουν.
Ποτέ στα χρονικά,μια κατασκευάστρια εταιρεία(ιδιωτική),με πρωτογενή λιπαντικά (Motul,για την περίσταση),δεν μπορεί να είναι πίσω σε τεχνογνωσία,απο μία κρατική πετρελαική.Ποτέ.
Αν θέλεις κάτι πολύ καλό,που να αγγίζει το άριστο σε λιπαντικό(και όχι μόνο),ακολούθησε τα χνάρια των 2 τροχών.
Όλα αυτά τα λέει κάποιος ο οποίος τρέφει μεγάλη συμπάθεια στην Total......

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 21:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Kαι φυσικά μακριά απο εταιρίες που έχουν πετρέλαια, άρα και πρώτες ύλες. Γιατι το ορυκτέλαιο που βγάζουν τι θα το κάνουν; Γλυκό του κουταλιού; Όχι φυσικά... Λαδάκι θα το κάνουν, το οποίο αργότερα θα πουλάνε ως "100% συνθετική τεχνολογία" :D
Και μέσα στο μπουκάλι τα ορυκτέλαια θα έχουν στήσει χορό! :clap

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 21:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Πάλι με πρόλαβες ρε Γιάννη,καλά πως γράφεται τόσο γρήγορα?

Έχεις δίκιο 100%,πολύ σωστός.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2011, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
:P

Nα συμπληρώσω, για να μην παρεξηγηθώ, οτι τα ορυκτέλαια δεν είναι και τόσο κακά, αρκεί την επιλογή "ορυκτέλαιο ή συνθετικό" να την κάνουμε εμείς, και όχι να πληρώνουμε τα ορυκτέλαια για "δήθεν" συνθετικά και να μας έρχεται ο κούκος αηδόνι...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2011, 01:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:59
Δημοσιεύσεις: 408
Παιδια εχω c2 vts σκουπα-εξατμιση με προοπτικη να βαλω προγραμμα.Λοιπον εδω και 3 φορες βαζω 300v 10w40 chrono, ειμαι ικανοποιημενος αλλα εχω ενα προβλημα οπως και οι περισσοτεροι με vts..οτι οταν ειναι κρυο μεχρι να ζεσταθει χτυπανε (μαλλον) τα ωστηρια...δεν ξερω τι γινεται παντου μου λενε οτι ειναι λογικο..και οτι ειναι υδραυλικα τα ωστηρια και οτι ετσι ειναι κτλπ κτλπ.Λεω να βαλω τα 5w40 300v,μηπως και στρωσει αυτο το θεμα...βεβαια φιλοι με tu5jp4 βαζανε παντα 10w40 και ποτε δεν χτυπαγανε τα ωστηρια οταν ηταν κρυο το αμαξι.επισης μου προτεινανε να κρατησω αυτο το ιξωδες το 10w40 και να ριξω τωρα που θα κανω την αλλαγη λαδιων Motorkote (το αυθεντικο ομως)..επισης προταση του Κ. Χαμβη του αντιπροσωπου της Motul αντι για 10w40 να βαζω τα 5w40 και οτι υπερτερουν σε ΟΛΑ...Η citroen επισημα τι ηξωδες προτεινει για το c2 vts?Γιατι τα πραγματα ειναι μπερδεμενα σε πολλους κατοχους.το βιβλιαρακι δεν γραφει κατι... 5w40 ή 10w40 τελικα σε μαμα ή 1ο σταδιο c2 ?να πω πως ο τροπος οδηγησης μου σε στροφαρισμα δεν ειναι και ο πιο ηρεμος...αρκετα το στροφαρω σε καθημερινη βαση και λεω μηπως για το σκισιμο που γινεται ειναι καλυτερο το 10w40 αποτι το 5w40...αλλα αυτο με το τακα τακα μεχρι να ζεσταθει...ειναι πολυ σπαστικο...αλλα δεν ξερω αν ειναι απο αυτο-αυτο...τι λετε να κανω?

Ευχαριστω

_________________
C2 VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2011, 01:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Μανθο(και Γιαννη) σιγουρα ο καθενας εχει την αποψη του επι του θεματος,απλα εκτος απο προδιαγραφες,οταν βλεπεις αγωνιστικες κατασκευες των 150 και 200 χιλλιαδων ευρω να προτιμουν "τους κρατικους",τοτε σιγουρα δεν ειναι μονον marketing...

Οποια γαλλικη υπερκατασκευη αγωνων και να πιασεις,καμια δεν χρησιμοποιει κατι αλλο πλη του group Total.
Και αν το δεις και αλλιως,οταν οι "κρατικοι" κανουν μελετες για τον γαλλικο στρατο και ολη την βαρια βιομηχανια τους,ε,σε καμια περιπτωση κανενας ιδιωτης δεν μπορει να τα βαλει μαζι τους σε ερευνα και εξελιξη.
Ειναι σαν να μου λετε οτι η NASA υπολειπεται σε εξελιξη με τους εγχωριους κατασκευαστες λαδιων της Αμερικης...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2011, 08:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2009, 10:07
Δημοσιεύσεις: 15
και εγω μαλλον προς total με βλεπω ο μονος προβληματισμος μου ειναι οτι συμφωνα με το πινακακι παραπανω το motul ειναι πιο παχυρευστο στης υψηλες θερμοκρασιες ( 130 c ) και το vts ανεβαζει υψηλες θερμοκρασιες απο μαμα για αυτο αλλωστε δεν εχει και δεικτη θερμοκρασιας για να μην τρομαζει ο κοσμος .
οσο για το 300v συμφωνα με την motul δεν συνιστάτε για το δικο μας.
( motul φοραγα στην μοτοσυκλετα και ημουν πολυ ευχαριστημενος )


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2011, 09:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
sthom έγραψε:
Μανθο(και Γιαννη) σιγουρα ο καθενας εχει την αποψη του επι του θεματος,απλα εκτος απο προδιαγραφες,οταν βλεπεις αγωνιστικες κατασκευες των 150 και 200 χιλλιαδων ευρω να προτιμουν "τους κρατικους",τοτε σιγουρα δεν ειναι μονον marketing...

Οποια γαλλικη υπερκατασκευη αγωνων και να πιασεις,καμια δεν χρησιμοποιει κατι αλλο πλη του group Total.
Και αν το δεις και αλλιως,οταν οι "κρατικοι" κανουν μελετες για τον γαλλικο στρατο και ολη την βαρια βιομηχανια τους,ε,σε καμια περιπτωση κανενας ιδιωτης δεν μπορει να τα βαλει μαζι τους σε ερευνα και εξελιξη.
Ειναι σαν να μου λετε οτι η NASA υπολειπεται σε εξελιξη με τους εγχωριους κατασκευαστες λαδιων της Αμερικης...


Στέλιοοοοοοοοοοοοο,μην βλέπεις τα κουτιά παλικάρι μου.
Έχω φωτο,που αν τις ανεβάσω κάποια στιγμή(απο εσωτερικό-εξωτερικό),πολλοί απο εδω μέσα θα πέσουν ξεροί!!!!!!!!

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2011, 10:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Α,καλα,αν εννοεις για την νοθεια που παιζει,εκει μαζι σου,ολοι πουλανε οτι ηλιελαιο και σπορελαιο τους εχει μεινει για Elf.Οχι οτι δεν γινεται το ιδιο και σε αλλες μαρκες βεβαια...Ακομα θυμαμαι το φιασκο με τον Ασπροπυργο και τα καμμενα λαδια... :angr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2011, 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Εχω βαλει Total και Esso απο οτι να 'ναι μαστορα στην Xsara που ανεβαζε τρελες θερμοκρασιες για πλακα (παταγες λιγο και τσουπ 120-130) και το αμαξι επινε 1ltr στα 10.000km. Τωρα πια βαζω κανονικα Total απο ανθρωπο εμπιστοσυνης και ξαφνικα σταματησε να πινει λαδι και σταματησε να τσιμπαει θερμοκρασια... Γαμω τα κινεζικα και ασπροπυργιωτικα λαδια τους! :angr

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: επιλογη λαδιων κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2011, 15:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Αύγ 2010, 18:14
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: Λαρισα
Τελικά μπορεί να μας πει κάποιος τι ιξώδες είναι καλύτερο για τον tu5jp4 εδώ στο ελλάντα? 10-40 ή 5-40 ??? Και μια ερώτηση για τους κατέχοντες: τα Exol τα βρετανικά είναι καλά λάδια ???


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 58 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πληροφορίες συστήματος Ψυξης κινητήρα C4 Grand Picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: NikosTzi1988
Απαντήσεις: 1
Επιλογή λαδιού για saxo vts
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Διαρροή Λαδιού κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 57
BSI ή ΚΑΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ??????
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: vaggelisblanas
Απαντήσεις: 10
Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: aiolos
Απαντήσεις: 29
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ